De sneeuwscooter waar ze mij op afvoerden was wel een stukje ruiger....quote:Op maandag 6 maart 2006 19:29 schreef Basje_B het volgende:
Niet veel foto's gemaakt op vakantie maar toch wil ik deze met jullie delen............![]()
[afbeelding]
En het einde van me snowboardweekje:
[afbeelding]
Als hij groen wordt, gaat stinken en er komt een ranzige zwarte vlek op, dan issie aan het rotten.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:20 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
hmm, is het erg dan dan het los komt te zitten? Het is niet mooi, maar als dat ding niet gaat rotten ofzo kan ik er wel mee leven...
Of toen XL nog XS wasquote:Op maandag 6 maart 2006 23:29 schreef XL het volgende:
[..]
De sneeuwscooter waar ze mij op afvoerden was wel een stukje ruiger....
Vroeger.... toen sneeuwscooters nog groot waren...
Bombardierquote:Op maandag 6 maart 2006 23:29 schreef XL het volgende:
[..]
De sneeuwscooter waar ze mij op afvoerden was wel een stukje ruiger....
Vroeger.... toen sneeuwscooters nog groot waren...
In park in westendorf. Kom van 50-50 van de box af en land te veel op me nose en vlieg overheen waardoor op me schouder land. En die zei inderdaad Plop voor de 5de keer.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:09 schreef GenesiZ het volgende:
Wat heb je uitgevreten?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:45 schreef Basje_B het volgende:
[..]
In park in westendorf. Kom van 50-50 van de box af en land te veel op me nose en vlieg overheen waardoor op me schouder land. En die zei inderdaad Plop voor de 5de keer.
Ben de voorste. Met de mitella uiteraard. Wel lekker morfine gehad.
haha nee. Ben onderhand wat gewent.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sounds nasty!
maar je hebt niet eens gehuilt?
Westendorf.. Er zullen wel meer dorpjes met de naam Westendorf zijn, maar indien je in Westendorf in Tirol was, zat je een klein half uurtje rijden van Kirchberg (waar ik zat) af en zijn de twee skigebieden sinds dit jaar met elkaar verbonden (Ski-Welt).quote:
Die Westendorf was ik inderdaad voor 1 dag.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:06 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Westendorf.. Er zullen wel meer dorpjes met de naam Westendorf zijn, maar indien je in Westendorf in Tirol was, zat je een klein half uurtje rijden van Kirchberg (waar ik zat) af en zijn de twee skigebieden sinds dit jaar met elkaar verbonden (Ski-Welt).
mijn vriendin zat 2 weken geleden een weekje in goingquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:57 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Die Westendorf was ik inderdaad voor 1 dag.
Zat in Going maar kwam dagje daarheen voor park
Dan had je me maar niet moeten nadoenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:54 schreef XL het volgende:
Wel handig die Xbox-icoontjes... je ziet direct niet meer met wie je praat.
quote:
Ik had het al ruim voor jou aangekondigd in de Apple Slowchatquote:
Tuurlijk, wat jij wil.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:13 schreef XL het volgende:
[..]
Ik had het al ruim voor jou aangekondigd in de Apple Slowchat![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:21 schreef beerke het volgende:
... jongens, geen ruzie maken he. Als we maar een keer gaan gamen bij diegene die hem wint...
van allesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als ik hem win zijn jullie uitgenodigt
ik wil trouwens binnenkort ook een board kopen, waar moet ik op letten?
Of de zijkanten van staal zijn en of de onderkant glad is!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als ik hem win zijn jullie uitgenodigt
ik wil trouwens binnenkort ook een board kopen, waar moet ik op letten?
En de bovenkant mooi.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:29 schreef XL het volgende:
[..]
Of de zijkanten van staal zijn en of de onderkant glad is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |