abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:18:25 #177
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_39366626
gebruiken er mensen hier toevallig ook microsoft picture it?

Ik wil graag foto's zo maken dat er maar 2 tinten inzitten maar dat lukt me niet.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_39373701
hoe vul je in hemelsnaam een vlak van dezelfde kleur op. Ben net begonnen met photoshop, maar ik kom hier niet in uit, helaas.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_39374341
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:10 schreef partyyboyy het volgende:
hoe vul je in hemelsnaam een vlak van dezelfde kleur op. Ben net begonnen met photoshop, maar ik kom hier niet in uit, helaas.
met het emmertje in je palet tool, paint bucket tool (g)
"Dude.. they can't get any better than that"
pi_39374503
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:25 schreef Eastwood het volgende:

[..]

met het emmertje in je palet tool, paint bucket tool (g)
raar, want ik kan het bij mij echt nergens vinden :S
Bij G staat bij mij trouwens Gradient tool
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:32:15 #181
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39374563
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:30 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

raar, want ik kan het bij mij echt nergens vinden :S
Staat ie niet bij het "gradient"-icoontje? (rechts op het icoontje klikken, en er komt een soort uitschuif menu met daar de paintbucket in).
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_39375646
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Staat ie niet bij het "gradient"-icoontje? (rechts op het icoontje klikken, en er komt een soort uitschuif menu met daar de paintbucket in).
Dankje
Ik wist niet dat je er rechts op kon klikken
pi_39386636
Hallo mensen!!
Ik heb een vraaaaagje ..

Ik heb gisteren een fotoshoot gehad (gemaakt door Marcel Mutter..)
ik heb zelf de foto's ook
maar hij heeft op zijn site de vele heldere foto's staan
dan die ik heb en die op de site staan vind ik mooier
wie o wie kan mij helpen, om mij te vertellen hoe ik die foto zoooo helder krijg (precies de zelfde kleuren) ?

Zo heb ik hem

zo staat hij op de site
  vrijdag 30 juni 2006 @ 13:13:59 #184
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_39389478
gewoon iets lichter maken en het contrast wat hoger.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 30 juni 2006 @ 13:17:28 #185
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_39389612
Kun je hem niet gewoon vragen om jou de foto's nog eens te sturen, maar dan in de felle kleuren?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_39390080
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 13:17 schreef RonaldV het volgende:
Kun je hem niet gewoon vragen om jou de foto's nog eens te sturen, maar dan in de felle kleuren?
353 opnieuw veranderen en opsturen?
Ik wil zelf men fotos bewerken
pi_39390230
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 13:17 schreef RonaldV het volgende:
Ik neem aan dat ie dat nog gaat doen als ie alles bewerkt heeft? Marcel Mutter is een modelfotograaf met een goede reputatie.

@Assiej: dat is een kwestie van trial and error met levels en met saturation
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_39390389
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 13:35 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ie dat nog gaat doen als ie alles bewerkt heeft? Marcel Mutter is een modelfotograaf met een goede reputatie.

@Assiej: dat is een kwestie van trial and error met levels en met saturation
Ken je em ja ? (Marcel)
Ik heb al zitten kloten enzoo maar dan word mijn haar te donker of wat dan ook *grr* ..
Het wil dus niet..
pi_39390496
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 13:39 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ken je em ja ? (Marcel)
Niet persoonlijk, maar zn werk wel.
quote:
Ik heb al zitten kloten enzoo maar dan word mijn haar te donker of wat dan ook *grr* ..
Het wil dus niet..
Probeer de levels eens 'in te dikken', bijvoorbeeld 20-1,00-235 Kan zijn dat je de levels van de kleuren afzonderlijk moet doen. En open zijn bestand eens met PS, kijk of je aan de histogrammen kunt zien wat ie gedaan heeft.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_39390615
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 13:39 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ken je em ja ? (Marcel)
Het wil dus niet..
assiej, waarschijnlijk ff saturation iets omhoog, in "heu and saturation (ctrl + i)"
probeer maar ff, waarschijnlijk is dat genoeg
pi_39394267
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 13:43 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Niet persoonlijk, maar zn werk wel.
[..]

Probeer de levels eens 'in te dikken', bijvoorbeeld 20-1,00-235 Kan zijn dat je de levels van de kleuren afzonderlijk moet doen. En open zijn bestand eens met PS, kijk of je aan de histogrammen kunt zien wat ie gedaan heeft.
hij had het over dat hij Selectieve color naar zwart had gedaan maar dan heb
ik alleen het shirtje donker en de rest niet anders..
Grrrr ...
pi_39394515
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 15:56 schreef Assiej het volgende:

[..]

hij had het over dat hij Selectieve color naar zwart had gedaan maar dan heb
ik alleen het shirtje donker en de rest niet anders..
Grrrr ...
Zo te zien is ook vooral het rood veranderd. Het gras is ms een heel klein tikkie geler, maar je broek en de achtergrond lijken me niet of nauwelijks gewijzigd. (ms +10% verzadiging ofzo).

en hij is een klein beetje lichter, maar niet veel.
Mijn DeviantART gallery
,
  vrijdag 30 juni 2006 @ 16:13:58 #193
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39394787
Ik had hier vanmiddag al een reactie geplaatst maar om 1 of andere TRU reden is ie weg

Nog maar een keertje dan:

Assiej,
zou de fotograaf het niet vervelend vinden dat je zijn onbewerkte foto hier laat zien? Is tenslotte niet zo goed voor zijn reputatie, men wil graag denken dat de foto's die de fotograaf uiteindelijk laat zien zo uit zijn camera zijn gekomen.
Hij had je het origineel ook beter niet kunnen geven natuurlijk, maargoed ik vraag het me even af.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_39397112
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had hier vanmiddag al een reactie geplaatst maar om 1 of andere TRU reden is ie weg

Assiej,
zou de fotograaf het niet vervelend vinden dat je zijn onbewerkte foto hier laat zien? Is tenslotte niet zo goed voor zijn reputatie, men wil graag denken dat de foto's die de fotograaf uiteindelijk laat zien zo uit zijn camera zijn gekomen.
Hij had je het origineel ook beter niet kunnen geven natuurlijk, maargoed ik vraag het me even af.
Dit is een PHOTOSHOP-topic... Het is toch algemeen bekend dat fotografen Photoshop gebruiken, daardoor denk ik echt niet minder over hen....
pi_39397254
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 16:13 schreef Puckzzz het volgende:

Assiej,
Als je slim bent kijk je beter
Ik zet tog niet voor jan l*l zijn naam erbij ?
Precies..
Ik heb het contract getekend dus ik mag zelf doen wat k wil, als k maar wel zijn naam
erbij zet!

Wie zegt dat de foto niet mooi is Zonder die verandering in de contrasten ? ...
Het is een prima fotograaf anders had ik niet 353 Foto's!!
En hij heeft extra ons de orginele foto's gedaan en ook de foto's die een beetje
verkeerd zijn gevallen door het licht dat heeftie extra gedaan
en hij zei erbij .. iedereen maakt fouten ik ben ook een mens

[ Bericht 17% gewijzigd door Assiej op 30-06-2006 17:34:22 (dom gelul) ]
pi_39397443
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 17:22 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Dit is een PHOTOSHOP-topic... Het is toch algemeen bekend dat fotografen Photoshop gebruiken, daardoor denk ik echt niet minder over hen....
Kijk, jij snapt het !
  vrijdag 30 juni 2006 @ 22:26:11 #197
65103 Denocorp
Fasten your seatbelts
pi_39408559
Ik heb onderstaand panorama onlangs gemaakt in Venezuela. Door de zon is helaas vooral de kerk veel te licht geworden. Heb al van alles geprobeerd met contrast en helderheid maar krijg het niet goed. Heb te weinig ervaring met het meer geavanceerdere PS-werk om dit te corrigeren maar ik leer graag bij.
Hoe zijn dit soort té lichte objecten het beste aan te passen?

Groter
Bankiertje
pi_39408720
De schaduwkant van de kerktoren is nog wel te redden: zorgvuldig selecteren en met de levels iets donkerder maken. Niet te veel, dat wordt lelijk. Je zou ook met de burn (doordrukken) tool voorzichtig wat de kerk plus zijn omgeving kunnen bewerken. Ook hier: met mate, het ziet er al snel (over)bewerkt uit.

De zonzijde van de kerk is uitgebeten. Wat je er ook mee doet, die gaat hoofdzakelijk wit blijven (tenzij je m in RAW geschoten hebt, maar dan nog).
Mijn DeviantART gallery
,
pi_39408862
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 17:22 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Weten dat ze PS gebruiken is niet hetzelfde als het resultaat voor bewerking zien. Ik vind het zelf heel niet leuk als modellen mijn onbewerkte foto's online zettenhowel ik het enthousiasme natuurlijk waardeer.. Maar als deze fotograaf het geen punt vond, is dat natuurlijk prima (en er is idd weinig mis met de onbewerkte foto)
Mijn DeviantART gallery
,
pi_39410664
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 22:36 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Weten dat ze PS gebruiken is niet hetzelfde als het resultaat voor bewerking zien. Ik vind het zelf heel niet leuk als modellen mijn onbewerkte foto's online zettenhowel ik het enthousiasme natuurlijk waardeer.. Maar als deze fotograaf het geen punt vond, is dat natuurlijk prima (en er is idd weinig mis met de onbewerkte foto)
= jij fotograaf ?
pi_39410857
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 23:40 schreef Assiej het volgende:

[..]

= jij fotograaf ?
hoi, dit topic staat in FOT, de kans dat je daar een fotograaf tegenkomt is niet zo idioot klein hoor

Ik ben geen prof als je dat bedoelt.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_39411097
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 23:47 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

hoi, dit topic staat in FOT, de kans dat je daar een fotograaf tegenkomt is niet zo idioot klein hoor

Ik ben geen prof als je dat bedoelt.
doe je ook shoot's ? hahaha

Ik heb de smaak te pakken na men 1e shoot geloof ik hahaha
Slaap lekker btw.!
Ik ga men bedje opzoeken
pi_39411173
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 23:56 schreef Assiej het volgende:

[..]

doe je ook shoot's ? hahaha

Ik heb de smaak te pakken na men 1e shoot geloof ik hahaha
Slaap lekker btw.!
Ik ga men bedje opzoeken
Ik doe ook shoots, maar heb het luxe probleem dat ik heel erg vol zit.

Als je graag wilt shooten, moet je eens hier rondkijken. Genoeg goede fotografen die een shoot willen doen, ook bij jou in de regio.

Truste
Mijn DeviantART gallery
,
pi_39411184
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 23:58 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Ik doe ook shoots, maar heb het luxe probleem dat ik heel erg vol zit.

Als je graag wilt shooten, moet je eens hier rondkijken. Genoeg goede fotografen die een shoot willen doen, ook bij jou in de regio.

Truste
dat vin k nie echt vertrouwd ..
heb k al een keer gedaan .. ( me op gegeven ) ..
tsja werd niet echt wat ..
pi_39415201
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 22:26 schreef Denocorp het volgende:
Ik heb onderstaand panorama onlangs gemaakt in Venezuela. Door de zon is helaas vooral de kerk veel te licht geworden. Heb al van alles geprobeerd met contrast en helderheid maar krijg het niet goed. Heb te weinig ervaring met het meer geavanceerdere PS-werk om dit te corrigeren maar ik leer graag bij.
Hoe zijn dit soort té lichte objecten het beste aan te passen?
[afbeelding]
Groter
En opeens in het een maquette
Fake Dof werkt ook altijd leuk met dit soort foto's

Groot
  maandag 3 juli 2006 @ 12:35:24 #206
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39470949
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 17:28 schreef Assiej het volgende:

[..]

Als je slim bent kijk je beter
Ik zet tog niet voor jan l*l zijn naam erbij ?
Precies..
Ik heb het contract getekend dus ik mag zelf doen wat k wil, als k maar wel zijn naam
erbij zet!

Wie zegt dat de foto niet mooi is Zonder die verandering in de contrasten ? ...
Het is een prima fotograaf anders had ik niet 353 Foto's!!
En hij heeft extra ons de orginele foto's gedaan en ook de foto's die een beetje
verkeerd zijn gevallen door het licht dat heeftie extra gedaan
en hij zei erbij .. iedereen maakt fouten ik ben ook een mens
ow for fuck's sake! er hoeft niet meteen zo pissig op gereageerd te worden zeg...

ik ben alweer weg, doei!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 3 juli 2006 @ 12:58:34 #207
262 Re
Kiss & Swallow
pi_39471521
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:35 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

ow for fuck's sake! er hoeft niet meteen zo pissig op gereageerd te worden zeg...

ik ben alweer weg, doei!
't is toch een ruk foto
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 3 juli 2006 @ 16:37:54 #208
65103 Denocorp
Fasten your seatbelts
pi_39478075
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 03:05 schreef Maxcre8 het volgende:

[..]

En opeens in het een maquette
Fake Dof werkt ook altijd leuk met dit soort foto's

[afbeelding]
Groot
Hehe, cool. Heb je gewoon de blur tool gebruikt?
Bankiertje
  maandag 3 juli 2006 @ 17:57:55 #209
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_39479951
Help!
Ik zou onderstaande foto van mijn dochter graag af willen drukken op doek. (In geval van te hoge prijs gewoon af laten drukken als foto. )
Wie kan en wil voor mij de achtergrond photoshoppen zodat deze helemaal gevuld is met gras? (Het lijkt me prachtig als deze 'groene' achtergond op een witte muur komt te hangen.)

Alvast heel veel dank!

Hier is een grotere

[ Bericht 13% gewijzigd door Lishe op 03-07-2006 18:03:51 ]
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_39480564
quote:
Op maandag 3 juli 2006 17:57 schreef Lishe het volgende:
Help!
Ik zou onderstaande foto van mijn dochter graag af willen drukken op doek. (In geval van te hoge prijs gewoon af laten drukken als foto. )
Wie kan en wil voor mij de achtergrond photoshoppen zodat deze helemaal gevuld is met gras? (Het lijkt me prachtig als deze 'groene' achtergond op een witte muur komt te hangen.)

[afbeelding]

Alvast heel veel dank!

Hier is een grotere
DIE OGEN!!
Kben nu al verliefd op dat kind

Psst.. heeft ze mascarra op ?

[ Bericht 7% gewijzigd door Assiej op 03-07-2006 18:26:34 (blaat) ]
pi_39480655
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:58 schreef Re het volgende:

[..]

't is toch een ruk foto
Dan heb je de rest nog niet gezien
pi_39485621
quote:
Op maandag 3 juli 2006 17:57 schreef Lishe het volgende:
Help!

[afbeelding]

Alvast heel veel dank!

Hier is een grotere
Mooi plaatje alleen heel jammer dat je niet meer van haar gezicht er op hebt staan.
Ik ben bang dat een gedeelte van haar oogjes niet op het doek komen te staan.. er is namelijk altijd een klein randje dat over de rand van het hout valt.. bij foto's op doek
  maandag 3 juli 2006 @ 21:29:21 #213
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_39486448
Bij het aanleveren van de foto wil ik eerst informeren hoe breed de rand is, en dan een lege rand ofzo om de foto maken. Ik vind het wel een beetje jammer, maar ik zou het nog erger vinden als de spontaniteit weg is. Dat ik een foto-reportage moet gaan maken in de hoop op nog zo'n uitdrukking zegmaar.

Ennehm, geen mascara.
pi_39487323
Hey Lishe

Ik heb het maar even geprobeerd, bekijk maar of het wat is..

hires
pi_39487394
quote:
Op maandag 3 juli 2006 21:29 schreef Lishe het volgende:
Bij het aanleveren van de foto wil ik eerst informeren hoe breed de rand is, en dan een lege rand ofzo om de foto maken. Ik vind het wel een beetje jammer, maar ik zou het nog erger vinden als de spontaniteit weg is. Dat ik een foto-reportage moet gaan maken in de hoop op nog zo'n uitdrukking zegmaar.

Ennehm, geen mascara.
ah natuurlijk dat kan ook nog.. een rand er om dan heb je het aardig opgelost lijkt me
pi_39502088
quote:
Op maandag 3 juli 2006 21:29 schreef Lishe het volgende:

Ennehm, geen mascara.
toen ik de vraag daarboven las dacht ik ook meteen aan een rand er omheen. Simpel en netjes opgelost. Wat ik je wel graag wil aan raden, om te voorkomen dat je deze prachtige foto verpest, is om de rand transparant te houden, en niet wit. Wat het verschil is, is dat het doek anders wit geverft word, en dat zal nooit zo mooi zijn als je gewoon het (witte/baige) doek zal zien. Als je toch nog contact op wil nemen hoe groot die rand dan zal meoten zijn, informeer dan meteen of dit mogelijk is, en welke kleur het doen is (het zou kunnen dat het wat grauw doek is, dan kan je altijd nog kiezen) en vragen in wat voor bestand je het dan zou meoten afleveren. Want let op dat bijvoorbeeld .jpg geen transparantie kan opslaan, wel .gif(Graphics Interchange Format, overigens geen gif afleveren bij hun, want als je als gif opslaat word ie gecomprimeerd) .psd(photoshop document) .psp(paintShop Pro)
  dinsdag 4 juli 2006 @ 12:17:06 #217
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_39502585
quote:
Op maandag 3 juli 2006 21:53 schreef Maxcre8 het volgende:
Hey Lishe

[afbeelding]

hires
die kan zo als portret zelfs als je het meisje niet kent
Voices tell me I'm the shit.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:01:53 #218
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_39503933
quote:
Hey Lishe

[afbeelding]

hires
je hebt zelf haar neus schoongemaakt. Geweldige foto overigens
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:08:45 #219
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_39504105
Oooo, ik ben zo blij....! Wat leuk dat jullie de foto allemaal zo mooi vinden. Het is een toevalstreffer, ze is uit logeren en deze kreeg ik gemailed. Ondertussen heb ik contact met Maxcre8 die nog een en ander aan gaat passen. (Dank daarvoor!)
Dank ook voor de tip over de transparante rand. Ik weet nog niet hoe dit opgelost gaat worden maar ik vertrouw op de kennis van Maxcre8.... Als íe in de huiskamer hangt plaats ik 'm nog even!
pi_39504700
quote:
Hey Lishe

[afbeelding]

hires
mooi werk hoor

Alleen er is nog 1 ding wat de foto misschien nog mooier zou maken en dat is dat licht wat in haar linkeroog valt weghalen. Er zit zo'n roze punt in haar oog en ook wat geel. Viel me gewoon op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')