abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35772277
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:35 schreef XL het volgende:
Zeg jongens, welke bindingen zijn eigenlijk een beetje goed voor het ruigere jib-werk?
Capita street kid is wel wat voor je
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_35772289
Custom Brews
  maandag 6 maart 2006 @ 13:38:57 #104
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35772307
Ik heb wel eens wat gezien met zo'n klepje aan de achterkant, is dat niks?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 6 maart 2006 @ 13:41:07 #105
71115 Rnej
I walk the line
pi_35772393
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:38 schreef XL het volgende:
dat is inderdaad niks
pi_35772413
quote:
Dat klepje is niks, burton heeft niet voor niks voor gekozen om vanaf volgend jaar zo'n vastmaak klepje gewoon weer weg te gooien en je highback weer lekker los te laten!.
pi_35772420
quote:
kijk je uit voor je ogen
pi_35774952
Wat zou een fatsoenlijke lengte moeten zijn mijn 85kilo en 1.78? Ik gooi mijn cartels wel op die jibplank. Wordt dat niets, dan kan ik altijd nog kijken voor andere bindingen voor een schappelijke prijs.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_35775359
ik zou zeggen kijk is op de blauwe tomaat daar hebben ze nu 40% korting

maar kan iemand mij vertellen wat jibben is ??
  maandag 6 maart 2006 @ 15:23:39 #110
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35775598
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:16 schreef mixed-up het volgende:

Er zijn nog maar weinig planken waar al daadwerkelijk 40% op zit.
Daarnaast wacht ik eind april nog even af, omdat ik dan waarschijnlijk kan testen of het wat voor me is.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_35775660
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:16 schreef mixed-up het volgende:

jibben is als je verkleedt als je favoriete dier de piste afgaat. Wat XL daar zo leuk aan vindt weet ik ook niet
  maandag 6 maart 2006 @ 15:29:15 #112
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35775791
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:25 schreef Kentaro het volgende:

[..]

jibben is als je verkleedt als je favoriete dier de piste afgaat. Wat XL daar zo leuk aan vindt weet ik ook niet
Sjors en Beer spitten nu snel de foto's van Val Thorens door....
Geef ze een kwartiertje...
pi_35775820
quote:

[..]

Pinguin?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 6 maart 2006 @ 15:30:57 #114
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35775839
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:30 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Pinguin?
Kuiken
pi_35775936

maandag 6 maart 2006 @ 15:35:24 #116
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35775997
Ik had eigenlijk ook Flippe nog wel verwacht met een 'YA RLY'-uil...
  maandag 6 maart 2006 @ 15:37:12 #117
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_35776055
kben net terug van een weekje L2A en heb me nieuwe gear kunnen uit probren. Nu had ik het probleem dat vooral de 1e paar dagen me voet knellde in de schoenen als ik was ingestrapt. Kmoest dan steeds gaan stoppen en de strapbindingen los doen en ff rusten. Khad ook last van me tenen. Iemand enig idee wat er fout is? Kheb de bindingen niet te strak gezet. Kheb zelf het idee dat het aan de schoenen ligt. Kheb ze bij the oldman gekocht net zoals het board en de bindingen en ik heb daar een zooi schoenen geprobeerd maar de 32 lashed zaten het best gevormd om mijn voet. De schoenen passen ook nét kwa maat, maar de verkoper zei dat dat goed was. Maarja als je aan het snowboarden bent zit er natuurlijk veel meer druk op je voeten en gaan je voeten ook veel meer bewegen in die schoen dan als je ff een rondje loopt met die schoenen in de winkel. Ik heb cartel bindingen (met capstrap) maat M. Na een paar dagen begon de schoen wel steeds beter te zitten en werd de pijn ook minder, maar als ik lange runs maak dan kreeg ik nog steeds wel een btje last van mijn voeten, vooral mijn voorste voet die ingestrapt blijft.

Nu zit ik er dus een btje mee wat ik moet doen... Ik weet dus niet helemaal waar het aan ligt en vraag me eigenlijk af als ik van plan ben de schoenen in te ruilen of dat dan ook nog wel kan. Lastiger wordt het nog dat die cartel binding tot maat 43 een M is en ik heb nu schoenmaat 42.5, dus dat zou betekenen dat ik ook nieuwe bindingen zou moeten hebben... Kan iemand mij hier een btje uithelpen?
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_35776151
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:37 schreef The.PhantoM het volgende:
kben net terug van een weekje L2A en heb me nieuwe gear kunnen uit probren. Nu had ik het probleem dat vooral de 1e paar dagen me voet knellde in de schoenen als ik was ingestrapt. Kmoest dan steeds gaan stoppen en de strapbindingen los doen en ff rusten. Khad ook last van me tenen. Iemand enig idee wat er fout is? Kheb de bindingen niet te strak gezet. Kheb zelf het idee dat het aan de schoenen ligt. Kheb ze bij the oldman gekocht net zoals het board en de bindingen en ik heb daar een zooi schoenen geprobeerd maar de 32 lashed zaten het best gevormd om mijn voet. De schoenen passen ook nét kwa maat, maar de verkoper zei dat dat goed was. Maarja als je aan het snowboarden bent zit er natuurlijk veel meer druk op je voeten en gaan je voeten ook veel meer bewegen in die schoen dan als je ff een rondje loopt met die schoenen in de winkel. Ik heb cartel bindingen (met capstrap) maat M. Na een paar dagen begon de schoen wel steeds beter te zitten en werd de pijn ook minder, maar als ik lange runs maak dan kreeg ik nog steeds wel een btje last van mijn voeten, vooral mijn voorste voet die ingestrapt blijft.

Nu zit ik er dus een btje mee wat ik moet doen... Ik weet dus niet helemaal waar het aan ligt en vraag me eigenlijk af als ik van plan ben de schoenen in te ruilen of dat dan ook nog wel kan. Lastiger wordt het nog dat die cartel binding tot maat 43 een M is en ik heb nu schoenmaat 42.5, dus dat zou betekenen dat ik ook nieuwe bindingen zou moeten hebben... Kan iemand mij hier een btje uithelpen?
Je moet je schoenen ook een beetje inlopen, als je capstrap hebt lijkt het me niet dat het aan je strap ligt, gewoon veel door huis hobbelen met boots aan, altijd leuk .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_35776326
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:37 schreef The.PhantoM het volgende:

die schoenen kun je niet meer ruilen. Het is gewoon een beetje wennen aan je nieuwe schoenen, no big deal. Gaat het niet weg, probeer dan dunnere sokken of laat je binnenschoenen 'heat molden' bij de Old man
pi_35776942
quote:

[..]

ok erg grappig ! ook met de pingu derbij !
maar heeft er ook nog iemand een serieuz antwoord in de aanbieding ?
En als alles volgens plan gaat in april naar tignes
met burnside heb er zin an !!
pi_35776994
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:04 schreef GenesiZ het volgende:
Wat zou een fatsoenlijke lengte moeten zijn mijn 85kilo en 1.78? Ik gooi mijn cartels wel op die jibplank. Wordt dat niets, dan kan ik altijd nog kijken voor andere bindingen voor een schappelijke prijs.
Cartels gaat prima don't worry.
  maandag 6 maart 2006 @ 16:06:14 #122
19284 B
van benbenieuwd
pi_35777012
maat van je binding is ook oke,,
  maandag 6 maart 2006 @ 16:35:35 #123
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_35778123
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:04 schreef mixed-up het volgende:

[..]

ok erg grappig ! ook met de pingu derbij !
maar heeft er ook nog iemand een serieuz antwoord in de aanbieding ?
En als alles volgens plan gaat in april naar tignes
met burnside heb er zin an !!
Jibben is het spelen op de piste.
Tikkertje en verstoppertje enzo
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  maandag 6 maart 2006 @ 16:39:06 #124
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_35778245
Jody Koenders is zwaar gecrashed. Kaak en schedelbreuk.
Lees hier hele artikel: http://www.tacky.nl/snowb(...)asp?artikkelID=13685
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_35778809
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:39 schreef Basje_B het volgende:
Jody Koenders is zwaar gecrashed. Kaak en schedelbreuk.
Lees hier hele artikel: http://www.tacky.nl/snowb(...)asp?artikkelID=13685
We know, lees eff terug.
  maandag 6 maart 2006 @ 17:16:02 #126
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_35779537
waarom plakt burton trouwens van dat nep silver op de clips van de cartel? Al na de 2e dag ofzo ging dat nep silver los zitten op de clip waarmee je je highback vast zet. Nu krijg ik zo'n koper kleur te zien met halve roest vlekken
pi_35780440
quote:
Op maandag 6 maart 2006 17:16 schreef The.PhantoM het volgende:
waarom plakt burton trouwens van dat nep silver op de clips van de cartel? Al na de 2e dag ofzo ging dat nep silver los zitten op de clip waarmee je je highback vast zet. Nu krijg ik zo'n koper kleur te zien met halve roest vlekken
Nog geen last van na 4x SW:ZM, 2x SW:LG en een weekje Winterbult. Probleemgevalletje mischien?
pi_35780624
Sinds 2 maanden snowboard ik ook. Heb uiteraard eerst les, gaat redelijk, alleen lukken bij mij de bochten niet goed. Hebben jullie nog tips hoe ik ze het beste kan nemen?
  maandag 6 maart 2006 @ 17:55:41 #129
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35780691
quote:
Op maandag 6 maart 2006 17:53 schreef _Flea_ het volgende:
Sinds 2 maanden snowboard ik ook. Heb uiteraard eerst les, gaat redelijk, alleen lukken bij mij de bochten niet goed. Hebben jullie nog tips hoe ik ze het beste kan nemen?
Je kunt ze het beste 1 voor 1 nemen en niet alletwee tegelijk!
pi_35780790
hehe lekker bijdehand weer
pi_35780838
quote:
Op maandag 6 maart 2006 17:55 schreef XL het volgende:

[..]

Je kunt ze het beste 1 voor 1 nemen en niet alletwee tegelijk! [afbeelding]
pi_35780845
quote:
Op maandag 6 maart 2006 17:55 schreef XL het volgende:

[..]

Je kunt ze het beste 1 voor 1 nemen en niet alletwee tegelijk! [afbeelding]
oh doe ik dat dus verkeerd
  maandag 6 maart 2006 @ 18:04:38 #133
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35780960
quote:
Op maandag 6 maart 2006 18:00 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

oh doe ik dat dus verkeerd
en dat is precies het probleem waardoor we niet het juiste antwoord kunnen geven.
We kunnen niet zien wat je verkeerd doet, dus kunnen je ook niet vertellen wat je anders moet doen.
  maandag 6 maart 2006 @ 18:14:20 #134
71115 Rnej
I walk the line
pi_35781240
quote:
Op maandag 6 maart 2006 17:16 schreef The.PhantoM het volgende:
tis niet vastgeplakt maar geanodiseerd

als het loskomt is er iets misgegaan, t hoort vrijwel niet te slijten...

mee terug naar de winkel dus!
  maandag 6 maart 2006 @ 18:27:49 #135
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_35781736
Mn burton sterling 144 deed het prima op vakantie!
__-*-__
  maandag 6 maart 2006 @ 18:53:40 #136
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_35782801
Tijdens wereldbekerwedstrijden in het Russische Sint Petersburg hebben de Nederlanders veel indruk gemaakt op het onderdeel big air. Op het onderdeel waarvan verwacht wordt dat het in 2010 Olympisch is, was David Mol uit Huizen met zijn elfde plaats de beste Nederlander. Hij kwam slechts een plaats te kort om zich te plaatsen voor de finale.

Daarin starten de beste tien riders uit de kwalificatie.

De andere drie Nederlanders eindigde ook bij de eerste twintig. Joy Geenen werd dertiende, Tobias Aalderink legde beslag op de achttiende plaats en de benjamin van het gezelschap Sjors Massar eindigde als negentiende.
  maandag 6 maart 2006 @ 18:55:13 #137
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35782846
quote:
Op maandag 6 maart 2006 18:53 schreef Basje_B het volgende:
Tijdens wereldbekerwedstrijden in het Russische Sint Petersburg hebben de Nederlanders veel indruk gemaakt op het onderdeel big air. Op het onderdeel waarvan verwacht wordt dat het in 2010 Olympisch is, was David Mol uit Huizen met zijn elfde plaats de beste Nederlander. Hij kwam slechts een plaats te kort om zich te plaatsen voor de finale.

Daarin starten de beste tien riders uit de kwalificatie.

De andere drie Nederlanders eindigde ook bij de eerste twintig. Joy Geenen werd dertiende, Tobias Aalderink legde beslag op de achttiende plaats en de benjamin van het gezelschap Sjors Massar eindigde als negentiende.
De olympische sporten voor Vancouver staan toch al vast?
pi_35783238
quote:
Op maandag 6 maart 2006 18:27 schreef No-Li-Ta het volgende:
Ik ken het, thuis is ze heel anders
pi_35783253
ze is echt niet echt lang trouwens
  maandag 6 maart 2006 @ 19:06:43 #140
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_35783358
quote:
Op maandag 6 maart 2006 18:55 schreef XL het volgende:

[..]

De olympische sporten voor Vancouver staan toch al vast?
Dacht het niet. Hoorde gisteren bij schaatsen dat ze de kleine marathon ook Olympisch willen maken. Of als een prestatie sport maar weet niet of al vast staat.

Waar kan ik makkelijk foto's uploaden?
  maandag 6 maart 2006 @ 19:09:36 #141
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_35783492
quote:
Op maandag 6 maart 2006 18:27 schreef No-Li-Ta het volgende:
Gelukkig maar want de looks zijn niet super
pi_35783858
quote:
Op maandag 6 maart 2006 19:06 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Dacht het niet. Hoorde gisteren bij schaatsen dat ze de kleine marathon ook Olympisch willen maken. Of als een prestatie sport maar weet niet of al vast staat.

Waar kan ik makkelijk foto's uploaden?
http://photobucket.com gebruik ik veel.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 6 maart 2006 @ 19:29:08 #143
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_35784339
Niet veel foto's gemaakt op vakantie maar toch wil ik deze met jullie delen............

En het einde van me snowboardweekje:
  maandag 6 maart 2006 @ 19:36:47 #144
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_35784670
oei oei... relaxed is dan wel weer die scooter..
__-*-__
pi_35786114
Wat heb je uitgevreten?
pi_35786375
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:09 schreef GenesiZ het volgende:
Wat heb je uitgevreten?
Hij had een plop-schouder, geloof ik.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_35786599
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:15 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Hij had een plop-schouder, geloof ik.
Once you plop, you can't stop!
pi_35786765
Is het nou de voorste of de achterste?
  maandag 6 maart 2006 @ 20:27:58 #149
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35786859
schouder uit de kom?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 6 maart 2006 @ 23:20:29 #150
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_35794612
quote:
Op maandag 6 maart 2006 18:14 schreef Rnej het volgende:

[..]

tis niet vastgeplakt maar geanodiseerd

als het loskomt is er iets misgegaan, t hoort vrijwel niet te slijten...

mee terug naar de winkel dus!
hmm, is het erg dan dan het los komt te zitten? Het is niet mooi, maar als dat ding niet gaat rotten ofzo kan ik er wel mee leven...
  maandag 6 maart 2006 @ 23:29:58 #151
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35794922
quote:
Op maandag 6 maart 2006 19:29 schreef Basje_B het volgende:
Niet veel foto's gemaakt op vakantie maar toch wil ik deze met jullie delen............
[afbeelding]

En het einde van me snowboardweekje:
[afbeelding]
De sneeuwscooter waar ze mij op afvoerden was wel een stukje ruiger....
Vroeger.... toen sneeuwscooters nog groot waren...
pi_35795019
quote:
Op maandag 6 maart 2006 23:20 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

hmm, is het erg dan dan het los komt te zitten? Het is niet mooi, maar als dat ding niet gaat rotten ofzo kan ik er wel mee leven...
Als hij groen wordt, gaat stinken en er komt een ranzige zwarte vlek op, dan issie aan het rotten.

Anders zal hij alleen een beetje oppervlakte roest krijgen. Ik zou het zonde vinden, maar je kunt ook gewoon dat hendeltje erafschroeven en een nette rvs bout bij de gamma/praxis halen die de goede diameter en lengte heeft er die erin draaien. Je kunt lastiger je hi-back verstellen, maar je hebt geen last meer van dat hendeltje.
  maandag 6 maart 2006 @ 23:59:09 #153
72282 360sjors
King of the Hill
pi_35795989
quote:
Op maandag 6 maart 2006 23:29 schreef XL het volgende:

[..]

Of toen XL nog XS was
pi_35799979
quote:
Op maandag 6 maart 2006 23:29 schreef XL het volgende:

[..]

Bombardier .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 7 maart 2006 @ 08:45:07 #155
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_35800009
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:09 schreef GenesiZ het volgende:
Wat heb je uitgevreten?
In park in westendorf. Kom van 50-50 van de box af en land te veel op me nose en vlieg overheen waardoor op me schouder land. En die zei inderdaad Plop voor de 5de keer.

Ben de voorste. Met de mitella uiteraard. Wel lekker morfine gehad.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 08:47:58 #156
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_35800040
Nieuwe Forum collectie van 2006-2007 inclusief de Jiblet:

En nog wat pro-riders boarden.

En toch vind ik die Star die Cheryl rijd erg gaaf.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 08:48:18 #157
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35800041
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 08:45 schreef Basje_B het volgende:

[..]

In park in westendorf. Kom van 50-50 van de box af en land te veel op me nose en vlieg overheen waardoor op me schouder land. En die zei inderdaad Plop voor de 5de keer.

Ben de voorste. Met de mitella uiteraard. Wel lekker morfine gehad.
sounds nasty! maar je hebt niet eens gehuilt?
stay frosty
  dinsdag 7 maart 2006 @ 08:53:46 #158
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_35800102
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 08:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

sounds nasty! maar je hebt niet eens gehuilt?
haha nee. Ben onderhand wat gewent.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 10:06:10 #159
72282 360sjors
King of the Hill
pi_35801208
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 08:53 schreef Basje_B het volgende:

[..]

haha nee. Ben onderhand wat gewent.
Westendorf.. Er zullen wel meer dorpjes met de naam Westendorf zijn, maar indien je in Westendorf in Tirol was, zat je een klein half uurtje rijden van Kirchberg (waar ik zat) af en zijn de twee skigebieden sinds dit jaar met elkaar verbonden (Ski-Welt).
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:57:21 #160
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_35803974
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 10:06 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Westendorf.. Er zullen wel meer dorpjes met de naam Westendorf zijn, maar indien je in Westendorf in Tirol was, zat je een klein half uurtje rijden van Kirchberg (waar ik zat) af en zijn de twee skigebieden sinds dit jaar met elkaar verbonden (Ski-Welt).
Die Westendorf was ik inderdaad voor 1 dag.
Zat in Going maar kwam dagje daarheen voor park
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:00:37 #161
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35804070
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:57 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Die Westendorf was ik inderdaad voor 1 dag.
Zat in Going maar kwam dagje daarheen voor park
mijn vriendin zat 2 weken geleden een weekje in going
stay frosty
pi_35804264
De JP Walker is nog wel ok... rest van de prints zijn er niet beter op geworden.. vroegahhh was alles beter
pi_35805034
ik vind die dicknose Pony grafics van Peter Line wel ok. Net als vroegah Verder vind ik er weining aan. Net als die nieuwe bindingen met krokodillenleer, het is allemaal zover gezocht.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:54:35 #164
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35805745
Wel handig die Xbox-icoontjes... je ziet direct niet meer met wie je praat.
pi_35806228
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:54 schreef XL het volgende:
Wel handig die Xbox-icoontjes... je ziet direct niet meer met wie je praat.
Dan had je me maar niet moeten nadoen
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:11:37 #166
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35806272
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:10 schreef Thermo het volgende:

[..]

idd ik wil die 360 .... kan ik teminste weer wat mooie snowboard games spelen in de zomer
stay frosty
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:13:15 #167
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35806323
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:10 schreef Thermo het volgende:

[..]

Ik had het al ruim voor jou aangekondigd in de Apple Slowchat
pi_35806411
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:13 schreef XL het volgende:

[..]

Ik had het al ruim voor jou aangekondigd in de Apple Slowchat
Tuurlijk, wat jij wil.
pi_35806600
Sinds zaterdag heb ik ook een snowboard, onmiddellijk naar de Baraque de Fraiture getrokken en geprobeerd. Ik ben meteen verslaafd. Zo geweldig. En uiteindelijk ben ik maar 5 keer de heuvel af gegleden. Mijn bord is een Burton Sterling, met Flow bindingen en Burton softboots. Ik kan al een viertal bochtjes na mekaar maken zonder te vallen, daarna vlieg ik te snel en wordt het sneeuwvreten. Mijn vriendje, die het me leert, vindt dat ik talent heb . Ik vind het echt geweldig en komende weken ga ik in Peer (Snowvalley) en Landgraaf nog een paar uurtjes oefenen. Les volgen doe ik eigenlijk nog niet, misschien als het niet meer vooruit gaat, dan wel.

Ben ik misschien te snel geweest met een bord te kopen? Ik had er nog nooit op gestaan, en ze waren op de reclame (419 voor bord, bindingen en boots). De verkoper zei me wel dat ik er zeker 6 jaar mee verder kon, en mijn vriendje had geholpen met het uitzoeken. Nu zoek ik alleen nog naar info over het onderhoud enzo, want ik ben echt een noob.
If you obey all the rules, you miss all the fun! :P
pi_35806604
... jongens, geen ruzie maken he. Als we maar een keer gaan gamen bij diegene die hem wint...
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:23:35 #171
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35806674
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:21 schreef beerke het volgende:
... jongens, geen ruzie maken he. Als we maar een keer gaan gamen bij diegene die hem wint...
als ik hem win zijn jullie uitgenodigt

ik wil trouwens binnenkort ook een board kopen, waar moet ik op letten?
stay frosty
pi_35806784
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

van alles
je gewicht, schoenmaat, lengte, voorkeur qua rijden, portomonnee, etc
pi_35806797
Of het snowboard bij jou en je rijsltijl past.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:29:37 #174
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35806862
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Of de zijkanten van staal zijn en of de onderkant glad is!
pi_35807055
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:29 schreef XL het volgende:

[..]

Of de zijkanten van staal zijn en of de onderkant glad is!
En de bovenkant mooi.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:40:57 #176
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35807235
of hij langwerpig is? en niet te dik!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:41:34 #177
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_35807256
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:35 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

En de bovenkant mooi.
En of ie lekker ligt. De eerste nacht moet je hem mee in bed nemen.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:42:07 #178
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_35807270
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:40 schreef XL het volgende:
of hij langwerpig is? en niet te dik!
Als je moeder hem gebruikt om te strijken ben je genaaid
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:44:21 #179
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35807353
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:42 schreef Basje_B het volgende:

[..]

oke bedankt ... never mind
stay frosty
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:47:04 #180
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35807464
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:42 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Precies, twee in hoogte verstelbare poten zijn nooit bindingen!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:53:21 #181
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_35807699
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:47 schreef XL het volgende:

[..]

Precies, twee in hoogte verstelbare poten zijn nooit bindingen!
Daarin tegen kan je de strijkbout die je erbij krijgt wel weer gebruiken.
Ik zoek trouwens nog een oude strijkbout. Iemand 1tje over of gebruiken jullie allemaal speciaal waxbout?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:55:01 #182
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35807764
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:53 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Daarin tegen kan je de strijkbout die je erbij krijgt wel weer gebruiken.
Ik zoek trouwens nog een oude strijkbout. Iemand 1tje over of gebruiken jullie allemaal speciaal waxbout?
Ik heb er eentje speciaal voor het waxen bij de Hema gekocht. Was 11 euro.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:57:18 #183
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_35807837
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:55 schreef XL het volgende:

[..]

Ik heb er eentje speciaal voor het waxen bij de Hema gekocht. Was 11 euro.
Mooi. Rij ik van weekend ff naar de Hema. Wel zo'n dicte toch hoop ik?
Welk merk wax heb je altijd? Vind zo'n groot blok van Booster echt drama. Had laatst van die mooie kleine reepjes. Precies genoeg voor op je board.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:00:27 #184
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35807954
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:57 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Mooi. Rij ik van weekend ff naar de Hema. Wel zo'n dicte toch hoop ik?
Welk merk wax heb je altijd? Vind zo'n groot blok van Booster echt drama. Had laatst van die mooie kleine reepjes. Precies genoeg voor op je board.
Uiteraard zo'n ouderwetse zonder enige lucht/stoom/water-gaatjes.
Ik gebruik een groot blok van demon om te waxen.

Heb die eigenlijk altijd gebruikt, maar heb besloten binnenkort eens andere te kopen om te kijken of die wax wel goed is. Zou niet weten waarom niet, maar proberen kan nooit kwaad.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:04:57 #185
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_35808118
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:00 schreef XL het volgende:

[..]

Heb die eigenlijk altijd gebruikt, maar heb besloten binnenkort eens andere te kopen om te kijken of die wax wel goed is. Zou niet weten waarom niet, maar proberen kan nooit kwaad.
Waxen is in het begin gewoon testen. Waar moet je de volgende keer meer laten zitten, hoe heet moet de bout enzo.
Moet wel zeggen dat je echt verschil merkt met de verschillende tempraturen die de wax aankan. Bedoel dan vooral de -20 en de +0 wax zeg maar
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:11:50 #186
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35808375
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:04 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Waxen is in het begin gewoon testen. Waar moet je de volgende keer meer laten zitten, hoe heet moet de bout enzo.
Moet wel zeggen dat je echt verschil merkt met de verschillende tempraturen die de wax aankan. Bedoel dan vooral de -20 en de +0 wax zeg maar
heb dus alleen ervaring met de universal wax.
Heb als koudste temperatuur na zelf waxen iets rond de -35 graden
Als maximum temperatuur na zelf waxen iets rond de 15 graden
(beiden op 3000m hoogte en het zijn uiteraard de temperaturen in de lucht niet in de sneeuw)

Het glijdt bij beide extremen, wat ik nog wil weten is hoeveel winst je boekt bij specifieke omstandigheden wax.
pi_35808591
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:00 schreef XL het volgende:

[..]

Oneballjay !
pi_35808634
Da Kine Wax
pi_35808699
waar blijft de XboX 720?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:21:21 #190
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_35808707
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:11 schreef XL het volgende:

[..]

heb dus alleen ervaring met de universal wax.
Heb als koudste temperatuur na zelf waxen iets rond de -35 graden
Als maximum temperatuur na zelf waxen iets rond de 15 graden
(beiden op 3000m hoogte en het zijn uiteraard de temperaturen in de lucht niet in de sneeuw)

Het glijdt bij beide extremen, wat ik nog wil weten is hoeveel winst je boekt bij specifieke omstandigheden wax.
Zijn we tering extreme die je ook kan gebruiken.
Voor de gemiddelde huis tuin en keuken boarder maakt natuurlijk niet zoveel uit maar je voelt verschil en vind leuk om te testen en mee bezig te zijn
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:25:30 #191
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35808845
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:21 schreef Kentaro het volgende:
waar blijft de XboX 720?
Ik heb zelf gister nog een xbox-1080-backflip gesticked, moet je weten....
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:28:05 #192
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_35808940
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:25 schreef XL het volgende:

[..]

Ik heb zelf gister nog een xbox-1080-backflip gesticked, moet je weten....
Ook nog back2back?
Want dat is moeilijker en als je dan nog je hand naar je bord doet ben je heel goed. en halfpijp rijden is gewoon heel moeilijk. De wand is wel 6 meter hoog.
mvg Studio Sport
pi_35809409
Even een vraagje tussendoor aan de mensen hierzo.
Ik heb een paar weken terug mijn middenvoetsbeentje gebroken tijdens een afdaling.
Nu heb ik er niet veel last van en hoeft het ook niet in het gips, maar tijdens het boarden voel ik het behoorlijk en er steekt ook een bobbel omhoog uit mijn wreef. Een watje ben ik niet echt, dus ik ga wel gewoon mee door, maar ik denk toch dat ik mijn spullen erop aan zal moeten passen om de druk om mijn wreef (voorste voet in normale stance) te verlichten.
Wat kan ik het beste veranderen: van strap naar flow bindingen of hoge stugge schoenen? of iets anders?
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_35809434
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:28 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Ook nog back2back?
Want dat is moeilijker en als je dan nog je hand naar je bord doet ben je heel goed. en halfpijp rijden is gewoon heel moeilijk. De wand is wel 6 meter hoog.
mvg Studio Sport
Typen gaat nog wel he, met zo'n schouder?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:44:46 #195
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_35809581
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:40 schreef Thermo het volgende:

[..]

Typen gaat nog wel he, met zo'n schouder?
Ik hang in me mitella zo schijn dat nog met 2 handen kan typen.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 15:15:22 #196
72282 360sjors
King of the Hill
pi_35810737
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:21 schreef diawlke het volgende:
Mijn vriendje, die het me leert, vindt dat ik talent heb .
Ik zeg tegen iedere beginnende boardbabe die er een beetje tight uitziet dat ze talent heeft
pi_35810822
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:15 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Ik zeg tegen iedere beginnende boardbabe die er een beetje tight uitziet dat ze talent heeft
Inderdaad, en na die avond zeg je het weer tegen een ander hulpeloos kutje dat toch niet vooruit komt @ piste, zodat ze je iig niet kan stalken

-------------

Had iemand nou nog ergens echt hele vette posters gezien toevallig? Was al eens ter sprake gekomen.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 15:18:05 #198
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35810830
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:15 schreef 360sjors het volgende:

[..]

ik ook!
pi_35811574

dinsdag 7 maart 2006 @ 15:42:48 #200
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_35811695
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:39 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]

Tering die is tof. Is dat 06-07 board?
pi_35811756
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:42 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Tering die is tof. Is dat 06-07 board?
Sinds wanneer maakt Volcom snowboards?

Als ik hier aan kan komen

Custom promotie snowboard door Lib-Tech voor volcom.... hebben ze een kleine serie van gemaakt.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 15:47:14 #202
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_35811836
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:44 schreef Thermo het volgende:

[..]

Sinds wanneer maakt Volcom snowboards?

Als ik hier aan kan komen

Custom promotie snowboard door Lib-Tech voor volcom.... hebben ze een kleine serie van gemaakt.
Zag ook wel (in de properties) dat libTech was maar kan toch mooi samenwerkingsproject zijn. Net als 686 en Dragon?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')