Nog geen last van na 4x SW:ZM, 2x SW:LG en een weekje Winterbult. Probleemgevalletje mischien?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:16 schreef The.PhantoM het volgende:
waarom plakt burton trouwens van dat nep silver op de clips van de cartel? Al na de 2e dag ofzo ging dat nep silver los zitten op de clip waarmee je je highback vast zet. Nu krijg ik zo'n koper kleur te zien met halve roest vlekken
Je kunt ze het beste 1 voor 1 nemen en niet alletwee tegelijk!quote:Op maandag 6 maart 2006 17:53 schreef _Flea_ het volgende:
Sinds 2 maanden snowboard ik ook. Heb uiteraard eerst les, gaat redelijk, alleen lukken bij mij de bochten niet goed. Hebben jullie nog tips hoe ik ze het beste kan nemen?
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:55 schreef XL het volgende:
[..]
Je kunt ze het beste 1 voor 1 nemen en niet alletwee tegelijk! [afbeelding]
oh doe ik dat dus verkeerdquote:Op maandag 6 maart 2006 17:55 schreef XL het volgende:
[..]
Je kunt ze het beste 1 voor 1 nemen en niet alletwee tegelijk! [afbeelding]
en dat is precies het probleem waardoor we niet het juiste antwoord kunnen geven.quote:
tis niet vastgeplakt maar geanodiseerdquote:Op maandag 6 maart 2006 17:16 schreef The.PhantoM het volgende:
waarom plakt burton trouwens van dat nep silver op de clips van de cartel? Al na de 2e dag ofzo ging dat nep silver los zitten op de clip waarmee je je highback vast zet. Nu krijg ik zo'n koper kleur te zien met halve roest vlekken
De olympische sporten voor Vancouver staan toch al vast?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:53 schreef Basje_B het volgende:
Tijdens wereldbekerwedstrijden in het Russische Sint Petersburg hebben de Nederlanders veel indruk gemaakt op het onderdeel big air. Op het onderdeel waarvan verwacht wordt dat het in 2010 Olympisch is, was David Mol uit Huizen met zijn elfde plaats de beste Nederlander. Hij kwam slechts een plaats te kort om zich te plaatsen voor de finale.
Daarin starten de beste tien riders uit de kwalificatie.
De andere drie Nederlanders eindigde ook bij de eerste twintig. Joy Geenen werd dertiende, Tobias Aalderink legde beslag op de achttiende plaats en de benjamin van het gezelschap Sjors Massar eindigde als negentiende.
Ik ken het, thuis is ze heel andersquote:Op maandag 6 maart 2006 18:27 schreef No-Li-Ta het volgende:
Mn burton sterling 144 deed het prima op vakantie!
Dacht het niet. Hoorde gisteren bij schaatsen dat ze de kleine marathon ook Olympisch willen maken. Of als een prestatie sport maar weet niet of al vast staat.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:55 schreef XL het volgende:
[..]
De olympische sporten voor Vancouver staan toch al vast?
Gelukkig maar want de looks zijn niet superquote:Op maandag 6 maart 2006 18:27 schreef No-Li-Ta het volgende:
Mn burton sterling 144 deed het prima op vakantie!
http://photobucket.com gebruik ik veel.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:06 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Dacht het niet. Hoorde gisteren bij schaatsen dat ze de kleine marathon ook Olympisch willen maken. Of als een prestatie sport maar weet niet of al vast staat.
Waar kan ik makkelijk foto's uploaden?
Hij had een plop-schouder, geloof ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:09 schreef GenesiZ het volgende:
Wat heb je uitgevreten?
Once you plop, you can't stop!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hij had een plop-schouder, geloof ik.
hmm, is het erg dan dan het los komt te zitten? Het is niet mooi, maar als dat ding niet gaat rotten ofzo kan ik er wel mee leven...quote:Op maandag 6 maart 2006 18:14 schreef Rnej het volgende:
[..]
tis niet vastgeplakt maar geanodiseerd
als het loskomt is er iets misgegaan, t hoort vrijwel niet te slijten...
mee terug naar de winkel dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |