Dat volk kom je helaas ook in het Haags Filmhuis tegenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
lijkt me toch niet echt een flim voor dat volk lijkt me...
Dacht ik ook, maar ze zitten bij de meest serieuze filmsquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Amerika komt er niet best van af.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dank je..die hoef ik dus niet meer te zienquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:52 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Amerika komt er niet best van af.
Aan het eind gaan twee jihadisten naar het paradijs.
Als jij een suppoost in Den Haag weet die graag een mes in zijn ribben wilt, dan zal ik dat zeer zeker doenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
Dan loop je toch even naar de suppoost?
Ik heb m dus nog niet gezien. Het leek me zo omdat die gasten normaal alleen naar die melige flutfilms gaan. Althans, dat dacht ik te weten, want ik heb door een gebrek aan lastige marokkanen in het diepe zuiden daar geen last van.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:52 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Amerika komt er niet best van af.
Aan het eind gaan twee jihadisten naar het paradijs.
Is toch een goede film voor jonge-Marokkanen?
ik had dat ook een keerquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb trouwens hetzelfde meegemaakt maar dat waren 3 meiden...en maar gillen en kwekken
mwah, ik zou het niet zo gauw doen tegen 10+ stuks marokkaans tuig, en steun van andere mensen moet je ook niet zomaar verwachtenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:54 schreef Camplo het volgende:
Gewoon opstaan, en die geitenneukers eens wat anders vertellen. Ik houd me aanbevolen met knokploeg.
Bovendien we hebben het hier over Pathe Buitenhof, dus dat is een paar keer ''wolla, wolla, problemen, wolla'' en je hebt de hele wolla gemeenschap tegen jequote:Op donderdag 2 maart 2006 23:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
mwah, ik zou het niet zo gauw doen tegen 10+ marokkaans tuig, en steun van andere mensen moet je ook niet zomaar verwachten
We wonen godverdomme in Nederland. Dat ratte tuich gaat maar ergens anders de boel verzieken. Als heel NL vandaag besloot daar een einde aan te maken kwamen we een heel eind.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Bovendien we hebben het hier over Pathe Buitenhof, dus dat is een paar keer ''wolla, wolla, problemen, wolla'' en je hebt de hele wolla gemeenschap tegen jeSta je daar met je knokploeg
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |