* Wanneer?quote:Naast het feit dat je vanuit je luie stoel kunt meedoen aan SBTV (of er gewoon lekker naar kijken natuurlijk), kun je ook bij ons in de studio meedoen met SBTV. Je kunt sidekick worden! Een sidekick is iemand die naast de presentator zit en gezellig meekletst over het onderwerp van de dag, zijn/haar mening geven over een poll die centraal staat, kortom eigenlijk presenteer je gewoon mee.
Hoe zielig...quote:Een ontdekkingsreis naar elkaars fantasieën en ideeën. Love etcetera.
quote:Zucht...weer zo'n matras uit een schier eindeloze rij cumdrinkers. Dat soort sletjes doet me denken aan een doos Kleenex. Elke keer weer een verse tissue om je puddingbuks aan af te vegen.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ewaldus, aub in de OP Boyv prijzen voor het eerste optreden in het programma van een Fok! user
Vind dat alle Fok users die live de groeten doen via telefoon/webcam wel een plaatsje in de OP moeten krijgen. Hilarisch
Maar KLB topic is zo vol. En omdat het hier een internet tv programma betreft zullen we toch wel hiernaartoe doorverwezen worden...quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het KLB-topic is zo'n 25x groter.
Sugababes TV ...... OH MY GOD
FOK's Hall of SugaFamequote:Op woensdag 1 maart 2006 21:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ewaldus, aub in de OP Boyv prijzen voor het eerste optreden in het programma van een Fok! user
Vind dat alle Fok users die live de groeten doen via telefoon/webcam wel een plaatsje in de OP moeten krijgen. Hilarisch
de eerste keer in 5 jaar dat ik zo'n fout maakquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ewaldus: STELT met een T niet met een D
Moon jij of Moon ik ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:58 schreef Devlinsect het volgende:
Zou tof zijn als iemand zich opoffert hier en het compleet in de zeik neemt. Met daarna de groenten van fok!![]()
Dan kijkt dat viswijf nog vreemder omdat ze het al wel eens eerder heeft gehoordquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:58 schreef Devlinsect het volgende:
Zou tof zijn als iemand zich opoffert hier en het compleet in de zeik neemt. Met daarna de groenten van fok!![]()
Dan zou ik beginnen met de groetjes voor ze je af kappen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:58 schreef Devlinsect het volgende:
ik wil wel op cam even uti beeld gaan, en terug naakt terug komen met cowboy hoed.. zoals in het klaagbaak topic werd gezegd..quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:03 schreef splendor het volgende:
[..]
Dan zou ik beginnen met de groetjes voor ze je af kappen.![]()
"De groetjes aan het fok forum"quote:* Je mag binnen SBVC/SBTV geen reclame maken voor producten, diensten, andere websites of andere web-tv kanalen.
Als je nog chicca's wil checken of je zusje actief houden op sugababes, zul je dus even achter een proxy oid moeten gaan zittenquote:* Houd je je niet niet aan de bovenstaande regels? Dan kunnen we je uitsluiten van SBVC/SBTV en desnoods ook van SBSD. We kunnen ook je profiel verwijderen.
daar moet je trots op zijnquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:43 schreef chiren het volgende:
Teeveepee, Teeveepee
Ik wilde een sugababe neuQen maar m'n beeldscherm gaf niet mee!
Ga gewoon met je kop in de uitzending en roep deze teksen met FOK! erachteraanquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Breezerkrat Breezerkrat
Sugababes-members die houden van 2 lullen in hun gat
Webcamgirl Webcamgirl
Chatten met een wijf van 15 terwijl je loopt te zwaaien met je lul
Maar hun programma is dan wel verpestquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Denken wij leuk te zijn met het massaal bellen naar dat programma.
Zij zijn degene die er goed aan verdienen, zo houden ze je 5 minuten aan de telefoon, en kost de lijn 50 cent per minuut. En als er 20 Fok!kers bellen, hebben ze al gauw 50 euro verdiend. Dus ik denk dat zij als laatste lachen.
De laatste van 20.30 keken we gister... HILARISCHquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:32 schreef Canisfire het volgende:
Gaan we ze alle 3 kijken?
Ja daar was ik bij maar zijn die andere 2 ook zo grappigquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:22 schreef Afwazig het volgende:
[..]
De laatste van 20.30 keken we gister... HILARISCH
quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:30 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Omg, ik ga vandaag ook maar kijken denk ik![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hey ben jij Afwazig op PartyFlock ?
over de tv outquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:18 schreef Groenteman het volgende:
Zoo, even de source doorgespit en de direkte link gevonden
mms://STREAM-lb.biboptv.nl/SugababesTV
Voor de mensen die over een minuut of 10 ook gaan kijken![]()
(Fullscreen BrEeZaH's)
Ik ben er nu toch alquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:14 schreef Canisfire het volgende:
Bel je straks ook al weer ? om half 5 ?
Die opmerking, in combinatie met die avatar van je.. OMGquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:32 schreef Ewaldus het volgende:
sidekick, dom wijf, anders kijk je even in de camera
dit gaat over SugaBabes tvquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik ga naar huis scheuren ! Ze bekijken het zich maar op het werk. Ben over een kleine 35 minuten ook online. Tot dan !
Ik heb nog geen breezer gezien, jij wel? Of noemen we voor t gemak ieder 16-jarig meisje maar breezer?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:37 schreef Afwazig het volgende:
Je kan me nu al oprapen![]()
![]()
breezers die over breezertaal praten
Dat programma is één en al breezerquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:38 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ik heb nog geen breezer gezien, jij wel? Of noemen we voor t gemak ieder 16-jarig meisje maar breezer?
En dat vind jij waarom precies? Afgezien van dat de rest dat ook roept? Of heb je geen eigen mening?quote:
Jij bent dus 14 en voelt je aangesproken door het woord breezer?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:41 schreef TripleM het volgende:
[..]
En dat vind jij waarom precies? Afgezien van dat de rest dat ook roept? Of heb je geen eigen mening?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |