Laat dat duidelijk zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:20 schreef XL het volgende:
[..]
Elliott kennen is een voorwaarde bij het deurbeleid van deze bar hoor!
Pas hem aan! Iets met UVT erin!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:30 schreef mitt het volgende:
je ziet wel meteen wie de titel maakt.
Ik daag je uit..quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:30 schreef mitt het volgende:
je ziet wel meteen wie de titel maakt.
ik maak het plaatje wel!quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:54 schreef mitt het volgende:
pfaf in de prullenbak?
kom dan.quote:
Ligt daar nu nog sneeuw... Misschien moet ik ook eens naar het noorden verhuizen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:39 schreef pfaf het volgende:
Ik leef nog! Ik denk dat ik overweeg om Huskeys te kopen en de auto te verkopen.
20-25 cm. En het blijft sneeuwen...quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:40 schreef XL het volgende:
[..]
Ligt daar nu nog sneeuw... Misschien moet ik ook eens naar het noorden verhuizen.
Dat is genoeg om te snowboardenquote:
Ik heb ook iets tegen de sneeuwquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kom maar langs.
Als je van 50 meter lange pistes houdt.
StarWars fan zie ik!quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:44 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb ook iets tegen de sneeuw
[afbeelding]
Je stem klinkt wel echt een beetje als Darth Vader door zo'n masker, maar ik ben geen fan.quote:
Ik dacht dat het puur voor de show was.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:51 schreef XL het volgende:
[..]
Je stem klinkt wel echt een beetje als Darth Vader door zo'n masker, maar ik ben geen fan.
Het is echt puur comfort... waar jij nu klaagt over een beetje sneeuw kan ik lachend bij -30 en 40 km/h wind in de sneeuw snowboarden![]()
Nee, helaas.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik dacht dat het puur voor de show was.
Dat was mijn zusje jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:07 schreef pfaf het volgende:
Vandaag de hele campus vol met nieuw jong maagdelijk VWO-vlees.
Yup. Wil ze ook in E'de studeren?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat was mijn zusje ja![]()
Enschede UT toch?
Dat vraagt om foto's.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat was mijn zusje ja![]()
Enschede UT toch?
Joa ze weet het dus nog niet en is gisteren naar z'n voorlichtingsdag daar geweest. Volgensmij wil ze geneeskunde doen(wat dus niet in Enschede kan) en dan als tweede keus Psychologie ofzoquote:
Mits knap, is Technische Geneeskunde natuurlijk ook nog een optie.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Joa ze weet het dus nog niet en is gisteren naar z'n voorlichtingsdag daar geweest. Volgensmij wil ze geneeskunde doen(wat dus niet in Enschede kan) en dan als tweede keus Psychologie ofzo
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:51 schreef mitt het volgende:
waar blijven de foto's.
quote:
Maar ik kan wel ongestoord voetbal kijken vanavond.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:07 schreef mitt het volgende:
[..]
je vriendin is wel erg vaak weg de laatste tijd.
vanavond was toch bier drinken met een pot van 5 euro voor 70 ct per stuk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar ik kan wel ongestoord voetbal kijken vanavond.![]()
Whehe.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:21 schreef XL het volgende:
[..]
vanavond was toch bier drinken met een pot van 5 euro voor 70 ct per stuk.![]()
zit er voor mij niet inquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:40 schreef pfaf het volgende:
Ik heb de tennisrackets ondergebonden en waggel naar de kroeg. Daar val ik vannacht wel een keer ni slaap.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:57 schreef WEST het volgende:
zijn we nog wakker hier??
Ik snap ook niet wat pfap met die A0-plotter moet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:27 schreef mitt het volgende:
wat een gay printer.
beetje eng inderdaad.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:29 schreef XL het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat pfap met die A0-plotter moet.
Posters maken van jonge Foksters die een foto in het Fotoboek maken. Hoezo?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:29 schreef XL het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat pfap met die A0-plotter moet.
Toch nog niet genoeg vrouwen op de universiteit?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Posters maken van jonge Foksters die een foto in het Fotoboek maken. Hoezo?
Die praten.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:08 schreef XL het volgende:
[..]
Toch nog niet genoeg vrouwen op de universiteit?
Gadverdamme!quote:
Wat een waanzin! Volkomen respectloos.quote:
Ik heb wel eens een vriendinnetje gehad die ook praatte.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat een waanzin! Volkomen respectloos.
Vrouwen die uit het niets zomaar gaan praten zonder dat ze iets gevraagd is.
Verstandig.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:24 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een vriendinnetje gehad die ook praatte.
Knettergek werd ik ervan, snel weer aan de kant gezet.
Ze praten niet, maar bij jullie dragen ze weer Burqa's. Dan valt er weer niets te zien.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:05 schreef mitt het volgende:
Dan hebben we ze hier toch een stuk beter opgevoed, die vrouwen.
In de Sportbar pfaf...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ze praten niet, maar bij jullie dragen ze weer Burqa's. Dan valt er weer niets te zien.
Heeft iemand ze recent nog eten gegeven trouwens, heb ze al een tijdje niet meer zien bewegenquote:
boeiequote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:11 schreef XL het volgende:
[..]
Heeft iemand ze recent nog eten gegeven trouwens, heb ze al een tijdje niet meer zien bewegen![]()
Die vorige gingen zo stinken toen ze een tijdje niet meer bewogen...quote:
Was t gezellig pfof?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:11 schreef pfaf het volgende:
Nog 5 minuten en dan amg ik met een goed gevoel dronken worden. Ik heb een feest waarbij van elke consumptie (lees: bier) die verkocht wordt, 25ct naar een goed doel gaat.
jeweettoch!quote:Op zondag 5 maart 2006 02:44 schreef popolon het volgende:
Ik weet 't.
De sneeuw begint te smelten. Nog maar 10cm over.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:39 schreef XL het volgende:
Bij Pfuf ligt veel meer sneeuw, maar dat is te ver vanaf hier.
Pfef loopt op tennisrackets las ik gister in het topic.
Ben benieuwd of dat hem vanavond ook nog lukt. Al die biertjes zijn niet goed voor hem, moet je weten.
sympathiek van je!quote:Op zondag 5 maart 2006 12:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gedronken om de halve 3e wereld uit de schulden te helpen.
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:39 schreef zjroentje het volgende:
Nog ff en dan is de tuin ook klaar. Dat wordt bikkelen de komende tijd.![]()
Yup, er is weer een dun laagje bovenop gekomen.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:17 schreef XL het volgende:
Hebben jullie ook weer verse sneeuw, pfap?
winter![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:45 schreef zjroentje het volgende:
Tijdens die sirene-oefening om 12.00 uur lagen toch een aantal buitenlandse studenten bijna onder de tafetljes.
Bij ons was het niet meer dan een pijnlijke confrontatie met het feit dat de saaie man vooraan nog een half uur zou doorgaan.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:45 schreef zjroentje het volgende:
Tijdens die sirene-oefening om 12.00 uur lagen toch een aantal buitenlandse studenten bijna onder de tafetljes.
Ik vind het ook echt helemaal nergens op slaan.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:59 schreef pfaf het volgende:
Whehe.
Ik ben anti die dingen.
Als Mitt er ook zo over denkt zul je ze in SPT niet zien.
Dat was handig voor wedden op sport geweest!quote:Op maandag 6 maart 2006 11:53 schreef placebeau het volgende:
Deze kan wel naar onder verhuizen. [afbeelding]
Veel mods waren erg enthousiast en wilden het meteen in hun forum introduceren.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt helemaal nergens op slaan.
Eens.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt helemaal nergens op slaan.
ah, ik kom sowieso nooit in FC.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Veel mods waren erg enthousiast en wilden het meteen in hun forum introduceren.
In FC hebben we het al een maandje op proef en dat is ook typisch een forum waar het erg handig is, omdat daar door al die centrale topics vaak geen normaal topic te bekennen was. Toen al die centrale forum-topics naar beneden zijn gegaan, werd het een stuk overzichtelijker.
je vergeet de:quote:
Pfap durft van die gewaagde grapjes over de crew nog niet te maken, Mitt....quote:Op maandag 6 maart 2006 19:26 schreef mitt het volgende:
Het was eerder een hint richting placebeau om ook mod te worden, om MIJ eruit te werken
weet je nog een tijdje terug, toen ik zei dat ik je niet meer serieus nam?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar dat wordt toch ook eens tijd?
Jaquote:Op maandag 6 maart 2006 19:32 schreef mitt het volgende:
[..]
weet je nog een tijdje terug, toen ik zei dat ik je niet meer serieus nam?
Het is geen grote conspiracy Mitt, dat weet je ook wel en er is niets meer aan te doen. Placebeau heeft al een tijdje stage gelopen bij mij, het is wachten op het juiste moment..quote:Op maandag 6 maart 2006 19:26 schreef mitt het volgende:
Het was eerder een hint richting placebeau om ook mod te worden, om MIJ eruit te werken
Maar dan blijf jij toch mod? Want placebeau was toch jouw kloon? Of die van popolon?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het is geen grote conspiracy Mitt, dat weet je ook wel en er is niets meer aan te doen. Placebeau heeft al een tijdje stage gelopen bij mij, het is wachten op het juiste moment..
zjroentje gaf net aan bijna klaar te zijn met z'n tuin.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het is geen grote conspiracy Mitt, dat weet je ook wel en er is niets meer aan te doen. Placebeau heeft al een tijdje stage gelopen bij mij, het is wachten op het juiste moment..
Die is nooit geschikt geweest voor het mod-schap.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:38 schreef mitt het volgende:
[..]
zjroentje gaf net aan bijna klaar te zijn met z'n tuin.
Dat zegt genoeg, pfap.
Zeg je nu dat ik niet geschikt ben voor het mod-schap?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die is nooit geschikt geweest voor het mod-schap.
Niet de ballen om een reeks weg te schoppen enzo.
Als je users niet eens serieus neemt en dat openlijk toegeeft, dan niet nee.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:41 schreef mitt het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik niet geschikt ben voor het mod-schap?
Dat zijn jouw woorden. Ik had het over die Limbo, dat jij daar Freudiaans gefrustreerd door raakt kan ik niet helpen!quote:Op maandag 6 maart 2006 19:41 schreef mitt het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik niet geschikt ben voor het mod-schap?
geef jij mij maar een drankje.quote:
dat is zeker bier.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:13 schreef placebeau het volgende:
ik heb nog grimbergen en carlsquelz.
Heb je haar nou nog geen eten gegeven.quote:
Ik heb het gevoel dat je me negeertquote:Op maandag 6 maart 2006 23:31 schreef mitt het volgende:
placebeau?
Niet alleen ik hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 23:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je me negeert
die rechter is zeker van BSquote:Op maandag 6 maart 2006 23:39 schreef XL het volgende:
Ik zie trouwens dat ze al eten hebben:
[afbeelding]
Die BS leent zich toch overal voor als hij aan bier geroken heeft?quote:
zelfs aan de VVD lees ik eldersquote:Op maandag 6 maart 2006 23:43 schreef XL het volgende:
[..]
Die BS leent zich toch overal voor als hij aan bier geroken heeft?
Je kent me?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:43 schreef XL het volgende:
[..]
Die BS leent zich toch overal voor als hij aan bier geroken heeft?
Mijn god! Is het al zo erg....quote:
Bij mij in het team presteert iedereen beter....quote:Op maandag 6 maart 2006 23:47 schreef mitt het volgende:
XL, ik moet wel zeggen dat wij een goed team zijn.
misschien kan je BS in je team opnemenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:48 schreef XL het volgende:
[..]
Bij mij in het team presteert iedereen beter....
Naast mij is zelfs pfap grappig.
Ik wil net zeggen....quote:Op maandag 6 maart 2006 23:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iets mij nog kan helpen
Minder sneu, dat dan weer welquote:Op maandag 6 maart 2006 23:50 schreef XL het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen....
pfaf krijg ik nog wel grappig, maar BS uit het dal trekken gaat wel erg ver.
Volgens mij is de verleiding veel te groot hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 23:51 schreef XL het volgende:
[..]
Minder sneu, dat dan weer wel [afbeelding]
Mag ik dan ook niet meer naar binnen?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:45 schreef XL het volgende:
[..]
Mijn god! Is het al zo erg....
Waarom houden we hem eigenlijk nog niet buiten aan de deur?
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die is nooit geschikt geweest voor het mod-schap.
Niet de ballen om een reeks weg te schoppen enzo.
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden. Ik had het over die Limbo, dat jij daar Freudiaans gefrustreerd door raakt kan ik niet helpen!![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:51 schreef XL het volgende:
Ik ga een beetje oppassen met VVD-grapjes in deze kroeg geloof ik.....
Ze zitten hier overal![]()
mag ook, maar Wiegelquote:
Mensen zonder gevoel voor economie moeten ze verbieden politiek te bedrijven.quote:
dus Jan Peter Bakellende, Gerrit Zalm, Mat Herben etc mogen dan ook opkrassenquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:38 schreef XL het volgende:
[..]
Mensen zonder gevoel voor economie moeten ze verbieden politiek te bedrijven.
Ik zie het over een jaar al weer voor me. De economie trekt weer volop aan dankzij 4 jaar goed economisch beleid. Komt er een links kabinet en kunnen ze gaan pronken met het feit dat ze de economie er bovenop hebben gekregen. En die arrrrbeiderrrrs geloven het ook nog.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:44 schreef WEST het volgende:
[..]
dus Jan Peter Bakellende, Gerrit Zalm, Mat Herben etc mogen dan ook opkrassen
noem jij dit een goed beleidquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik zie het over een jaar al weer voor me. De economie trekt weer volop aan dankzij 4 jaar goed economisch beleid. Komt er een links kabinet en kunnen ze gaan pronken met het feit dat ze de economie er bovenop hebben gekregen. En die arrrrbeiderrrrs geloven het ook nog.
Nou niet helemaal natuurlijk. De regering had beter voet bij stuk moeten houden. Ze zijn wel erg ver gegaan in hun compromissen. Zelfs begrotingstekorten.quote:
wiegel komt niet terug hoor ik net op de radioquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nou niet helemaal natuurlijk. De regering had beter voet bij stuk moeten houden. Ze zijn wel erg ver gegaan in hun compromissen. Zelfs begrotingstekorten.
Maar het is in ieder geval wat.
Die houden de kiezers tenminste geen vette worst voor die er niet is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:44 schreef WEST het volgende:
[..]
dus Jan Peter Bakellende, Gerrit Zalm, Mat Herben etc mogen dan ook opkrassen
Zie jij dan andere alternatieven?quote:
hoop dat PVDVquote:
Partij van de Vrijheid (groep Wilders)quote:
Zo mogelijk het enige gevaar groter dan de Jan Marijnissen.quote:
Wanneer was eigenlijk de laatste keer dat het hier over sport ging?quote:
winterspelen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:59 schreef XL het volgende:
[..]
Wanneer was eigenlijk de laatste keer dat het hier over sport ging?
Dat was niet hier, daar was een speciaal forum voor.quote:
Ik ben te koop! Alles voor microsoft!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die Xbox onzin met die lelijke avatars
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
De economie trekt weer volop aan dankzij 4 jaar goed economisch beleid.
Ik denk dat ik hem houd.quote:
Je bent niet goed bezig!quote:
Moet jij zeggen, je stemt VVD.quote:
Over 14 maanden pas hè!quote:
quote:
Jammer ik vind dat generaliseren over gemeenteraadsverkiezingen zo grappig altijd.quote:
Mart zou zeggen: If joe kent stent du hiet, ket out of du kitsjen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:45 schreef pfaf het volgende:
[..]Houd jij maar bezig met dat downsyndroompje met grootheidswaanzin aan jullie kant van de Atlantische Oceaan, dan gaan wij op een geciviliceerde manier met onze problemen om.
Zowieso het bemoeien van de landelijke politiek met de gemeenteraadsverkiezingen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:46 schreef XL het volgende:
\
De discussie van SP en PVDA over het integratiebeleid de afgelopen dagen![]()
Daar maakt de gemeenteraad zich echt sterk voor ja![]()
Ik moest natuurlijk stemmen in de stad waar ik woon. Alleen interesseert het me hier allemaal niets, ben nu niet echt betrokken bij het reilen en zeilen van mijn studentenstad. Dan ga je naar www.tilburgstemt.nl en vul je 30 stellingen in over problemen die je niet interesseren, die je niet kent en dan kom je uit bij......... D66quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:47 schreef pfaf het volgende:
Daarom heb ik ook op een lokale partij gestemd.
No shit, sherlock!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:53 schreef popolon het volgende:
't Lijkt wel of fok vol zit met gestoorde figuren.
Ik had beter moeten weten ja.quote:
Het ging gisterenavond ook meer over die peiling van de Hond onder 5000 mensen, dan over de zetels in de gemeenteraad.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zowieso het bemoeien van de landelijke politiek met de gemeenteraadsverkiezingen.
Zo'n Bos en Marijnissen die zich al premier en vice-premier voelen.
Maurice de Hond ja!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het ging gisterenavond ook meer over die peiling van de Hond onder 5000 mensen, dan over de zetels in de gemeenteraad.
Sommigen hebben ook moeite om normaal te blijven doen onder de winst van links.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:53 schreef popolon het volgende:
Je moet eens in POL lezen, de reakties zijn niet te geloven.
Ik vind dat links-rechts gelul toch al niks maar sommigen kunnen het 'verlies' maar moeilijk normaal onder woorden brengen.
't Lijkt wel of fok vol zit met gestoorde figuren.
Moet je geen sport kijken?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:59 schreef popolon het volgende:
Maar goed, ik zal weer even wat gaan werken.
Vanavond weer verhuizen en wat met verf spetteren enzo.
Eind maart verkassen.
Als ik het iemand gun om volgend jaar snoeihard op z'n bek te gaan is het Jan Bos wel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Sommigen hebben ook moeite om normaal te blijven doen onder de winst van links.
Maar Bos blijft de grootste rukker van allemaal met zijn "Gefeliciteerd en bedankt'-speech en zijn premierschap
Precies, iedereen weet toch dat je voor de 4e optie moet gaan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik had beter moeten weten ja.
Reakties:
- Nedeland gaat naar de kloten.
- Die kutallochtonen weer.
- Ik wil Pim terug.
- Ik ga emigreren.
Die had beter kunnen stoppen, ja...quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als ik het iemand gun om volgend jaar snoeihard op z'n bek te gaan is het Jan Bos wel.
Vanavond weer, tijdens het verbouwen.quote:
Whaha. Hoezo teveel schaatsen gekeken dit jaar.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:03 schreef XL het volgende:
[..]
Die had beter kunnen stoppen, ja...
Een vierendertiger zit er volgend jaar voor hem echt niet meer in.
Eenmalig jaquote:
Whahahaquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:58 schreef XL het volgende:
Nog eentje over politiek trouwens...
Wie hier in Tilburg aardig wat zetels heeft gepakt, vanuit het niets.
Lijst Smolders
de partij van de chauffeur van Pim Fortuyn![]()
Oh ja, dat is die knakker van de OP toch?quote:
Klopt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:07 schreef XL het volgende:
[..]
Oh ja, dat is die knakker van de OP toch?
Dat zou inderdaad verklaren waarom hij al 15 delen geen tijd heeft om te posten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:09 schreef mitt het volgende:
[..]
Klopt.
Misschien is hij de OP eindelijk aan het afmaken.
Ik wilde nog naar een kroeg even verderop.... maar ik waag me met dit weer niet buiten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Regent het hier ook?
Truequote:
Yup, maar ook gewoon af en toe een classic-uurtje. En dan niet classics als de vorige cd van 50ct, maar The Kinks etc.quote:VH1 heeft soms wel grappige shows/reportages. Nu nog CMT en pfap zit gebakken.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:12 schreef XL het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad verklaren waarom hij al 15 delen geen tijd heeft om te posten.
quote:
Niets insides aan hoor. Gewoon een outside grapje. Of heb jij EIL nooit gekend?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan iemand mij de inside joke van EIL uitleggen?
Grapjes met schoppen zijn altijd incrowd hier in de sportbar hoor... maar ik durf er op te wedden dat BS dat deel nog wel snapt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Niets insides aan hoor. Gewoon een outside grapje. Of heb jij EIL nooit gekend?
Was een subforum voor mensen met communicatie-problemen. Dan gingen ze hier op Fok! een digitaal leven faken, waar ze in het echt alleen maar van konden dromen. Vervolgens gingen ze bij elkaar op visite, langs de bakker, de kroeg etc. Soort sociaal projectje voor mensen die praten met echte mensen lastig vinden was het dus.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zegt me niets nee.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:39 schreef XL het volgende:
[..]
Grapjes met schoppen zijn altijd incrowd hier in de sportbar hoor... maar ik durf er op te wedden dat BS dat deel nog wel snapt.
De ander is voor Nada Surf.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:53 schreef pfaf het volgende:
Veel plezier. Goede keuze. Al komen er betere concerten de komende tijd, maar die kunnen dan ook nog natuurlijk.
Hey Iron & Wine.... das aardigquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:37 schreef pfaf het volgende:
Mên, zeik niet zo, ver weg. Ik ben hier degene die half Nederland over moet voor elk concert.
Mei wordt geweldig:
013
Do 4 mei - Hackensaw Boys
Wo 31 mei - Tracy Bonham
DOORNROOSJE
Do 30 mrt - Deerhoof + Merry Pierce
Di 4 apr - Infadels
Di 25 apr - Magnapop
Do 4 mei - Andrew Bird
EFFENAAR
Di 16 mei - Calexico + Iron & Wine![]()
![]()
![]()
Da's allemaal vrij kort om de hoek dacht ik zo.
geld teveel?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:45 schreef XL het volgende:
haha! vanavond eindelijk weer eens naar een concert!
Kwam erachter dat het al drie maanden geleden was, dat is nog al wat voor iemand die elke week ging toen ie nog jong was.... Ter compensatie dus direct twee kaartjes aangeschaft, vanavond de eerste....
Admiral - Tom van Laere - FreeBee
Ik heb er zin aan
Hartstikke blut, maar 2 weken geleden had ik 20 euro en daar heb ik 2 kaartjes van gekocht.quote:
valt dan nog wel mee voor een concertquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:05 schreef XL het volgende:
[..]
Hartstikke blut, maar 2 weken geleden had ik 20 euro en daar heb ik 2 kaartjes van gekocht.
Voorprogramma? Of spelen ze samen, ze hadden vorig jaar samen namelijk een schitterende EP gemaakt, 19e in m'n jaarlijst:quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:41 schreef XL het volgende:
[..]
Hey Iron & Wine.... das aardig
Jammer dat ze voorprogramma van Calexico zullen zijn.
quote:19. Calexico & Iron&Wine – In the Reins (8/10)
Een prachtige samenwerking van de bands Iron & Wine en Calexico. Ze voelen elkander prefect aan en vúllen elkaar ook echt aan, de soms wat neerslachtige en wellicht wat saaie muziek van I&W wordt levendiger gemaakt met de typische Calexico instrumentatie. Klassiek voorbeeld van 1+1=3.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Voorprogramma? Of spelen ze samen, ze hadden vorig jaar samen namelijk een schitterende EP gemaakt, 19e in m'n jaarlijst:
[..]
Doe ze mij maar alleen, in het saai. Calexico staat al op het lijstje bands waarvan ik me aan een live-optreden heb gestoord.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Voorprogramma? Of spelen ze samen, ze hadden vorig jaar samen namelijk een schitterende EP gemaakt, 19e in m'n jaarlijst:
[..]
Oef, niet weer branden dus. Ezel steen enzo.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:22 schreef XL het volgende:
[..]
Doe ze mij maar alleen, in het saai. Calexico staat al op het lijstje bands waarvan ik me aan een live-optreden heb gestoord.![]()
Nieuwe cd al gehoord?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:25 schreef placebeau het volgende:
Ik heb dringend geld nodig voor cd's en optredens.
Miscchien ga ik wel nog naar mogwai.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:32 schreef placebeau het volgende:
Mijn ma zat daarnet op fok! was iets in LIF
hoe ze daar terecht gekomen is ...
Ik zie je elders propagerenquote:
We hebben stiekem Mark Rutte in de zaalquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij lurker!
Ik deel mijn mening alleen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:57 schreef mitt het volgende:
[..]
We hebben stiekem Mark Rutte in de zaal
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:29 schreef mitt het volgende:
Volgens mij probeer je me erin te luizen.
Ik wil in bed de rest gaan kijken maar volgens mij is het dan binnen 5 minuten afgelopen, en dat dankzij jou![]()
Van mij mag de lente wel weer beginnen hoor.quote:
Ja, maar zat er net te laat in denk ik.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Van mij mag de lente wel weer beginnen hoor.
Had je de docu nog afgekeken? Ik vond het wel cool.
zit je te kijken hoe je downloads vorderen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:15 schreef zjroentje het volgende:
Toch nuttig, zo'n dag alleen maar bootlegs downloaden.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:53 schreef mitt het volgende:
[..]
zit je te kijken hoe je downloads vorderen?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:53 schreef mitt het volgende:
[..]
zit je te kijken hoe je downloads vorderen?
jezus wat een verbindingquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:00 schreef zjroentje het volgende:
18%
Jaja, het @Home basisaccountje is z'n centjes wel waard vandaag.quote:
net als gokken zekerquote:
of als je Mark Rutte heet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Uit Limburg komen is toch al genoeg voor een ban?
Ben jij een boomknuffelaar?quote:
is dat een geuzennaam voor een VVD'er?quote:
Nou, je weet wel. Van nitwit. En dan maak ik daar in plaats van wit, mitt van. !!111 Dus nitmitt.quote:
Altijd weer die ontwijkende antwoorden.quote:
Ooh. Whaha !11 een1!11!!!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou, je weet wel. Van nitwit. En dan maak ik daar in plaats van wit, mitt van. !!111 Dus nitmitt.:DDD:DD11!!!!//
![]()
De vuilniswagen in met jou. Vlegel!quote:
optiefen Ryan.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De vuilniswagen in met jou. Vlegel!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |