Einde Fok! Stokquote:Op zondag 5 maart 2006 09:23 schreef Bosheksje21 het volgende:
Een vriendin komt vanmiddag in Burgum en wil de stok wel meenemen naar Schiermonnikoog.
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:42 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Yep.... Maar alleen fok!kers mogen de stok verplaatsen toch.....
ik ken 1 iemand daar wel, zit alleen niet op Fokquote:Op zondag 5 maart 2006 14:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Mooi, want als dat ding naar Schiermonnikoog gaat is het afgelopen denk ik
Huhquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
hehe, tot nu toe zijn we wel met een grote boog om de randstad heen gegaan
dat bewijst maar weer dat ie ook in de minder dicht bevolkte gebieden prima loopt
zie hierquote:Op maandag 6 maart 2006 11:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
hey een ander icoon? (in myat)
Zo ver mogelijk (binnen nederland), en ja, dat moetquote:Op maandag 6 maart 2006 12:13 schreef p-etr-a het volgende:
Hoe ver mag je dat ding eigenlijk verplaatsen? En moet het per se bij een naamplaatsbord zijn?
De afstand is wat jezelf wilt. Al is de laatste tijd de stok wat kleine eindjes verplaatst en zou iedereen graag zien dat de stok een wat grotere afstand aflegt.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:13 schreef p-etr-a het volgende:
Hoe ver mag je dat ding eigenlijk verplaatsen? En moet het per se bij een naamplaatsbord zijn?
Oké leuk, ik reis zelf best veel en grote stukken dus als ik hem eens kan ophalen dan zal ik het zeker doen. Wel jammer dat plaatsnaamborden moeilijk te bereiken zijn met het OV, die waar hij nu ligt is bijvoorbeeld vanaf de bushalte nog een kwartier lopen.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De afstand is wat jezelf wilt. Al is de laatste tijd de stok wat kleine eindjes verplaatst en zou iedereen graag zien dat de stok een wat grotere afstand aflegt.
Hij moet echter binnen Nederland blijven.
En ja, bij een plaatsnaambord is ook een vereiste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |