quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:56 schreef Ewaldus het volgende:
e bent geband
Vanwege het breken van de regels, waarmee je bij registratie akkoord bent gegaan,
is je de toegang tot alle diensten van zowel Sugababes.nl als Superdudes.nl ontzegd.
Als je dit onterecht acht kun je contact opnemen met info@sugababes.nl.
Vermeld daarbij in ieder geval het volgende IP: *******************
Hahahah dat meen jequote:Op donderdag 2 maart 2006 16:57 schreef Devlinsect het volgende:
Tip van Willeke (BrEezaH die aanwezig is in de studio):
Begin je naam met een uitroepteken, dan sta je bovenaan in de buddylijst.![]()
wat flauw, mogen we niet eens klieren.quote:
ze lezen mee.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
KANKER BREEZER HOU JE BEK OVER FEYENOORD BOEH
![]()
Ik ga dus mijn best doen om nu in de uitzending te komen en dan "Hand in Hand" te zingen
quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:01 schreef _superboer_ het volgende:
"breezahsletjes"
"ik hoorde sletjes, dat vind ik naar, klik hem maar weg"
Maak er zelf dan een aan, met een ander e-mail adres...........want anders word je gelijk gebanned......quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
wie kan mij even mailen voor een account plus wachtwoord????
mark_milder@hotmail.com
Kan niet blijkbaar is mijn nummer al in gebruik :Squote:Op donderdag 2 maart 2006 17:02 schreef Stretto het volgende:
[..]
Maak er zelf dan een aan, met een ander e-mail adres...........want anders word je gelijk gebanned......
gebroken met snowboardenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
LOL ik had nog niet eens gezien dat die Br33zer een gebroken arm had! Zeker over een br33zer gevallennet goed voor ze!
JEZUS! dom wijf. er is nog zoiets als auteursrecht trol!quote:ze willen dat je gaat downloaden, maar ze zijn toch tegen downloaden?
ik heb wel een ipvervormerquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:04 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
dan moeten we bij jou, ik heb ip ban
Niet voor niets een breezerquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:05 schreef Johnns het volgende:
[..]
JEZUS! dom wijf. er is nog zoiets als auteursrecht trol!
WTF ben je niet wijs ofzoquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:05 schreef Canisfire het volgende:
Dirk Kuijt!! ben jij dat ?
hahaha nieuwe item voor de OPquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:08 schreef Afwazig het volgende:
Die gozer die zat te rappen hebk opgenomen
http://partyflock.clan-ip.com/sb.wav:D:D
![]()
Vooral doen als een of andere fucker van SB meeleestquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
GVD ik wil in beeld manwie paast mij een account plus wachtwoord? mark_milder@hotmail.com
Als dat gemaild word weten ze van niks.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Vooral doen als een of andere fucker van SB meeleest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |