Om te vergelijken, voor degene die twijfelen:quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:56 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die man met die baard is degene die we aan het eind van seizoen 1 op die boot zagen, toen ze Walt kidnapten. Hij is ook degene die het woord voerde toen Jack, Locke en Sawyer op zoek waren naar Michael en 'the others' tegenkwamen.
Hoogstwaarschijnlijk is het ook de man die we in de flashback van Claire met Ethan zagen praten.
[afbeelding]
Hij lijkt ook hier de leiding te hebben over de werkzaamheden, maar hij heeft het wel over een 'hem' aan wie hij verslag moet doen. Overigens werd hij op de site van ABC dacht ik, Mr Friendly genoemd.
Sowieso die stem... toen ik hem hoorde riep ik tegen mijn Lost maatje: "Dat is die baardkerel!"quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Om te vergelijken, voor degene die twijfelen:
Met baard etc:
[afbeelding]
Netjes en gewassen:
[afbeelding]
En in beide gevallen wordt hij gespeeld door deze acteur:quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Met baard etc:
[afbeelding]
Netjes en gewassen:
[afbeelding]
Ik gok dat ze met 'hem' Gerald DeGroot bedoelen, de oprichter van Dharma.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:56 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die man met die baard is degene die we aan het eind van seizoen 1 op die boot zagen, toen ze Walt kidnapten. Hij is ook degene die het woord voerde toen Jack, Locke en Sawyer op zoek waren naar Michael en 'the others' tegenkwamen.
Hoogstwaarschijnlijk is het ook de man die we in de flashback van Claire met Ethan zagen praten.
[afbeelding]
Hij lijkt ook hier de leiding te hebben over de werkzaamheden, maar hij heeft het wel over een 'hem' aan wie hij verslag moet doen. Overigens werd hij op de site van ABC dacht ik, Mr Friendly genoemd.
Claire komt uit Australië en de actrice zelf komt ook gewoon uit Australië, hoe kan haar accent dan nep zijn?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:14 schreef Molluck het volgende:
Ik ben niet geirriteerd, je zou me eens moeten zien als ik wèl geirriteerd ben. Maar het antwoord op je vraag is twee posts daarboven gegeven, die had je toch wel ff kunnen lezen?
En dat accent van Claire is inderdaad op sommige momenten veel duidelijker aanwezig dan op andere, maar dat is altijd al geweest, niet alleen deze aflevering. Maar je ziet in het echt ook wel dat in bepaalde situaties mensen terugvallen op hun eigen accent, terwijl je dat normaal helemaal niet hoort. Maar laten we het er in Claires geval maar gewoon op houden dat het komt omdat dat accent nep is
Overigens vond ik haar wel leuk spelen hoe ze zo gedrogeerd was
De XOR versie (die waar het geluid wel van goed is) werkte via de piratenbaai gewoon goed bij mij, lekker snel ook.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:22 schreef Qlimax het volgende:
weet niet wat het is maar geen ene torrent loopt bij mij meer sinds ik Bitdefender draai...snap er geen hol meer van.... geen S02E15 voor mij....
niemand problemen met torrents binnenhalen...????
Niet, hij lult gewoon vierkant uit ze nekquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:06 schreef TheGame het volgende:
[..]
Claire komt uit Australië en de actrice zelf komt ook gewoon uit Australië, hoe kan haar accent dan nep zijn?
Ja dat is ook "Maar je ziet in het echt ook wel dat in bepaalde situaties mensen terugvallen op hun eigen accent, terwijl je dat normaal helemaal niet hoort. "quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:42 schreef truStie het volgende:
[..]
Niet, hij lult gewoon vierkant uit ze nek![]()
Ja, of Alvar Hanso himself?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:45 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik gok dat ze met 'hem' Gerald DeGroot bedoelen, de oprichter van Dharma.
Thanxquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Met baard etc:
[afbeelding]
Netjes en gewassen:
[afbeelding]
Hanso is een Jap...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:15 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja dat is ook "Maar je ziet in het echt ook wel dat in bepaalde situaties mensen terugvallen op hun eigen accent, terwijl je dat normaal helemaal niet hoort. "
[..]
Ja, of Alvar Hanso himself?
Ik denk dat dat een gedeelte van zijn straf was omdat hij die 2 mensen heeft vermoord, zijn boete aan God zeg maar. Hij heeft ook 48 dagen niet gesproken om die reden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:24 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
[..]
En what's the fuss met dat baardje van Eko, die moet tie aan iemand geven? Drijf ik door als bij de others/dharma's een contactpersoon van Eko zit? Henry moet iemand immers een boodschap doorgeven.
[..]
Waren het geen 40 dagen ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:33 schreef splendor het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een gedeelte van zijn straf was omdat hij die 2 mensen heeft vermoord, zijn boete aan God zeg maar. Hij heeft ook 48 dagen niet gesproken om die reden.
Sinds je bitdefender draait zeg je? Dan ga je toch terug naar je vorige proggie? Ik kan je Utorrent aanraden iig...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:22 schreef Qlimax het volgende:
weet niet wat het is maar geen ene torrent loopt bij mij meer sinds ik Bitdefender draai...snap er geen hol meer van.... geen S02E15 voor mij....
niemand problemen met torrents binnenhalen...????
kijk hier eens: http://www.myseasonpass.com/quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:48 schreef SolidasRock het volgende:
Btw, waar zijn de promos te downloaden? Ik heb al gegoogeld en lost is helaas een veel gebruikt woord...
bitcometquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Sinds je bitdefender draait zeg je? Dan ga je toch terug naar je vorige proggie? Ik kan je Utorrent aanraden iig...![]()
Wen er maar alvast aan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:04 schreef dfens het volgende:
Mooie aflevering dit! Maar ja, nog meer vragen en vragen![]()
Duurt het echt nog 3 weken voor de volgende aflevering er is?![]()
![]()
![]()
Die vond iedereen toch zó op de vader van Locke lijken...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is een Deen.
http://lostpedia.com/wiki/Alvar_Hanso
Jack zei dat de baby een gewone griep had, en hij had kennelijk gelijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:19 schreef Agrippina het volgende:
Wat me wel tegenviel in deze, verder geweldige, aflevering was dat ze hemel en aarde bewegen om aan een geneesmiddel voor die baby te komen, vinden het niet, komen weer terug, en baby wordt vanzelf beter. Of mis ik hier iets? Wat is de theorie over die ziekte?
Denk dat die 2 stukjes stonden voor de 2 mensen die hij vermoord heeft. Die 2 others, en dat die nu erover is ofzoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:45 schreef tonks het volgende:
Waarom sneed eko zijn baardje er nou af?
maar hij zegt toch ook dat Henry dat aan iemand van the others moet geven, wie is dat dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:46 schreef Jump het volgende:
[..]
Denk dat die 2 stukjes stonden voor de 2 mensen die hij vermoord heeft. Die 2 others, en dat die nu erover is ofzo
mwah, weeniet, ik denk dat jack meer aanzien heeft in de groep.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:22 schreef greatgonzo het volgende:
noch wel, tot Locke zijn staatsgreep pakt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |