Laat dat duidelijk zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:20 schreef XL het volgende:
[..]
Elliott kennen is een voorwaarde bij het deurbeleid van deze bar hoor!
Pas hem aan! Iets met UVT erin!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:30 schreef mitt het volgende:
je ziet wel meteen wie de titel maakt.
Ik daag je uit..quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:30 schreef mitt het volgende:
je ziet wel meteen wie de titel maakt.
ik maak het plaatje wel!quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:54 schreef mitt het volgende:
pfaf in de prullenbak?
kom dan.quote:
Ligt daar nu nog sneeuw... Misschien moet ik ook eens naar het noorden verhuizen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:39 schreef pfaf het volgende:
Ik leef nog! Ik denk dat ik overweeg om Huskeys te kopen en de auto te verkopen.
20-25 cm. En het blijft sneeuwen...quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:40 schreef XL het volgende:
[..]
Ligt daar nu nog sneeuw... Misschien moet ik ook eens naar het noorden verhuizen.
Dat is genoeg om te snowboardenquote:
Ik heb ook iets tegen de sneeuwquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kom maar langs.
Als je van 50 meter lange pistes houdt.
StarWars fan zie ik!quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:44 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb ook iets tegen de sneeuw
[afbeelding]
Je stem klinkt wel echt een beetje als Darth Vader door zo'n masker, maar ik ben geen fan.quote:
Ik dacht dat het puur voor de show was.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:51 schreef XL het volgende:
[..]
Je stem klinkt wel echt een beetje als Darth Vader door zo'n masker, maar ik ben geen fan.
Het is echt puur comfort... waar jij nu klaagt over een beetje sneeuw kan ik lachend bij -30 en 40 km/h wind in de sneeuw snowboarden![]()
Nee, helaas.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik dacht dat het puur voor de show was.
Dat was mijn zusje jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:07 schreef pfaf het volgende:
Vandaag de hele campus vol met nieuw jong maagdelijk VWO-vlees.
Yup. Wil ze ook in E'de studeren?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat was mijn zusje ja![]()
Enschede UT toch?
Dat vraagt om foto's.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat was mijn zusje ja![]()
Enschede UT toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |