Helaas kan je ook niet anders als je zelf kansloos bent...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt, ik reargeer op kansloze berichten. Maarja het meeste doen jullie toch echt zelf. Ik heb hooguit 2 topics vol gespamed.
Nee daar is dit topic voor bestemd.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:17 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Helaas kan je ook niet anders als je zelf kansloos bent...
Ga gewoon lekker in het kakkerlakken topic je onzin verhalen dumpen....
Ben je nu echt aan het solliciteren voor je zoveelste ban?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee daar is dit topic voor bestemd.
* Pakt gouden gids en zoekt naar nummer van Rentokilquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik doe niksquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ben je nu echt aan het solliciteren voor je zoveelste ban?
Over onzin posts enzo:quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Twee teveel, help liever het niveau omhoog en laat die volgens jou 'kansloze' berichten links liggen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt, ik reargeer op kansloze berichten. Maarja het meeste doen jullie toch echt zelf. Ik heb hooguit 2 topics vol gespamed.
Nog even natrappen, misselijk ventje. Maar straks niet met hangende pootjes terugkomen als blijkt dat je buitenlands avontuurtje is mislukt.quote:De Jong: 'Na Ajax weet je wel wat kritiek is'
Vrijdag 3 maart, door SV, Amsterdam, 10.31u GMT+01.00, HM
Nigel de Jong zegt in een boeiend interview met de Hamburger Morgenpost dat een speler die bij Ajax heeft gevoetbald écht wel weet wat kritiek werkelijk is.
'Was heißt denn Kritik? Hey, ich komme von Ajax. Wer da gespielt hat, weiß, was Kritik wirklich ist', zegt De Jong in het Duitse medium.
Ajax te disciplinair
De Jong trapt stiekem wel een klein beetje na naar zijn oude club. 'Hier bij HSV is het niet zo disciplinair als bij Ajax. Daar is alles veel te streng. Op tijd samen eten, trainen etc. Hier is alles veel flexibeler', zegt de Amsterdammer. 'Wel is die discipline goed voor een jeugdvoetballer'.
Nigel naar Duitsland
De middenvelder bekend overigens dat Arsenal zijn grote droom voor de toekomst is. Zijn kansen voor het WK met Het Nederlands Elftal schat hij hoog in. 'Ik maak me er eigenlijk niet druk over. Als ik hier goed speel, ga ik mee naar Duitsland', aldus De Jong.
MM is een echte Ajaciedquote:De Jong: 'Na Ajax weet je wel wat kritiek is'
Vrijdag 3 maart, door SV, Amsterdam, 10.31u GMT+01.00, HM
...Op tijd samen eten...
quote:De middenvelder bekend overigens dat Arsenal zijn grote droom voor de toekomst is. Zijn kansen voor het WK met Het Nederlands Elftal schat hij hoog in. 'Ik maak me er eigenlijk niet druk over. Als ik hier goed speel, ga ik mee naar Duitsland', aldus De Jong.
Arrogant, verwend voetballertje.quote:
Idd, is toch logisch, samen ontbijten en daarna trainenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:22 schreef Erwtensoep het volgende:
"Op tijd samen eten, trainen etc"
Samen trainen, wat idioot!!
Maar dat is dan wel twee topics in een half jaar waarmee je denk ik een goede kans maakt om in de top 10 (zo niet top 3) van posters Ajax-topics in het afgelopen half jaar staat. Best indrukwekkend voor een F'noord supporter...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Misschien is het stiekem wel geen F'noord supporter?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:27 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar dat is dan wel twee topics in een half jaar waarmee je denk ik een goede kans maakt om in de top 10 (zo niet top 3) van posters Ajax-topics in het afgelopen half jaar staat. Best indrukwekkend voor een F'noord supporter...
En bij HSV wordt de kritiek om hem ook steeds heviger.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nog even natrappen, misselijk ventje. Maar straks niet met hangende pootjes terugkomen als blijkt dat je buitenlands avontuurtje is mislukt.
Ja, had hem meegenomen op vakantie, het was wel een vermakelijk boek.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:33 schreef Houniet het volgende:
De Godenzonen van Ajax 10 jaar later
iemand dit boek gelezen:?
[afbeelding]
Mooi, ik heb er goede recenties over gelezen. Misschien dat er hier nog meer mensen zijn die het gelezen hebbenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, had hem meegenomen op vakantie, het was wel een vermakelijk boek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |