Ik weet niet, maar hij moet z'n mond dichtdoen en z'n hoofd recht houden, volgens mij kwijlt ie straks z'n toetsenbord stuk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:40 schreef Canisfire het volgende:
Wie is die dude in het zwarte shirt?
Oh gelukkig nietquote:
Nu doe je wel een hoop fout tegelijk hoor. Je stelt een tegenvraag (zwaktebod), gaat raden naar m'n leeftijd terwijl je die met een druk op de knop op kunt zoeken en gaat ervan uit dat ik me aangesproken voel omdat ik niet meelul met de rest. Tskquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:42 schreef Afwazig het volgende:
Jij bent dus 14 en voelt je aangesproken door het woord breezer?
Niet zo moeilijk, ik ben SBTV aan het kijkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:45 schreef TripleM het volgende:
[..]
Nu doe je wel een hoop fout tegelijk hoor. Je stelt een tegenvraag (zwaktebod), gaat raden naar m'n leeftijd terwijl je die met een druk op de knop op kunt zoeken en gaat ervan uit dat ik me aangesproken voel omdat ik niet meelul met de rest. Tsk
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:47 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb geen werkende micro maar ik kom zo wel in de uitzending
Dat beantwoordt al m'n vragen in één keer. Dankjequote:Op donderdag 2 maart 2006 16:46 schreef Afwazig het volgende:
Niet zo moeilijk, ik ben SBTV aan het kijken![]()
![]()
Mag ik je wachtwoord om ff te spammen in de uitzending?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:47 schreef Ewaldus het volgende:
ik heb me gister aangemeld op SuperDudes
http://www.superdudes.nl/_partycrasher geloof ik
helaas kan ik pas morgen een (echt goede) webcam krijgen..
ik heb nog een spare sim kaartje liggen die ik heb gebruikt...quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF ik wil me aanmelden voor een superdudes account om ff in beeld te komen en hallo tegen fok te zeggen moet ik mijn nummer invullen. Ik dus mijn nummer ingevuld, zegt hij dat dat nummer al in gebruik isIk heb nooit een superdudes gehad ofzo :S
Van wie mag ik het account lenen?
Jij niet dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:50 schreef Devlinsect het volgende:
WTF. Nu live in de uitzending het onderwerp:
BreezAh taal is geweldig. VInd jij dit ook?![]()
Morgen wel als ik eerst in de show ben gekomen en niet geband benquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Van wie mag ik het profiel gebruiken? Ik kan me niet aanmelden
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:53 schreef Stretto het volgende:
De 1e die "ster.... hoe.....kk ....kach" zegt op SBTV krijgt 250 kudo's van mij
Wat flauwquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:54 schreef Ewaldus het volgende:
HaHAHA let op
iemand van SuperDudes leest hier mee, want mijn account is nu gekickt omdat ik em net had neer geplempt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:54 schreef Ewaldus het volgende:
HaHAHA let op
iemand van SuperDudes leest hier mee, want mijn account is nu gekickt omdat ik em net had neer geplempt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Breezah! ..............quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:54 schreef Ewaldus het volgende:
HaHAHA let op
![]()
![]()
![]()
![]()
Breken van de regelsquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:56 schreef Ewaldus het volgende:
e bent geband
Vanwege het breken van de regels, waarmee je bij registratie akkoord bent gegaan,
is je de toegang tot alle diensten van zowel Sugababes.nl als Superdudes.nl ontzegd.
Als je dit onterecht acht kun je contact opnemen met info@sugababes.nl.
Vermeld daarbij in ieder geval het volgende IP: *******************
Het wordt idd steeds mooierquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Breken van de regelsSinds wanneer mag je je niet aanmelden om in de uitzending te komen
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:56 schreef Ewaldus het volgende:
e bent geband
Vanwege het breken van de regels, waarmee je bij registratie akkoord bent gegaan,
is je de toegang tot alle diensten van zowel Sugababes.nl als Superdudes.nl ontzegd.
Als je dit onterecht acht kun je contact opnemen met info@sugababes.nl.
Vermeld daarbij in ieder geval het volgende IP: *******************
Hahahah dat meen jequote:Op donderdag 2 maart 2006 16:57 schreef Devlinsect het volgende:
Tip van Willeke (BrEezaH die aanwezig is in de studio):
Begin je naam met een uitroepteken, dan sta je bovenaan in de buddylijst.![]()
wat flauw, mogen we niet eens klieren.quote:
ze lezen mee.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
KANKER BREEZER HOU JE BEK OVER FEYENOORD BOEH
![]()
Ik ga dus mijn best doen om nu in de uitzending te komen en dan "Hand in Hand" te zingen
quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:01 schreef _superboer_ het volgende:
"breezahsletjes"
"ik hoorde sletjes, dat vind ik naar, klik hem maar weg"
Maak er zelf dan een aan, met een ander e-mail adres...........want anders word je gelijk gebanned......quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
wie kan mij even mailen voor een account plus wachtwoord????
mark_milder@hotmail.com
Kan niet blijkbaar is mijn nummer al in gebruik :Squote:Op donderdag 2 maart 2006 17:02 schreef Stretto het volgende:
[..]
Maak er zelf dan een aan, met een ander e-mail adres...........want anders word je gelijk gebanned......
gebroken met snowboardenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
LOL ik had nog niet eens gezien dat die Br33zer een gebroken arm had! Zeker over een br33zer gevallennet goed voor ze!
JEZUS! dom wijf. er is nog zoiets als auteursrecht trol!quote:ze willen dat je gaat downloaden, maar ze zijn toch tegen downloaden?
ik heb wel een ipvervormerquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:04 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
dan moeten we bij jou, ik heb ip ban
Niet voor niets een breezerquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:05 schreef Johnns het volgende:
[..]
JEZUS! dom wijf. er is nog zoiets als auteursrecht trol!
WTF ben je niet wijs ofzoquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:05 schreef Canisfire het volgende:
Dirk Kuijt!! ben jij dat ?
hahaha nieuwe item voor de OPquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:08 schreef Afwazig het volgende:
Die gozer die zat te rappen hebk opgenomen
http://partyflock.clan-ip.com/sb.wav:D:D
![]()
Vooral doen als een of andere fucker van SB meeleestquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
GVD ik wil in beeld manwie paast mij een account plus wachtwoord? mark_milder@hotmail.com
Als dat gemaild word weten ze van niks.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Vooral doen als een of andere fucker van SB meeleest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |