quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:10 schreef leviathanfd het volgende:
We hebben al een tijdje een bijstand uitkering en ik vind het wel prima zo. lekker de hele dag thuis zitten niksen. En betaald krijgen! En dat van het belasting geld van anderen!
Probeer het maar te krijgen tegenwoordig, is een hele kunst!
en dan toch de moeite nemen te lezen, iets te typen, op invoeren drukken en dan waarschijnlijk nog dit gaan lezen, dan nog te gaan nadenken over wat je nu gevat moet gaan antwoorden, dat weer intypen, weer op invoeren klikken en maar in de gaten blijven houden of er weer op gereageerd woord...quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:23 schreef nietzman het volgende:
De boeiendheid doet pijn!
Ja, haha, goeie.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
en dan toch de moeite nemen te lezen, iets te typen, op invoeren drukken en dan waarschijnlijk nog dit gaan lezen, dan nog te gaan nadenken over wat je nu gevat moet gaan antwoorden, dat weer intypen, weer op invoeren klikken en maar in de gaten blijven houden of er weer op gereageerd woord...
misschien moet je een pijnstiller pakken tegen de pijn
Jij begint, want ik zit al in de bijstandquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:27 schreef longinus het volgende:
Zullen we maar een sarcasme forum oprichten
Knap hoor van jequote:Op donderdag 2 maart 2006 17:10 schreef leviathanfd het volgende:
We hebben al een tijdje een bijstand uitkering en ik vind het wel prima zo. lekker de hele dag thuis zitten niksen. En betaald krijgen! En dat van het belasting geld van anderen!
Einde sarcastische modus:
Maandag begin ik fulltime in heerlen bij een woning corporatie! Leuke uitdaging, weet alleen nog niet precies wat ik ga doen (grote lijnen wel).Verveling!
Onvrijwillig ambtenaar dus.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:31 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Jij begint, want ik zit al in de bijstand
nee Kastaquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:32 schreef kastanova het volgende:
Je zei zo'n anderhalf jaar terug ook al dat je zou gaan werken.
En daarvoor kon je nooit werken omdat je niet kon solliciteren omdat je geen auto had, geen geld had voor de bus en te bang was om te fietsen.
Dude, you suck....
Ik heb die keuring geweigerd en een opleiding gedaan. Niet afgekeurd dus!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:36 schreef MouseOver het volgende:
Succes dan maar
Maareh, was je niet voor een aardig deel afgekeurd? Ben je met die herkeuringen weer goedgekeurd ofzo?
Al die jaren nooit de mogelijkheid gehad om te solliciteren, maar omscholen wel?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:41 schreef leviathanfd het volgende:
heb me in de tussentijd omgeschoold
nee kasta, ik heb me omgeschoold via een (toekomstig) werkgever. waar ik nu dus een baan heb.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Al die jaren nooit de mogelijkheid gehad om te solliciteren, maar omscholen wel?
Dude,100% dat jij na die 3 maanden weer fijn je handje gaat ophouden....
Ja hoi, ik ben leviathanfd en ik wil hier graag werken...quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:46 schreef leviathanfd het volgende:
En gesolliciteerd heb ik altijd.
Oeh, nóg een reden voor je om je morgen ziek te melden...quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:57 schreef leviathanfd het volgende:
He, het sneeuwt weer.
PArraNoiaaaaa, gun die gast zijn succes. en zeik niet zo.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh, nóg een reden voor je om je morgen ziek te melden....
Lees anders dit topic en al zijn andere topics uit die tijd even doorquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:05 schreef mistah het volgende:
[..]
PArraNoiaaaaa, gun die gast zijn succes. en zeik niet zo.
quote:
Je oogafwijking is plotseling verdwenen? En je concentratieproblemen ook? En je torenhoge schulden ook *poef* weg?quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:02 schreef leviathanfd het volgende:
Ik heb geen zin om alles van de afgelopen jaren nu hier neer te gaan zetten. Maar mijn oogafwijking is iig genoeg om problemen te geven. De oogarts heeft me afgeraden (zelfs met bril!) om te fietsen of auto te rijden. Als je moeite hebt met diepte zien en concentratie lukt dat niet....
En hoe is het bij jouw nieuwe werkgever ? Al weer wat machtquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..]
Je oogafwijking is plotseling verdwenen? En je concentratieproblemen ook? En je torenhoge schulden ook *poef* weg?
3 promoties verder inmiddelsquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:22 schreef danaantje het volgende:
[..]
En hoe is het bij jouw nieuwe werkgever ? Al weer wat macht
gekregen ?![]()
Daar hebben we onze mislukte @Home medewerker.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:32 schreef kastanova het volgende:
Je zei zo'n anderhalf jaar terug ook al dat je zou gaan werken.
En daarvoor kon je nooit werken omdat je niet kon solliciteren omdat je geen auto had, geen geld had voor de bus en te bang was om te fietsen.
Dude, you suck....
En daar hebben we onze mislukte stalker/relkloonquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:30 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Daar hebben we onze mislukte @Home medewerker.
quote:
Ik werk niet bij het plaatselijke eenmanszaakje waar af en toe een verdwaalde bejaarde binnenkomt om haar luier te verwisselen en de weg te vragen zoals jij gekkiequote:Op donderdag 2 maart 2006 18:35 schreef TranceAction het volgende:
![]()
![]()
![]()
3 promoties??? Zo het gaat wel snel met jou he?
Dan moet je intussen wel in de RvB zitten of nie kwastanovic ?
Nee? Oh je bent natuurlijk afgewezen he.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik werk niet bij het plaatselijke eenmanszaakje waar af en toe een verdwaalde bejaarde binnenkomt om haar luier te verwisselen en de weg te vragen zoals jij gekkie.
Had ik al gemeld dat ik in 9 maanden 3 promoties gemaakt heb?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:39 schreef TranceAction het volgende:
Nee? Oh je bent natuurlijk afgewezen he.
Maar ja wie wil er dan ook een mislukte
loser-die-niet-eens-een-baantje-als-callcenteraap-kan-behouden aannemen he
Hij biedt het niet áán, hij houdt z'n handje weer opquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:44 schreef HeatWave het volgende:
Kan dat er wel vanaf met een uitkering dan?.
Oeh wow, een 'je moeder/vader' opmerking, goeie comeback hoor knulquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:48 schreef TranceAction het volgende:
Heee en Kwastanovic nog iets. Geef maar aan je pa door dat mijn afvalcontainer weer niet goed is gereinigd. Kijk, ik weet dat die knakker het moeilijk heeft maar als het nog een keer gebeurt, dan ga ik echt zijn werkgever bellen
Whahahaquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Had ik al gemeld dat ik in 9 maanden 3 promoties gemaakt heb?.
Eens ff naar jouw topbaan kijken dan:
Gebruikersnaam: TranceAction
Beroep: geen
Ah, ik snap het al, je komt voor je mede-Oprah's boekenclub vriendjes op.
Ga werken zoeken en laat de mensen die jouw jouw droge boterhammetjes betalen met rust, stinkjunk.
Kijk kwastanovic, wat jij meldt is voor mij niet relevant jochie. Want iemand die niet met vertrouwelijke informatie kan omgaan (daarom ben je ontslagen bij @Home) vertrouw ik niet. 3 promoties in 9 maandenquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Had ik al gemeld dat ik in 9 maanden 3 promoties gemaakt heb?.
Eens ff naar jouw topbaan kijken dan:
Gebruikersnaam: TranceAction
Beroep: geen
Ah, ik snap het al, je komt voor je mede-Oprah's boekenclub vriendjes op.
Ga werken zoeken en laat de mensen die jouw jouw droge boterhammetjes betalen met rust, stinkjunk.
Dat was ff off-topic maar wat ik schreef meende ik echt. De volgende keer bel ik echt de gemeentequote:Op donderdag 2 maart 2006 18:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh wow, een 'je moeder/vader' opmerking, goeie comeback hoor knul.
En oh my, mijn gebruikersnaam verbasteren naar iets met een kwast, ik denk dat ik maar even stil in een hoekje ga zitten huilen na deze verbale afranseling.
Een ip-nummer dat die knul zelf op m'n site achterlaat is geen vertrouwelijke informatie hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:53 schreef TranceAction het volgende:
Kijk kwastanovic, wat jij meldt is voor mij niet relevant jochie. Want iemand die niet met vertrouwelijke informatie kan omgaan (daarom ben je ontslagen bij @Home) vertrouw ik niet. 3 promoties in 9 maanden![]()
Ik wil je adviseren om voortaan niet zo vaak uit je oma's medicijnkastje te snoepen.
En je vraagt je af wat ik doe? Nou, ik ontdek
Het wordt mij steeds meer duidelijk waarom jij zelfs als callcenter-smurf-aap bent misluktquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh wow, een 'je moeder/vader' opmerking, goeie comeback hoor knul.
En oh my, mijn gebruikersnaam verbasteren naar iets met een kwast, ik denk dat ik maar even stil in een hoekje ga zitten huilen na deze verbale afranseling.
Het wordt mij steeds duidelijker waarom jij zo weinig over jezelf verteltquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:56 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Het wordt mij steeds meer duidelijk waarom jij zelfs als callcenter-smurf-aap bent mislukt![]()
Zoooo wat een grap zeg hi hi hiquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een ip-nummer dat die knul zelf op m'n site achterlaat is geen vertrouwelijke informatie hoor.
Net zoals jouw leven geen leven van betekenis is...
Het enige wat jij ontdekt zal dan ook bestaan uit nieuwe beschikbare subsidies en op welke plekken je de spuit kunt steken zonder dat de reclassering het ontdekt...
Nou gefeliciteerd kerelquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het wordt mij steeds duidelijker waarom jij zo weinig over jezelf vertelt.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:59 schreef TranceAction het volgende:
Zoooo wat een grap zeg hi hi hi
Ik gebruik drugs en wil niet dat de reclassering daar achter komt hi hi hi
Hee mensen geef die stakker eens een jasje
Hee kwastanovis had ook meer van zijn leven verwacht he, maar daar is ook niks meer van over.quote:
Oh fuck, het is een kloon van Volvomeisterquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:03 schreef TranceAction het volgende:
jij wilt natuurlijk niet vertellen wat je dan precies doet he
Voor diegenen die het niet weten: onderstaande is een kastanovaquotequote:
Ik had het al kunnen weten toen hij met 'kwastanova' kwamquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:05 schreef HeatWave het volgende:
Dit gaat hem niet worden he Kasta?
Ja maar jouw vader is echt een vuilnisman.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hihihihi, je vader is een vuilnisman...
Nee idd, jij bent verbaal zoooooveel sterker...
Als je nu niet zo uit je bek zou meuren zou je misschien ook ooit eens een baan krijgen...
En waar staat exact de vertrouwelijke informatiequote:Op donderdag 2 maart 2006 19:08 schreef danaantje het volgende:
Voor diegenen die het niet weten: onderstaande is een kastanovaquote:
"Ik ben echter niet iemand die op internet met fysiek geweld gaat dreigen, dus je hebt 2 keuzes;
1. Óf je wordt tussen 13:00 en 20:00 afgesloten van het internet (harddisconnect, hetgeen inhoudt dat je op je huidige woonadres nooit meer een @home aansluiting zult kunnen krijgen) en dan zal ik persoonlijk even de abusemelding doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling."
Ach, het kan niet alle dagen feest zijn natuurlijk....quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik had het al kunnen weten toen hij met 'kwastanova' kwam.
Het wachten is tot hij opmerkt dat ik niet meer op zijn verjaardag mag komen...
Zo issie leukquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
ik zit thuis met een gedwongen kapotte ruggewervel en vind het niets!
Doet hij knap dan, doorwerken terwijl hij al een jaar of 11 een tuintje op zijn buik heeftquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:08 schreef TranceAction het volgende:
Ja maar jouw vader is echt een vuilnisman.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:56 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Het wordt mij steeds meer duidelijk waarom jij zelfs als callcenter-smurf-aap bent mislukt![]()
Op vrijdag 28 januari 2005 17:57 schreef kastanova het volgende:quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
En waar staat exact de vertrouwelijke informatie.
Dat ging over het feit dat ik gemeld had dat ik bij dat specifieke callcenter werkte, maar had verder niets met klantgegevens te makenquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:22 schreef TranceAction het volgende:
En tja, in principe had ik wel gelijk met betrekking tot de policy, maar aangezien ik zelf daadwerkelijk bij @home werk en dus hiermee mijn geheimhoudingsplicht verbroken had, was er geen andere mogelijkheid dan ontslag. .
Ik heb nooit iets beweerd over klantgegevens. Ik beweerde dat jij niet met vertrouwelijke informatie kan omgaan. Als je het nu nog niet snapt zou ik je aanraden om de Dikke Vandale er eens bij te nemen en op te zoeken wat "geheimhoudingsplicht" precies betekent.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat ging over het feit dat ik gemeld had dat ik bij dat specifieke callcenter werkte, maar had verder niets met klantgegevens te maken.
*meldt!quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:40 schreef HeatWave het volgende:
iemand popcorn?
*aanschuift...quote:
zo! Das een originele!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:35 schreef TranceAction het volgende:
Hee maar Kwastanovic nog iets he. Jij bent toch ook ontslagen als Fok-moderator of niet ??
Shit man je hebt iets met ontslag he. Ik durf te wedden dat als je in de Dikke Vandale het woord "ontslag" opzoekt, je dan een vette foto van jou ziet.
Ja, dat dus...quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:35 schreef buzzer het volgende:
*aanschuift...
sjees Kasta, je bent uit vorm..
Tja, aan de andere kant..waar kan kwastanovic nou wel tegenop? Zelfs mijn mongloide achterbuurman lult hem nog onder tafelquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
zo! Das een originele!!
kasta, sorry, hier kan je niet tegenop man!!!
Nou ik denk dat je wel naar bed kan hoor, want het ziet er naar uit dat de 4 euro die kwastanovic te besteden had in het internetcafe, alweer op is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:39 schreef E.T. het volgende:
Gaat dit nog wat worden of kan ik rustig naar bed?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:41 schreef ChOas het volgende:
Ik heb een beetje 'a-team na het eerste seizoen' gevoel nu
Hoezo, staat er een grote neger tegen je hoofd te beuken?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:41 schreef ChOas het volgende:
Ik heb een beetje 'a-team na het eerste seizoen' gevoel nu
Nee, ik durf opeens niet meer te vliegenquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:55 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Hoezo, staat er een grote neger tegen je hoofd te beuken?
Glaasje melk?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:56 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nee, ik durf opeens niet meer te vliegen
Wonen Heerlen?..quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:10 schreef leviathanfd het volgende:
Maandag begin ik fulltime in heerlen bij een woning corporatie! Leuke uitdaging, weet alleen nog niet precies wat ik ga doen (grote lijnen wel).Verveling!
Kan hij het wél spellen dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:38 schreef TranceAction het volgende:
Zelfs mijn mongloide achterbuurman lult hem nog onder tafel![]()
paultjuhhh, geef het account van kasta terug!quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kan hij het wél spellen dan?
En het dan tot 2 keer toe over woordenboeken hebben....
hi hi hi ik schrijf een woordje verkeerd hi hi hiquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kan hij het wél spellen dan?
En het dan tot 2 keer toe over woordenboeken hebben....
Nou gefeliciteerd, voor 50 euro meer dan de bijstand een hele maand werken....quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:10 schreef leviathanfd het volgende:
Stop is met hinneken (schrijf je dat echt zo?) dan, wtf.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:08 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Oh ik stink uit mijn bek hi hi hi hi![]()
Als ik niet uit mijn bek zou meuren zal ik ooit nog eens een baan krijgen hi hi hih ih hi
Dit is nu al de 2e keer dat je een 'grap' recycled...quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:07 schreef TranceAction het volgende:
[..]
hi hi hi ik schrijf een woordje verkeerd hi hi hi
Shit zeg zon comback had ik niet verwacht zeg. Maare heb je weer een paar muntjes op straat gevonden, want je 4 euro moeten nu toch wel op zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |