Waarom denk iedereen dat ik serieus ben. Reply goftedomme 80keer erop... later heb ik het nog over met Mt... die vatte een geintje ookal niet. Lees zelf eens ofzoquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waar was je met je hoofd vanochtend? 't Is je uitgebreid verteld.
Snap ik... best tricky zonder rijbewijsquote:
Jij snapt zn humor ook niet!quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waar was je met je hoofd vanochtend? 't Is je uitgebreid verteld.
quote:
Oh, het was grappig bedoeld?quote:
Puikend... in wat voor autoquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:41 schreef mcDavid het volgende:
vanavond mag ik nog niet rijden, dat wordt zuipen dus!
en als k morgen het papiertje heb, ga ik natuurlijk de hele dag rondjes rijden, en niet drinken!
Nouja... semi-grappigquote:
Da's dan geen kwestie van de humor niet snappen, maar meer een kwestie van de humor niet ínzien.quote:
De tering! Dat is minder zeg.... Zal wel spannend worden ik zo'n auto stappen als je een lesauto gewent bentquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de panda van me ma zal het wel worden
Nou... je begreep me niet.... blijkbaar. Buiten het feit dat het al dan niet humor isquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Da's dan geen kwestie van de humor niet snappen, maar meer een kwestie van de humor niet ínzien.
ach... de pedalen zitten als het goed is ongeveer op de zelfde plek... dus moet wel lukken hequote:Op donderdag 2 maart 2006 16:44 schreef jackson het volgende:
[..]
De tering! Dat is minder zeg.... Zal wel spannend worden ik zo'n auto stappen als je een lesauto gewent bent
O okay.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou... je begreep me niet.... blijkbaar. Buiten het feit dat het al dan niet humor is
Dat zeker....quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ach... de pedalen zitten als het goed is ongeveer op de zelfde plek... dus moet wel lukken he
Jah.. dank je voor de infoquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:47 schreef Stofje het volgende:
Ik voel me vandaag 100% ongeil. Ik dacht, ik meld het even. Anders denkt men nog dat ik oversekst ben.
we zijn veilig?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:47 schreef Stofje het volgende:
Ik voel me vandaag 100% ongeil. Ik dacht, ik meld het even. Anders denkt men nog dat ik oversekst ben.
Er bestaat niet iets als: 'teveel sex'quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:47 schreef Stofje het volgende:
Misschien blijf je dan wel langer zittenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:48 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo naar huis, even de filesites checken
Dank je wel. Nu heb ik weer een erectie.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er bestaat niet iets als: 'teveel sex'
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er bestaat niet iets als: 'teveel sex'
Je image, wat doe jequote:Op donderdag 2 maart 2006 16:49 schreef Chowi het volgende:
Ode aan een bepaalde user.
*stalen onderbroek weer aantrektquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dank je wel. Nu heb ik weer een erectie.![]()
Ist nodig denk je ?!quote:
Ik hou dat soort dingen nooit erg lang vol.quote:
He, mijn vrouw wacht thuis, ik blijf niet zittenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Misschien blijf je dan wel langer zitten
Het "stond" je goedquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik hou dat soort dingen nooit erg lang vol.
Sorry. Ik heb ook al zin in tietenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dank je wel. Nu heb ik weer een erectie.![]()
Dat kanquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, mijn vrouw wacht thuis, ik blijf niet zitten
Welnee, integendeel.quote:
Ach.... ik mij wildie toch niet neukenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik heb weinig behoefte om daar achter te komen
Mutsquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik hou dat soort dingen nooit erg lang vol.
Ik vond dat het je goed stondquote:
Rest.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:53 schreef Chowi het volgende:
Stofje. Tofjes. Fjesto. Jestof.
Ik ook niet. Het was als positief bedoeld, ik zit niet onder de spreekwoordelijke plakquote:
Trekslet.quote:
Ik snap etquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het was als positief bedoeld, ik zit niet onder de spreekwoordelijke plak
Dan snap je ook dat ik straks 'andere' dingen te doen hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |