De laatste van 20.30 keken we gister... HILARISCHquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:32 schreef Canisfire het volgende:
Gaan we ze alle 3 kijken?
Ja daar was ik bij maar zijn die andere 2 ook zo grappigquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:22 schreef Afwazig het volgende:
[..]
De laatste van 20.30 keken we gister... HILARISCH
quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:30 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Omg, ik ga vandaag ook maar kijken denk ik![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hey ben jij Afwazig op PartyFlock ?
over de tv outquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:18 schreef Groenteman het volgende:
Zoo, even de source doorgespit en de direkte link gevonden
mms://STREAM-lb.biboptv.nl/SugababesTV
Voor de mensen die over een minuut of 10 ook gaan kijken![]()
(Fullscreen BrEeZaH's)
Ik ben er nu toch alquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:14 schreef Canisfire het volgende:
Bel je straks ook al weer ? om half 5 ?
Die opmerking, in combinatie met die avatar van je.. OMGquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:32 schreef Ewaldus het volgende:
sidekick, dom wijf, anders kijk je even in de camera
dit gaat over SugaBabes tvquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik ga naar huis scheuren ! Ze bekijken het zich maar op het werk. Ben over een kleine 35 minuten ook online. Tot dan !
Ik heb nog geen breezer gezien, jij wel? Of noemen we voor t gemak ieder 16-jarig meisje maar breezer?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:37 schreef Afwazig het volgende:
Je kan me nu al oprapen![]()
![]()
breezers die over breezertaal praten
Dat programma is één en al breezerquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:38 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ik heb nog geen breezer gezien, jij wel? Of noemen we voor t gemak ieder 16-jarig meisje maar breezer?
En dat vind jij waarom precies? Afgezien van dat de rest dat ook roept? Of heb je geen eigen mening?quote:
Jij bent dus 14 en voelt je aangesproken door het woord breezer?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:41 schreef TripleM het volgende:
[..]
En dat vind jij waarom precies? Afgezien van dat de rest dat ook roept? Of heb je geen eigen mening?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |