Sinds wanneer maakt Volcom snowboards?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:42 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Tering die is tof. Is dat 06-07 board?
Zag ook wel (in de properties) dat libTech was maar kan toch mooi samenwerkingsproject zijn. Net als 686 en Dragon?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:44 schreef Thermo het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt Volcom snowboards?
Als ik hier aan kan komen![]()
Custom promotie snowboard door Lib-Tech voor volcom.... hebben ze een kleine serie van gemaakt.
Ja idd, maar helaas, volcom promotie alleen. Ze hebben wel wat samenwerkingsverbanden trouwens.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:47 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Zag ook wel (in de properties) dat libTech was maar kan toch mooi samenwerkingsproject zijn. Net als 686 en Dragon?
Nee sorry. dat is echt bejaard om nog te gaan boarden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:06 schreef NY_Giant het volgende:
Is het op je 20e nog mogelijk om een beetje goed te leren snowboarden? Ik heb nog nooit op ski's of een snowboard gestaan, maar ik ben het wel plan. Of is dat toch bijna niet meer te leren?
heb pas priveles aan een 20 plusser gegeven en die gast leerde fucking snel, nog veel sneller dan die koters van 12....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:06 schreef NY_Giant het volgende:
Is het op je 20e nog mogelijk om een beetje goed te leren snowboarden? Ik heb nog nooit op ski's of een snowboard gestaan, maar ik ben het wel plan. Of is dat toch bijna niet meer te leren?
thanks, ik ga eens rondkijken. en hoelang is lang? verschilt dat ook weer per board, of kun je gewoon zeggen dat het zo en zoveel moet zijn (ik dacht ergens onderin de 160)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:56 schreef Rnej het volgende:
je hebt geen midwide of wide nodig, alhoewel je je plank wel lang moet kiezen zodat je er een beetje goed op past
maat 44 past wel netter op midwide op zich
burton custom(x?)
burton triumph
forum raider
k2 nemesis
nitro darkhorse (duuuuur)
burton t6 (duuuuuuuuuuur)
nitro supra team
beetje een lijstje van wat ok freeride is
met 90 kg kan je op zich rond de 165 rijden, maar t is maar net wat je wilquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:29 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
thanks, ik ga eens rondkijken. en hoelang is lang? verschilt dat ook weer per board, of kun je gewoon zeggen dat het zo en zoveel moet zijn (ik dacht ergens onderin de 160)
Moest je dan niet geöpereerd worden?quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:13 schreef Basje_B het volgende:
Probeer nog ff weekje naar Maurhofen te regelen eind maart begin april maar valt niet mee zeg. Bijna alles zit vol. Iemand nog adresje in Mayrhofen?
Nee, veel te druk dan. Niet tof.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:28 schreef Rnej het volgende:
heren
17 maart, dagje landgraafwie heeft er zin om ook te komen? ultimate-snowboarding heeft dan een meeting
dan zit ik in frankrijk voor het betere werk, nog 3 nachtjesquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:28 schreef Rnej het volgende:
heren
17 maart, dagje landgraafwie heeft er zin om ook te komen? ultimate-snowboarding heeft dan een meeting
nachtmerriequote:Op woensdag 8 maart 2006 11:17 schreef mad_dog123 het volgende:
[..]
dan zit ik in frankrijk voor het betere werk, nog 3 nachtjes![]()
edit:
vanacht een te nare droom. Was aan het boarden en ging super goed met mij nieuwe boardje. En vervolgens vlieg ik uit de bocht, en bleek dus ik opeens op ski's stond, was me board gewoon gejat... narigheid!![]()
dat is eind april. ff mooie afsluiting makenquote:
Geen trek in USquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:28 schreef Rnej het volgende:
heren
Lars, de vakantie wordt verplaatst, hoogstwaarschijnlijk naar wk 13 (24 mrt- 2 apr). Nog even met Mich-E en mijn schatje verfifieren, maar wellicht biedt het perspectievenquote:
Waar gaat de trip heen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:04 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Lars, de vakantie wordt verplaatst, hoogstwaarschijnlijk naar wk 13 (24 mrt- 2 apr). Nog even met Mich-E en mijn schatje verfifieren, maar wellicht biedt het perspectieven![]()
Ideaal!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:04 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Lars, de vakantie wordt verplaatst, hoogstwaarschijnlijk naar wk 13 (24 mrt- 2 apr). Nog even met Mich-E en mijn schatje verfifieren, maar wellicht biedt het perspectieven![]()
Veel plezier in Winterberg jongens....quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:23 schreef XL het volgende:
[..]
Ideaal!
Waar het naartoe gaat maakt niet veel uit, als het maar goedkoop is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |