Je kan niet harder stinkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:25 schreef Trolliebus het volgende:
marokkanen stinken nog harder dan negers
Ga weg man je stinkt, hij is mokro man ik ssweerrrrrquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:34 schreef Orealo het volgende:
Foto uit OP is een egyptenaar, dat ziet toch iedereen![]()
jeweettochquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:35 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Ga weg man je stinkt, hij is mokro man ik ssweerrrrr
Foto uit OP is een acteur uit Shouf Shouf Habibiquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:34 schreef Orealo het volgende:
Foto uit OP is een egyptenaar, dat ziet toch iedereen![]()
Ik heb nog nooit zo ontzettend, vreselijk niet gelachen om iemand.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:32 schreef Nerdmans het volgende:
[afbeelding]
Najib stinkt niet!!!!
Najib is cool
hee hoer,quote:
"Zal ik u helpen met oversteken, mevrouw?"quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:13 schreef zoalshetis het volgende:
"wilt u zitten meneer?"
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:35 schreef Skylar het volgende:
Rachid, zullen wij die dat fiets stelen?
"U mag hier wel zitten hoor"quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:33 schreef TrenTs het volgende:
[..]
"Zal ik u helpen met oversteken, mevrouw?"
stond er alquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:56 schreef johnplayer het volgende:
Het zijn anders hele aardige mensen hoor, komen met een groepje om je heen staan en vragen dan of je problemen hebt.
Zo hoort 't. Zo praat een goed afgerichte Marokkaan tegen een Nederlander.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:13 schreef zoalshetis het volgende:
"wilt u zitten meneer?"
Najibquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:32 schreef Nerdmans het volgende:
[afbeelding]
Najib stinkt niet!!!!
Najib is cool
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:56 schreef johnplayer het volgende:
Het zijn anders hele aardige mensen hoor, komen met een groepje om je heen staan en vragen dan of je problemen hebt.
leuke grap is datquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:56 schreef johnplayer het volgende:
Ghatar?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:22 schreef taart het volgende:
wholla tazz man kijk die meisje daar is ghatar
Er zitten er wel een heleboel meer op, maar aan velen merk je het niet eens qua spraak/typgebrek. Meki is wat dat betreft een uitzondering. Harige_Kerel is toch ook een Moslim? Die gozer was altijd behoorlijk actief in POL/NWS dacht ik.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zitten er ook Marokkanen op Fok!?
Bansheeboy? Meki (Turk?)
Zijn naam doet dat wel vermoeden...quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:35 schreef Molluck het volgende:
[..]
Er zitten er wel een heleboel meer op, maar aan velen merk je het niet eens qua spraak/typgebrek. Meki is wat dat betreft een uitzondering. Harige_Kerel is toch ook een Moslim? Die gozer was altijd behoorlijk actief in POL/NWS dacht ik.
Volgens mij heeft er zich eentje, het ook tot mod geschopt, mutant01.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:35 schreef Molluck het volgende:
[..]
Er zitten er wel een heleboel meer op, maar aan velen merk je het niet eens qua spraak/typgebrek. Meki is wat dat betreft een uitzondering. Harige_Kerel is toch ook een Moslim? Die gozer was altijd behoorlijk actief in POL/NWS dacht ik.
En die houdt er zeer binnenkort mee op. Hebben we dat ook weer gehad.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Volgens mij heeft er zich eentje, het ook tot mod geschopt, mutant01.![]()
Dat te laat komen iedere keer kan niet toegestaan worden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]
En die houdt er zeer binnenkort mee op. Hebben we dat ook weer gehad.
Klopt. Ik vind Najib vaak best grappig hoor, maar ik ken ook van die mensen die echt om alles van hem lachenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:09 schreef TC03 het volgende:
Najib is niet zo heel grappig hoor.
Eén keer zeggen "ik zweer" en de hele zaal ligt plat, mwah. Sommige mensen hebben moeite humor en zelfspot van elkaar te scheiden.
mja daarom maak ik een verkapt bash topic!quote:
Haat.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zitten er ook Marokkanen op Fok!?
Bansheeboy? Meki (Turk?)
watissss het jij zegggt?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Rot toch op man als ik marokkanen wil zien kijk ik wel naar opsporing verzocht!!
quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:25 schreef Trolliebus het volgende:
zeg je toch: "omdat ze mijn pik wilde zuigen en ik een vrome moslim ben"quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:12 schreef tralalala het volgende:
Openingszin van marokkanen hier: Waarom heb je mijn zusje geslagen?![]()
iesj goed iesj goedquote:Op zondag 5 maart 2006 21:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ewa kk bezem, sjie deze zina hier is wahakt klawie kanker zehmels.
EY!!! WAAROM HUIL JE MAN!!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:37 schreef Repeat het volgende:
HASSAN WE ZIJN ER WEER!!!! BROOODJE!!! BROODJE!!! JA!!! BROODJE!!! JAA!!!
EEY BABY OE A!!! SHOARMAA!!!
HASSAN!!! WE GAAN HIER ZITTEN!!! EN SNEL HE!! HEB HONGER!!!!!
HASSAN!!! HIJ WIL OOK EEN BROODJE!!! HIJ OOK BROODJE!!! BROODJE!!!!!!!!
oowquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:57 schreef ee-04 het volgende:
Kom een dagje bij het Albert Heijn filiaal kijken waar ik werk en we hebben genoeg stof voor 3 topics
En DAT zij Mokro-uitspraken?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:49 schreef BrickTop het volgende:
[..]
"U mag hier wel zitten hoor"
"Mijn MP3 speler maakt lawaai ? Ik zal het volume wat zachter zetten."
Ik werk ook bij Albert Heijn ..quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:57 schreef ee-04 het volgende:
Kom een dagje bij het Albert Heijn filiaal kijken waar ik werk en we hebben genoeg stof voor 3 topics
Lebas ah sahbie.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:58 schreef Martijn23 het volgende:
ewa ebsjum, le buz?
Niks tegen Mimoun Oaïssaquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:21 schreef Nerdmans het volgende:
Nah al die neger topics gaan vervelen. . .
Stoer:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:43 schreef Relmarokkaan het volgende:
Marokkanen zijn de baas, Nederlanders stinken naar kaas!![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:21 schreef Trolliebus het volgende:
mokro's moeten hun bek houden
wat je zegtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:33 schreef jpg97 het volgende:
[..]en ons niet meer bedwelmen met schappie-schappie-geur
Kloon? Ik niet snap.. Kaaskopquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:11 schreef jpg97 het volgende:
[..]
heb je daar helemaal een kloon voor aangemaakt?
Pindakaaskop danquote:
Frisjesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:38 schreef smuJJiii het volgende:
eee zemme je weet toggg
eeee deze chick ziet er frisjes uit
eeee broeder alles rustig
quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:25 schreef Trolliebus het volgende:
BERBERquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:58 schreef Martijn23 het volgende:
ewa ebsjum, le buz?
top marocquote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:03 schreef BaajGuardian het volgende:
ik rookte vroeger maroc
Anders ga je ze terug pesten??quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:21 schreef Trolliebus het volgende:
mokro's moeten hun bek houden
wat noem jij 'pesten'?quote:
Tsss toffe verhalen. Kan je alleen tegen kleine marokkanen??!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:48 schreef Taproot het volgende:
Ooit zo eens een Marokaan die tegen me zei:
" Eey wollah zien jij da lekkere blondje daar zitten? Wajoooow zo ne lekkere schtuck jiiiiii jiiiiiiii jiiiiiii **neukbewegingen makend in de lucht**![]()
Kleine marokaan op fiets die me aan het uitschelden was, ik met mijn fiets naast hem komen rijden steeds dichter zodat hij bijna viel over de gevel en moest remmen:
"Toooooot toooooot toooooooooot ( ik veronderstel dat dit zoiets betekent als: dood, dood, dood) 3 keer met zijn vinger het gebaar langs zijn keel makend
Hetgeen de Marokkanen bij hem doen. Pesten.quote:
Sterf.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:01 schreef Relmarokkaan het volgende:
[..]
Tsss toffe verhalen. Kan je alleen tegen kleine marokkanen??!![]()
zegt ook weer iets over jou, beetje de zwakkere medemens "pesten"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:02 schreef Relmarokkaan het volgende:
[..]
Hetgeen de Marokkanen bij hem doen. Pesten.
Nerds worden nou eenmaal gepest.
marokkaan zeker?quote:
Jij bent zeker vroeger gepest.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:33 schreef jpg97 het volgende:
[..]
zegt ook weer iets over jou, beetje de zwakkere medemens "pesten"
Echt, heel stoer en maakt heel veel indruk op andere mensen
Appelflappen in maart, echt iets voor een mokro.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:17 schreef eBay het volgende:
'Ik wil graag een halfje wit en zes appelflappen'![]()
Ik ga voor tas, die stelen ze graag.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:20 schreef BaggerUser het volgende:
is het nou tozz tazz tuzz tos tus tas![]()
![]()
Geloof je zelf dat ze zo'n woord kennen? Die zeggen gewoon kindje maken, of neukie neukie.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:30 schreef SHE het volgende:
Tsskkkkkkkk, wat probeer jij, wat? , wat?? wat ??? wat????????wat?????????wat??????????????????????????????
tfuuuuuuuuuuu, denk jij, ik niet weet dat jij iets probeer te insemineren heh!!!!
tfuuu
tfuuu
tfuuu![]()
De maroc in kwestie, bedoelde mij te vertellen dat ik iets insinueerdequote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Geloof je zelf dat ze zo'n woord kennen? Die zeggen gewoon kindje maken, of neukie neukie.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:35 schreef SHE het volgende:
[..]
De maroc in kwestie, bedoelde mij te vertellen dat ik iets insinueerde
tazzzquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:20 schreef BaggerUser het volgende:
is het nou tozz tazz tuzz tos tus tas![]()
![]()
Sorry man, werd je zo erg gepest?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:33 schreef jpg97 het volgende:
[..]
zegt ook weer iets over jou, beetje de zwakkere medemens "pesten"
Echt, heel stoer en maakt heel veel indruk op andere mensen
Jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:12 schreef Relmarokkaan het volgende:
[..]
Sorry man, werd je zo erg gepest?![]()
Om die reden pesten Marokkanen niet, je zou wel homo zijn.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:40 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Jaik werd altijd gepest door marokkanen omdat ik wel goed nederlands sprak als donkere medemens.
Puur jaloezie zeg ik je
Nee, volgens mij was je gewoon een watje die elke dag klappen kreeg.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:40 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Jaik werd altijd gepest door marokkanen omdat ik wel goed nederlands sprak als donkere medemens.
Puur jaloezie zeg ik je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
Je hebt het door.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:11 schreef The_Dijkstra het volgende:
Het is wel duidelijk zo, de marokkaantjes zijn de parasieten van onze maatschappij...!
Je naam zegt genoeg, pest slachtoffertje..quote:
Probeer je Klaas v/d Eerden na te doenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:02 schreef mg794613 het volgende:
[luidetoon]tfu, heb je gezien gister, heb je gezien gister, jongen , dingetje dingetje, je weet wel, gewoon lopen, lopen met deborah, ik heb der gesport hier ze vet gedist mhhh tfu. ga je gaan? ga je vanavond? iedereen gaat. tis de plaats te zijn. iedereen gaat. moet ik gaan noemen? moet ik gaan noemen jongen? iedereen gaat. Hassan, mohammed je weet toch, iedereen gaat naar die feestje.[/luidetoon]
[luidetoon] Wat kijk je, wat zit jij te kijken dan? tfu beter loop jij door.[/luidetoon]
Een burka als een bolletje komt om de hoek zetten en begint in vloeiend nederlands "ABDUL IK HAD JE NOG ZO GEZEGD NORMAAL TE DOEN"
en sleept de knul aan z'n bontkraag/goudenkettingen mee.
Nee dat vereist talent en een zaal.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 04:14 schreef mg794613 het volgende:
[..]
Nee dat vereist talent en een zaal.
Ik heb louter een toetsenbord, dus zal je het moeten doen met een schaamteloze quote.
Leuk dat je het herkent met jesmiley
Ja met hun hele familie achter je aankomen, wat gevaarlijkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:16 schreef Relmarokkaan het volgende:
[..]
Nee, volgens mij was je gewoon een watje die elke dag klappen kreeg.En je gedroeg je als een wijf!
Maakt niet uit, je weet.. Marokkanen zijn gewoon gevaarlijk![]()
nou, ik zou toch echt geen familie marokkanen achter me aan willen hebbenquote:Op maandag 20 maart 2006 11:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja met hun hele familie achter je aankomen, wat gevaarlijk
Zekers, dan mag je weer rennen.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja met hun hele familie achter je aankomen, wat gevaarlijk
Prachtig boek van Nescio.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:26 schreef Snakey het volgende:
marrokaantjes
En ik weet waar jouw scooter jat.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:17 schreef UnrealMarc het volgende:
''Ik weet waar jouw bed slaapt!'
''Ik weet waar jouw huis woont!''
zoiets was het toch ?'
Ze jatten ze meer dan dat ze er op rijden.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan zou het nog altijd rijdt moeten zijn![]()
dat is niet de dealioquote:Op maandag 20 maart 2006 12:42 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ze jatten ze meer dan dat ze er op rijden.
Ik ren door die geur die ze verspreidenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:13 schreef Relmarokkaan het volgende:
[..]
Zekers, dan mag je weer rennen.
shoarmaquote:Op maandag 20 maart 2006 13:08 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik ren door die geur die ze verspreiden![]()
quote:
shoarma smaakt beter als je bier op hebt dat is algemeen bekentquote:
zelfs kotsquote:Op maandag 20 maart 2006 13:20 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
shoarma smaakt beter als je bier op hebt dat is algemeen bekent![]()
Alles smaakt beter met bier![]()
Neen, ik moet eerst goed verdooft zijn wil ik een broodje snipperschaap tot me nemen. Anders kan ik veel te helder denken om zoiets te gaan verorberen.quote:
Neem je toch kipshoarmaquote:Op maandag 20 maart 2006 13:23 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Neen, ik moet eerst goed verdooft zijn wil ik een broodje snipperschaap tot me nemen. Anders kan ik veel te helder denken om zoiets te gaan verorberen.
Ik zei toch allesquote:Op maandag 20 maart 2006 13:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja
kots smaakt toch ook beter met bier of niet?
ja helder nadenken en eten tegelijk gaat natuurlijk nietquote:Op maandag 20 maart 2006 13:23 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Neen, ik moet eerst goed verdooft zijn wil ik een broodje snipperschaap tot me nemen. Anders kan ik veel te helder denken om zoiets te gaan verorberen.
Dat spul eet je niet als je helder bent nee, en ga nou maar weer PESSEN ofzo want je bent vervelendquote:Op maandag 20 maart 2006 13:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja helder nadenken en eten tegelijk gaat natuurlijk niet![]()
ik wel hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 14:09 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat spul eet je niet als je helder bent nee, en ga nou maar weer PESSEN ofzo want je bent vervelend
Anti's en suri's zeggen alleen tata'squote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:23 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Anti's en suri's zeggen alleen tata's![]()
Als je verwijst naar de uitvreter kan je dit een moderatie opleverenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |