Thanxquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:32 schreef -Marc- het volgende:
Gefeliciteerd met je eigen appartementje!!!
Ziet er leuk uit!
En lila plinten?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
ThanxBen er ook helemaal happy mee
Dit wordt het behang op de slaapkamer (wel maar 1 wand, tis een "beetje" druk)
[afbeelding]
Rest van de wanden zal lichtroze worden.
Oehhh Barré....*keching*quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:38 schreef Paladina het volgende:
Gefeliciteerd met je huisje, erg leuk! En aan de foto te zien geloof ik niet ver bij mij vandaan
Wat betreft die wc borstel, bij Barré op de Steenweg (als ik tenminste goed heb gegokt waar je gaat wonen) heb ik wel eens zoiets gezien, maar of ze het nu nog hebben? Anders zou je misschien een gewone saaie borstel kunnen kopen in een kokervormige houder o.i.d. die je kunt beplakken met retro behang (eventueel nog met plakfolie erover) of van dat decoratieve plakplastic? Veel succes met schilderen en inrichten!
Jaaaaaaaahhh zoiets moet dan boven de wc komenquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:42 schreef Paladina het volgende:
Oh ja, misschien wel een tip voor je badkamer, als je geen plek heb om ergens een kastje te zetten dan zijn deze van Ikea ideaal:
[afbeelding]
Kunnen ook gewoon tegen een tegelwand opgehangen worden, mits stevige pluggen en schroeven e.d. Wellicht met een ander deurtje ervoor, paar naast elkaar, en je kunt er heel wat in kwijt.
Goede tip, ik heb die met een spiegeldeur, ideaal!quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:42 schreef Paladina het volgende:
Oh ja, misschien wel een tip voor je badkamer, als je geen plek heb om ergens een kastje te zetten dan zijn deze van Ikea ideaal:
[afbeelding]
Kunnen ook gewoon tegen een tegelwand opgehangen worden, mits stevige pluggen en schroeven e.d. Wellicht met een ander deurtje ervoor, paar naast elkaar, en je kunt er heel wat in kwijt.
Originele plannen voor de badkamer was wit en grijsquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk Syrena!
Je badkamerplannen vind ik ook wel heel erg leuk!
Oranjequote:Op woensdag 1 maart 2006 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
Vergeet ook niet zo'n heel goor groenig kleedje op de grond he!
Die dan van licht naar donker overgaan in cirkels.
Het zit er al op, alleen nog geen foto's gemaaktquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:18 schreef Githa het volgende:![]()
Lishe had een leuke link voor retro wasbakkenecht heel heel leuk! en duur
![]()
Maaruh chocolade bruin met creme is mooi!
Heb je al nieuwe foto's of heb je het alleen bedacht en zit het er nog niet op![]()
Niet?! Vertel!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:22 schreef coolbabe het volgende:
Je hebt leuke plannen Syrena
Oh enne..dit is geen tvp
Tja alsie dan de tijd in het spaans zegt heb je er niet veel aan...quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Niet?! Vertel!![]()
Ik ben helemaal geobserdeerd door die wekker...wil er alleen geen 25 euro voor betalen. Nu heb ik een Spaanse site ontdekt, maar mijn spaans is echt...eh.....slecht. Ik ga eens uitvissen of er in Barcelona niet zo'n winkel zit, daar ga ik 24 mrt heen(al kan ik vast niet zo lang wachten, ik willem *nu* )
stiekum toch een tvpquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Niet?! Vertel!![]()
Ik ben helemaal geobserdeerd door die wekker...wil er alleen geen 25 euro voor betalen. Nu heb ik een Spaanse site ontdekt, maar mijn spaans is echt...eh.....slecht. Ik ga eens uitvissen of er in Barcelona niet zo'n winkel zit, daar ga ik 24 mrt heen(al kan ik vast niet zo lang wachten, ik willem *nu* )
Het is huur, via een woningstichting. Ik kan per maand opzeggen, erg fijn omdat we volgend jaar misschien willen gaan samenwonen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:18 schreef sanger het volgende:
Ziet er netjes uit Syrena, leuk appartementje.
Is het eigenlijk koop of huur?
Ik heb nog wel een Bonde TV-meubel tekoop. Zowel een TV-meubel als de boven opzet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:21 schreef Syrena het volgende:
Kast waar de TV op komt heb ik nergens zien staan, waarschijnlijk uit de collectie...
De Bonde boekenkast moet 200 euro kosten maar omdat ie verstelbare planken heeft zit je van opzij tegen een hele rits gaatjes aan te kijken. Erg lelijk. Je kan er wel deurtjes inhangen, maar dat is een beetje raar als je graag een open boekenkast wil hebben.
Ik heb ook een witte Bonde boekenkast, 2.18 hoog geloof ik en rvs pootjes eronder. Heb er 3 dichte witte deuren bij gekocht omdat ik me na een tijdje dood ergerde aan hoe rommelig het er steeds uitzag (al heb je dat wel eens met een boekenkast natuurlijk). Al zet je die boeken nog zo netjes op een rij, op kleur en vorm gesorteerd, zo'n enorme kast vol boeken oogt altijd rommelig. Dus ik heb een dichte boekenkastquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:21 schreef Syrena het volgende:
De Bonde boekenkast moet 200 euro kosten maar omdat ie verstelbare planken heeft zit je van opzij tegen een hele rits gaatjes aan te kijken. Erg lelijk. Je kan er wel deurtjes inhangen, maar dat is een beetje raar als je graag een open boekenkast wil hebben.
Die is inderdaad héél stoer! Je hebt zeker niet heel toevallig een cadaucode (oid) van nonplusulta? Ik wil hem namelijk ook bestellenquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:05 schreef Syrena het volgende:
[afbeelding]
OOhhhhh deze wil ik!! Als je hem mept zegt ie hoe laat het is! Ideaal voor halfblinde kippen zoals ik!
Ik ben wel een site tegengekomen waar ik er 100 voor 15 euro kon hebben o.i.d. maar honderd vond ik een beetje veelquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:13 schreef heinl het volgende:
[..]
Die is inderdaad héél stoer! Je hebt zeker niet heel toevallig een cadaucode (oid) van nonplusulta? Ik wil hem namelijk ook bestellen![]()
Zelfde kleur als het servies dat je nu met Dukaten kan krijgen, alleen dan met hele fijne lijntjes op de rand. Ik vrees dat het bijna niet te fotograferen is, zal morgen eens eenn poging wagen.quote:
Witte vind ik ook het stoerstquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben wel een site tegengekomen waar ik er 100 voor 15 euro kon hebben o.i.d. maar honderd vond ik een beetje veelIk hoop dat ik 'm in Barcelona tegenkom, hij zou daar 14,10 euro kosten. Eentje voor je meenemen?
Ik wil zelf de witte.
Ja he, het is zooooooo coolquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:15 schreef Igraine het volgende:
Dat behang is echt supertof! Ik heb er bijna spijt van dat ik het niet hier in de keuken gedaan heb...
De muur in je woonkamer is ook leuk zeg, zo komen die 'lelijke' tegels in je keuken ook veel minder lelijk over![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:29 schreef Igraine het volgende:
Oh dat doe ik ook altijd hoor, toen we met de babykamer bezig waren lief ik standaard met allerlei verfstrookjes, behangstukjes en houtstukjes in m'n tas rond...
Je kan maar net tegen iets leuks aanlopen!
Nu gaan we de woonkamer, keuken en hal verbouwen en ga ik precies hetzelfde doen..
Ik kon ook nergens de juiste kleur vinden. Is weinig keus in dat spul.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:32 schreef Syrena het volgende:
Ik vond mezelf al raar, maar tot nu toe heb ik in elke zaak gewoon mijn tegel uit de tas getrokken en 'm bij badmatten en handdoeken gehouden. Niemand zei er iets van, dus ik nam al aan dat dan toch wel meer mensen zoiets doen.
Ik wil goddorie eindelijk eens een goeie oranje/terra badmat vindenIk ben neig er sterk naar om gewoon twee extra handdoeken te kopen bij de Action en zelf matjes te maken. Alleen nog ff denken wat ik dan als ondergrond moet nemen.
Het is echt leukquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Cool retrobehang! Ga ik ook nemen als ik verhuis.
Het is nu overal te krijgen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het is echt leukHier had ik het idee vandaan: http://www.designfordelight.nl , maar ze zijn een beeeeeeetje duur. Dus zodra ik bij de Kwantum dit behang zag dacht ik:
![]()
Ik ben nog niet bij de grote Hema geweest (we hebben er meerdere). Maar tot nu toe is hetquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:37 schreef Igraine het volgende:
Hebben ze bij de hema geen oranje badmatten?
Yup. Geen oranje.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heb je de Xenos al geprobeerd?
Ben ik idd geweest, kleur klopte net niet.........maar ik moet toch nog terug, want ik ben verliefd op Peterquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of de Leen Bakker? Je zocht iets in het terra/oranje toch? De Pablo badmat lijkt me in die buurt te komen... De badmat kost 17, 99, de toiletmat 9,99. Geloof ik dan.
Uhuh, m'n werkgever promoten
Volgens mij van die doosjes om eieren in te zettenquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens mij van die doosjes om eieren in te zetten
Oh ik dacht een jeu de boules setquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens mij van die doosjes om eieren in te zetten
Gaat helemaal goedkomen met die slaapkamer hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 22:26 schreef clauwheee het volgende:
Syrena! Dit had ik ff gemistLeuk je eigen stek, feli!
Woonkamer is leuk! Slaapkamer vind ik wat euh..druk
Tweepersoons dekbedovertrekken?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Gaat helemaal goedkomen met die slaapkamer hoorIk heb nu wel twee paar dekbedovertrekken in de aanbieding
Eentje met blommen en eentje met bollen. Dat gaat echt vreselijk vloeken denk ik. Zal ze morgen eens meenemen en naast de muur houden
(hou V&A maar in de gaten hahaha)
Hoe is het met jullie stekje?! En met het werk enzo?! Alles goed?
Nee, helaas, viermaal eenpersoons. Mijn moeder wil de blommen wel, maar de bollen niet (bollendekbed dat een tijd terug bij de Hema in de aanbieding was).quote:Op zondag 5 maart 2006 23:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tweepersoons dekbedovertrekken?
Die ligt 2 minuten lopen van mijn woonst af, maar het was niet de goeie kleur helaasquote:Op maandag 6 maart 2006 16:24 schreef B.A.Trix het volgende:
Het is niet helemaal mijn smaak maar het ziet er al netjes uit!!![]()
Ik was van de week bij de action en daar hadden ze allemaal oranje spulletjes. Zoals zo'n rond kleed en een wcborstelhouderding hadden ze ook!! Is misschien handig om daar ff te kijken..![]()
Shit....quote:Op maandag 6 maart 2006 16:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die ligt 2 minuten lopen van mijn woonst af, maar het was niet de goeie kleur helaas
Vanavond plan B: de matjes van de Ikea ombouwenquote:
Ow okquote:Op zondag 5 maart 2006 22:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Gaat helemaal goedkomen met die slaapkamer hoorIk heb nu wel twee paar dekbedovertrekken in de aanbieding
Eentje met blommen en eentje met bollen. Dat gaat echt vreselijk vloeken denk ik. Zal ze morgen eens meenemen en naast de muur houden
(hou V&A maar in de gaten hahaha)
Hoe is het met jullie stekje?! En met het werk enzo?! Alles goed?
Ik ook.. maar smaken verschillen he..quote:Op maandag 6 maart 2006 18:32 schreef Sjoem het volgende:
Leuk behang!
Ik vond dat rode in de woonkamer trouwens best mooi
We hebben de hele woonkamer al geschilderd. Verf op behang.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:04 schreef Lishe het volgende:
Maar dat kan toch nog Syrena? Ik weet niet wat er in de woonkamer op de muur zit, maar anders zou je misschien een baan horizontaal kunnen plakken. Of een vierkant op de muur. Of, of, of een groot canvas bekleden. (Dat heb ik in de gang, n.a.v. een tip van mijn vriendinnetje. 3 canvassen bekleed met mijn lievelingsstof. Zij heeft hetzelfde gedaan met behang. Erg mooi!)
Je zou de tegels ook kunnen verven natuurlijk.....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:01 schreef Syrena het volgende:
Overigens zou ik nog steeds het liefst alle bruine tegels van de muren hakken....... maar goed, dat laat het budget niet toe. Of eigenlijk wel, maar ik blijf er toch niet zo heel lang wonen.
Mag niet van de woningstichting. Ik heb het al met de technische meneer besproken voordat ik het contract getekend heb. Nou ja, het mocht wel (zei hij met twijfel in zijn stemquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:32 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Je zou de tegels ook kunnen verven natuurlijk.....
*idee jat*quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:21 schreef Luchtbel het volgende:
Hier staan ook leuke dingetjes, vind ik. Wel een beetje prijzig maar ja dan heb je ook wat?
Ik vraag me af of ze dat kunnen eisen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mag niet van de woningstichting. Ik heb het al met de technische meneer besproken voordat ik het contract getekend heb. Nou ja, het mocht wel (zei hij met twijfel in zijn stem) maar ik moest het in de originele staat terug kunnen brengen. En ik heb erg weinig zin om dan dagen verf te krabben, dus dan doen we 't er maar mee. Door de creme-kleur vallen ze gelukkig al stukken minder op dan toen het nog wit en rood was.
bronquote:Hoe moet ik mijn huurwoning opleveren?
De verhuurder verwacht van u dat u uw woning netjes achterlaat als u verhuist. 'De woning opleveren in goede staat' heet dat. Het maakt niet uit dat uw woning in de loop der tijd wat is veranderd en verouderd. Dat wordt u niet aangerekend. Ook veranderingen aan de woning die u met toestemming van de huurder hebt aangebracht, bijvoorbeeld een bar in de keuken, mogen blijven zitten. De verhuurder kan alleen veranderingen weigeren als de woning er minder waard door wordt (of moeilijk verhuurbaar). Veranderingen waarvoor u geen toestemming hebt gevraagd maar die makkelijk weer te verwijderen zijn, zijn ook toegestaan. Zoals handdoekhaakjes in de badkamer, zwevend parket, gordijnrails of een kleurtje op de wand.
Oeh wat een goede tip!quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:42 schreef Paladina het volgende:
[afbeelding]
Leuk he zijn die! Laat je even weten als je wat besteld? Ik wil namelijk wel weten hoe ze echt zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:28 schreef texelonia het volgende:
[..]
*idee jat*
Gaaaf!!!Perfect voor onze keuken, waar ik nog iets leuks mee wilde doen
Ja is goedquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:58 schreef Luchtbel het volgende:
Leuk he zijn die! Laat je even weten als je wat besteld? Ik wil namelijk wel weten hoe ze echt zijn.
Zolang ik hier woon evrander ik niks, ga er niks in investeren maar zodra ik ga verhuizen.....!
Wat hier werkte (waarschijnlijk dezelfde woningstichting) en wat je misschien zou kunnen uitproberen: Mailtje gestuurd via de site met klacht (lelijke tegels, aangeven dat je de boel graag grondig wil opknappen en vernieuwen), werd de dag erna gebeld voor een afspraak. Opzichter kwam kijken en zei dat ik dezelfde week nog nieuwe tegels en keukenblok kon komen uitzoeken. Mocht hij er niet mee akkoord gaan, 3 maanden later gewoon nóg eens proberen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:19 schreef Syrena het volgende:
Ja dat weet ik, maar verf op tegels is NIET makkelijk terug te veranderen en je moet er toestemming voor vragen. En die krijg waarschijnlijk niet. Bovendien heb ik uit een ander topic hier dat je tegels er niet echt mooier op worden. Knorretje had bv. haar haar geverfd op de badkamer en kreeg de spetters er niet meer af. Ik verf mijn haar normaal donkerbruik en als ik naga wat er nu al aan spetters op de muur zit![]()
Oh maakt me helemaal niks uit hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:34 schreef Luchtbel het volgende:
Ja die zijn ook echt heel leuk vind ik maar euhm dit is Syrena's topic ooops![]()
Ik heb tegels met al her en der een motiefje, dus daar kan het ook niet *snif*. Maar ik ben al verzoend met m'n tegels, ik ben gewoon superblij dat ik een plek heb om te wonenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:19 schreef Luchtbel het volgende:
Ik dacht voor je badkamer.
Jaaaaaaaaaaaaa hij is al kei grootquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:24 schreef Beaker het volgende:Mooi
zag ik daar op de eerste foto's nou een heel stoer hondje
Ozzie
![]()
Als we zelf zouden slepen was het wrs al komende week, maar goed, voor 37 euro wil ik mijn vader wel ontzien. Die was er ook niet bij hahaha, want anders had ie 'm ter plekke wel willen inladen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is snel al Syrena! Gelukkig geen wekenlange levertijd!
Gele bon?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Syrena, welke bank heb je? Heb je een naam? Staat als het goed is op je gele bon!
Dat is altijd beter he, ik ben echt iemand die geilt op dingen die dan NIET het dure ding zijn, maar waar iedereen dat dan wel van denktquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
Die van die heule dure winkel is het net niet. Wij hebben de goedkopeTrendhopper versie. De bank die bij Life & Cooking te zien is is trouwens ook de dure versie en niet de onze. *pfew*Ik als rechtgeaard life and cooking haatster schrok een beetje toen iemand zei dat daar onze bank stond.
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat bedoel ik dus, ik dacht al dat je de Valencia bedoelde, en die staat dus echt in het krantje dat komende maandag ingaat. Voor 599,-!
Dus toevallig, nee hoor
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
WAAAAAAAHHH!!!!
![]()
![]()
![]()
I luuuuuuvvv Leenbakker!! Ik dacht dat ze het zei omdat ze dat moest zeggen ofzo! VET!
Dit vind ik trouwens gek Syrena. Op dit moment geldt namelijk bij Leen Bakker één of andere tiendaagse met heel veel voordeel (ik werk er maar ben vergeten hoe die dagen hetenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Als we zelf zouden slepen was het wrs al komende week, maar goed, voor 37 euro wil ik mijn vader wel ontzien. Die was er ook niet bij hahaha, want anders had ie 'm ter plekke wel willen inladen.
Ja dat dacht ik ook, maar ik kon later het bordje niet meer vinden waar dat op stondquote:Op zondag 19 maart 2006 23:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit vind ik trouwens gek Syrena. Op dit moment geldt namelijk bij Leen Bakker één of andere tiendaagse met heel veel voordeel (ik werk er maar ben vergeten hoe die dagen heten) waarbij de actie loopt dat meubels die je nu koopt van boven de 500,- gratis worden bezorgd. Gratis binnen de 20 km, en voor elke kilometer dat het verder is 0,60 die je wel moet betalen.
Bij ons hangt een enorme poster waarop het staat! Geloof niet dat die etages uitmaken, maar ik weet er niet enorm veel vanquote:Op zondag 19 maart 2006 23:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar ik kon later het bordje niet meer vinden waar dat op stondIk kom welgeteld 2 straten van de Leenbakker af te wonen (ok, tis wel 1 heule lange straat). Maar ik woon wel op de 2e etage zonder lift? Zal het iig dinsdag vragen als ik langsga met mijn bon.
Oja, zitten die kussentjes bij de bank die erop lagen? Ze waren van hetzelfde stof.
En ik ga wrs ook nog die zitzak halen, van het geld wat ik van de bank terugrkijgtHij zat echt lekker.
Np! Wel foto's maken he!quote:Op zondag 19 maart 2006 23:49 schreef Syrena het volgende:
Ahhh dat verklaart waarom mijn moeder nergens losse draadjes kon vinden aan de bankMaar goed ook, ze was er zeer over te spreken
(de mafkees zat bij de Trendhopper alle banken te inspecteren....uiteraard vindt je draadjes aan showmodellen ma!)
Ik ga mijn bed eens opzoeken, heel erg bedankt nog voor je fijne nieuws en antwoorden enzo!
Mooi hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 20:08 schreef Syrena het volgende:
Mijn bank! [afbeelding]
maar dan heb ik 'm in het donkerbruin besteld
Ik ging liggen en wist: Dit Is 'M!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:14 schreef Rewimo het volgende:
Leuk! Je hebt 'm toch wel uitvoerig geprobeerd hè?![]()
*terugdenkt aan minstens 100 uitgeprobeerde banken voor de juiste gevonden was*
Hee leuk!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:08 schreef Syrena het volgende:
Mijn bank! [afbeelding]
maar dan heb ik 'm in het donkerbruin besteld
Nee, het is een site, en ik hoop nu dat ze ook een winkel hebben! Maar mijn Spaans is niet zo goed. Hun contactadres zat wel in Barcelona. De site in kwestie: http://www.etienda.es/et/pages/banner.aspquote:Op maandag 20 maart 2006 23:04 schreef pronkjewail het volgende:
WOW, stoer behang in je woonkamer! Ziet er echt goed uit...
Hey Syrena, heb je toevallig een adres (of naam) van de winkel in Barcelona waar ze die stoere wekkers verkopen? Hij is echt leuk nl.!
Ik vertrek vrijdagquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:15 schreef pronkjewail het volgende:
dankje!
Ik vertrek morgen naar Barcelona. Zal eens even gaan zoeken
Ook of ze op voorraad zijn, we gaan daar vanmiddag een kledingkast halen (nee, niet die dure rooiequote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
Leuke bank Syrena!
Wat wil je weten over Trendhopper en zelfbouwpakketten?
Niet alle meubels zijn zelfbouw maar als ze dat wel zijn krijg je gewoon pakketten en een gebruiksaanwijzing zoals bij IKEA.
Nou, ik ben dus wel al 29 en heb tot nu toe altijd thuis gewoond en nog meer sneue boelquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk verhaal weer!
Die Paxkast in het wit van 2,36 heb ik hier zelf ook staan, maar het valt mee heel erg mee met de hoogte! Ik weet niet hoe groot je zelf bent, maar ik heb er geen problemen mee![]()
Pff, ik wilde dat ik deze mogelijkheden allemaal had toen ik op kamers ging. Ik ben nu nog aan het eten van 3 euro per dag om te compenseren voor mijn verhuizing. En die hield alleen maar in dat ik het goedkoopste van het goedkoopste bij de Ikea heb gekocht
.
Neequote:
En niet te vergeten.... HEMA worstquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:02 schreef Syrena het volgende:
Ik denk dat ik de deadline van april niet haal![]()
Vanaaf trouwens naar de Hema koopavond!![]()
![]()
![]()
Hoeslakens, broodrooster
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:08 schreef zeeuwse het volgende:
Even over die pax, die is er ook in 2.01 hoogte. Die hebben wij, want onze slaapkamers zijn maar 2.30 hoog. Wij hebben de eiken versie, maar volgens mij is-ie er ook in het wit.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:02 schreef Syrena het volgende:
Ik denk dat ik de deadline van april niet haal![]()
Vanaaf trouwens naar de Hema koopavond!![]()
![]()
![]()
Hoeslakens, broodrooster
Als je kast dan toch niet zo hoog is als het plafond is dit misschien wel een oplossing:quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:30 schreef Syrena het volgende:
Winterkleren enzo gaan t.z.t. wel in een zak de berging in.
Geen probleem.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:20 schreef Syrena het volgende:
Ohhh ja doosjesHelemaal niet aan gedacht!
I luv doosjes![]()
![]()
![]()
Bedankt voor de tip!
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Geen probleem.
Heb ik hier ook gedaan, werd gek van uitpuilende kasten.
En vergeet niet: Er zitten 2 dozen per verpakking....
Ik kwam met 16 dozen thuis....![]()
![]()
Waarom zou je voor 2,50 gaan zitten klooien?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Een mens kan niet genoeg dozen hebben toch?!
Ik kan ook dozen bekleden met restjes behang bedenk ik me ineensOf iig de voorkant (ambities beetje bijstelt....
)
Oi! Dat is niet duur! Bij de hema kost 1 doos 5,00 euroquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Waarom zou je voor 2,50 gaan zitten klooien?![]()
Heb je 2 dozen voor!![]()
Jaaaaa toestel zit alweer in mijn tasquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe het wordt! Vergeet niet foto's te maken van hoe langzaamaan je meubels op hun plek komen!
Ik kan er ook niet tegenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:48 schreef Paladina het volgende:
Hoe hou je het vol om die pakketten daar zo te laten liggen, mijn handen jeuken al bij 't zien van die foto!
Gamma! Die van de badkamer (maatje kleiner) van de V&D (negen euro!)quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:52 schreef Beaker het volgende:
Waar heb je die onwijs leuke prullenbak vandaan?
Ik niet hoorquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:48 schreef Lois het volgende:
Syrena wat ziet het er gezellig uit zeg in de woonkamer! Hmmm echt een loungebank, ik zie mezelf al hangen met chippies en een gezellig tv-programma![]()
Leuk, modern en vooral lekker naturel qua kleurenquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:25 schreef Syrena het volgende:
En meanwhile in de woonkamer:
[afbeelding]
En zonder flits ziet het er zo uit:
[afbeelding]
Hij gaat tegen de muurquote:Op donderdag 6 april 2006 09:17 schreef Brighteyes het volgende:Ik had de foto's van dit weekend helemaal gemist!
Echt leuk!
Slim trouwens ook om die expedit tegen de bank aan te zetten straks.
quote:Op zondag 9 april 2006 17:24 schreef Syrena het volgende:
HEE, de eerste kerel die in mijn ligt is al gesignaleerd!! (later lag ie breeduit te maffen)
[afbeelding]
Het was meer: Hoezo mag ik niet in je mijn bed graven om NOG lekkerder te kunnen liggen?quote:Op zondag 9 april 2006 18:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die blik en houding: Kom je doen?
![]()
![]()
![]()
Ziet er goed uit verder![]()
Ja dat was de bedoeling van die strook ook, maar als ik het kastje goed zet, kun je vanaf de bank niet meer recht naar de TV kijkenquote:Op zondag 9 april 2006 18:59 schreef FunkFlashR het volgende:
Ziet er heel erg mooi uit! En die Expedit kast staat helemaal geweldig![]()
Maar waarom zet je het tv kastje niet helemaal voor de bruine strook zegmaar?
Dan ziet het er volgens mij net iets mooier uit.
Succes nog verder iig, maar tot nu toe ziet het er prachtig uit!!![]()
Ik blijf dit topic zeker volgen
Of de strook gewoon iets groter maken!quote:Op zondag 9 april 2006 19:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dat was de bedoeling van die strook ook, maar als ik het kastje goed zet, kun je vanaf de bank niet meer recht naar de TV kijkenIk had die strook dus pas moeten plannen nadat ik de meubels had. Als je er recht voor zit valt het wel mee. Ik ga nog wat dingen verzinnen om het was minder te laten opvallen....(oftewel, net doen alsof a-symmetrie altijd al de bedoeling was.... )
Ik ben al afgeknapt op het bruinquote:Op zondag 9 april 2006 19:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Of de strook gewoon iets groter maken!
quote:Misschien dat ik Ozzie meeneem, het scheen hem wel te bevallen op mijn bed(volgens mij issie flink kleurenblind)
Volgens de site waar die man op stond...quote:Op zondag 9 april 2006 19:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben al afgeknapt op het bruinIk vind het SAAHAAIII hahahaha, ik ben echt erg. Ik zat vandaag nog te bedenken dat ik alles beter fuchsia had kunnen maken ofzo.
Vooral dit: Associated with: security, stability and very practical verraadt me he!quote:Op zondag 9 april 2006 20:02 schreef Igraine het volgende:
[..]
Volgens de site waar die man op stond...
Brown
Associated with: security, stability and very practical
Best for: living rooms
Pitfalls: introduce a livelier colour for mental stimulation such as green or blue
dies niet gay hoor, al lijkt dat op het eerste gezicht wel zo.quote:Op zondag 9 april 2006 19:49 schreef Syrena het volgende:
Deze man dus: http://www.bbc.co.uk/homes/design/lighting_llbtips.shtml
Och ja dat kloptquote:Op maandag 10 april 2006 15:29 schreef zeeuwse het volgende:
[..]
dies niet gay hoor, al lijkt dat op het eerste gezicht wel zo.
leuke kerel wel, als je eenmaal aan zijn kledingstijl gewend bent.
Hij had eens bij een echtpaar de woonkamer gerestyled .quote:Op zondag 9 april 2006 19:49 schreef Syrena het volgende:
Deze man dus: http://www.bbc.co.uk/homes/design/lighting_llbtips.shtml
Logeerkamer annex dumpplek-van-mijn-kleren/schoenen/tassen.quote:Op maandag 10 april 2006 20:25 schreef Syytön het volgende:
Met planten en oranje kleuren wordt het volgens mij heel gezellig. Er staat in ieder geval al een goede, mooie basis.Alleen vind ik die LACK tafeltjes niet zo mooi staan, ik zou zelf voor een KLUBBO bijzettafel hebben gekozen.
Maar je hebt dus twee slaapkamers, wat gaat er met die andere gebeuren?
Ff terugkomen op de KLUBBO, die vond ik ook erg mooi, maar hij is veel te laag (27 cm, de Lack-tafeltjes zijn 45 cm hoog). Bij de Leenbakker heb ik toen een lage salontafel ervoor gezet om te zien hoe het stond, en ik vond het niet mooiquote:Op maandag 10 april 2006 20:25 schreef Syytön het volgende:
Met planten en oranje kleuren wordt het volgens mij heel gezellig. Er staat in ieder geval al een goede, mooie basis.Alleen vind ik die LACK tafeltjes niet zo mooi staan, ik zou zelf voor een KLUBBO bijzettafel hebben gekozen.
Maar je hebt dus twee slaapkamers, wat gaat er met die andere gebeuren?
Ik heb de set van 3 Klubbo's, in m'n vorige huis had ik er 2 staan en de kleinste tussen 2 stoelen in.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:00 schreef Syrena het volgende:
Ff terugkomen op de KLUBBO, die vond ik ook erg mooi, maar hij is veel te laag (27 cm, de Lack-tafeltjes zijn 45 cm hoog). Bij de Leenbakker heb ik toen een lage salontafel ervoor gezet om te zien hoe het stond, en ik vond het niet mooi
En de drie bijzettafels van KLUBBO waren wel weer hoog genoeg, maar ik wilde er geen drie
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
Syreen, nu vanavond in 'In holland staat een huis' was een bruine kamer en daar hadden ze blauw en turquoise als accentkleuren.
Erg mooi!
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
Syreen, nu vanavond in 'In holland staat een huis' was een bruine kamer en daar hadden ze blauw en turquoise als accentkleuren.
Erg mooi!
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:42 schreef Syrena het volgende:
Voorlopig maar de ochtendjas op de badkamer hangen en niet meer internetten in de BH hehehe.
Ohhhhhh, ik dacht alquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:54 schreef Syrena het volgende:
Uh ik heb me laten vertellen dat er setjes zijn met latjes, oogjes, touwtjes en dan je dan alleen nog de banen moet maken voor de latjes enzo...
Maar dat zien we wel *grin*
Awquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:31 schreef Syrena het volgende:
En hopelijk vandaag naar de Ikea, waar ik een oranje badmat heb gespot, oranje douchegordijn, oranje handddoeken![]()
Ik moet alleen de hoekjes van de badkamer nog even opmeten. Ik wil perse een dicht kastje op de badkamer, mijn zooi hoeft niet contstant in het zicht te staan, maar er is eigenlijk geen plaats voor, dankzij de handig geplaatste radiator en de pijpen die overal over de muur heen lopen
Oja, foto die op de wc komt:
[afbeelding]
Cute huh!
Komt helemaal goed het is vrij simpel om het zelf te makenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:54 schreef Syrena het volgende:
Uh ik heb me laten vertellen dat er setjes zijn met latjes, oogjes, touwtjes en dan je dan alleen nog de banen moet maken voor de latjes enzo...
Maar dat zien we wel *grin*
En deze dan? Die is zo'n beetje net zo hoog als de Lack-tafeltjes (én maar 16 euro 95). Heb ik gister gehaald.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ff terugkomen op de KLUBBO, die vond ik ook erg mooi, maar hij is veel te laag (27 cm, de Lack-tafeltjes zijn 45 cm hoog). Bij de Leenbakker heb ik toen een lage salontafel ervoor gezet om te zien hoe het stond, en ik vond het niet mooi
En de drie bijzettafels van KLUBBO waren wel weer hoog genoeg, maar ik wilde er geen drie
450 ex.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:49 schreef Repeat het volgende:
kostda? de huur dus...
Spuitbusje verf.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:28 schreef Syrena het volgende:
Ik heb alleen nog steeds niks voor de ramenVandaag naar de Xenos voor de bamboe-rolgordijnen als tijdelijke oplossing, zijn die dingen van ongekleurd hout. En ik wil dus donkere, want deze staan voor geen meter.
Die hebben ze niet in het zwartbruin. Nog even over getwijfeld, maar ik heb wel een zwartbruine Expedit en een zwart-bruin pc meubeltje. Toen ik nog alles wit wilde had ik deze idd uitgezochtquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:46 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
En deze dan? Die is zo'n beetje net zo hoog als de Lack-tafeltjes (én maar 16 euro 95). Heb ik gister gehaald.
[afbeelding]
Haha, dat herken ik, dat sluipen. Mijn vriend en ik fluisteren (na een jaar samenwonen) ook nog steeds als we savonds in bed liggen te praten. Bang om iemand wakker te maken terwijl er niemand anders woontquote:Op zondag 16 april 2006 13:57 schreef Syrena het volgende:
Oh, en de onderbuurvrouw heeft een koekoeksklok!![]()
Ik kwam vannacht om drie uur thuis....ik sta op de badkamer en denk ineens: Waarom sluip ik zo?! Ik ben de enige die binnen is hahahaha. Zo gewend om stil te doen omdat er ouders of zus liggen te slapen. Lekker met een buis chippies mijn bed ingekropen.
En geen oog dichtgedaan uiteraardmaar dat zal wel beter worden.
De LESUNDquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:37 schreef mrien het volgende:
Syrena, deze stoelen bedoel je?
[afbeelding]
Volgens mij hebben ze die normaal wel gewoon bij de ikea...
Ik heb de Gilberts in het wit, bevallen goedquote:Op maandag 17 april 2006 14:36 schreef Bartjebart het volgende:
De LESUND [afbeelding]
stoeltjes komen alleen voor die desbetreffende woonsdag, 28 juni, binnen.
IKEA heeft wel nu de GILBERT [afbeelding]
stoel voor 39.-. In de kleuren wit/zwart/middenbruin/berken
heb je echt tot je 30e thuis gewoondquote:Op zondag 16 april 2006 13:57 schreef Syrena het volgende:
Oh, en de onderbuurvrouw heeft een koekoeksklok!![]()
Ik kwam vannacht om drie uur thuis....ik sta op de badkamer en denk ineens: Waarom sluip ik zo?! Ik ben de enige die binnen is hahahaha. Zo gewend om stil te doen omdat er ouders of zus liggen te slapen. Lekker met een buis chippies mijn bed ingekropen.
En geen oog dichtgedaan uiteraardmaar dat zal wel beter worden.
En bedankt... damn ik had die site beter niet kunnen zien... ikwilzeook!quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:21 schreef Luchtbel het volgende:
Hier staan ook leuke dingetjes, vind ik. Wel een beetje prijzig maar ja dan heb je ook wat?
Die zijn te duur! Ik vind die retro kastjes van hun leuk, maar 99 eur?!quote:Op maandag 17 april 2006 22:48 schreef Syytön het volgende:
Dat rekje van de Blokker heb ik ook gekocht... 14,95.![]()
Syrena, is er niet iets bij Trendhopper? Anders beperk je je zo tot Ikea.
40 cm diep, 119 breed en 63 cm hoog.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:12 schreef Anitra het volgende:
Is die PS kast niet zo diep dan?Ik dacht juist van wel en wou hem ook kopen voor hier in huis, maar die kunnen we dus vergeten
hier nl ook een joekel van een tv
Dan gebruik je ze als nachtkastjes? Of zet je er eentje naast je Computer tafeltje...quote:[b]Op woensdag 19 april 2006 19:12
Ik kan mijn Lackjes niet meer terugbrengen denk ik, verpakking is al weg....
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:29 schreef mrien het volgende:
En hoe bevalt het in je huisje, al een beetje gewend en gesettelt ?
Leuk is-ie he?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:12 schreef Syrena het volgende:
Vind ik net in de Ikea gids, weggedrukt in een hoekje....DE salontafel.
[afbeelding]
Je kan het middenstuk groter maken en onder het tafelblad dingen stoppen.... Shit zeg.
Ik kan mijn Lackjes niet meer terugbrengen denk ik, verpakking is al weg....
Zijn vouwgordijnen niet iets?? Kosten ook geen drol bij Xenosquote:Op zondag 16 april 2006 13:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik moet echt iets voor die ramen, ben vannacht blijven slapen en als je 's morgens de woonkamer inloopt is het echt NIET gezellig
dat is ook zo vol hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:18 schreef 19_William_78 het volgende:
Erg Gaaf...![]()
Ik sta in december voor 'n grote klus..
( dan is m'n penthouse af, 100 vierkantemeter woonkamer + 2 slaapkamers+badkamer met bad en douche...en volledig dakteras en balkon..![]()
)
Dus voor tips kan ik bij jou terecht.. THXquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:54 schreef Wampi het volgende:
[..]
dat is ook zo vol hoor
* Wampi spreekt uit ervaring
Officieel van mij, maar omdat ie niet lang alleen kan woont ie bij mijn ouders. Als zij op vakantie gaan dan ben ik vaste oppas. Volgende week weerquote:Op donderdag 15 juni 2006 07:10 schreef Walrik het volgende:
leuk ingericht. Meer foto's??
By the way, is die beagle van jou of van je pa?
Zoals de meeste mannen dus.quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
... en dus 's nachts bij mij in bed wilen hij slaapt erg breed en luidruchtig
leuk zeg. ik wil ook graag een beagle maar dat kan niet inderdaad omdat ze niet lang alleen kunnen zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
Officieel van mij, maar omdat ie niet lang alleen kan woont ie bij mijn ouders. Als zij op vakantie gaan dan ben ik vaste oppas. Volgende week weerMinpunt is alleen dat ie dan mijn ouders mist en dus 's nachts bij mij in bed wil
en hij slaapt erg breed en luidruchtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |