Ja inderdaad, die ken ik nogquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Voetbal '88. Peter van Velzen van Haarlem heeft een a-symmetrisch hoofd.
Ik mot ze nog wel ergens hebben liggen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben jullie de boeken nog wel?
Ik heb ze netjes in een kast liggen.
Jup. LIggen netjes opgestapeld in mijn kamer.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben jullie de boeken nog wel?
Ik heb ze netjes in een kast liggen.
??quote:
Flikker op Rekkiequote:Op donderdag 2 maart 2006 12:58 schreef Rekkie het volgende:
Ook een vergeten voetballer van vroegah:
Marco van Basten
Schijnt tegenwoordig ergens trainer te zijn
Humorlozequote:
Yep!quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Of wat te denken van Feyenoord in 1994 ofzo:
- John de Wolf
- Ullrich van Gobbel
- Ruud Heus
- Henk Fraser
Stuk voor stuk mensen die je de schenen braken voor een bal, Feyenoord werd dat jaar ook kampioen geloof ik.
Lekker ploegje zo bij elkaarquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Of wat te denken van Feyenoord in 1994 ofzo:
- John de Wolf
- Ullrich van Gobbel
- Ruud Heus
- Henk Fraser
Stuk voor stuk mensen die je de schenen braken voor een bal, Feyenoord werd dat jaar ook kampioen geloof ik.
Ik herinner me nog goed een van de laatste wedstrijden van De Wolf, toen al bekend was dat hij naar de Wolves ging..... he verprutste een terugspeelbal en tegenstander kon eenvoudig scoren.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
Misschien wel Feyenoords beste verdedigende linie ooit.....
En Frank van Stralen van Willem II, vermoedelijk de lelijkste eredivisiespeler ooit, stond daarin.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Voetbal '88. Peter van Velzen van Haarlem heeft een a-symmetrisch hoofd.
Even offtopic: 21-12-77, PSV - Wageningen 1-6quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:15 schreef tong80 het volgende:
Stanley Bish de legend. Speelde PSV zoek voor de beker met Wageningen. 1-7 dacht ik.
Rorije ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:37 schreef RayMania het volgende:
Ik herinner me nog een keeper uit 1995 (ene Keurtjes?).
En een roodharige baggerspeler, iets met Toine ofzo.
Misschien zie je wel eens een Seat Toledo rijden?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:00 schreef tong80 het volgende:
Ik moet ook altijd aan Henk Toledo denken van Excelsior. Vraag me niet waarom
Of ik ken de broer van Henk de Vriesquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:01 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Misschien zie je wel eens een Seat Toledo rijden?
Frans Struijs had ook een enorme snor. Helaas kan ik slechts een klein plaatje van hem vinden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:54 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Abe met die prachtsnor van m maar wie heeft het echte plaatje?
Die plaatjes waren duur, dus ik spaarde de plakplaatjes: 60 cent voor een pakje plaatjesquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
En Frank van Stralen van Willem II, vermoedelijk de lelijkste eredivisiespeler ooit, stond daarin.
Valt wel mee.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Evert Bleuming van FC Twente leek wel een mongooltje trouwens.
Op deze foto met tanden :quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:56 schreef Beschouw het volgende:
Even over de grens
[afbeelding]
Nobby Stiles
prachtige foto's ....maar die teksten erbij zijn ook goed !quote:
Twan Scheepersquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
En wat te denken van:
- Romeo Zondervan
- Roberto Lancohr
- Milco Pieren
De eerste keer dat-ie in zo'n boek stond heette hij nog "Mark van Basten".quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:58 schreef Rekkie het volgende:
Ook een vergeten voetballer van vroegah:
Marco van Basten
Schijnt tegenwoordig ergens trainer te zijn
Dé topper van Excelsior was natuurlijk Leen Zwanenburg.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:00 schreef tong80 het volgende:
Ik moet ook altijd aan Henk Toledo denken van Excelsior. Vraag me niet waarom
Volendam tochquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:35 schreef savelkoul het volgende:
Gert Jan Duif
Ik ook. Ik had ze bijna allemaal, op een stuk of 5 na. Dus had ik die besteld bij Smiths (dacht ik) en toen kreeg ik ook 5 TopShots, maar daar was er 1 dubbel van en daardoor is mijn map niet compleet, ik mis 1 Groningen spelerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:00 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb een jaar of 10 geleden die TopShots gespaard, dat waren nog eens tijden!Wacht, ik heb boven nog die map liggen, ga em meteen effe uit de kast halen
.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:57 schreef Terreros85 het volgende:
Peter Remie (NAC) had ik heel vaak dubbel
Ik heb ze állemaal, zelfs die Oranje TopShots van het EK '96!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ook. Ik had ze bijna allemaal, op een stuk of 5 na. Dus had ik die besteld bij Smiths (dacht ik) en toen kreeg ik ook 5 TopShots, maar daar was er 1 dubbel van en daardoor is mijn map niet compleet, ik mis 1 Groningen speler
WTF !quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:11 schreef Yeahinho het volgende:
Harry Sinkgraven is een schitterend voorbeeld, die had ik ook heel veel dubbel. Dennis de Bruin (linksback van Sparta) ook trouwens. Die naam zegt me helemaal niks meer, maar nu ik em hier op de foto zie gaat er weer een lichtje branden...
Meer namen die nu naar boven komen zijn: Veldman bij Sparta, Jaap Stam bij Willem II. Dries Boussatta van FC Utrecht, Boudewijn Pahlplatz bij PSV.
Precies. Die kende mijn moeder zelfs, omdat ze het zo'n vaag figuur vond.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Die weet ik nog wel uit m'n hoofd. Zo'n dikke babykop met krulletjes.
Eigenlijk helemaal nix, maar als ik terug denk aan die namen, voel ik de spanning weer toen ik een pakje opende en de frustratie als ik weer eens een dubbele had. Jeugdsentiment heet datquote:Op zondag 5 maart 2006 17:13 schreef methodmich het volgende:
Wat was er zo legendarisch aan die mannen?
Okee. Ik dacht dat je aan bepaalde koppen nog herinneringen had.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:23 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal nix, maar als ik terug denk aan die namen, voel ik de spanning weer toen ik een pakje opende en de frustratie als ik weer eens een dubbele had. Jeugdsentiment heet dat![]()
Breetveld en Boessen had je wel mogen weten mmquote:Achterste rij vlnr: Michel Langerak, Hans Kraay, Dennis vd Gijp, Ries fok, Gerrie Slagboom, Brian Wilsterman, Warry van Wattum, Ton Rietbroek, Reinier Robbemond.
Middelste rij vlnr: Robin Schmidt, Maarten Atmodikoro, Jimmy Simons, Joop Hiele, Ricardo de Jongh, Virgil Breetveld, Dirk vd Laan, Jerry Simons.
Voorste rij vlnr: Ronald van Est (verzorger), Willy Boessen, Romeo Wouden, Frans Struis (ass. trainer), Han Berger (trainer/coach), Nico van Zoghel (ass. trainer), Jan Mulder, Roel Liefden, Wim de Jong (manager).
Zoek het op, vraag het in ieder geval niet hier. Misschien hier: VBL-kwis #208: Weten wij het beter dan Van Gaal? .quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:38 schreef vosss het volgende:
wie was de eerste voetballer die rood kreeg op 5 WK's geleden ?
Hey, legendarische zei je er niet bij hè. Vergeten voetballers was het.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:41 schreef tong80 het volgende:
Ik had een topic geopend over legendarische voetballeres die men niet meer kent. Wist niet dat Wally van Wattum enzo ook in die cattegorie vielen.
Maar goed een in potentie briljant topic inj de kiemk gesmnoord omdat er al een jarlang niet gepost was over Wally en andere eerste divisie voetballers.
Hey hallo, die vraag stelde ik in tong80's geopende topic over vergeten voetballers en ik was vergeten wie die voetballer was en vroeg aan tong80 of ik dat in zijn topic mocht vragen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Zoek het op, vraag het in ieder geval niet hier. Misschien hier: VBL-kwis #208: Weten wij het beter dan Van Gaal? .
Briljant ja! Die gajeskoppen bij Dordt en die onbenullen bij RJC, die het toen best goed deden. Cedric Ihalauwquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:19 schreef Terreros85 het volgende:
Romano Sion (Groningen), Ivica Vukov (Volendam), Gerald Sandel (Sparta), Dennis de Bruin (Sparta), Ulrich Cruden (NEC), Romeo Zondervan (Dordrecht 90), Reginald (?) Thal (MVV), Rob Delahaye (MVV), Cor Lems (ADO) etc. etc.
Dat waren nog eens tijden![]()
quote:
ff berichtje quoten van dik jaar terug..quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik herinner me nog goed een van de laatste wedstrijden van De Wolf, toen al bekend was dat hij naar de Wolves ging..... he verprutste een terugspeelbal en tegenstander kon eenvoudig scoren.
Een van de weinige dingen die hij fout deed
Als je het nog wilt weten:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:22 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
![]()
Ries Fok van Dordrecht'90
Ron Willems van Ajax (die keek ongeveer zo:)
Andre Paus van FC Twente, want die had witte schoenen.
Gerrit Plomp bij Feyenoord, wat had die een rotkop op dat plaatje.
Rene Eijer van Vitesse
Zo even uit m'n hoofd. Ik zal de boeken nog eens induiken
Eigenlijk wil ik alleen weten of Ries Fok nog steeds hetzelfde kapsel heeftquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:37 schreef methodmich het volgende:
Als je het nog wilt weten:
Ries Fok woont nog altijd in Dordt en traint de zondagploeg van EBOH
Gerrit Plomp trainde Geinoord en traint vanaf dit seizoen Huizen
Ik heb er eentje gevonden, maar ik kan hem niet linken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:21 schreef methodmich het volgende:
Hmm, als hij op zijn broer lijkt heeft hij weinig haar meer over. Zal eens kijken of ik een recente foto van Ries kan vinden ergens.
Ries FOK!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als je het nog wilt weten:
Ries Fok woont nog altijd in Dordt en traint de zondagploeg van EBOH
Gerrit Plomp trainde Geinoord en traint vanaf dit seizoen Huizen
Maurice Graef, Marc Overmars, Boerbach, Milco Pieren, Peter timofeef, Nascimento.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:18 schreef BobbyHill het volgende:
Oja, wie alle spelers op de meest linkse plaatjes kan raden in mijn lijst, krijgt een sticker en een krul
quote:Op zondag 30 december 2007 16:49 schreef vofstefansmit het volgende:
Antti Sumiala Björneborg voorheen heette FC Jazz
Tijani Babangida gestopt is zakenman geworden laatste club Ittitad Khémisset Marokko
Michael Jeffrey gestopt in 2002 daarna niks meer van vernomen
Peter Hoekstra gestopt woont in assen en speelt mee bij Het veteranen cup toernooi in emmen
Patricio Graff Hercules CF
Eli Louhounapessy Carrese
Dries boussatta gestopt Ambassadeur Haram Med
quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 16:59 schreef methodmich het volgende:
Ben je TOGR supporter dan?
quote:Op zondag 30 december 2007 17:03 schreef Triptamine het volgende:
Ruud Geels.
quote:Op zondag 30 december 2007 17:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Wat doet hij tegenwoordig?
quote:Op zondag 30 december 2007 17:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja haha dat weet ik ook nog wel, die ging verzuurd bij AZ weg en zou wel even naar de Europese top gaan.
quote:Op zondag 30 december 2007 17:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Video kijken op zijn zolder, die is ingericht als privé-bioscoop.
Wat een boevenbende!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:24 schreef Bjoro het volgende:
zitten wel een heleboel trainers bij trouwens, een hoop snorren ook ....... !
[ afbeelding ]
Gestopt bij Smitshoek al een tijdje geleden.quote:Op maandag 31 december 2007 09:35 schreef vofstefansmit het volgende:
leuk lijstje
Warry van Wattum-Smitshoek
Milko Pieren is assistent-trainer bij TOGRquote:Op zondag 30 december 2007 23:06 schreef vofstefansmit het volgende:
Harris Huizingh gestopt Politieagent en sportvisser
Ali Ibrahim DCS Zevenaar
Boudewijn Pahlplatz Techniektrainer FC Twente
Milko Pieren geen idee
Tarik Oulida gestopt zich binnen gevoetbald in japan voor de rest geen idee
Davy Heymans FC LUIK
Leo Koswal bondscoach Suriname
Rick Plum bekkerveld
Robert van der weert Bunde veteranen
John Mutsaers Spitsentrainer jeugd willem 2
Rodney Falix EHC Hoensbroek
Jerry de Jong gestopt vader van Nigel de jong en jongerenwerker Welzijn Eindhoven
Quincy van Ommeren Katwijk
Mark Nygaard Queens Park Rangers
Edik Kortchaguine Lokomotiv Moskou
Dave van Bogaert Eijsden
Anton Vriesde Gestopt hoofdtrainer Eijsden
Emerson MTSV Hoherwestedt
Abubakar Balarabe geen idee
Ralph van Dooren FC Horring
Stijn Meert Zulte Waregem
topt
Marchanno Schultz kwam van dorpsgenoot Virtus af en het laatste wat ik van hem gehoord heb speelde hij bij Theole. Hij speelt niet bij Seolto iig.quote:
Ik ben even de site opgegaan van RVVH en zie hierquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:08 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat is alleen op papier zo. Giovanni Franken maakt namelijk de dienst uit bij RVVH en niemand anders. Overigens speelde Lems ook voor FC Dordrecht.
Plaatje van Romeo. Ooit nog international.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:19 schreef Terreros85 het volgende:
Romeo Zondervan (Dordrecht 90)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |