Ik moet zeggen: Respectquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:24 schreef boyv het volgende:
[..]
ja zei zeiden dat ik eerst een telefoniste kreeg, snapte er niks van
maar ik ben erdoor
yup, elke keer gaat er iemand van ons bellenquote:
Jij verdient een mooie plaats in de OP van de topic in TVquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:26 schreef boyv het volgende:
Wel gaar man, ik wilde schreeuwend de uitzending inkomen. Ik dacht dat ik eerst een telefoniste kreeg die ik moest overtuigen om erin te komen. Merkte het pas toen ik mezelf op de comp hoorde
triest programma![]()
herhaling denk ik.quote:
Ey dude,quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:26 schreef boyv het volgende:
Wel gaar man, ik wilde schreeuwend de uitzending inkomen. Ik dacht dat ik eerst een telefoniste kreeg die ik moest overtuigen om erin te komen. Merkte het pas toen ik mezelf op de comp hoorde
triest programma![]()
Uit de Seventeen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:28 schreef Canisfire het volgende:
Waar ken ik dat wijf van die dat totaly sb doet?
Hij hing opquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:29 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Ey dude,
werd je nou gekicked net ofso? je was ineens weg
Haha nou leek me wel tof om te vertellen hoe sneu ze daar bezig zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hij hing op
Of zou jij nog langer in dat programma willen ?![]()
![]()
![]()
Ik lig echt in een deuk
Opgehangen, werd veel te serieus man. Ik wilde gewoon een mededeling doen en werd gelijk bestookt met vragen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:29 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Ey dude,
werd je nou gekicked net ofso? je was ineens weg
Nee ze is van de tv. (de echte) ik kan haar alleen niet plaatsenquote:
Nu weten we wel dat je 17 bent en op je 16e geneukt hebt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:31 schreef boyv het volgende:
[..]
Opgehangen, werd veel te serieus man. Ik wilde gewoon een mededeling doen en werd gelijk bestookt met vragen.
Haha, je bent dus ontmaagd op je 16de?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:31 schreef boyv het volgende:
[..]
Opgehangen, werd veel te serieus man. Ik wilde gewoon een mededeling doen en werd gelijk bestookt met vragen.
quote:Zucht...weer zo'n matras uit een schier eindeloze rij cumdrinkers. Dat soort sletjes doet me denken aan een doos Kleenex. Elke keer weer een verse tissue om je puddingbuks aan af te vegen.
tjah, ik ken ze die dat wel doenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:36 schreef boyv het volgende:
ja en dat ik stomdronken was toen
denk je nou dat ik dat serieus daar ga vertellen
Je kan wel goed liegenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:36 schreef boyv het volgende:
ja en dat ik stomdronken was toen
denk je nou dat ik dat serieus daar ga vertellen
whahahahaquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
Reactie van iemand op geenstijl.nl (even gejat uit andere SBTV topic)
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Keileweg-ethicus doet mee met in een scheur liggenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:38 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[..]
whahahaha![]()
![]()
![]()
*in scheur ligt ]
Moet je dan geen Sugababes profiel hebben ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:38 schreef boyv het volgende:
Beter gaan we morgen allemaal bellen, dan schrappen ze het volgens mij gelijk.
neequote:Op woensdag 1 maart 2006 21:40 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
Ik sta hier nu echt al 20 minuten reclame tekijken van sugababes tv
komt er nog wat ofzo ?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
Reactie van iemand op geenstijl.nl (even gejat uit andere SBTV topic)
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je er met je cam in wilt komen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Moet je dan geen Sugababes profiel hebben ?
Ik ga me morgenavond even een cam halen en me morgenmiddag een profiel aanmakenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Als je er met je cam in wilt komen.
Om te bellen niet![]()
Camplo, zie tv forum. Daar wordt geknutseld aan goede OPquote:
Haha dit word geweldigquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik ga me morgenavond even een cam halen en me morgenmiddag een profiel aanmaken![]()
![]()
![]()
Ik wil namelijk in de OP komen als eerste cammer![]()
![]()
Zouden ze het erg vinden als ik ga moonen ? (mn reet voor de cam laten zien ?)
als je echt stoer bent doe je dat iddquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik ga me morgenavond even een cam halen en me morgenmiddag een profiel aanmaken![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mjah zeker. Even mijn billetjes gladwaxen met VLEET ---> HE CAMPLO![]()
![]()
![]()
Ja veet dan. En nee ik weet dat het niet zn billetjes waren.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:47 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
...ouch..Veet en waren niet zijn billetjes
![]()
Jawel, maar als deze vol is daarnaartoequote:Op woensdag 1 maart 2006 21:48 schreef Canisfire het volgende:
Moet deze niet eerst vol ^^
WTFquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:54 schreef Silven het volgende:
jammer dat ik mn sd account een half jaar geleden verwijdert heb
blufquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tuurlyk niet!quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:08 schreef babba het volgende:
Als ik !!*RoXy's msn-adres hier post, heb ik dan een ban aan m'n broek?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Camplo, zie tv forum. Daar wordt geknutseld aan goede OP
Doen!quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:08 schreef babba het volgende:
Als ik !!*RoXy's msn-adres hier post, heb ik dan een ban aan m'n broek?
quote:Ik word er langsamerhand steeds gekker van dat ene vraagje: MAG IK JE MSN?
* Beter vraag je dat gewoon NIET.. want 1. Ik reageer er niet op. En 2. Je zal mn msn NOOIT krijgen![]()
![]()
vaak ook vragen WAAROM ik mn msn niet geef; SIMPEL..
Ik heb een vriend: www.superdudes.nl/*SuperIndowtje*
WAAROM zou ik in GODSNAAM onbekende BOYS gaan toevoegen als ik een superlekkerelieveleuke vriend heb? Denk na![]()
En ik geef um ook standaard niet omdat ik geen onbekende mensen in mn msn lijst wil...
Dus denk niet dat je een uitzondering bent en vraag mn msn gewoon NIET..thank You..
!!!*RoXy ©
wat is 48 uur nouquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Geef gewoon johmaximaal een 48 uurs ban.
Omg, SuP4hSaiyanINdoWquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |