Sinds wanneer maakt Volcom snowboards?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:42 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Tering die is tof. Is dat 06-07 board?
Zag ook wel (in de properties) dat libTech was maar kan toch mooi samenwerkingsproject zijn. Net als 686 en Dragon?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:44 schreef Thermo het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt Volcom snowboards?
Als ik hier aan kan komen![]()
Custom promotie snowboard door Lib-Tech voor volcom.... hebben ze een kleine serie van gemaakt.
Ja idd, maar helaas, volcom promotie alleen. Ze hebben wel wat samenwerkingsverbanden trouwens.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:47 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Zag ook wel (in de properties) dat libTech was maar kan toch mooi samenwerkingsproject zijn. Net als 686 en Dragon?
Nee sorry. dat is echt bejaard om nog te gaan boarden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:06 schreef NY_Giant het volgende:
Is het op je 20e nog mogelijk om een beetje goed te leren snowboarden? Ik heb nog nooit op ski's of een snowboard gestaan, maar ik ben het wel plan. Of is dat toch bijna niet meer te leren?
heb pas priveles aan een 20 plusser gegeven en die gast leerde fucking snel, nog veel sneller dan die koters van 12....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:06 schreef NY_Giant het volgende:
Is het op je 20e nog mogelijk om een beetje goed te leren snowboarden? Ik heb nog nooit op ski's of een snowboard gestaan, maar ik ben het wel plan. Of is dat toch bijna niet meer te leren?
thanks, ik ga eens rondkijken. en hoelang is lang? verschilt dat ook weer per board, of kun je gewoon zeggen dat het zo en zoveel moet zijn (ik dacht ergens onderin de 160)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:56 schreef Rnej het volgende:
je hebt geen midwide of wide nodig, alhoewel je je plank wel lang moet kiezen zodat je er een beetje goed op past
maat 44 past wel netter op midwide op zich
burton custom(x?)
burton triumph
forum raider
k2 nemesis
nitro darkhorse (duuuuur)
burton t6 (duuuuuuuuuuur)
nitro supra team
beetje een lijstje van wat ok freeride is
met 90 kg kan je op zich rond de 165 rijden, maar t is maar net wat je wilquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:29 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
thanks, ik ga eens rondkijken. en hoelang is lang? verschilt dat ook weer per board, of kun je gewoon zeggen dat het zo en zoveel moet zijn (ik dacht ergens onderin de 160)
Moest je dan niet geöpereerd worden?quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:13 schreef Basje_B het volgende:
Probeer nog ff weekje naar Maurhofen te regelen eind maart begin april maar valt niet mee zeg. Bijna alles zit vol. Iemand nog adresje in Mayrhofen?
Nee, veel te druk dan. Niet tof.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:28 schreef Rnej het volgende:
heren
17 maart, dagje landgraafwie heeft er zin om ook te komen? ultimate-snowboarding heeft dan een meeting
dan zit ik in frankrijk voor het betere werk, nog 3 nachtjesquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:28 schreef Rnej het volgende:
heren
17 maart, dagje landgraafwie heeft er zin om ook te komen? ultimate-snowboarding heeft dan een meeting
nachtmerriequote:Op woensdag 8 maart 2006 11:17 schreef mad_dog123 het volgende:
[..]
dan zit ik in frankrijk voor het betere werk, nog 3 nachtjes![]()
edit:
vanacht een te nare droom. Was aan het boarden en ging super goed met mij nieuwe boardje. En vervolgens vlieg ik uit de bocht, en bleek dus ik opeens op ski's stond, was me board gewoon gejat... narigheid!![]()
dat is eind april. ff mooie afsluiting makenquote:
Geen trek in USquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:28 schreef Rnej het volgende:
heren
Lars, de vakantie wordt verplaatst, hoogstwaarschijnlijk naar wk 13 (24 mrt- 2 apr). Nog even met Mich-E en mijn schatje verfifieren, maar wellicht biedt het perspectievenquote:
Waar gaat de trip heen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:04 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Lars, de vakantie wordt verplaatst, hoogstwaarschijnlijk naar wk 13 (24 mrt- 2 apr). Nog even met Mich-E en mijn schatje verfifieren, maar wellicht biedt het perspectieven![]()
Ideaal!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:04 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Lars, de vakantie wordt verplaatst, hoogstwaarschijnlijk naar wk 13 (24 mrt- 2 apr). Nog even met Mich-E en mijn schatje verfifieren, maar wellicht biedt het perspectieven![]()
Veel plezier in Winterberg jongens....quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:23 schreef XL het volgende:
[..]
Ideaal!
Waar het naartoe gaat maakt niet veel uit, als het maar goedkoop is.
Weekpas SW Landgraafquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:34 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Veel plezier in Winterberg jongens....![]()
Ik meen me te herinneren dat XL daar slaapplaatsen vlakbij de lift kan regelen, dus kosten voor onderdak hebben we dan ook nietquote:
Stimmt!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:40 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat XL daar slaapplaatsen vlakbij de lift kan regelen, dus kosten voor onderdak hebben we dan ook niet![]()
Hmm, Mich-E heeft nog niets van me gehad...quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:53 schreef beerke het volgende:
... zie ik een mooi verjaardagscadeau aankomen?
No offence, jij hebt al sneeuw gezien dit seizoenquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:20 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Hmm, Mich-E heeft nog niets van me gehad...![]()
dat is vlak bij waar ik in duitsland zit. je kunt daar ook wintersporten, maar ik ga altijd naar een iets uitgebreider gebied met wat meer pistes en liften.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:50 schreef GenesiZ het volgende:
Wij heeft er een vrachtwagentje. FFvoor 10eur sneeuw halenhalfpipeje maken ergens in NL
Duitse stad verkoopt sneeuw op internet
Jij ook, ik ook en Mich-E is een weekje naar Barbados geweest....quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:20 schreef 360sjors het volgende:
[..]
No offence, jij hebt al sneeuw gezien dit seizoen
WTF??? Staat een zonvakantie tegenwoordig gelijk aan een sneeuwvakantie?!?! WAAR GAAT HET HEEN MET DEZE WERELDquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:46 schreef XL het volgende:
[..]
Jij ook, ik ook en Mich-E is een weekje naar Barbados geweest....
Dus dat is geen argument![]()
Als iemand de mensen op Barbados weet te waarderen is het Mich-E.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:50 schreef 360sjors het volgende:
[..]
WTF??? Staat een zonvakantie tegenwoordig gelijk aan een sneeuwvakantie?!?! WAAR GAAT HET HEEN MET DEZE WERELD
Chris, hoe is het met je rug? Wij hebben het plan om 8 april een week offpiste te gaan met gids in Oostenrijk. Even kijken waar het dumpt, en gaan voor een weekquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:29 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Chris, hoe is het met je rug? Wij hebben het plan om 8 april een week offpiste te gaan met gids in Oostenrijk. Even kijken waar het dumpt, en gaan voor een week
Met zus op de top in Gerlos![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:29 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Chris, hoe is het met je rug? Wij hebben het plan om 8 april een week offpiste te gaan met gids in Oostenrijk. Even kijken waar het dumpt, en gaan voor een week
Met zus op de top in Gerlos![]()
[afbeelding]
Het ging me meer om mijn rug, je zus heb ik geen interesse in sorry.. Ich liebe mein freundinquote:
Volgende winter, als ik ook een yup ben ga ik me ook wat meer op Oostenrijk toeleggen. Nu is zo'n onverstaanbare stinkende fransoos veel goedkoper.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:39 schreef Kentaro het volgende:
Ik vind deze afdalingen zo leukIk vind Oostenrijk sowieso echt zo veel beter dan Frankrijk..
[afbeelding]
zo bedoelde ik het ook nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:39 schreef Thermo het volgende:
[..]
Het ging me meer om mijn rug, je zus heb ik geen interesse in sorry.. Ich liebe mein freundin
dan ga je lekker mee naar ons Hotel in Gerlos http://www.alpenhof-gerlos.at/quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:41 schreef XL het volgende:
[..]
Volgende winter, als ik ook een yup ben ga ik me ook wat meer op Oostenrijk toeleggen. Nu is zo'n onverstaanbare stinkende fransoos veel goedkoper.
Ik heb je gemaild... je wilt niet weten hoe ik het mis, is niet tof om bij je vriendin uit het raam te kijken naar dikke pow op een helling. Eerder frustrerend.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:42 schreef Kentaro het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het ook nietMaar nog steed niet te doen met je rug nee? O eecht fuck, juist als je niet kan boarden, mis je het zo erg
![]()
Jup wordt je niet, dat ben jequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:41 schreef XL het volgende:
[..]
Volgende winter, als ik ook een yup ben ga ik me ook wat meer op Oostenrijk toeleggen. Nu is zo'n onverstaanbare stinkende fransoos veel goedkoper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |