Waarom denk iedereen dat ik serieus ben. Reply goftedomme 80keer erop... later heb ik het nog over met Mt... die vatte een geintje ookal niet. Lees zelf eens ofzoquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waar was je met je hoofd vanochtend? 't Is je uitgebreid verteld.
Snap ik... best tricky zonder rijbewijsquote:
Jij snapt zn humor ook niet!quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waar was je met je hoofd vanochtend? 't Is je uitgebreid verteld.
quote:
Oh, het was grappig bedoeld?quote:
Puikend... in wat voor autoquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:41 schreef mcDavid het volgende:
vanavond mag ik nog niet rijden, dat wordt zuipen dus!
en als k morgen het papiertje heb, ga ik natuurlijk de hele dag rondjes rijden, en niet drinken!
Nouja... semi-grappigquote:
Da's dan geen kwestie van de humor niet snappen, maar meer een kwestie van de humor niet ínzien.quote:
De tering! Dat is minder zeg.... Zal wel spannend worden ik zo'n auto stappen als je een lesauto gewent bentquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de panda van me ma zal het wel worden
Nou... je begreep me niet.... blijkbaar. Buiten het feit dat het al dan niet humor isquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Da's dan geen kwestie van de humor niet snappen, maar meer een kwestie van de humor niet ínzien.
ach... de pedalen zitten als het goed is ongeveer op de zelfde plek... dus moet wel lukken hequote:Op donderdag 2 maart 2006 16:44 schreef jackson het volgende:
[..]
De tering! Dat is minder zeg.... Zal wel spannend worden ik zo'n auto stappen als je een lesauto gewent bent
O okay.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou... je begreep me niet.... blijkbaar. Buiten het feit dat het al dan niet humor is
Dat zeker....quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ach... de pedalen zitten als het goed is ongeveer op de zelfde plek... dus moet wel lukken he
Jah.. dank je voor de infoquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:47 schreef Stofje het volgende:
Ik voel me vandaag 100% ongeil. Ik dacht, ik meld het even. Anders denkt men nog dat ik oversekst ben.
we zijn veilig?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:47 schreef Stofje het volgende:
Ik voel me vandaag 100% ongeil. Ik dacht, ik meld het even. Anders denkt men nog dat ik oversekst ben.
Er bestaat niet iets als: 'teveel sex'quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:47 schreef Stofje het volgende:
Misschien blijf je dan wel langer zittenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:48 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo naar huis, even de filesites checken
Dank je wel. Nu heb ik weer een erectie.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er bestaat niet iets als: 'teveel sex'
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er bestaat niet iets als: 'teveel sex'
Je image, wat doe jequote:Op donderdag 2 maart 2006 16:49 schreef Chowi het volgende:
Ode aan een bepaalde user.
*stalen onderbroek weer aantrektquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dank je wel. Nu heb ik weer een erectie.![]()
Ist nodig denk je ?!quote:
Ik hou dat soort dingen nooit erg lang vol.quote:
He, mijn vrouw wacht thuis, ik blijf niet zittenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Misschien blijf je dan wel langer zitten
Het "stond" je goedquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik hou dat soort dingen nooit erg lang vol.
Sorry. Ik heb ook al zin in tietenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dank je wel. Nu heb ik weer een erectie.![]()
Dat kanquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, mijn vrouw wacht thuis, ik blijf niet zitten
Welnee, integendeel.quote:
Ach.... ik mij wildie toch niet neukenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik heb weinig behoefte om daar achter te komen
Mutsquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik hou dat soort dingen nooit erg lang vol.
Ik vond dat het je goed stondquote:
Rest.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:53 schreef Chowi het volgende:
Stofje. Tofjes. Fjesto. Jestof.
Ik ook niet. Het was als positief bedoeld, ik zit niet onder de spreekwoordelijke plakquote:
Trekslet.quote:
Ik snap etquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het was als positief bedoeld, ik zit niet onder de spreekwoordelijke plak
Dan snap je ook dat ik straks 'andere' dingen te doen hebquote:
Je bent in de war met een andere userquote:
Afwassen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan snap je ook dat ik straks 'andere' dingen te doen heb
Wederom.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent in de war met een andere user![]()
Dat komt omdat je jezelf niet meer bentquote:
Dat begrijp ik.... Sms haar maar vast warm enzoquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan snap je ook dat ik straks 'andere' dingen te doen heb
Not even close.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Afwassen?
Strijken?
Poepluiers verschonen?
Kinderen zijn zo klein en dromerig en ze kwijlen uit één mondhoek.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Not even close.
Oh btw: Kinderen
Dus dat laatste zal nooit gebeuren![]()
Sloerie.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:53 schreef Chowi het volgende:
Stofje. Tofjes. Fjesto. Jestof.
True... maar ik hoef nog ff nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kinderen zijn zo klein en dromerig en ze kwijlen uit één mondhoek..
Zeg.quote:
Omhels me.quote:
Okay.quote:
Van wie was/is die dan ?!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:03 schreef Misstique het volgende:
Doe je eigen ava weer es terug Chow, ik raak in de war zo![]()
Zo dadelijk. Eerst van dit moment genieten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:03 schreef Misstique het volgende:
Doe je eigen ava weer es terug Chow, ik raak in de war zo![]()
Replacement_driver.quote:
Jij altijd met je erecties.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je zult m'n erectie voelen. Dat lijkt me dus geen goed idee.
Oohja... nu je et zegtquote:
Horen erbij hehquote:
Okay.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo dadelijk. Eerst van dit moment genieten.
Wat is daar verkeerd aan?quote:
Ik geniet hier niet van.quote:
Het zijn er teveel.quote:
Meer dan 1 tegelijk ookquote:
Dat is een contradictio in terminisquote:
Nee gewoon. Is dat ding net weer eens slap, krijgt 'ie alwéér een erectie. Nou, en dan kan ik dus weer m'n werk doen. Ik word onderbetaald door een klant als Stofje.quote:
Begrijpelijk....quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee gewoon. Is dat ding net weer eens slap, krijgt 'ie alwéér een erectie. Nou, en dan kan ik dus weer m'n werk doen. Ik word onderbetaald door een klant als Stofje.
Stofje is ook dol op wurgsex. Dus dan moet ik weer smoezen gaan verzinnen voor mijn blauwe plekken.quote:
Slaat hij je ook... zo ja.. hard ?!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Stofje is ook dol op wurgsex. Dus dan moet ik weer smoezen gaan verzinnen voor mijn blauwe plekken.
Buhbye.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:13 schreef Pheno het volgende:
I'm gone!
Buhbye Pheno!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:13 schreef Pheno het volgende:
I'm gone!
Cheersquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:13 schreef Pheno het volgende:
I'm gone!
Ja. Op m'n achterste. "Billenkoek", noemt hij dat onschuldig.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Slaat hij je ook... zo ja.. hard ?!
I like himquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Op m'n achterste. "Billenkoek", noemt hij dat onschuldig.
Zolang je nog kan typen, moet je niet zeuren.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Op m'n achterste. "Billenkoek", noemt hij dat onschuldig.
ik geloof er geen reet van!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Stofje is ook dol op wurgsex. Dus dan moet ik weer smoezen gaan verzinnen voor mijn blauwe plekken.
Waarom zou ik niet kunnen typen als jij me op mijn achterste slaat?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zolang je nog kan typen, moet je niet zeuren.![]()
Geen blauwe billenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik geloof er geen reet van!
niets gezien toen we laatst zaten te cammen...
je kunt nog best typen. daarom moet je niet zeiken als hij je op je achterste slaat!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet kunnen typen als jij me op mijn achterste slaat?
Make-up. Slechte resolutie.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik geloof er geen reet van!
niets gezien toen we laatst zaten te cammen...
Handboeien?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet kunnen typen als jij me op mijn achterste slaat?
doe dan ook die make-up op als je naar plaatsen gaat waar mensen misschien nieuwschierig zijn naar blauwe plekken!quote:
Hm... nouja... wellicht valt et dan toch meequote:Op donderdag 2 maart 2006 17:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]geen enkel teken van geweld te herkennen!
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:19 schreef Chowi het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:19 schreef Chowi het volgende:
je wordt er voor betaald!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:19 schreef Chowi het volgende:
IK WORD AANGERAND EN JULLIE ZIJN TEGEN ME.
Werk is werk inderdaadquote:
Vijf cent per week.quote:
Wellicht ben je meer niet waard?quote:
Slimheid!quote:
Was er al wat gevallen dan bij je ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:22 schreef Misstique het volgende:
Het begint hier weer te sneeuwen.
Same here.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:22 schreef Misstique het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:22 schreef Misstique het volgende:
En jij trapt er elke week weer inquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:22 schreef Chowi het volgende:
"Koop er maar een fijne kauwgombal van", zegt hij dan. "Eentje die extra zuur is en met kauwgom in het midden."
Maar die zijn 10 cent!!
Nee, hoezo?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Was er al wat gevallen dan bij je ?
Nou... ik hoorde dat er mensen niet naar hun werk konden en verplicht een vrije dag moesten nemen. Denk strax heb jij dat ook morgen ofzoquote:
Nee, ik heb al om opslag gevraagd. Maar toen begon hij te huilen en zei dat hij het niet kon veroorloven.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:23 schreef jackson het volgende:
[..]
En jij trapt er elke week weer in?
Ik zou er weggaanquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik heb al om opslag gevraagd. Maar toen begon hij te huilen en zei dat hij het niet kon veroorloven.
Ja hè?quote:
Serieus? Damn wat erg! Ik hoop niet dat ík daar morgen last van krijg!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou... ik hoorde dat er mensen niet naar hun werk konden en verplicht een vrije dag moesten nemen. Denk strax heb jij dat ook morgen ofzo
Oh nee, dat zou wat zijn!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Serieus? Damn wat erg! Ik hoop niet dat ík daar morgen last van krijg!
Nee... is niet tofquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Serieus? Damn wat erg! Ik hoop niet dat ík daar morgen last van krijg!
Mijn PI ?!quote:
Hoi Saraquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:20 schreef sararaats het volgende:
*ping*
bij mij krijg je 10 cent!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik heb al om opslag gevraagd. Maar toen begon hij te huilen en zei dat hij het niet kon veroorloven.
Kom je dan sleetje rijden Chowi?quote:
Verander hem! Snel! Als de wiedeweerga!quote:
Wat een tof ideetjequote:Op donderdag 2 maart 2006 17:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoi Sara. We waarderen het dat je hier bent. Laat nu eens je tieten zien?
Ja tôf. En als Dago langskomt ga ik een sneeuwpop van hem maken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kom je dan sleetje rijden Chowi?
Donequote:Op donderdag 2 maart 2006 17:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verander hem! Snel! Als de wiedeweerga!
*zweet van voorhoofd veegtquote:
Was et nog op tijdquote:
Ik heb tieten.quote:
Maar dan krijgt ie t zo koudquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja tôf. En als Dago langskomt ga ik een sneeuwpop van hem maken..
Dan blijf ik nog ffquote:
Daarna mag hij door jou opgewarmd worden.quote:
quote:
Ja... mag ik ?!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nog 1 minuut, jongeman!
-edit-
ownee, nu mag het
Deal.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daarna mag hij door jou opgewarmd worden.
Smakelijk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:31 schreef Chowi het volgende:
Wij - Chowi, Lilian en ik - gaan nu het avondmaal verorberen. De orde van de dag.
eetze! en doe de groeten aan Ch. Lilian jezelf!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:31 schreef Chowi het volgende:
Wij - Chowi, Lilian en ik - gaan nu het avondmaal verorberen. De orde van de dag.
Ik vind jou zo'n lief schattig meisje hequote:Op donderdag 2 maart 2006 17:31 schreef Chowi het volgende:
Kloptquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:33 schreef mcDavid het volgende:
volgens mij hebben we het topic voor ons alleen Mt!
Tja... dat zou je een stuk aantrekkelijker maken..quote:jammer dat ik niet blauw ben![]()
hier schijnt de zon!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:35 schreef Misstique het volgende:
Gádver, het komt hier weer met bakken uit de hemel![]()
Niet echt hoor, ik heb al een vriend en niemand weegt tegen zijn kleurhem op.quote:
Hier komt hte met koken uit de aardequote:Op donderdag 2 maart 2006 17:35 schreef Misstique het volgende:
Gádver, het komt hier weer met bakken uit de hemel![]()
Zo moeilijk is het niet, maar idd niet bijzonder geestig.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hier komt hte met koken uit de aarde.
Dit is een doordenkertje. Erg moeilijk. En bovendien niet grappig.
ik snap hem.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hier komt hte met koken uit de aarde.
Dit is een doordenkertje. Erg moeilijk. En bovendien niet grappig.
Ik log ook uit. Net als NJ. Dank je wel $^%@#@%@#.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet, maar idd niet bijzonder geestig.
Stel je niet zo aan ventquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik log ook uit. Net als NJ. Dank je wel $^%@#@%@#.
Dat is beter.quote:
Weet ik.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind jou zo'n lief schattig meisje he![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weet ik.. Ik vind jou ook een schattig meisje.
Ja okee. Maar niet voor jij mijn topique leest.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:59 schreef Misstique het volgende:
Kom je mee buiten spelen?
*onderschrijfdquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind jou zo'n lief schattig meisje he![]()
Donequote:Op donderdag 2 maart 2006 18:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja okee. Maar niet voor jij mijn topique leest..
Knuffel mij.
zal ik je hier dan ook maar een dikke knuffel gevenquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:25 schreef Chowi het volgende:
Ja hihi.
Kom! Nu gaan we buiten spelen!quote:
Aaaaight.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
zal ik je hier dan ook maar een dikke knuffel geven
Mkee.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:34 schreef killswitch het volgende:
iedereen krijgt een kusje van J, en ze gaat nu naar de honderaces toe met haar collega's "we're a human rights organisation, not animal rights" om haar collega ff te quoten.
[/dienstmededeling]
*slee paktquote:
*Mt. van berg af duwt.quote:
*Chowi meetrektquote:
*Ch met slee van berg afduwtquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:43 schreef Chowi het volgende:
Nu ik! Nu ik!
voor dat geld had ik ook wel ff in een flesje willen pissenquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:03 schreef JDude het volgende:
36 Bavaria voor 7,50. Ik kon het niet laten staan..
36 flesjes ben je nog wel ff mee bezig hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
voor dat geld had ik ook wel ff in een flesje willen pissen
Aaaarg freak a Heineken! Heineken! oh, it's a Heineken!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:09 schreef Chowi het volgende:
HJ! HJ! HJ! HJ! HJ, HJ, HJ!!!111
Zo. Nu eerst een Bavaria.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:09 schreef Chowi het volgende:
HJ! HJ! HJ! HJ! HJ, HJ, HJ!!!111
Zo. Nu eerst een Bavaria. HJ
Niet zeuren, 't is geen Heineken...quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:05 schreef mcDavid het volgende:
voor dat geld had ik ook wel ff in een flesje willen pissen
volgens mij komtie niet helemaal door...quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Aaaarg freak a Heineken! Heineken! oh, it's a Heineken!
nerdquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
volgens mij komtie niet helemaal door...
misschien moet ik de link er ff bijplaatsen:
www.badgerbadgerbadger.com
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:21 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[afbeelding] Bier!
[afbeelding] Moet ik wel even halen.
owja jij kreeg een extra kusje van Jquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:21 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[afbeelding] Bier!
[afbeelding] Moet ik wel even halen.
Hij wel hè! Hij wel! Oneerlijk!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
owja jij kreeg een extra kusje van J
Top, wanneer was ze online dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
owja jij kreeg een extra kusje van J
niet maar was ff met der aan het sms-en en toen moest ik dit ff doorgevenquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:36 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Top, wanneer was ze online dan?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:34 schreef killswitch het volgende:
iedereen krijgt een kusje van J, en ze gaat nu naar de honderaces toe met haar collega's "we're a human rights organisation, not animal rights" om haar collega ff te quoten.
[/dienstmededeling]
ooowquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben wel naar mijn werk geweest.. Ben vanmiddag gewoon even mijn bedje in gedoken
Dacht dat ik al uit je reactie.. Maar zo erg is het gelukkig niet!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ooow
dacht dat je nog moest ontbijten
Reageer jij liever op KS...quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:53 schreef Chowi het volgende:
Prima topickill, VM.
ik wil erger voorkómen!quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Oe.. Als je dit al ruzie noemt
Nou, ik hap niet. Dus.quote:
Foto's!quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Toch jammer, ik ben mooi als ik boos ben
Hoeft niet, hoor.quote:
Eens.quote:
You've got mail!quote:
*Ch omkeertquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:22 schreef Chowi het volgende:
HAAL ME VAN DE BARBECUE AF, MCD! NU! DIT ZIJN GEEN GRAPJES MEER.
*sistquote:
Jij ook, maar wil niet echt lukken g'loof ik.quote:
Late reactie.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij ook, maar wil niet echt lukken g'loof ik.
mailen is dan ook erg moeilijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij ook, maar wil niet echt lukken g'loof ik.
en og geen reactie terug.quote:
Nu wel!quote:
Hoe moet dat nu verder?quote:
We lopen elkaar steeds mis, geloof ik.quote:
Vreselijk!quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
We lopen elkaar steeds mis, geloof ik.
Nee! Niet krassen! Ben je wel goed bij je hoofd?!quote:
Ik móet wel!quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee! Niet krassen! Ben je wel goed bij je hoofd?!!!
Je moet niets! Zuip dan liever een fles whiskey leeg!quote:
Dat helpt niet, de pijn blijft dan gewoonquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet niets! Zuip dan liever een fles whiskey leeg!
Echt niet, als je dronken bent voel je minder pijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat helpt niet, de pijn blijft dan gewoon![]()
Krassen is de enige manier om de focus te verplaatsen!![]()
Really? Okay!quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Echt niet, als je dronken bent voel je minder pijn..
dronken zijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Echt niet, als je dronken bent voel je minder pijn..
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Really? Okay!
* Misstique fles whiskey achterover slaat
Er gebeurt niks!quote:
Rustig maar.quote:
Ik doe mn best!quote:
bedankt voor deze nuttige postquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:42 schreef mcDavid het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:46 schreef Chowi het volgende:
Kom, we gaan 809wqetoufhofxguogitw3rfdohtytieten.
Ja dat was expres.quote:
moet toch wat doen om de boel in leven te houdenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
bedankt voor deze nuttige post
en voor het visualiseren van je IQ
reanimatie?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
moet toch wat doen om de boel in leven te houden
kijksequote:Op donderdag 2 maart 2006 21:53 schreef mcDavid het volgende:
ik hoor zojuist dat er hier in de buurt een bandje speelt...
ff me biertje opdrinken en dan ga ik kijken!
Waarschijnlijk neuken of neukvoer zoeken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:44 schreef Misstique het volgende:
Waar de neuk is iedereen?
De essentie van het levenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk neuken of neukvoer zoeken.
Nou.. als je er zó over denktquote:
Is dat niet zo dan? Het voortbestaan van de soort, slechts mogelijk dmv geslachtelijke voortplanting?quote:
Kinderenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan? Het voortbestaan van de soort, slechts mogelijk dmv geslachtelijke voortplanting?
Maar de creatie is goddelijk.quote:
Koud, maar momenteel géén neerslag.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hoe is het weer in Zwolle en omstreken??
Shit, dan moet ik nog opschieten ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Koud, maar momenteel géén neerslag.
Ach, het is ook bijna cliché dat ik opschieten moetquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:09 schreef Misstique het volgende:
Om nog maar eens een cliché uit de kast te trekken![]()
Só true!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, het is ook bijna cliché dat ik opschieten moet
Pas op voor mannen in bosjes!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*even de container bij de weg zetten
Goed hard aanstampen.quote:
De container, hij is net weg.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:19 schreef rompompom het volgende:
wattebbikgemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |