quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:10 schreef leviathanfd het volgende:
We hebben al een tijdje een bijstand uitkering en ik vind het wel prima zo. lekker de hele dag thuis zitten niksen. En betaald krijgen! En dat van het belasting geld van anderen!
Probeer het maar te krijgen tegenwoordig, is een hele kunst!
en dan toch de moeite nemen te lezen, iets te typen, op invoeren drukken en dan waarschijnlijk nog dit gaan lezen, dan nog te gaan nadenken over wat je nu gevat moet gaan antwoorden, dat weer intypen, weer op invoeren klikken en maar in de gaten blijven houden of er weer op gereageerd woord...quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:23 schreef nietzman het volgende:
De boeiendheid doet pijn!
Ja, haha, goeie.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
en dan toch de moeite nemen te lezen, iets te typen, op invoeren drukken en dan waarschijnlijk nog dit gaan lezen, dan nog te gaan nadenken over wat je nu gevat moet gaan antwoorden, dat weer intypen, weer op invoeren klikken en maar in de gaten blijven houden of er weer op gereageerd woord...
misschien moet je een pijnstiller pakken tegen de pijn
Jij begint, want ik zit al in de bijstandquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:27 schreef longinus het volgende:
Zullen we maar een sarcasme forum oprichten
Knap hoor van jequote:Op donderdag 2 maart 2006 17:10 schreef leviathanfd het volgende:
We hebben al een tijdje een bijstand uitkering en ik vind het wel prima zo. lekker de hele dag thuis zitten niksen. En betaald krijgen! En dat van het belasting geld van anderen!
Probeer het maar te krijgen tegenwoordig, is een hele kunst!
Einde sarcastische modus:
Maandag begin ik fulltime in heerlen bij een woning corporatie! Leuke uitdaging, weet alleen nog niet precies wat ik ga doen (grote lijnen wel).Verveling!
Onvrijwillig ambtenaar dus.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:31 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Jij begint, want ik zit al in de bijstand
nee Kastaquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:32 schreef kastanova het volgende:
Je zei zo'n anderhalf jaar terug ook al dat je zou gaan werken.
En daarvoor kon je nooit werken omdat je niet kon solliciteren omdat je geen auto had, geen geld had voor de bus en te bang was om te fietsen.
Dude, you suck....
Ik heb die keuring geweigerd en een opleiding gedaan. Niet afgekeurd dus!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:36 schreef MouseOver het volgende:
Succes dan maar
Maareh, was je niet voor een aardig deel afgekeurd? Ben je met die herkeuringen weer goedgekeurd ofzo?
Al die jaren nooit de mogelijkheid gehad om te solliciteren, maar omscholen wel?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:41 schreef leviathanfd het volgende:
heb me in de tussentijd omgeschoold
nee kasta, ik heb me omgeschoold via een (toekomstig) werkgever. waar ik nu dus een baan heb.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Al die jaren nooit de mogelijkheid gehad om te solliciteren, maar omscholen wel?
Dude,100% dat jij na die 3 maanden weer fijn je handje gaat ophouden....
Ja hoi, ik ben leviathanfd en ik wil hier graag werken...quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:46 schreef leviathanfd het volgende:
En gesolliciteerd heb ik altijd.
Oeh, nóg een reden voor je om je morgen ziek te melden...quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:57 schreef leviathanfd het volgende:
He, het sneeuwt weer.
PArraNoiaaaaa, gun die gast zijn succes. en zeik niet zo.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh, nóg een reden voor je om je morgen ziek te melden....
Lees anders dit topic en al zijn andere topics uit die tijd even doorquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:05 schreef mistah het volgende:
[..]
PArraNoiaaaaa, gun die gast zijn succes. en zeik niet zo.
quote:
Je oogafwijking is plotseling verdwenen? En je concentratieproblemen ook? En je torenhoge schulden ook *poef* weg?quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:02 schreef leviathanfd het volgende:
Ik heb geen zin om alles van de afgelopen jaren nu hier neer te gaan zetten. Maar mijn oogafwijking is iig genoeg om problemen te geven. De oogarts heeft me afgeraden (zelfs met bril!) om te fietsen of auto te rijden. Als je moeite hebt met diepte zien en concentratie lukt dat niet....
En hoe is het bij jouw nieuwe werkgever ? Al weer wat machtquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..]
Je oogafwijking is plotseling verdwenen? En je concentratieproblemen ook? En je torenhoge schulden ook *poef* weg?
3 promoties verder inmiddelsquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:22 schreef danaantje het volgende:
[..]
En hoe is het bij jouw nieuwe werkgever ? Al weer wat macht
gekregen ?![]()
Daar hebben we onze mislukte @Home medewerker.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:32 schreef kastanova het volgende:
Je zei zo'n anderhalf jaar terug ook al dat je zou gaan werken.
En daarvoor kon je nooit werken omdat je niet kon solliciteren omdat je geen auto had, geen geld had voor de bus en te bang was om te fietsen.
Dude, you suck....
En daar hebben we onze mislukte stalker/relkloonquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:30 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Daar hebben we onze mislukte @Home medewerker.
quote:
Ik werk niet bij het plaatselijke eenmanszaakje waar af en toe een verdwaalde bejaarde binnenkomt om haar luier te verwisselen en de weg te vragen zoals jij gekkiequote:Op donderdag 2 maart 2006 18:35 schreef TranceAction het volgende:
![]()
![]()
![]()
3 promoties??? Zo het gaat wel snel met jou he?
Dan moet je intussen wel in de RvB zitten of nie kwastanovic ?
Nee? Oh je bent natuurlijk afgewezen he.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik werk niet bij het plaatselijke eenmanszaakje waar af en toe een verdwaalde bejaarde binnenkomt om haar luier te verwisselen en de weg te vragen zoals jij gekkie.
Had ik al gemeld dat ik in 9 maanden 3 promoties gemaakt heb?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:39 schreef TranceAction het volgende:
Nee? Oh je bent natuurlijk afgewezen he.
Maar ja wie wil er dan ook een mislukte
loser-die-niet-eens-een-baantje-als-callcenteraap-kan-behouden aannemen he
Hij biedt het niet áán, hij houdt z'n handje weer opquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:44 schreef HeatWave het volgende:
Kan dat er wel vanaf met een uitkering dan?.
Oeh wow, een 'je moeder/vader' opmerking, goeie comeback hoor knulquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:48 schreef TranceAction het volgende:
Heee en Kwastanovic nog iets. Geef maar aan je pa door dat mijn afvalcontainer weer niet goed is gereinigd. Kijk, ik weet dat die knakker het moeilijk heeft maar als het nog een keer gebeurt, dan ga ik echt zijn werkgever bellen
Whahahaquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Had ik al gemeld dat ik in 9 maanden 3 promoties gemaakt heb?.
Eens ff naar jouw topbaan kijken dan:
Gebruikersnaam: TranceAction
Beroep: geen
Ah, ik snap het al, je komt voor je mede-Oprah's boekenclub vriendjes op.
Ga werken zoeken en laat de mensen die jouw jouw droge boterhammetjes betalen met rust, stinkjunk.
Kijk kwastanovic, wat jij meldt is voor mij niet relevant jochie. Want iemand die niet met vertrouwelijke informatie kan omgaan (daarom ben je ontslagen bij @Home) vertrouw ik niet. 3 promoties in 9 maandenquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Had ik al gemeld dat ik in 9 maanden 3 promoties gemaakt heb?.
Eens ff naar jouw topbaan kijken dan:
Gebruikersnaam: TranceAction
Beroep: geen
Ah, ik snap het al, je komt voor je mede-Oprah's boekenclub vriendjes op.
Ga werken zoeken en laat de mensen die jouw jouw droge boterhammetjes betalen met rust, stinkjunk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |