Wat de fuck...ik versta er geen reet vanquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe die homo van 22 ook typt he!
!!!*RoXy
HeeySexciiAapjvan me!
Hier een lief Pro smsj J bent Egt een Bounty dus mense Kudows droppe hier j IniminiKnijntj
__vOn^SeXcii*
dEse mOoierd = TE LieF Und sEXCii .. FF stEMme Op dEse QTii En kOm niet HATEN DaNiSst VERLATE !!
jOee mOppii
Bounty, zwart van buiten en wit van binnen. Dat bedoelen ze er mee.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe die homo van 22 ook typt he!
!!!*RoXy
HeeySexciiAapjvan me!
Hier een lief Pro smsj J bent Egt een Bounty dus mense Kudows droppe hier j IniminiKnijntj
__vOn^SeXcii*
dEse mOoierd = TE LieF Und sEXCii .. FF stEMme Op dEse QTii En kOm niet HATEN DaNiSst VERLATE !!
jOee mOppii
*applaus*quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik probeer het eens te vertalen:
Roxy
Hai, sexy aapje van mij!
Hier is een lief professioneel (?) SMS'je. Je bent echt een bounty (?), dus mensen, kudo's moet je hier plaatsen. Héél klein konijntje.
Van sexy:
Deze mooie meid is te lief en sexy. Even stemmen op deze schat en kom hier niet om haar te haten, dan moet je weggaan!!
Jouw 'moppie'.
Eindelijk snap ik waar het topic over gaatquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik probeer het eens te vertalen:
Roxy
Hai, sexy aapje van mij!
Hier is een lief professioneel (?) SMS'je. Je bent echt een bounty (?), dus mensen, kudo's moet je hier plaatsen. Héél klein konijntje.
Van sexy:
Deze mooie meid is te lief en sexy. Even stemmen op deze schat en kom hier niet om haar te haten, dan moet je weggaan!!
Jouw 'moppie'.
Omdat hij 14 is (?)quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eindelijk snap ik waar het topic over gaat
Maar waarom kan jij dat vertalen?![]()
ik doe het, maar ik heb geen accountquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:44 schreef Koenz0r het volgende:
Degene die een serieus gesprek begint, en vervolgens eventjes uit beeld gaat, en naakt terug komt met een cowboy hoed op, en zijn pik gaat lopen trekken krijgt een taart
quote:Ik hoor niks van wat je zegt, maar ik hoorde trio, fantaseer je daarover? Jij wilt een trio?
vanavond heb ik geen webcam..quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:11 schreef Canisfire het volgende:
Wanner komt de eerste fokker in dat progamma?
Ik denk niet dat er zoveel fokkers zijn met een account daarquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:12 schreef boyv het volgende:
Fuck man iedereen valt weg. Tijd dat een Fok!ker met een degelijke cam en verbinding daar inlogt
quote:Wil je meepraten over één van de items op SBTV?
Bel 0900 - 1822
Zodra je hebt gebeld, kom je in de lobby. Daar kun je gezellig kletsen met andere wachtenden.
Klets lekker mee, maar houd het wel netjes.
Dat is toch gratis ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er zoveel fokkers zijn met een account daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |