abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 maart 2006 @ 19:08:06 #101
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_35887582
wanneer presenteert STR nou hun oto?
пусть всегда будет солнце
pi_35887743
Zondag 13.55 lokale tijd.
  donderdag 9 maart 2006 @ 19:26:16 #103
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_35888176
net voor de race ?
пусть всегда будет солнце
pi_35889710
Juistem
pi_35890433
TVP
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_35894060
quote:
Foto's :: Red Bull en STR presenteren samen bolide

donderdag 9 maart 2006 om 21:27 - Vanavond hebben de beide Red Bull teams, Red Bull Racing en Scuderia Toro Rosso, samen hun nieuwe bolides gepresenteerd aan het publiek. Zij deden dit tijdens een, niet bepaald bescheiden feestje, op een privé eiland. De mannen uit Oostenrijk trakteerden hun gasten op een spetterende show waarbij een hoofdrol was weggelegd voor hun zes coureurs en natuurlijk de Red Bull Racing RB2 en de Scuderia Toro Rosso STR1.

Het eerste wat opviel, behalve de show die onder andere een zwevende F1-auto met zich meebracht, was de kleurstelling van de STR-bolide. Het team had eerder al losgelaten dat deze spectaculair zou zijn, maar een enorme rode stier op de achterkant van de auto hadden waarschijnlijk weinigen verwacht. De Red Bull racing bolides zullen gewoon met dezelfde kleurstelling rijden als vorig jaar.

Beide auto’s zijn echter wel duidelijk familie van elkaar. Niet alleen lijken zij sowieso veel op elkaar, ook de kleurstellingen komen duidelijk overeen. Red Bull wil hiermee duidelijk maken dat beide teams tot de Red Bull familie behoren maar dat ze toch tegenstanders van elkaar zijn.

Over de bolides en hun verwachtingen hadden de heren coureurs weinig te melden. Zij waren meer bezig met de spectaculaire show die hun team had opgevoerd. “Ik ben hier nieuw, maar ik ben al eerder op Red Bull feestjes geweest en ze maken hier hun reputatie helemaal waar”, aldus de derde coureur van Red Bull, Robert Doornbos.

“Wow, de auto ziet er fantastisch uit, maar om eerlijk te zijn ben ik meer onder de indruk van de mooie vrouwen hier”, vulde STR-coureur Neel Jani aan. Vitantonio Liuzzi, inmiddels een Red Bull veteraan, was wat minder onder de indruk; “Hey, het is Red Bull, natuurlijk is het een fantastisch feest. Maar ik ga vroeg naar bed want ik heb morgen nog genoeg te doen.”






bron: http://www.racefreaks.nl/nieuws_show.rp?berichtid=13152
Calm down, please!
pi_35894249
Wow, ik vind die van STR echt heel erg mooi .
  Voormalig Sport Koningin donderdag 9 maart 2006 @ 22:06:21 #108
35237 Nuongirl
pi_35894355
oeh die van Torro ziet er echt mooi uit
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:07:59 #109
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_35894408
torro rosso
пусть всегда будет солнце
pi_35895008
quote:
Last minute wijziging door FIA

De FIA heeft na overleg en met toestemming van alle elf Formule 1 teams het reglement voor de kwalificatie gewijzigd. Vanaf nu geld dat als een coureur in een van de drie kwalificatie sessies met zijn auto op het circuit tot stilstand komt, hij van verdere deelname is uitgesloten. Theoretisch gezien zou een coureur na een technisch probleem of na een eigen fout, tijdens de vijf minuten durende pauze zijn auto terug kunnen laten brengen naar de pits om later, mits zijn gereden tijd goed genoeg was, weer deel te kunnen nemen aan de kwalificatie.

Het probleem is echter dat niet op alle circuits door de infrastructuur een transport naar de pits mogelijk is, waardoor een coureur in de uitzonderingsgevallen, niet meer aan de kwalificatie deel kan nemen. Om misverstanden te voorkomen en dergelijke onregelmatigheden van te voren uit te sluiten is nu besloten dat iedere auto die op het circuit tot stilstand komt, meteen naar het Parc Fermé wordt gebracht. Hier zullen ook de bolides die wel met succes aan de kwalificatie voor de eerste tien startplaatsen hebben deelgenomen, worden geparkeerd.

Concreet betekend dit dat een coureur die in het tweede gedeelte van de kwalificatie een van de tien snelste tijden heeft gereden en zich zo bij de laatste tien heeft geplaatst die de strijd om de pole position mogen aangaan, niet meer aan de laatste kwalificatie sessie mag deelnemen, maar automatisch als tiende op de startlijst wordt geplaatst. Helaas betekent dit ook dat de snelste rijder van de eerste twee kwalificatie sessies eieren voor zijn geld zal kiezen en de laatste sessie met de nodige voorzichtigheid zal rijden, waardoor het spektakel er voor de fans onder zal lijden.
bron
Calm down, please!
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:31:04 #111
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_35895293
F1 zo in het Sportjournaal op Nederland 2.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  donderdag 9 maart 2006 @ 23:23:55 #113
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_35897184
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:48 schreef HPoi het volgende:
http://www.btg-media.com/1.jpg

STR Wallpaper
Scott Speed had gelijk.
Na de horzel van Jordan eindelijk weer iets orgineels
  vrijdag 10 maart 2006 @ 07:26:25 #114
131800 Tarado
capô de fusca
pi_35901836
Misschien al bij velen bekend maar voor degenen die de trainingstijden live willen volgen is dit misschien een leuke link; http://www.formula1.com/race/livetiming/751.html

Ik zeg misschien omdat ik het zelf over anderhalf uur ook voor het eerst ga uitproberen.


Het functioneert

[ Bericht 9% gewijzigd door Tarado op 10-03-2006 09:16:56 ]
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:24:24 #115
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_35904184
Die Torro Rosso is verreweg de meest schitterende wagen van de afgelopen jaren
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_35904208
Zeer mooie wagen van STR. Hopen dat er snel HQ pics van komen.
pi_35905801
Kubica in een BMW (voorlopig) aan kop.

Ja dat had iedereen natuurlijk zien aankomen.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 11:41:56 #118
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_35906011
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 07:26 schreef Tarado het volgende:
Misschien al bij velen bekend maar voor degenen die de trainingstijden live willen volgen is dit misschien een leuke link; http://www.formula1.com/race/livetiming/751.html

Ik zeg misschien omdat ik het zelf over anderhalf uur ook voor het eerst ga uitproberen.


Het functioneert
Hoelaat begint de vrije trainingen...nou een 1 uur eerder of 1 uur later dan aangegeven staat op formula1.com

Friday 10 Mar 2006
11:00 - 12:00 Practice 1
14:00 - 15:00 Practice 2
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 11:53:09 #119
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_35906363
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 11:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Hoelaat begint de vrije trainingen...nou een 1 uur eerder of 1 uur later dan aangegeven staat op formula1.com

Friday 10 Mar 2006
11:00 - 12:00 Practice 1
14:00 - 15:00 Practice 2
12.00 uur lokale tijd begint Practise 2.
Onderaan de TimeTable pagina van formula1.com zit een "Convert to local time" knop
Calm down, please!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 11:58:27 #120
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_35906490
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 11:53 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

12.00 uur lokale tijd begint Practise 2.
Onderaan de TimeTable pagina van formula1.com zit een "Convert to local time" knop
Ow thnx
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 12:01:36 #121
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_35906562
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 11:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ow thnx
Net begonnen dus

Liuzzi, Doornbos, Ide, Wurz, Kubica en Davidson op de baan


* kriebels
Calm down, please!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 12:40:13 #122
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_35907624
Wat zijn STR en RBR razendsnel. Liuzzi zet net de tweede tijd neer, 0.165 achter Alonso.

Oh, en er is alweer een Mercedes gesneuveld.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 13:05:05 #123
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_35908419
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat zijn STR en RBR razendsnel. Liuzzi zet net de tweede tijd neer, 0.165 achter Alonso.

Oh, en er is alweer een Mercedes gesneuveld.
пусть всегда будет солнце
pi_35915950
Albers heeft de dag van ze leven
  vrijdag 10 maart 2006 @ 17:17:43 #125
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_35916323
mag ik een ding zeggen over alle wagens: wat een geweldige kleurschema's hebben ze. Vooral de verchroomde Mclaren en de Scuderia Toro Rosso (met die echte stier op de zijkant) GE-WEL-DIG.

Mooiste sinds jaren...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  vrijdag 10 maart 2006 @ 17:55:26 #127
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_35917348
quote:


Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  vrijdag 10 maart 2006 @ 18:17:57 #128
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35917868
wie trouwens Hi-res photos van Torro Rosso wil hebben moet maar even een gil geven.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_35917918
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 18:17 schreef WEST het volgende:
wie trouwens Hi-res photos van Torro Rosso wil hebben moet maar even een gil geven.
*Gilt.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 18:23:55 #130
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_35917992
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 18:17 schreef WEST het volgende:
wie trouwens Hi-res photos van Torro Rosso wil hebben moet maar even een gil geven.
Gil!
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 18:26:12 #131
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_35918034
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 18:17 schreef WEST het volgende:
wie trouwens Hi-res photos van Torro Rosso wil hebben moet maar even een gil geven.
*schreeuwt zun longen uit zun lijf
пусть всегда будет солнце
  vrijdag 10 maart 2006 @ 19:45:40 #132
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35920394
whehe, ik kan nu niet op de site van RB komen dus nog geduld
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  vrijdag 10 maart 2006 @ 20:38:23 #133
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35922000
ik heb jullie ff toegevoegd dan krijgen jullie een linkje van.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  vrijdag 10 maart 2006 @ 20:42:41 #134
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_35922135
gil?
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_35922138
Kun je mij ook ff linkje sturen aub?

dr_channard et hotmeel kom
pi_35923394
En een nog veel hardere gil.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 09:14:20 #137
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_35933523
ik vind de torro rosso niet zo mooi
De Narcis van Gabon
  zaterdag 11 maart 2006 @ 09:18:38 #138
131800 Tarado
capô de fusca
pi_35933556
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 09:14 schreef PogueMahone het volgende:
ik vind de torro rosso niet zo mooi
ik ook niet hoor, de Mac vind ik het mooiste dit seizoen, maar met zo'n KEEP ON WALKING op de zijkant vraag je er wel om
pi_35934204
quote:
Albers of Doornbos, de betere deal?

Opnieuw twee Nederlanders in de Formule1, maar wie heeft nu eigenlijk de betere deal? Is het Christijan Albers die mee mag strijden voor de racewinst achteraan en begeleid wordt door een Roemeen en een paar ingenieurs die Midland als opstapje naar de F1 zien of Robert Doornbos die enkel op vrijdag mag testen maar wel begeleid wordt door Adrian Newey en Gerhard Berger.

Ik ga alvast mijn gok geven: Doornbos komt beter uit dit jaar dan hij er aan begonnen is. Ook al betaalde hij evenveel of meer voor zijn stoeltje (ik zou echt niet weten hoeveel eerlijk gezegd). Hij zit in een team met geld en mensen die voor Formule1 titels hebben gestreden in de jaren negentig. Een team dat een duidelijk doel voor ogen heeft en op korte termijn wil strijden voor de winst.

Albers is van Minardi naar Midland "de trap opgestapt". Minardi is ondertussen verdwenen en in de handen van, jawel Red Bull, terecht gekomen. Het leek een logische overstap toen, maar ondertussen sluit hij wel de grid af. Goed, Albers fans zullen me waarschijnlijk Super Aguri aansmeren, maar het nieuwste F1 team rijdt rond in een wagen van 2002 en heeft tussen zijn twee rijders net iets meer dan een race afstand afgelegd.

Als we dan de tijden na twee sessies bekijken van vandaag, zien we Doornbos op een zevende plek prijken, op iets minder dan een seconde van Michael Schumacher en ruim voor Christian Klien in een andere Red Bull. Albers kon wonderbaarlijk Takuma Sato’s Super Aguri op één seconde en twee tienden van zich houden. Tijdens de eerste sessie stond hij veertiende, maar toen hebben tien wagens geen tijd neergezet.

Racen in het achterpak, of testen vooraan. Wie heeft de betere deal gesloten?
bron

En logischerwijs pompe we daar effe een Fok-poll achteraan

Albers of Doornbos, de betere deal?
» Albers
» Doornbos


maak je eigen FOK! poll zelf!
Calm down, please!
pi_35934354
Het is lastig. Albers zit in een slechte auto en zal waarschijnlijk het hele jaar in de achterhoede bivakkeren. Hij heeft echter wel de kans om in de races iets te laten zien. Een sepctaculaire inhaalactie blijft hangen bij de mensen, in tegenstelling tot een vijfde plek in de vrije training.

Doornbos zich echter bij een team in opbouw en kan heel veel leren en in vrije trainingen in de Red Bull laten zien snel te zijn. Als hij binnen het team indruk weet te maken, heeft hij het voordeel dat de mensen binnen het team heel veel relaties hebben in de Formule 1. Daarentegen zie je dat testcoureurs zelden de stap vooruit zetten. Wurz en Davidson maakten vorig jaar serieuze indruk, maar zijn toch weer testrijder.

Ik gok dat Doornbos de beste kansen heeft, maar ik betwijfel eerlijk gezegd of één van tweeën uberhaupt ooit de status van pay-driver bij een achterhoedeteam ontstijgt.
pi_35934538
Doornbos is niet sneller dan Klien dus ik denk niet dat hij er wat mee gaat opschieten.


Albers nog maar 2,6 seconden achter de top...maar nog wel 17e.
Hopelijk kunnen ze nog wat vinden voor de kwalificatie.
pi_35934621
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:51 schreef Vitalogy het volgende:
Doornbos is niet sneller dan Klien dus ik denk niet dat hij er wat mee gaat opschieten.


Albers nog maar 2,6 seconden achter de top...maar nog wel 17e.
Hopelijk kunnen ze nog wat vinden voor de kwalificatie.
In VT2 was Doornbos een goed stuk sneller dan Klien

Calm down, please!
pi_35934726
Omdat hij een kwalificatie simulatie deed.
Klien is nu sneller dan Coulthard. Dus Doornbos is sneller dan Coulthard?
Of is dat niet de logica die je hanteert?

[ Bericht 10% gewijzigd door Vitalogy op 11-03-2006 11:04:59 (vouten) ]
pi_35934769
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:03 schreef Vitalogy het volgende:
Omdat hij een kwalificatie simulatie deed.
Klien is nu sneller dan Coiulthard. Dus Doornbos is sneller dan Coulthard?
Of is dat niet de logica die je hanteert.
Kijk naar het aantal laps en zeg mij nog eens dat dat een kwalificatierun was
Ik neem aan dat je die live-timing gevolgd hebt (of de uitzending op NTV).
RD bleef maar rijden. Volgens mij zijn kwalificatie-runs juist licht?
Calm down, please!
pi_35934852
Ok
quote:
In de tweede vrije trainingssessie mocht Doornbos onder andere ook een kwalificatiesimulatie doen. De Rotterdammer voelde zich klaarblijkelijk in zijn element en eindigde met een tijd van 1:32.926 knap als zevende, zowel Coulthard als Klien achter zich latend.
pi_35934907
Bovendien, je gaat toch niet serieus beweren dat Doornbos met een niet lichte auto meer dan een seconde sneller is dan Coulthard?


Ik vind het een leuk grapje wat je maakt.
pi_35934958
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:10 schreef Vitalogy het volgende:
Ok
[..]
Ik heb 'm na die snelle lap niet naar binnen zien komen En waren die 8 en 7 laps van respectievelijk Klien en Coulthard geen kwali-runs?

Maar dan nog .. je quote het zelf: knap van Doornbos ... hij schiet er dus zeker wel wat mee op als hij zo opvalt.
Calm down, please!
pi_35935094
We zullen dat dan vanmiddag zien lijkt me.
Persoonlijk lijkt me een krappe 1.32 voor een kwalificatietijd niet bijster snel (ook al is het pas op vrijdag).
pi_35935117
Renault is ook nog flink verstoppertje aan het spelen, die kunnen veel harder...let maar op!
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_35935354
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:22 schreef Vitalogy het volgende:
We zullen dat dan vanmiddag zien lijkt me.
Persoonlijk lijkt me een krappe 1.32 voor een kwalificatietijd niet bijster snel.
Fuel-strategy is the key, as always Het lijkt me dat de snelste tijden van de vrije trainingen ultra-licht waren. Ultra-licht was leuk met de kwalificatie-regels van 2003 (? of nog eerder) waarbij er gewoon bijgetankt mocht worden na de kwali.

Die 1.32 zou wel eens een snellere tijd kunnen betekenen in de 3de kwali-run ... in de eerste twee runs verwacht ik ook wel 31'ers

M'n punt qua Doornbos was trouwens dat hij van Red Bull juist wel de kans krijgt om uit te blinken (met oog op je opmerking over de poll) ... ik heb ook een sterk voorgevoel dat hij dit jaar nog wel een race rijdt, dus laten we hopen dattie een beetje competatief is.

Albers heeft wel een goede deal mits hij zekerheden heeft voor de toekomst. Hij dacht "d'r is geld dus nu gaan we snel" maar zoals we bij andere teams hebben gezien duurt de onwikkeling van snelheid nu eenmaal langer dan een jaar, zeker als de basis Jordan is. Ik hoop voor hem dat hij een tweejarig contract heeft met een achterdeurtje in geval een top-team interesse heeft.
Calm down, please!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:53:18 #151
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_35935749
Heb er zin in
pi_35937946
SCHUMI!
pi_35938007
Ik vind het eigenlijk wel geslaagd.
Van Albers vond ik slecht. Naar mijn idee had hij hier kans om bij de beste 16 te komen en dat liet ie liggen. Maar goed, hij begrijpt het formaat nog niet natuurlijk.

Tof hoe dicht het bij elkaar zit. Schumi en Massa iets beter nu, maar is dat morgen ook zo?
pi_35938241
nieuwe Q is echt super
pi_35938283
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:14 schreef HPoi het volgende:
SCHUMI!
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_35938596
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:16 schreef Vitalogy het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel geslaagd.
Van Albers vond ik slecht. Naar mijn idee had hij hier kans om bij de beste 16 te komen en dat liet ie liggen. Maar goed, hij begrijpt het formaat nog niet natuurlijk.

Tof hoe dicht het bij elkaar zit. Schumi en Massa iets beter nu, maar is dat morgen ook zo?
Dan had 'ie dik twee seconden sneller moeten rijden Hij had wel extreem veel pech met verkeer maar dat is imo de groenigheid van het team (timing van naar buiten sturen).
Calm down, please!
pi_35938884
Dik twee seconden? Cutoff was op dat moment 1.33.7?
Volgens mij niet hoor.
pi_35938933
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:48 schreef Vitalogy het volgende:
Dik twee seconden? Cutoff was op dat moment 1.33.7?
Volgens mij niet hoor.
Speed had 1:33.995. Albers had 1:35.724. Dus hij had inderdaad iets minder als 2 seconden sneller moeten rijden om Speed voorbij te gaan.
pi_35938939
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:48 schreef Vitalogy het volgende:
Dik twee seconden? Cutoff was op dat moment 1.33.7?
Volgens mij niet hoor.
Albers 1'35.724, Speed 1'33.995

Of mis ik wat?
Calm down, please!
pi_35939000
Dat is de einduitslag. Niet de actuele situatie van dat moment.
Wacht, ik zit in het verkeerde topic.
ff daar verder
pi_35940049
quote:
Ontwikkeling SA06 vertraagd

zaterdag 11 maart 2006 om 14:20 - Super Aguri rijdt momenteel met een Arrows A23 uit 2002, de auto, omgedoopt tot SA05, is echter wel helemaal omgebouwd naar 2006-normen. Volgens de staf van Aguri zou de nieuwe auto, de SA06, tijdens de Grand Prix van San Marino, op het circuit van Imola, ingezet worden.

Nu blijkt echter dat er niet genoeg tijd is om de auto voor Imola af te krijgen. Het team heeft verteld tegen GrandPrix.com dat de ontwikkeling van de SA05 te veel tijd gekost heeft, en dat betekent dat de ontwikkeling van de nieuwe auto op een laag pitje is gekomen. Het nieuwe chassis zal dus pas later in het Europese seizoen debuteren.

De races komen allemaal snel achter elkaar, tussen Imola en Spanje zitten slechts 21 dagen, en ook zit de Europese grand prix op de Nürburgring er nog tussenin. Hierdoor zal Aguri hoogstwaarschijnlijk pas hun auto presenteren vlak voor de Monegaskische grand prix. Dat is echter niet de beste plek om een auto te laten debuteren. Daarom lijkt de kans groot dat wanneer ook de race op de Nürburgring met de SA05 verreden zal worden, de SA06 misschien pas zijn levenslicht zal zien tijdens de Britse grand prix, in juni.

Op dit moment weet het Super Aguri-team niet wanneer de nieuwe auto klaar zal komen.
bron


Ze hebben wel heel hoge verwachtingen van die auto
Calm down, please!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 18:42:50 #162
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_35946562
Ik kijk uit naar een regen-kwalificatie in Monaco
De Narcis van Gabon
pi_35948095
Ik hoop echt voor Albers dat die jonge na een paar races een beter aero pakket krijgt want dit lijk nergens op. Hij zal dit jaar het zelfde verhaal schrijven als vorig jaar, alleen gaat ie geen 4 punten halen in amerika dan .
pi_35948162
Albers dat is ook geen echte F1 coureur. Laat em weer lekker dtm gaan rijden. Dan kan Doornbos de Formule 1 in enzo
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_35948380
Schumi weer pole position hoorde ik Heb het helaas niet kunnen zien vanmiddag
Bla....:P
AutoFans.nl
  zondag 12 maart 2006 @ 02:32:59 #166
131800 Tarado
capô de fusca
pi_35958494
Ik ben wel een beetje bang voor Ferrari's taktiek voor de race in die zin dat ze Massa de boel op laten houden en Schumacher van het veld weg laten rijden, Ferrari zal eerder moeten tanken dan Renault en Honda neem ik aan.
  zondag 12 maart 2006 @ 09:04:59 #167
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_35960591
quote:
Op zondag 12 maart 2006 02:32 schreef Tarado het volgende:
Ik ben wel een beetje bang voor Ferrari's taktiek voor de race in die zin dat ze Massa de boel op laten houden en Schumacher van het veld weg laten rijden, Ferrari zal eerder moeten tanken dan Renault en Honda neem ik aan.
Massa geeft dan "the bird" gezien Shumi en Massa (en de rest) 0 punten hebben en het onzin is één coureur voor te trekken. Massa heeft laten zien dat hij even snel, zoniet sneller, is als Shumi. Die twee gaan beiden voluit.
Calm down, please!
  zondag 12 maart 2006 @ 09:09:08 #168
131800 Tarado
capô de fusca
pi_35960606
quote:
Op zondag 12 maart 2006 09:04 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Massa geeft dan "the bird" gezien Shumi en Massa (en de rest) 0 punten hebben en het onzin is één coureur voor te trekken. Massa heeft laten zien dat hij even snel, zoniet sneller, is als Shumi. Die twee gaan beiden voluit.
Ik hoop dat je gelijk hebt , wat de snelheid betreft zit het wel goed met Massa.
pi_35962189
Schumacher is echt een smerige Duitser dat hij het lef heeft om Senna's record te verbreken. Totaal geen respect voor legendes die vent.
  zondag 12 maart 2006 @ 12:19:59 #170
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_35962353
quote:
Op zondag 12 maart 2006 12:14 schreef Borkydude het volgende:
Schumacher is echt een smerige Duitser dat hij het lef heeft om Senna's record te verbreken. Totaal geen respect voor legendes die vent.
пусть всегда будет солнце
pi_35964657
quote:
Op zondag 12 maart 2006 12:14 schreef Borkydude het volgende:
Schumacher is echt een smerige Duitser dat hij het lef heeft om Senna's record te verbreken. Totaal geen respect voor legendes die vent.
Dude.
  zondag 12 maart 2006 @ 15:05:46 #172
72282 360sjors
King of the Hill
pi_35965739
quote:
Op zondag 12 maart 2006 12:14 schreef Borkydude het volgende:
Schumacher is echt een smerige Duitser dat hij het lef heeft om Senna's record te verbreken. Totaal geen respect voor legendes die vent.
  zondag 12 maart 2006 @ 16:27:31 #173
131800 Tarado
capô de fusca
pi_35968302
Ik heb genoten van de race en vooral van de houding van Schumacher na de race , zo blij met de 2de plaats, het plezier straalt er vanaf. Dit wordt een heel leuk seizoen.
Ik hoop dat Borkydude een grapje maakte, zoniet dan moet hij maar een keertje in de spiegel kijken alvorens over respect te schrijven.
  zondag 12 maart 2006 @ 16:34:20 #174
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_35968520
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:27 schreef Tarado het volgende:
Ik heb genoten van de race en vooral van de houding van Schumacher na de race , zo blij met de 2de plaats, het plezier straalt er vanaf. Dit wordt een heel leuk seizoen.
Ik hoop dat Borkydude een grapje maakte, zoniet dan moet hij maar een keertje in de spiegel kijken alvorens over respect te schrijven.
Tijdens de post-race interviews Shumacher keek echt vol genot naar Alonso ... zo van "Ja gozer ... dit jaar gaan jij en ik strijden om die titel". Dit wordt misschien wel Shumi's spannendste jaar ooit!

En ik weet niet of het iemand is opgevallen dat Shumi gruitig zat te drinken van z'n glas van rood spul, bijschonk, iets uit z'n glas viste met z'n pink, 't effe snel analyseerde en vervolgens geen slok meer heeft genomen? ... *proest*
Calm down, please!
  zondag 12 maart 2006 @ 16:39:11 #175
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_35968663
quote:
Veel problemen bij Midland

Tiago Monteiro:
“Het was geen makkelijk weekend. De wagen was niet aangepast voor mij dus het was onwijs moeilijk om te rijden, maar ik moest gefocust blijven op de race en zo hard pushen als ik maar kon om de wagen over de finish te krijgen. We hadden problemen, maar dat hoort erbij. Laten we hopen dat we alle slechte dingen kunnen achterlaten in Bahrein en dat we beter scoren in de rest van het seizoen. De wagen is sneller dan vorig jaar, maar nog niet snel genoeg.”

Christijan Albers:
“Het is een schande dat ik niet heb kunnen meedoen. We waren meer data aan het verzamelen voor in Maleisië. Het is zeer spijtig, omdat we dat probleem nog nooit eerder meegemaakt hadden. Dit zorgt alleen maar voor meer frustraties en ik ben zeker dat we meer vermogen hadden dan in de kwalificaties. Voor de rest denk ik dat het een redelijke race was.”
Oeioeioei ... ik hoop niet dat dit letterlijk is overgenomen Frustraties? Ik dacht dat alles handy-dandy ging Echt zonde dit ... maar het kan de beste gebeuren (zie Kimi's kwali).
Calm down, please!
  zondag 12 maart 2006 @ 16:46:46 #176
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_35968886
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:34 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Tijdens de post-race interviews Shumacher keek echt vol genot naar Alonso ... zo van "Ja gozer ... dit jaar gaan jij en ik strijden om die titel". Dit wordt misschien wel Shumi's spannendste jaar ooit!

En ik weet niet of het iemand is opgevallen dat Shumi gruitig zat te drinken van z'n glas van rood spul, bijschonk, iets uit z'n glas viste met z'n pink, 't effe snel analyseerde en vervolgens geen slok meer heeft genomen? ... *proest*
misschien zat er een stukje van granaatappel in ofzo... schijnt sowieso dat het "champagne" in bahrein nogal vies smaakt en erg plakkerig is
пусть всегда будет солнце
  maandag 13 maart 2006 @ 20:12:19 #177
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_36001549
quote:
Motorwissels weer issue komende race

De motorreglementen gaan vanaf komend weekend weer parten spelen tijdens de kwalificatie, want verschillende coureurs wisten al een motor op te blazen tijdens afgelopen weekend en zullen dus tijdens de komende kwalificatie 10 plaatsen terug gezet gaat worden op de grid.

Als eerste moest Tiago Monteiro tien plaatsen terug, ook Christijan Albers zal 10 plaatsen terug gaan op de startopstelling. Dan hebben we nog Jacques Villeneuve die zijn motor opblies tijdens de Grand Prix, máár nu komt het, hij hoeft níet 10 plaatsen terug. Oh? En hoe kan dat dan hoor ik jullie vragen?

Artikel 87 van het reglement van de FIA schrijft het volgende voor:

Iedere rijder mag niet meer dan 1 motor voor 2 achtereenvolgende evenementen gebruiken waarin een team deelneemt. Als een coureur een nieuwe motor krijgt voor het eind van de kwalificatie sessie dan zal hij hetzelfde evenement nog 10 plaatsen terug gezet worden op de grid, ook ná de kwalificatie geldt dit. Als een coureur zijn race niet uit kan rijden zal de motor daarin moeten blijven zitten tot het einde van de volgende race. Een rijder die buiten zijn schuld om de race niet kan finishen zal de volgende race zonder sanctie aan de start mogen verschijnen met een nieuwe motor.


Daarmee heeft de Canadees dus ontzettend geluk. Iemand die minder geluk heeft is David Coulthard, want hij zette zijn wagen met een opgeblazen motor aan de kant in de uitloopronde, en daarmee valt hij dus niet onder bovenstaande regeling. Hij zal dus ook 10 plaatsen naar achter gezet gaan worden tijdens komend weekend.
bronnetje

Managers opgelet ik snap het trouwens niet
Calm down, please!
  maandag 13 maart 2006 @ 20:14:42 #178
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_36001629
quote:
Op zondag 12 maart 2006 12:14 schreef Borkydude het volgende:
Schumacher is echt een smerige Duitser dat hij het lef heeft om Senna's record te verbreken. Totaal geen respect voor legendes die vent.
Sterf zwijn
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_36001833
quote:
Op maandag 13 maart 2006 20:12 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

bronnetje

Managers opgelet ik snap het trouwens niet
Kut voor Dave.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:51:04 #180
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_36027324
potver, ik heb Ferrari Red Bull motoren in mn team, die zijn gewoon goed, maar met 10 plaatsen achteruit tikt het weer niet snel aan...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_36027662
quote:
Op maandag 13 maart 2006 20:14 schreef Baklap het volgende:

[..]

Sterf zwijn
Sukkel, je weet geeneens de voornaam van Senna, en dan komen praten. Tss
  dinsdag 14 maart 2006 @ 17:13:20 #182
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_36028058
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 17:00 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Sukkel, je weet geeneens de voornaam van Senna, en dan komen praten. Tss
wat lul je?
Calm down, please!
pi_36040557
Borkydude>> Wat ben jij dan voor mafkees.
pi_36058098
Van F1racing.nl

Rossi vs Alonso

(15/3/2006) Zuid-Europese grootspraak kan wel eens gaan leiden tot het 'gevecht van de eeuw'. Voor de start van het F1 seizoen heeft Valentino Rossi nog eens voor Ferrari mogen testen. Tijdens deze test was Rossi beduidend langzamer dan de andere Ferrari coureurs en 'kenners' beweerden dan ook dat het een goedkope pr-stunt was.

Fernando Alonso deed daar nog een schepje bovenop en liet weten dat hij het maar niets vond dat Ferrari zich met dergelijke onzin bezig hield in plaats van zich op het seizoen voor te bereiden. Bovendien zei hij Rossi niet als geweldig coureur te zien, hooguit iemand die eens op het podium kon komen met een Ferrari. "Maar dat zou mij op een GP-motor ook gemakkelijk lukken, als ik een tijdje op zo'n motor kon oefenen".

Rossi heeft de woorden van Alonso overdacht en liet onlangs in een interview weten: "Ik heb gelezen dat Alonso met een GP-motor een podium kan halen als hij iets kon oefenen. Laten we drie keer racen, één keer in een Formule 1 auto, één keer in een rallye-auto en één keer op de motor, we tellen de tijden op en dan zien we wie de allersnelste is!"

De meeste coureurs hadden het hierbij gelaten. Fernando Alonso liet echter via de 'Gazzetto dello Sport' de hele Italiaanse racefans weten: "Valentino wil me drievoudig uitdagen? Ik denk dat het voor het publiek leuk zal worden, daarom laat maar komen, ik ben er bereid voor!"


Haha zou wel gaaf zijn als ze dit echt gaan uitvoeren.
pi_36058201
Calm down, please!
pi_36058283


Dat wordt een mooie film
pi_36062759
Die Alonso gaat er dan duidelijk hard aan!... Mooi!
pi_36062840
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 18:03 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Die Alonso gaat er dan duidelijk hard aan!... Mooi!
Ik betwijfel het ... met rally en F1 zal Alonso aardig z'n mannetje kunnen staan en gezien het een Spanjool is geloof ik ook wel dat hij plenty ervaring heeft met een tweewieler.
Calm down, please!
pi_36062863
Stoer van Alonso, al gaat ie die driekamp wel verliezen!
pi_36063169
Ik zie dit alleen nooit gebeuren... Ferrari laat Rossi niet in een Renault rijden en Renault laat Alonso niet in een Ferrari rijden. En met twee verschillende auto's is het al geen eerlijke strijd.
Calm down, please!
pi_36063287
quote:
Massa wisselt motor - 15 maart 2006

Behalve David Coulthard zal ook Felipe Massa tien plaatsen terug worden gezet op de grid in Maleisië komend weekend. Het Ferrari team heeft besloten dat ze de motor van Massa zullen gaan wisselen voor aanvang van het Grand Prix weekend.

Zoals na iedere race onderzoekt het team de motor van de rijders. Omdat deze twee races mee moet gaan en de Grand Prix van Maleisië een hele zware is werd besloten om die van Massa uit voorzorg te vervangen. De motor van Michael Schumacher kan de komende Grand Prix het nog wel volhouden.
bron : http://www.f1racing.net/nl/news.php?newsID=112200

Zooo ... welkom op Barrichello's oude plek, Massa
Calm down, please!
pi_36065002
huh, vroeger was michelin toch zo goed op warme circuits en de bridgestone op de koude? nu lijken de rollen omgedraait.
pi_36067149
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 18:20 schreef Googolplexian het volgende:
Ik zie dit alleen nooit gebeuren... Ferrari laat Rossi niet in een Renault rijden en Renault laat Alonso niet in een Ferrari rijden. En met twee verschillende auto's is het al geen eerlijke strijd.
In een wagen van (bijvoorbeeld) vorig jaar die in privé bezit is dan?
pi_36067459
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

In een wagen van (bijvoorbeeld) vorig jaar die in privé bezit is dan?
Ook niet. Die gasten hebben allemaal contracten waarin staat dat ze niks spannends mogen doen.
pi_36067702
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 20:35 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ook niet. Die gasten hebben allemaal contracten waarin staat dat ze niks spannends mogen doen.
Ja, net zoals wintersporten enzo, doen ze ook noooooit En wat dacht je dan van deelnames aan "Race of Champions", en nog wat andere wedstrijdjes. De voetbalwedstrijden van Schumi enz...
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:48:20 #197
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_36071860
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 18:20 schreef Googolplexian het volgende:
Ik zie dit alleen nooit gebeuren... Ferrari laat Rossi niet in een Renault rijden en Renault laat Alonso niet in een Ferrari rijden. En met twee verschillende auto's is het al geen eerlijke strijd.
En waarom zou Ferrari Rossi niet in een Renault laten rijden?

Kunnen makkelijk wat te weten komen over de eigenschappen van de wagen toch?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_36074358
Rossi kan wel in een Renault, hij staat toch niet onder contract bij Ferrari Of Flavio Alonso op een motor op racesnelheid zou laten rijden is een ander verhaal
Where facts are few, experts are many.
pi_36074828
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 00:08 schreef Atreidez het volgende:
Rossi kan wel in een Renault, hij staat toch niet onder contract bij Ferrari Of Flavio Alonso op een motor op racesnelheid zou laten rijden is een ander verhaal
Marlboro is the key
Calm down, please!
  donderdag 16 maart 2006 @ 00:31:22 #200
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_36074859
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 00:30 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Marlboro is the key
Rossi wordt niet door PhilipMorris/Marlboro gesponsord hoor
пусть всегда будет солнце
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')