Daar kom ik dus wel inderdaad, maar dan moet eerst iemand 'm naar een iets (het hoeft niet veel te zijn) bereikbaarder plek brengen.quote:
Ja, ik woon er dus vlak bij, is aan de andere kant van het water... Maar in de winter vaart het pontje nietquote:
ZWEM!quote:Op maandag 6 maart 2006 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik woon er dus vlak bij, is aan de andere kant van het water... Maar in de winter vaart het pontje niet![]()
dus in plaats van 15 kilometer 50 kilometer fietsen of zo
[afbeelding]
Merk en type: De Wynser Oerset
Eigenaar: Stichting De Wynser Oerset
Land van herkomst: Nederland
Datum: 3-9-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
OV-Fokstok! Zou ik wel de NS ff eerst op de hoogte stellenquote:Op maandag 6 maart 2006 16:47 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Daar kom ik dus wel inderdaad, maar dan moet eerst iemand 'm naar een iets (het hoeft niet veel te zijn) bereikbaarder plek brengen.
Lijkt me wel erg leuk om 'm mee te nemen in de trein.
Ik heb het over de Dokkumer Ee, niet over dat kanaal bij Burgumquote:Op maandag 6 maart 2006 16:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
ZWEM!
Maare, over die 'N??" weg kan je niet fietsen? Ik bedoel, daar zit geen pad naast? Op deze manier kunnen mensen van Suameer nooit naar Bergum???![]()
Bus? ervoor instappen en er na uitstappen?![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb het over de Dokkumer Ee, niet over dat kanaal bij BurgumSumar is zo ongeveer een buitenwijk van Burgum, daar kun je wel makkelijk in Burgum komen.
Ik had hem in een plastic tasquote:Op maandag 6 maart 2006 16:56 schreef p-etr-a het volgende:
Hij past toch wel in een tas?
je overdrijft wel een beetjequote:Op maandag 6 maart 2006 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, ik woon er dus vlak bij, is aan de andere kant van het water... Maar in de winter vaart het pontje niet![]()
dus in plaats van 15 kilometer 50 kilometer fietsen of zo
Ik overdrijf inderdaadquote:Op maandag 6 maart 2006 17:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
je overdrijft wel een beetje
Giekerk - Bergum is 11.2 km
Stiens - Bergum is 22.6 km
Dus zit je in Wijns net aan de verkeerde kant (die van Stiens), dan moet je inderdaad verder, maar 50 is overdreven
Daarbij kun je vanaf Wijns ook de Dokkumer Trekwei nemen naar Leeuwarden, snijdt ook een heel stuk af.
Ja als ik 'm ga vervoeren doe ik dat denk ik ook. Maar hij is vies dus? Eerst maar langs een tankstation voor van die leuke plastic handschoentjes dan.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:01 schreef Renesite het volgende:
Ik had hem in een plastic tasIk wou niet ranzige handen en rare blikken
Niet zoooo vies,quote:Op maandag 6 maart 2006 17:23 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja als ik 'm ga vervoeren doe ik dat denk ik ook. Maar hij is vies dus? Eerst maar langs een tankstation voor van die leuke plastic handschoentjes dan.
Valt wel mee hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 17:23 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja als ik 'm ga vervoeren doe ik dat denk ik ook. Maar hij is vies dus? Eerst maar langs een tankstation voor van die leuke plastic handschoentjes dan.
Dan was Roden/Leek toch beter.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ligt die stok daar nu nog steeds?![]()
Haha Leekquote:
Beide keren wel in staat om 'm op te pikkenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:56 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Haha Leek, daar heb je gave stoomdagen met Hemelvaart. Maar verder niet echt groot ook, ik zou er meer voor zijn om 'm in Leeuwarden, Heerenveen of zoiets te leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |