Maar ze hebben het er al wel serieus over gehadquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom gaat ze die jongen vragen stellen over voorspel terwijl ie nog niet genaaid heeft![]()
Dit moet ik horen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:18 schreef boyv het volgende:
ha ik ben er bijna doorheen, geen wachtenden
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:18 schreef boyv het volgende:
Kom je dan op de CAM ?? Of watquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:18 schreef boyv het volgende:
Ze gaat nu heel zwoel kijkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:19 schreef Canisfire het volgende:
Haha dat dikke wijf blijft maar terug komen
Wat is er allemaal tijdens carnaval gebeurd want je bent zo heesquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ze gaat nu heel zwoel kijken![]()
ohw, fuck ze is er nogquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:20 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat is er allemaal tijdens carnaval gebeurd want je bent zo hees![]()
Telefoonquote:
Ik wil DIT horen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:21 schreef boyv het volgende:
[..]
Telefoon
Maar ik heb een of andere code gekregen, maar moet nog doorverbonden worden ofzo. Zal wel oplichterij zijn.
Daar ben jequote:Op woensdag 1 maart 2006 21:21 schreef boyv het volgende:
[..]
Telefoon
Maar ik heb een of andere code gekregen, maar moet nog doorverbonden worden ofzo. Zal wel oplichterij zijn.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |