Hey hallo, die vraag stelde ik in tong80's geopende topic over vergeten voetballers en ik was vergeten wie die voetballer was en vroeg aan tong80 of ik dat in zijn topic mocht vragen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Zoek het op, vraag het in ieder geval niet hier. Misschien hier: VBL-kwis #208: Weten wij het beter dan Van Gaal? .
Briljant ja! Die gajeskoppen bij Dordt en die onbenullen bij RJC, die het toen best goed deden. Cedric Ihalauwquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:19 schreef Terreros85 het volgende:
Romano Sion (Groningen), Ivica Vukov (Volendam), Gerald Sandel (Sparta), Dennis de Bruin (Sparta), Ulrich Cruden (NEC), Romeo Zondervan (Dordrecht 90), Reginald (?) Thal (MVV), Rob Delahaye (MVV), Cor Lems (ADO) etc. etc.
Dat waren nog eens tijden![]()
quote:
ff berichtje quoten van dik jaar terug..quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik herinner me nog goed een van de laatste wedstrijden van De Wolf, toen al bekend was dat hij naar de Wolves ging..... he verprutste een terugspeelbal en tegenstander kon eenvoudig scoren.
Een van de weinige dingen die hij fout deed
Als je het nog wilt weten:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:22 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
![]()
Ries Fok van Dordrecht'90
Ron Willems van Ajax (die keek ongeveer zo:)
Andre Paus van FC Twente, want die had witte schoenen.
Gerrit Plomp bij Feyenoord, wat had die een rotkop op dat plaatje.
Rene Eijer van Vitesse
Zo even uit m'n hoofd. Ik zal de boeken nog eens induiken
Eigenlijk wil ik alleen weten of Ries Fok nog steeds hetzelfde kapsel heeftquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:37 schreef methodmich het volgende:
Als je het nog wilt weten:
Ries Fok woont nog altijd in Dordt en traint de zondagploeg van EBOH
Gerrit Plomp trainde Geinoord en traint vanaf dit seizoen Huizen
Ik heb er eentje gevonden, maar ik kan hem niet linken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:21 schreef methodmich het volgende:
Hmm, als hij op zijn broer lijkt heeft hij weinig haar meer over. Zal eens kijken of ik een recente foto van Ries kan vinden ergens.
Ries FOK!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als je het nog wilt weten:
Ries Fok woont nog altijd in Dordt en traint de zondagploeg van EBOH
Gerrit Plomp trainde Geinoord en traint vanaf dit seizoen Huizen
Maurice Graef, Marc Overmars, Boerbach, Milco Pieren, Peter timofeef, Nascimento.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:18 schreef BobbyHill het volgende:
Oja, wie alle spelers op de meest linkse plaatjes kan raden in mijn lijst, krijgt een sticker en een krul
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |