Thanxquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:32 schreef -Marc- het volgende:
Gefeliciteerd met je eigen appartementje!!!
Ziet er leuk uit!
En lila plinten?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
ThanxBen er ook helemaal happy mee
Dit wordt het behang op de slaapkamer (wel maar 1 wand, tis een "beetje" druk)
[afbeelding]
Rest van de wanden zal lichtroze worden.
Oehhh Barré....*keching*quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:38 schreef Paladina het volgende:
Gefeliciteerd met je huisje, erg leuk! En aan de foto te zien geloof ik niet ver bij mij vandaan
Wat betreft die wc borstel, bij Barré op de Steenweg (als ik tenminste goed heb gegokt waar je gaat wonen) heb ik wel eens zoiets gezien, maar of ze het nu nog hebben? Anders zou je misschien een gewone saaie borstel kunnen kopen in een kokervormige houder o.i.d. die je kunt beplakken met retro behang (eventueel nog met plakfolie erover) of van dat decoratieve plakplastic? Veel succes met schilderen en inrichten!
Jaaaaaaaahhh zoiets moet dan boven de wc komenquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:42 schreef Paladina het volgende:
Oh ja, misschien wel een tip voor je badkamer, als je geen plek heb om ergens een kastje te zetten dan zijn deze van Ikea ideaal:
[afbeelding]
Kunnen ook gewoon tegen een tegelwand opgehangen worden, mits stevige pluggen en schroeven e.d. Wellicht met een ander deurtje ervoor, paar naast elkaar, en je kunt er heel wat in kwijt.
Goede tip, ik heb die met een spiegeldeur, ideaal!quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:42 schreef Paladina het volgende:
Oh ja, misschien wel een tip voor je badkamer, als je geen plek heb om ergens een kastje te zetten dan zijn deze van Ikea ideaal:
[afbeelding]
Kunnen ook gewoon tegen een tegelwand opgehangen worden, mits stevige pluggen en schroeven e.d. Wellicht met een ander deurtje ervoor, paar naast elkaar, en je kunt er heel wat in kwijt.
Originele plannen voor de badkamer was wit en grijsquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk Syrena!
Je badkamerplannen vind ik ook wel heel erg leuk!
Oranjequote:Op woensdag 1 maart 2006 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
Vergeet ook niet zo'n heel goor groenig kleedje op de grond he!
Die dan van licht naar donker overgaan in cirkels.
Het zit er al op, alleen nog geen foto's gemaaktquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:18 schreef Githa het volgende:![]()
Lishe had een leuke link voor retro wasbakkenecht heel heel leuk! en duur
![]()
Maaruh chocolade bruin met creme is mooi!
Heb je al nieuwe foto's of heb je het alleen bedacht en zit het er nog niet op![]()
Niet?! Vertel!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:22 schreef coolbabe het volgende:
Je hebt leuke plannen Syrena
Oh enne..dit is geen tvp
Tja alsie dan de tijd in het spaans zegt heb je er niet veel aan...quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Niet?! Vertel!![]()
Ik ben helemaal geobserdeerd door die wekker...wil er alleen geen 25 euro voor betalen. Nu heb ik een Spaanse site ontdekt, maar mijn spaans is echt...eh.....slecht. Ik ga eens uitvissen of er in Barcelona niet zo'n winkel zit, daar ga ik 24 mrt heen(al kan ik vast niet zo lang wachten, ik willem *nu* )
stiekum toch een tvpquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Niet?! Vertel!![]()
Ik ben helemaal geobserdeerd door die wekker...wil er alleen geen 25 euro voor betalen. Nu heb ik een Spaanse site ontdekt, maar mijn spaans is echt...eh.....slecht. Ik ga eens uitvissen of er in Barcelona niet zo'n winkel zit, daar ga ik 24 mrt heen(al kan ik vast niet zo lang wachten, ik willem *nu* )
Het is huur, via een woningstichting. Ik kan per maand opzeggen, erg fijn omdat we volgend jaar misschien willen gaan samenwonen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:18 schreef sanger het volgende:
Ziet er netjes uit Syrena, leuk appartementje.
Is het eigenlijk koop of huur?
Ik heb nog wel een Bonde TV-meubel tekoop. Zowel een TV-meubel als de boven opzet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:21 schreef Syrena het volgende:
Kast waar de TV op komt heb ik nergens zien staan, waarschijnlijk uit de collectie...
De Bonde boekenkast moet 200 euro kosten maar omdat ie verstelbare planken heeft zit je van opzij tegen een hele rits gaatjes aan te kijken. Erg lelijk. Je kan er wel deurtjes inhangen, maar dat is een beetje raar als je graag een open boekenkast wil hebben.
Ik heb ook een witte Bonde boekenkast, 2.18 hoog geloof ik en rvs pootjes eronder. Heb er 3 dichte witte deuren bij gekocht omdat ik me na een tijdje dood ergerde aan hoe rommelig het er steeds uitzag (al heb je dat wel eens met een boekenkast natuurlijk). Al zet je die boeken nog zo netjes op een rij, op kleur en vorm gesorteerd, zo'n enorme kast vol boeken oogt altijd rommelig. Dus ik heb een dichte boekenkastquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:21 schreef Syrena het volgende:
De Bonde boekenkast moet 200 euro kosten maar omdat ie verstelbare planken heeft zit je van opzij tegen een hele rits gaatjes aan te kijken. Erg lelijk. Je kan er wel deurtjes inhangen, maar dat is een beetje raar als je graag een open boekenkast wil hebben.
Die is inderdaad héél stoer! Je hebt zeker niet heel toevallig een cadaucode (oid) van nonplusulta? Ik wil hem namelijk ook bestellenquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:05 schreef Syrena het volgende:
[afbeelding]
OOhhhhh deze wil ik!! Als je hem mept zegt ie hoe laat het is! Ideaal voor halfblinde kippen zoals ik!
Ik ben wel een site tegengekomen waar ik er 100 voor 15 euro kon hebben o.i.d. maar honderd vond ik een beetje veelquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:13 schreef heinl het volgende:
[..]
Die is inderdaad héél stoer! Je hebt zeker niet heel toevallig een cadaucode (oid) van nonplusulta? Ik wil hem namelijk ook bestellen![]()
Zelfde kleur als het servies dat je nu met Dukaten kan krijgen, alleen dan met hele fijne lijntjes op de rand. Ik vrees dat het bijna niet te fotograferen is, zal morgen eens eenn poging wagen.quote:
Witte vind ik ook het stoerstquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben wel een site tegengekomen waar ik er 100 voor 15 euro kon hebben o.i.d. maar honderd vond ik een beetje veelIk hoop dat ik 'm in Barcelona tegenkom, hij zou daar 14,10 euro kosten. Eentje voor je meenemen?
Ik wil zelf de witte.
Ja he, het is zooooooo coolquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:15 schreef Igraine het volgende:
Dat behang is echt supertof! Ik heb er bijna spijt van dat ik het niet hier in de keuken gedaan heb...
De muur in je woonkamer is ook leuk zeg, zo komen die 'lelijke' tegels in je keuken ook veel minder lelijk over![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:29 schreef Igraine het volgende:
Oh dat doe ik ook altijd hoor, toen we met de babykamer bezig waren lief ik standaard met allerlei verfstrookjes, behangstukjes en houtstukjes in m'n tas rond...
Je kan maar net tegen iets leuks aanlopen!
Nu gaan we de woonkamer, keuken en hal verbouwen en ga ik precies hetzelfde doen..
Ik kon ook nergens de juiste kleur vinden. Is weinig keus in dat spul.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:32 schreef Syrena het volgende:
Ik vond mezelf al raar, maar tot nu toe heb ik in elke zaak gewoon mijn tegel uit de tas getrokken en 'm bij badmatten en handdoeken gehouden. Niemand zei er iets van, dus ik nam al aan dat dan toch wel meer mensen zoiets doen.
Ik wil goddorie eindelijk eens een goeie oranje/terra badmat vindenIk ben neig er sterk naar om gewoon twee extra handdoeken te kopen bij de Action en zelf matjes te maken. Alleen nog ff denken wat ik dan als ondergrond moet nemen.
Het is echt leukquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Cool retrobehang! Ga ik ook nemen als ik verhuis.
Het is nu overal te krijgen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het is echt leukHier had ik het idee vandaan: http://www.designfordelight.nl , maar ze zijn een beeeeeeetje duur. Dus zodra ik bij de Kwantum dit behang zag dacht ik:
![]()
Ik ben nog niet bij de grote Hema geweest (we hebben er meerdere). Maar tot nu toe is hetquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:37 schreef Igraine het volgende:
Hebben ze bij de hema geen oranje badmatten?
Yup. Geen oranje.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heb je de Xenos al geprobeerd?
Ben ik idd geweest, kleur klopte net niet.........maar ik moet toch nog terug, want ik ben verliefd op Peterquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of de Leen Bakker? Je zocht iets in het terra/oranje toch? De Pablo badmat lijkt me in die buurt te komen... De badmat kost 17, 99, de toiletmat 9,99. Geloof ik dan.
Uhuh, m'n werkgever promoten
Volgens mij van die doosjes om eieren in te zettenquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens mij van die doosjes om eieren in te zetten
Oh ik dacht een jeu de boules setquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens mij van die doosjes om eieren in te zetten
Gaat helemaal goedkomen met die slaapkamer hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 22:26 schreef clauwheee het volgende:
Syrena! Dit had ik ff gemistLeuk je eigen stek, feli!
Woonkamer is leuk! Slaapkamer vind ik wat euh..druk
Tweepersoons dekbedovertrekken?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Gaat helemaal goedkomen met die slaapkamer hoorIk heb nu wel twee paar dekbedovertrekken in de aanbieding
Eentje met blommen en eentje met bollen. Dat gaat echt vreselijk vloeken denk ik. Zal ze morgen eens meenemen en naast de muur houden
(hou V&A maar in de gaten hahaha)
Hoe is het met jullie stekje?! En met het werk enzo?! Alles goed?
Nee, helaas, viermaal eenpersoons. Mijn moeder wil de blommen wel, maar de bollen niet (bollendekbed dat een tijd terug bij de Hema in de aanbieding was).quote:Op zondag 5 maart 2006 23:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tweepersoons dekbedovertrekken?
Die ligt 2 minuten lopen van mijn woonst af, maar het was niet de goeie kleur helaasquote:Op maandag 6 maart 2006 16:24 schreef B.A.Trix het volgende:
Het is niet helemaal mijn smaak maar het ziet er al netjes uit!!![]()
Ik was van de week bij de action en daar hadden ze allemaal oranje spulletjes. Zoals zo'n rond kleed en een wcborstelhouderding hadden ze ook!! Is misschien handig om daar ff te kijken..![]()
Shit....quote:Op maandag 6 maart 2006 16:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die ligt 2 minuten lopen van mijn woonst af, maar het was niet de goeie kleur helaas
Vanavond plan B: de matjes van de Ikea ombouwenquote:
Ow okquote:Op zondag 5 maart 2006 22:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Gaat helemaal goedkomen met die slaapkamer hoorIk heb nu wel twee paar dekbedovertrekken in de aanbieding
Eentje met blommen en eentje met bollen. Dat gaat echt vreselijk vloeken denk ik. Zal ze morgen eens meenemen en naast de muur houden
(hou V&A maar in de gaten hahaha)
Hoe is het met jullie stekje?! En met het werk enzo?! Alles goed?
Ik ook.. maar smaken verschillen he..quote:Op maandag 6 maart 2006 18:32 schreef Sjoem het volgende:
Leuk behang!
Ik vond dat rode in de woonkamer trouwens best mooi
We hebben de hele woonkamer al geschilderd. Verf op behang.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:04 schreef Lishe het volgende:
Maar dat kan toch nog Syrena? Ik weet niet wat er in de woonkamer op de muur zit, maar anders zou je misschien een baan horizontaal kunnen plakken. Of een vierkant op de muur. Of, of, of een groot canvas bekleden. (Dat heb ik in de gang, n.a.v. een tip van mijn vriendinnetje. 3 canvassen bekleed met mijn lievelingsstof. Zij heeft hetzelfde gedaan met behang. Erg mooi!)
Je zou de tegels ook kunnen verven natuurlijk.....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:01 schreef Syrena het volgende:
Overigens zou ik nog steeds het liefst alle bruine tegels van de muren hakken....... maar goed, dat laat het budget niet toe. Of eigenlijk wel, maar ik blijf er toch niet zo heel lang wonen.
Mag niet van de woningstichting. Ik heb het al met de technische meneer besproken voordat ik het contract getekend heb. Nou ja, het mocht wel (zei hij met twijfel in zijn stemquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:32 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Je zou de tegels ook kunnen verven natuurlijk.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |