met het emmertje in je palet tool, paint bucket tool (g)quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:10 schreef partyyboyy het volgende:
hoe vul je in hemelsnaam een vlak van dezelfde kleur op. Ben net begonnen met photoshop, maar ik kom hier niet in uit, helaas.
raar, want ik kan het bij mij echt nergens vinden :Squote:Op donderdag 29 juni 2006 23:25 schreef Eastwood het volgende:
[..]
met het emmertje in je palet tool, paint bucket tool (g)
Staat ie niet bij het "gradient"-icoontje? (rechts op het icoontje klikken, en er komt een soort uitschuif menu met daar de paintbucket in).quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:30 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
raar, want ik kan het bij mij echt nergens vinden :S
Dankjequote:Op donderdag 29 juni 2006 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Staat ie niet bij het "gradient"-icoontje? (rechts op het icoontje klikken, en er komt een soort uitschuif menu met daar de paintbucket in).
353 opnieuw veranderen en opsturen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:17 schreef RonaldV het volgende:
Kun je hem niet gewoon vragen om jou de foto's nog eens te sturen, maar dan in de felle kleuren?
Ik neem aan dat ie dat nog gaat doen als ie alles bewerkt heeft? Marcel Mutter is een modelfotograaf met een goede reputatie.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:17 schreef RonaldV het volgende:
Kun je hem niet gewoon vragen om jou de foto's nog eens te sturen, maar dan in de felle kleuren?
Ken je em ja ?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:35 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie dat nog gaat doen als ie alles bewerkt heeft? Marcel Mutter is een modelfotograaf met een goede reputatie.
@Assiej: dat is een kwestie van trial and error met levels en met saturation
Niet persoonlijk, maar zn werk wel.quote:
Probeer de levels eens 'in te dikken', bijvoorbeeld 20-1,00-235 Kan zijn dat je de levels van de kleuren afzonderlijk moet doen. En open zijn bestand eens met PS, kijk of je aan de histogrammen kunt zien wat ie gedaan heeft.quote:Ik heb al zitten kloten enzoo maar dan word mijn haar te donker of wat dan ook *grr* ..
Het wil dus niet..
assiej, waarschijnlijk ff saturation iets omhoog, in "heu and saturation (ctrl + i)"quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:39 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ken je em ja ?(Marcel)
Ik heb al zitten kloten enzoo maar dan word mijn haar te donker of wat dan ook *grr* ..
Het wil dus niet..
hij had het over dat hij Selectieve color naar zwart had gedaan maar dan hebquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:43 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Niet persoonlijk, maar zn werk wel.
[..]
Probeer de levels eens 'in te dikken', bijvoorbeeld 20-1,00-235 Kan zijn dat je de levels van de kleuren afzonderlijk moet doen. En open zijn bestand eens met PS, kijk of je aan de histogrammen kunt zien wat ie gedaan heeft.
Zo te zien is ook vooral het rood veranderd. Het gras is ms een heel klein tikkie geler, maar je broek en de achtergrond lijken me niet of nauwelijks gewijzigd. (ms +10% verzadiging ofzo).quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:56 schreef Assiej het volgende:
[..]
hij had het over dat hij Selectieve color naar zwart had gedaan maar dan heb
ik alleen het shirtje donker en de rest niet anders..
Grrrr ...
Dit is een PHOTOSHOP-topic... Het is toch algemeen bekend dat fotografen Photoshop gebruiken, daardoor denk ik echt niet minder over hen....quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had hier vanmiddag al een reactie geplaatst maar om 1 of andere TRU reden is ie weg
Nog maar een keertje dan:
Assiej,
zou de fotograaf het niet vervelend vinden dat je zijn onbewerkte foto hier laat zien? Is tenslotte niet zo goed voor zijn reputatie, men wil graag denken dat de foto's die de fotograaf uiteindelijk laat zien zo uit zijn camera zijn gekomen.
Hij had je het origineel ook beter niet kunnen geven natuurlijk, maargoed ik vraag het me even af.
Als je slim bent kijk je beterquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had hier vanmiddag al een reactie geplaatst maar om 1 of andere TRU reden is ie weg
Nog maar een keertje dan:
Assiej,
zou de fotograaf het niet vervelend vinden dat je zijn onbewerkte foto hier laat zien? Is tenslotte niet zo goed voor zijn reputatie, men wil graag denken dat de foto's die de fotograaf uiteindelijk laat zien zo uit zijn camera zijn gekomen.
Hij had je het origineel ook beter niet kunnen geven natuurlijk, maargoed ik vraag het me even af.
Kijk, jij snapt het !quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:22 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Dit is een PHOTOSHOP-topic... Het is toch algemeen bekend dat fotografen Photoshop gebruiken, daardoor denk ik echt niet minder over hen....
Weten dat ze PS gebruiken is niet hetzelfde als het resultaat voor bewerking zien. Ik vind het zelf heel niet leuk als modellen mijn onbewerkte foto's online zettenhowel ik het enthousiasme natuurlijk waardeer.. Maar als deze fotograaf het geen punt vond, is dat natuurlijk prima (en er is idd weinig mis met de onbewerkte foto)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:22 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Dit is een PHOTOSHOP-topic... Het is toch algemeen bekend dat fotografen Photoshop gebruiken, daardoor denk ik echt niet minder over hen....
= jij fotograaf ?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:36 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Weten dat ze PS gebruiken is niet hetzelfde als het resultaat voor bewerking zien. Ik vind het zelf heel niet leuk als modellen mijn onbewerkte foto's online zettenhowel ik het enthousiasme natuurlijk waardeer.. Maar als deze fotograaf het geen punt vond, is dat natuurlijk prima (en er is idd weinig mis met de onbewerkte foto)
hoi, dit topic staat in FOT, de kans dat je daar een fotograaf tegenkomt is niet zo idioot klein hoorquote:
doe je ook shoot's ?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:47 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
hoi, dit topic staat in FOT, de kans dat je daar een fotograaf tegenkomt is niet zo idioot klein hoor
Ik ben geen prof als je dat bedoelt.
Ik doe ook shoots, maar heb het luxe probleem dat ik heel erg vol zit.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:56 schreef Assiej het volgende:
[..]
doe je ook shoot's ?hahaha
Ik heb de smaak te pakken na men 1e shoot geloof ik hahaha
Slaap lekker btw.!
Ik ga men bedje opzoeken
dat vin k nie echt vertrouwd ..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:58 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik doe ook shoots, maar heb het luxe probleem dat ik heel erg vol zit.
Als je graag wilt shooten, moet je eens hier rondkijken. Genoeg goede fotografen die een shoot willen doen, ook bij jou in de regio.
Truste
En opeens in het een maquettequote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:26 schreef Denocorp het volgende:
Ik heb onderstaand panorama onlangs gemaakt in Venezuela. Door de zon is helaas vooral de kerk veel te licht geworden. Heb al van alles geprobeerd met contrast en helderheid maar krijg het niet goed. Heb te weinig ervaring met het meer geavanceerdere PS-werk om dit te corrigeren maar ik leer graag bij.
Hoe zijn dit soort té lichte objecten het beste aan te passen?
[afbeelding]
Groter
ow for fuck's sake! er hoeft niet meteen zo pissig op gereageerd te worden zeg...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:28 schreef Assiej het volgende:
[..]
Als je slim bent kijk je beter
Ik zet tog niet voor jan l*l zijn naam erbij ?
Precies..
Ik heb het contract getekend dus ik mag zelf doen wat k wil, als k maar wel zijn naam
erbij zet!
Wie zegt dat de foto niet mooi is Zonder die verandering in de contrasten ? ...
Het is een prima fotograaf anders had ik niet 353 Foto's!!
En hij heeft extra ons de orginele foto's gedaan en ook de foto's die een beetje
verkeerd zijn gevallen door het licht dat heeftie extra gedaan
en hij zei erbij .. iedereen maakt fouten ik ben ook een mens
't is toch een ruk fotoquote:Op maandag 3 juli 2006 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow for fuck's sake! er hoeft niet meteen zo pissig op gereageerd te worden zeg...
ik ben alweer weg, doei!
Hehe, cool. Heb je gewoon de blur tool gebruikt?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 03:05 schreef Maxcre8 het volgende:
[..]
En opeens in het een maquette
Fake Dof werkt ook altijd leuk met dit soort foto's![]()
[afbeelding]
Groot
DIE OGEN!!quote:Op maandag 3 juli 2006 17:57 schreef Lishe het volgende:
Help!
Ik zou onderstaande foto van mijn dochter graag af willen drukken op doek. (In geval van te hoge prijs gewoon af laten drukken als foto. )
Wie kan en wil voor mij de achtergrond photoshoppen zodat deze helemaal gevuld is met gras? (Het lijkt me prachtig als deze 'groene' achtergond op een witte muur komt te hangen.)
[afbeelding]
Alvast heel veel dank!
Hier is een grotere
Mooi plaatjequote:Op maandag 3 juli 2006 17:57 schreef Lishe het volgende:
Help!
Ik zou onderstaande foto van mijn dochter graag af willen drukken op doek. (In geval van te hoge prijs gewoon af laten drukken als foto. )
Wie kan en wil voor mij de achtergrond photoshoppen zodat deze helemaal gevuld is met gras? (Het lijkt me prachtig als deze 'groene' achtergond op een witte muur komt te hangen.)
[afbeelding]
Alvast heel veel dank!
Hier is een grotere
ah natuurlijk dat kan ook nog.. een rand er omquote:Op maandag 3 juli 2006 21:29 schreef Lishe het volgende:
Bij het aanleveren van de foto wil ik eerst informeren hoe breed de rand is, en dan een lege rand ofzo om de foto maken. Ik vind het wel een beetje jammer, maar ik zou het nog erger vinden als de spontaniteit weg is. Dat ik een foto-reportage moet gaan maken in de hoop op nog zo'n uitdrukking zegmaar.
Ennehm, geen mascara.![]()
![]()
toen ik de vraag daarboven las dacht ik ook meteen aan een rand er omheen. Simpel en netjes opgelost. Wat ik je wel graag wil aan raden, om te voorkomen dat je deze prachtige foto verpest, is om de rand transparant te houden, en niet wit. Wat het verschil is, is dat het doek anders wit geverft word, en dat zal nooit zo mooi zijn als je gewoon het (witte/baige) doek zal zien. Als je toch nog contact op wil nemen hoe groot die rand dan zal meoten zijn, informeer dan meteen of dit mogelijk is, en welke kleur het doen is (het zou kunnen dat het wat grauw doek is, dan kan je altijd nog kiezen) en vragen in wat voor bestand je het dan zou meoten afleveren. Want let op dat bijvoorbeeld .jpg geen transparantie kan opslaan, wel .gif(Graphics Interchange Format, overigens geen gif afleveren bij hun, want als je als gif opslaat word ie gecomprimeerd) .psd(photoshop document) .psp(paintShop Pro)quote:Op maandag 3 juli 2006 21:29 schreef Lishe het volgende:
Bij het aanleveren van de foto wil ik eerst informeren hoe breed de rand is, en dan een lege rand ofzo om de foto maken. Ik vind het wel een beetje jammer, maar ik zou het nog erger vinden als de spontaniteit weg is. Dat ik een foto-reportage moet gaan maken in de hoop op nog zo'n uitdrukking zegmaar.
Ennehm, geen mascara.![]()
![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:53 schreef Maxcre8 het volgende:
Hey Lishe
Ik heb het maar even geprobeerd, bekijk maar of het wat is..
[afbeelding]
hires
je hebt zelf haar neus schoongemaakt. Geweldige foto overigensquote:Op maandag 3 juli 2006 21:53 schreef Maxcre8 het volgende:
Hey Lishe
[afbeelding]
hires
mooi werk hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 21:53 schreef Maxcre8 het volgende:
Hey Lishe
[afbeelding]
hires
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |