Je kan niet harder stinkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:25 schreef Trolliebus het volgende:
marokkanen stinken nog harder dan negers
Ga weg man je stinkt, hij is mokro man ik ssweerrrrrquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:34 schreef Orealo het volgende:
Foto uit OP is een egyptenaar, dat ziet toch iedereen![]()
jeweettochquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:35 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Ga weg man je stinkt, hij is mokro man ik ssweerrrrr
Foto uit OP is een acteur uit Shouf Shouf Habibiquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:34 schreef Orealo het volgende:
Foto uit OP is een egyptenaar, dat ziet toch iedereen![]()
Ik heb nog nooit zo ontzettend, vreselijk niet gelachen om iemand.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:32 schreef Nerdmans het volgende:
[afbeelding]
Najib stinkt niet!!!!
Najib is cool
hee hoer,quote:
"Zal ik u helpen met oversteken, mevrouw?"quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:13 schreef zoalshetis het volgende:
"wilt u zitten meneer?"
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:35 schreef Skylar het volgende:
Rachid, zullen wij die dat fiets stelen?
"U mag hier wel zitten hoor"quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:33 schreef TrenTs het volgende:
[..]
"Zal ik u helpen met oversteken, mevrouw?"
stond er alquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:56 schreef johnplayer het volgende:
Het zijn anders hele aardige mensen hoor, komen met een groepje om je heen staan en vragen dan of je problemen hebt.
Zo hoort 't. Zo praat een goed afgerichte Marokkaan tegen een Nederlander.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:13 schreef zoalshetis het volgende:
"wilt u zitten meneer?"
Najibquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:32 schreef Nerdmans het volgende:
[afbeelding]
Najib stinkt niet!!!!
Najib is cool
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:56 schreef johnplayer het volgende:
Het zijn anders hele aardige mensen hoor, komen met een groepje om je heen staan en vragen dan of je problemen hebt.
leuke grap is datquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:56 schreef johnplayer het volgende:
Ghatar?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:22 schreef taart het volgende:
wholla tazz man kijk die meisje daar is ghatar
Er zitten er wel een heleboel meer op, maar aan velen merk je het niet eens qua spraak/typgebrek. Meki is wat dat betreft een uitzondering. Harige_Kerel is toch ook een Moslim? Die gozer was altijd behoorlijk actief in POL/NWS dacht ik.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zitten er ook Marokkanen op Fok!?
Bansheeboy? Meki (Turk?)
Zijn naam doet dat wel vermoeden...quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:35 schreef Molluck het volgende:
[..]
Er zitten er wel een heleboel meer op, maar aan velen merk je het niet eens qua spraak/typgebrek. Meki is wat dat betreft een uitzondering. Harige_Kerel is toch ook een Moslim? Die gozer was altijd behoorlijk actief in POL/NWS dacht ik.
Volgens mij heeft er zich eentje, het ook tot mod geschopt, mutant01.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:35 schreef Molluck het volgende:
[..]
Er zitten er wel een heleboel meer op, maar aan velen merk je het niet eens qua spraak/typgebrek. Meki is wat dat betreft een uitzondering. Harige_Kerel is toch ook een Moslim? Die gozer was altijd behoorlijk actief in POL/NWS dacht ik.
En die houdt er zeer binnenkort mee op. Hebben we dat ook weer gehad.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Volgens mij heeft er zich eentje, het ook tot mod geschopt, mutant01.![]()
Dat te laat komen iedere keer kan niet toegestaan worden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]
En die houdt er zeer binnenkort mee op. Hebben we dat ook weer gehad.
Klopt. Ik vind Najib vaak best grappig hoor, maar ik ken ook van die mensen die echt om alles van hem lachenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:09 schreef TC03 het volgende:
Najib is niet zo heel grappig hoor.
Eén keer zeggen "ik zweer" en de hele zaal ligt plat, mwah. Sommige mensen hebben moeite humor en zelfspot van elkaar te scheiden.
mja daarom maak ik een verkapt bash topic!quote:
Haat.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zitten er ook Marokkanen op Fok!?
Bansheeboy? Meki (Turk?)
watissss het jij zegggt?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Rot toch op man als ik marokkanen wil zien kijk ik wel naar opsporing verzocht!!
quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:25 schreef Trolliebus het volgende:
marokkanen stinken nog harder dan negers
zeg je toch: "omdat ze mijn pik wilde zuigen en ik een vrome moslim ben"quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:12 schreef tralalala het volgende:
Openingszin van marokkanen hier: Waarom heb je mijn zusje geslagen?![]()
iesj goed iesj goedquote:Op zondag 5 maart 2006 21:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ewa kk bezem, sjie deze zina hier is wahakt klawie kanker zehmels.
EY!!! WAAROM HUIL JE MAN!!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:37 schreef Repeat het volgende:
HASSAN WE ZIJN ER WEER!!!! BROOODJE!!! BROODJE!!! JA!!! BROODJE!!! JAA!!!
EEY BABY OE A!!! SHOARMAA!!!
HASSAN!!! WE GAAN HIER ZITTEN!!! EN SNEL HE!! HEB HONGER!!!!!
HASSAN!!! HIJ WIL OOK EEN BROODJE!!! HIJ OOK BROODJE!!! BROODJE!!!!!!!!
oowquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:57 schreef ee-04 het volgende:
Kom een dagje bij het Albert Heijn filiaal kijken waar ik werk en we hebben genoeg stof voor 3 topics
En DAT zij Mokro-uitspraken?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:49 schreef BrickTop het volgende:
[..]
"U mag hier wel zitten hoor"
"Mijn MP3 speler maakt lawaai ? Ik zal het volume wat zachter zetten."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |