Weekpas SW Landgraafquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:34 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Veel plezier in Winterberg jongens....![]()
Ik meen me te herinneren dat XL daar slaapplaatsen vlakbij de lift kan regelen, dus kosten voor onderdak hebben we dan ook nietquote:
Stimmt!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:40 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat XL daar slaapplaatsen vlakbij de lift kan regelen, dus kosten voor onderdak hebben we dan ook niet![]()
Hmm, Mich-E heeft nog niets van me gehad...quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:53 schreef beerke het volgende:
... zie ik een mooi verjaardagscadeau aankomen?
No offence, jij hebt al sneeuw gezien dit seizoenquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:20 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Hmm, Mich-E heeft nog niets van me gehad...![]()
dat is vlak bij waar ik in duitsland zit. je kunt daar ook wintersporten, maar ik ga altijd naar een iets uitgebreider gebied met wat meer pistes en liften.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:50 schreef GenesiZ het volgende:
Wij heeft er een vrachtwagentje. FFvoor 10eur sneeuw halenhalfpipeje maken ergens in NL
Duitse stad verkoopt sneeuw op internet
Jij ook, ik ook en Mich-E is een weekje naar Barbados geweest....quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:20 schreef 360sjors het volgende:
[..]
No offence, jij hebt al sneeuw gezien dit seizoen
WTF??? Staat een zonvakantie tegenwoordig gelijk aan een sneeuwvakantie?!?! WAAR GAAT HET HEEN MET DEZE WERELDquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:46 schreef XL het volgende:
[..]
Jij ook, ik ook en Mich-E is een weekje naar Barbados geweest....
Dus dat is geen argument![]()
Als iemand de mensen op Barbados weet te waarderen is het Mich-E.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:50 schreef 360sjors het volgende:
[..]
WTF??? Staat een zonvakantie tegenwoordig gelijk aan een sneeuwvakantie?!?! WAAR GAAT HET HEEN MET DEZE WERELD
Chris, hoe is het met je rug? Wij hebben het plan om 8 april een week offpiste te gaan met gids in Oostenrijk. Even kijken waar het dumpt, en gaan voor een weekquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:29 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Chris, hoe is het met je rug? Wij hebben het plan om 8 april een week offpiste te gaan met gids in Oostenrijk. Even kijken waar het dumpt, en gaan voor een week
Met zus op de top in Gerlos![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:29 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Chris, hoe is het met je rug? Wij hebben het plan om 8 april een week offpiste te gaan met gids in Oostenrijk. Even kijken waar het dumpt, en gaan voor een week
Met zus op de top in Gerlos![]()
[afbeelding]
Het ging me meer om mijn rug, je zus heb ik geen interesse in sorry.. Ich liebe mein freundinquote:
Volgende winter, als ik ook een yup ben ga ik me ook wat meer op Oostenrijk toeleggen. Nu is zo'n onverstaanbare stinkende fransoos veel goedkoper.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:39 schreef Kentaro het volgende:
Ik vind deze afdalingen zo leukIk vind Oostenrijk sowieso echt zo veel beter dan Frankrijk..
[afbeelding]
zo bedoelde ik het ook nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:39 schreef Thermo het volgende:
[..]
Het ging me meer om mijn rug, je zus heb ik geen interesse in sorry.. Ich liebe mein freundin
dan ga je lekker mee naar ons Hotel in Gerlos http://www.alpenhof-gerlos.at/quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:41 schreef XL het volgende:
[..]
Volgende winter, als ik ook een yup ben ga ik me ook wat meer op Oostenrijk toeleggen. Nu is zo'n onverstaanbare stinkende fransoos veel goedkoper.
Ik heb je gemaild... je wilt niet weten hoe ik het mis, is niet tof om bij je vriendin uit het raam te kijken naar dikke pow op een helling. Eerder frustrerend.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:42 schreef Kentaro het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het ook nietMaar nog steed niet te doen met je rug nee? O eecht fuck, juist als je niet kan boarden, mis je het zo erg
![]()
Jup wordt je niet, dat ben jequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:41 schreef XL het volgende:
[..]
Volgende winter, als ik ook een yup ben ga ik me ook wat meer op Oostenrijk toeleggen. Nu is zo'n onverstaanbare stinkende fransoos veel goedkoper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |