Ja inderdaad, die ken ik nogquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Voetbal '88. Peter van Velzen van Haarlem heeft een a-symmetrisch hoofd.
Ik mot ze nog wel ergens hebben liggen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben jullie de boeken nog wel?
Ik heb ze netjes in een kast liggen.
Jup. LIggen netjes opgestapeld in mijn kamer.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben jullie de boeken nog wel?
Ik heb ze netjes in een kast liggen.
??quote:
Flikker op Rekkiequote:Op donderdag 2 maart 2006 12:58 schreef Rekkie het volgende:
Ook een vergeten voetballer van vroegah:
Marco van Basten
Schijnt tegenwoordig ergens trainer te zijn
Humorlozequote:
Yep!quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Of wat te denken van Feyenoord in 1994 ofzo:
- John de Wolf
- Ullrich van Gobbel
- Ruud Heus
- Henk Fraser
Stuk voor stuk mensen die je de schenen braken voor een bal, Feyenoord werd dat jaar ook kampioen geloof ik.
Lekker ploegje zo bij elkaarquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Of wat te denken van Feyenoord in 1994 ofzo:
- John de Wolf
- Ullrich van Gobbel
- Ruud Heus
- Henk Fraser
Stuk voor stuk mensen die je de schenen braken voor een bal, Feyenoord werd dat jaar ook kampioen geloof ik.
Ik herinner me nog goed een van de laatste wedstrijden van De Wolf, toen al bekend was dat hij naar de Wolves ging..... he verprutste een terugspeelbal en tegenstander kon eenvoudig scoren.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
Misschien wel Feyenoords beste verdedigende linie ooit.....
En Frank van Stralen van Willem II, vermoedelijk de lelijkste eredivisiespeler ooit, stond daarin.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Voetbal '88. Peter van Velzen van Haarlem heeft een a-symmetrisch hoofd.
Even offtopic: 21-12-77, PSV - Wageningen 1-6quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:15 schreef tong80 het volgende:
Stanley Bish de legend. Speelde PSV zoek voor de beker met Wageningen. 1-7 dacht ik.
Rorije ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:37 schreef RayMania het volgende:
Ik herinner me nog een keeper uit 1995 (ene Keurtjes?).
En een roodharige baggerspeler, iets met Toine ofzo.
Misschien zie je wel eens een Seat Toledo rijden?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:00 schreef tong80 het volgende:
Ik moet ook altijd aan Henk Toledo denken van Excelsior. Vraag me niet waarom
Of ik ken de broer van Henk de Vriesquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:01 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Misschien zie je wel eens een Seat Toledo rijden?
Frans Struijs had ook een enorme snor. Helaas kan ik slechts een klein plaatje van hem vinden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:54 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Abe met die prachtsnor van m maar wie heeft het echte plaatje?
Die plaatjes waren duur, dus ik spaarde de plakplaatjes: 60 cent voor een pakje plaatjesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |