abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35598416
Ja EINDELIJK, ik heb een flatje. Pardon...appartement.

Buitenkant (ik woon helemaal bovenin, bij zo'n dakbalkon)

Woonkamer & open keuken:

Twee slaapkamers:

Berging:

Balkon voorkant:

Badkamer:

En een tweede toilet, maar ik ben vergeten om dat op de foto te zetten
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_35598532
De afgelopen dagen hebben we de woonkamer & keuken geverfd, crème (mijn moeder noemt het stug beige ) met chocoladebruine streep en een vlak om de verwarming heen. Ik heb het choco-vlak nog niet gezien toen het droog was, vanavond foto's maken.

Badkamer & toilet zijn ook crème boven de tegels. De berging hebben we opnieuw gewit. Ik heb daar ook mijn eerste klusverwonding opgelopen ik zat bij de pijpen te schilderen, wil opstaan en knal zo met mijn kop tegen de kraan van de wasmachine. Auw.

Ik vind de tegels echt ugly, maar goed, ik woon hier niet eeuwig. Dus van de nood een deugd maken, badkamer en plee worden semi-retro. Houten toiletbrillen, oude foto's van moi "vroegah" en oranje en bruine accessoires.

Als iemand weet waar ik een oranje wc borstel kan vinden (2 stuks) let me know! Retro-bruin mag ook.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_35598655
En hopelijk vandaag naar de Ikea, waar ik een oranje badmat heb gespot, oranje douchegordijn, oranje handddoeken

Ik moet alleen de hoekjes van de badkamer nog even opmeten. Ik wil perse een dicht kastje op de badkamer, mijn zooi hoeft niet contstant in het zicht te staan, maar er is eigenlijk geen plaats voor, dankzij de handig geplaatste radiator en de pijpen die overal over de muur heen lopen

Oja, foto die op de wc komt:

Cute huh!
pi_35598679
Gefeliciteerd met je eigen appartementje!!!

Ziet er leuk uit!
pi_35598767
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:32 schreef -Marc- het volgende:
Gefeliciteerd met je eigen appartementje!!!

Ziet er leuk uit!
Thanx Ben er ook helemaal happy mee

Dit wordt het behang op de slaapkamer (wel maar 1 wand, tis een "beetje" druk)

Rest van de wanden zal lichtroze worden.
pi_35598769
Leuk flatje... appartement. Wel lekker beschut zo dat balkonnetje.
  † In Memoriam † woensdag 1 maart 2006 @ 10:37:37 #7
81992 Githa
pi_35598846
leuk leuk leuk Syrena weet je al wat je met dat rood gaat doen?
pi_35598861
Gefeliciteerd met je huisje, erg leuk! En aan de foto te zien geloof ik niet ver bij mij vandaan
Wat betreft die wc borstel, bij Barré op de Steenweg (als ik tenminste goed heb gegokt waar je gaat wonen) heb ik wel eens zoiets gezien, maar of ze het nu nog hebben? Anders zou je misschien een gewone saaie borstel kunnen kopen in een kokervormige houder o.i.d. die je kunt beplakken met retro behang (eventueel nog met plakfolie erover) of van dat decoratieve plakplastic? Veel succes met schilderen en inrichten!
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:39:32 #9
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_35598889
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:35 schreef Syrena het volgende:

[..]

Thanx Ben er ook helemaal happy mee

Dit wordt het behang op de slaapkamer (wel maar 1 wand, tis een "beetje" druk)
[afbeelding]

Rest van de wanden zal lichtroze worden.
En lila plinten?
Vampire Romance O+
pi_35598945
Oh ja, misschien wel een tip voor je badkamer, als je geen plek heb om ergens een kastje te zetten dan zijn deze van Ikea ideaal:

Kunnen ook gewoon tegen een tegelwand opgehangen worden, mits stevige pluggen en schroeven e.d. Wellicht met een ander deurtje ervoor, paar naast elkaar, en je kunt er heel wat in kwijt.
pi_35598947
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:38 schreef Paladina het volgende:
Gefeliciteerd met je huisje, erg leuk! En aan de foto te zien geloof ik niet ver bij mij vandaan
Wat betreft die wc borstel, bij Barré op de Steenweg (als ik tenminste goed heb gegokt waar je gaat wonen) heb ik wel eens zoiets gezien, maar of ze het nu nog hebben? Anders zou je misschien een gewone saaie borstel kunnen kopen in een kokervormige houder o.i.d. die je kunt beplakken met retro behang (eventueel nog met plakfolie erover) of van dat decoratieve plakplastic? Veel succes met schilderen en inrichten!
Oehhh Barré....*keching* (is idd dichtbij) Plakplastic is een goed idee. Ik moet ook wat reepjes hebben voor in de keuken. Op de kastjes en laden zaten nog extra greepjes, maakte het heel druk. Dus die heb ik eraf geschroefd en de gaten gevuld, maar je ziet het van dichtbij toch wel goed. Dus daar moet iets overheen.

Githa: het rood heb ik vervangen door crème en chocobruin.
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:43:48 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35598996
Leuk Syrena!

Je badkamerplannen vind ik ook wel heel erg leuk!
pi_35599015
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:42 schreef Paladina het volgende:
Oh ja, misschien wel een tip voor je badkamer, als je geen plek heb om ergens een kastje te zetten dan zijn deze van Ikea ideaal:
[afbeelding]
Kunnen ook gewoon tegen een tegelwand opgehangen worden, mits stevige pluggen en schroeven e.d. Wellicht met een ander deurtje ervoor, paar naast elkaar, en je kunt er heel wat in kwijt.
Jaaaaaaaahhh zoiets moet dan boven de wc komen Denk dat ik boven het bad maar plankjes doe, met mijn shampoo enzo erop. Spiegel wil ik eigenlijk ook weg, ik wil een langere.

Waarom moet ik werken vandaag Ik wil nog meer shoppen en geld uitgeven
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:45:34 #14
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35599051
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:42 schreef Paladina het volgende:
[afbeelding]
Goede tip, ik heb die met een spiegeldeur, ideaal!
Lekker douchen!
pi_35599130
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk Syrena!

Je badkamerplannen vind ik ook wel heel erg leuk!
Originele plannen voor de badkamer was wit en grijs Ik heb zo'n steentjeswcbril van de Xenos, en daar had ik mooie handdoeken van de Hema bij bedacht (heel donker, antraciet, keimooi).

Maar ja, bruine tegels Dus nu krijgt de retro-muts in me de vrije hand.

Ik ben ook al bij de Kringloop gaan neuzen, maar dat viel echt ontzettend tegen zeg. Hele vieze spullen . Misschien dit weekend nog naar de Emmaus, daar ging ik vroeger met mijn oma wel eens naartoe en ik kan me herinneren dat die veel meer hadden.

OH, bedenk me net dat ik nu ook een stapel Suske en Wiske's op de wc kan neerleggen Oranje!
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:50:06 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35599200
Vergeet ook niet zo'n heel goor groenig kleedje op de grond he!
Die dan van licht naar donker overgaan in cirkels.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 maart 2006 @ 10:50:21 #17
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35599207
*stiekem meekijkt naar Syrena's paleisje*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35599369
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
Vergeet ook niet zo'n heel goor groenig kleedje op de grond he!
Die dan van licht naar donker overgaan in cirkels.
Oranje

Ik zit nu te kwijlen op de site van apart design Vriendje heeft daar ook wat dingetjes besteld zie ik
pi_35599646

OOhhhhh deze wil ik!! Als je hem mept zegt ie hoe laat het is! Ideaal voor halfblinde kippen zoals ik!
  † In Memoriam † woensdag 1 maart 2006 @ 11:18:58 #20
81992 Githa
pi_35600064

Lishe had een leuke link voor retro wasbakken echt heel heel leuk! en duur

Maaruh chocolade bruin met creme is mooi!
Heb je al nieuwe foto's of heb je het alleen bedacht en zit het er nog niet op
pi_35600282
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:18 schreef Githa het volgende:

Lishe had een leuke link voor retro wasbakken echt heel heel leuk! en duur

Maaruh chocolade bruin met creme is mooi!
Heb je al nieuwe foto's of heb je het alleen bedacht en zit het er nog niet op
Het zit er al op, alleen nog geen foto's gemaakt Lui ben ik
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:22:13 #22
30488 coolbabe
My little pwny
pi_35603726
Je hebt leuke plannen Syrena
Oh enne..dit is geen tvp
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_35604885
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 13:22 schreef coolbabe het volgende:
Je hebt leuke plannen Syrena
Oh enne..dit is geen tvp
Niet?! Vertel!

Ik ben helemaal geobserdeerd door die wekker...wil er alleen geen 25 euro voor betalen. Nu heb ik een Spaanse site ontdekt, maar mijn spaans is echt...eh.....slecht. Ik ga eens uitvissen of er in Barcelona niet zo'n winkel zit, daar ga ik 24 mrt heen (al kan ik vast niet zo lang wachten, ik willem *nu* )
  woensdag 1 maart 2006 @ 14:34:46 #24
107004 Leep
of wel natuurlijk
pi_35606108
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 14:00 schreef Syrena het volgende:

[..]

Niet?! Vertel!

Ik ben helemaal geobserdeerd door die wekker...wil er alleen geen 25 euro voor betalen. Nu heb ik een Spaanse site ontdekt, maar mijn spaans is echt...eh.....slecht. Ik ga eens uitvissen of er in Barcelona niet zo'n winkel zit, daar ga ik 24 mrt heen (al kan ik vast niet zo lang wachten, ik willem *nu* )
Tja alsie dan de tijd in het spaans zegt heb je er niet veel aan...
of niet natuurlijk
pi_35606777
Whoooooo de winkel zit idd gewoon in Barcelona! Als ik het goed begrijp tenminste
Kan ik IRL die wekker meppen en kijken wat ie zegt.
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:18:33 #26
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_35607830
Ziet er netjes uit Syrena, leuk appartementje.

Is het eigenlijk koop of huur?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:21:23 #27
30488 coolbabe
My little pwny
pi_35610331
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 14:00 schreef Syrena het volgende:

[..]

Niet?! Vertel!

stiekum toch een tvp
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_35610719
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:18 schreef sanger het volgende:
Ziet er netjes uit Syrena, leuk appartementje.

Is het eigenlijk koop of huur?
Het is huur, via een woningstichting. Ik kan per maand opzeggen, erg fijn omdat we volgend jaar misschien willen gaan samenwonen.
pi_35612195
Die wekker is gaaf
Ben benieuwd hoe het verder wordt!
pi_35613156
We gaan zo naar een collega van pa, die had nog een weinig gebruikt gasfornuis! Hopelijk is het wat en vraagt ie er niet veel voor Koelkast heb ik ook al, een vriend van mijn oom werkt als verzekeringsagent en die kan dus aan koelkasten komen. Van mensen die brand hebben gehad en na de schoonmaak liever een andere koelkast willen van de verzekering.

Gratis koelkasten rulen Ik wil graag nog een diepvriesje erbij, kan ik in de kelderberging zetten (die is echt mega groot). Dan alleen nog een wasmachine en TV.

Nou ja en meubels Ben erg benieuwd naar de Mysinge bank van Ikea.
pi_35614195
Zo, alweer terug. Een gratis fornuis rijker!
Het ziet er echt tiptop uit, bovenkant volgens mij nooit gebruikt, alleen oven ff uitschuren.

En, groot pluspunt, de oven gaat vanzelf aan, geen gekloot met aanstekers enzo
pi_35635191
Zo, fornuis staat op zijn plek en het werkt! Alleen even een andere aansteker kopen. Ik heb er nu eentje van de eurowinkel, absoluut niks mis mee, maar je moet twee knopjes tegelijk indrukken. En twee knopjes tegelijk en dan ook nog gas dat vrij wegstroomt, dat vind ik eng. Dus nu moet ik gewoon zo'n dingetje met 1 knopje: *klak* en dan het gas aansteken.

Ikea was een grote teleurstelling. De Mysinge bank is mooi groot, maar erg lelijk van achter. De bank zal bij mij vrij in de ruimte staan en dan wil ik niet tegen een lelijke achterkant aankijken. Ook zijn de zijleuningen niet erg hoog. De stof was wel mooi, maar erg licht.

Kast waar de TV op komt heb ik nergens zien staan, waarschijnlijk uit de collectie...

De Bonde boekenkast moet 200 euro kosten maar omdat ie verstelbare planken heeft zit je van opzij tegen een hele rits gaatjes aan te kijken. Erg lelijk. Je kan er wel deurtjes inhangen, maar dat is een beetje raar als je graag een open boekenkast wil hebben.

De Expedit kleine versie vind ik echt te laag. Zo'n net-niet boekenkast. Wat ook logisch is, want het is bedoeld als roomdivider. Ze hadden wel een versie met maar 2 kolommen, maar die is ook maar 1.49 hoog. Pap opperde nog om er pootjes onder te schroeven, dus dat hou ik nog even in mijn achterhoofd.

Eetkamertafel was leuk maar ik kreeg het benauwd toen ik bedacht dat daar dan ook stoeltjes bij moeten. En die zaten echt prut. Alleen 1 soort niet, maar dan moet je wel een kussentje onder je kont. En dan werd het witte tafel + witte stoelen. Dus toen ging ik weer vreselijk twijfelen aan mijn keuze voor witte meubels.... ZUCHT!

Ik heb als troost maar een zak Daim gekocht. De oranje badmatten waren uitverkocht en wat er wel nog lag waren echt van die frommels. Maar ze waren ook maar 2,95 trouwens.

Het fotolijstje dat ik van de Blokker heb staat wel geweldig op de wc! Alleen nog een foto voor in het andere lijstje en dan ophangen.

Van het weekend behang afhalen.....bleeeeeh. Ik hoop dat het er makkelijk af gaat, op de slaapkamer zit namelijk structuurbehang dat is overgeverfd...ai.
pi_35640481
Zo'n update en geen nieuwe foto's???
Het ziet er echt leuk uit! Ik herken je Ikea ervaring wel, heb ook vaak dingen online/ in de gids gezien maar als je het daar bekijkt valt het toch nogal tegen. Volgens mij kunnen witte meubels echt wel heel erg leuk zijn, alleen bij een bank lijkt het me nogal lastig qua besmettelijkheid. Maar die zou je natuurlijk 'chocola' kleurig kunnen doen

Tip: zoek eens op marktplaats 'oranje jaren 70' , hoop leuke hebbedingetjes, waaronder dit
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  donderdag 2 maart 2006 @ 13:48:48 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35640589
Waar blijven idd de foto's van het chocoladebruin!

Balen dat je zoektocht naar meubels op niets uitgelopen is.
pi_35640740
Fototoestel uit m'n tas gehaald Dat was niet slim.

Ja dat van die meubels was erg rot. Maar ja, ik als Weegschaal zijnde zou het ook wonderbaarlijk zijn geweest als ik in 1 avond alles had gevonden. Maar stiekem hoopte ik dat wel hahaha!

Ik ga zometeen langs de Leenbakker, daar hebben ze een oranje ribstoffen bank. Hij is echt leuk, maar ja, oranje en wit....hmmmm. Ze hebben 'm ook in bruin, maar ik wil 'm graag helemaal zien en niet alleen zo'n lapje test-stof-dinges.

Mijn ouders gruwden al bij het idee, maar dat komt omdat ze zelf een bruine ribstoffen bank hebben gehad en die echt grondig zat waren na 12 jaar . Misschien neem ik wel geen salontafel. Lekker onpraktisch, maar alweer 1 ding minder om uit te zoeken
pi_35642612
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 10:21 schreef Syrena het volgende:
Kast waar de TV op komt heb ik nergens zien staan, waarschijnlijk uit de collectie...

De Bonde boekenkast moet 200 euro kosten maar omdat ie verstelbare planken heeft zit je van opzij tegen een hele rits gaatjes aan te kijken. Erg lelijk. Je kan er wel deurtjes inhangen, maar dat is een beetje raar als je graag een open boekenkast wil hebben.
Ik heb nog wel een Bonde TV-meubel tekoop. Zowel een TV-meubel als de boven opzet.
pi_35646249
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 10:21 schreef Syrena het volgende:

Ik heb ook een witte Bonde boekenkast, 2.18 hoog geloof ik en rvs pootjes eronder. Heb er 3 dichte witte deuren bij gekocht omdat ik me na een tijdje dood ergerde aan hoe rommelig het er steeds uitzag (al heb je dat wel eens met een boekenkast natuurlijk). Al zet je die boeken nog zo netjes op een rij, op kleur en vorm gesorteerd, zo'n enorme kast vol boeken oogt altijd rommelig. Dus ik heb een dichte boekenkast
pi_35655457
Mijn ouders zijn beide echt ANTI boekenkast Die liepen al stiekem opgelucht te kijken.

Maar ik wil er dus perse eentje, ik heb van veel boekenseries alles compleet. Ik kan toch niet mijn hele collectie er in kwijt, maar wel mijn kookboeken en die series dan. En wat fotolijstjes enzo.

Ik heb gewoon een tic, ik zit op m'n werk al steeds tegen boeken aan te kijken

Waarschijnlijk wordt het toch de twee-kolom Expedit, en dan pootjes eronder.

Vandaag mijn servies gekocht tis zo mooi van de Blokker. Ze hadden het nergens meer, alleen nog bij ons in het dorp. En nu ben ik bang dat het uit de collectie gaat Voorzichtig afwassen dus.
pi_35655903
Leuk huis! Ik ben idd benieuwd naar de met-chocoladebruine muur!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:57:07 #40
129873 Marjan_K
I used to dream
pi_35656040
enne foto of uitleg van het servies??
Or maybe something I thought
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 maart 2006 @ 21:09:39 #41
13151 crew  Rewimo
pi_35656520
Je bent lekker bezig, Syrena

Witte meubels zijn wel errug fout natuurlijk Ben je trouwens al aan het macrameeën, want dat hoort er echt wel bij
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:44:56 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35657846
Syrena, en een paar losse boekenplanken dan?
Die kan je dan precies zo ophangen zoals jij ze wil en waar jij ze wil...
Bij ons hangen ze in een hoek maar midden op de muur kan ook.
En ze zijn er ook nog in verschillende kleuren. Evt. zou je bijvoorbeeld achter die planken weer een wit of een ander gekleurd vlak kunnen doen op je oranje muur of zo. Of nou ja, een cirkel, retro is toch van de rondjes?

Even een voorbeeldje:
http://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/Dsc01540-k.jpg
en een iets sfeervoller uitzichtje: http://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/Dsc01752-k.jpg
pi_35659035
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:05 schreef Syrena het volgende:
[afbeelding]

OOhhhhh deze wil ik!! Als je hem mept zegt ie hoe laat het is! Ideaal voor halfblinde kippen zoals ik!
Die is inderdaad héél stoer! Je hebt zeker niet heel toevallig een cadaucode (oid) van nonplusulta? Ik wil hem namelijk ook bestellen
pi_35659756
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 22:13 schreef heinl het volgende:

[..]

Die is inderdaad héél stoer! Je hebt zeker niet heel toevallig een cadaucode (oid) van nonplusulta? Ik wil hem namelijk ook bestellen
Ik ben wel een site tegengekomen waar ik er 100 voor 15 euro kon hebben o.i.d. maar honderd vond ik een beetje veel Ik hoop dat ik 'm in Barcelona tegenkom, hij zou daar 14,10 euro kosten. Eentje voor je meenemen? Ik wil zelf de witte.
pi_35659816
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:57 schreef Marjan_K het volgende:
enne foto of uitleg van het servies??
Zelfde kleur als het servies dat je nu met Dukaten kan krijgen, alleen dan met hele fijne lijntjes op de rand. Ik vrees dat het bijna niet te fotograferen is, zal morgen eens eenn poging wagen.

Nu ga ik dromen van ovens uitschurenn enzo
  donderdag 2 maart 2006 @ 22:35:23 #46
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35659915
het begint al aardig te vorderen ben benieuwd nara het totaal plaatje
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_35660575
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 22:31 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik ben wel een site tegengekomen waar ik er 100 voor 15 euro kon hebben o.i.d. maar honderd vond ik een beetje veel Ik hoop dat ik 'm in Barcelona tegenkom, hij zou daar 14,10 euro kosten. Eentje voor je meenemen? Ik wil zelf de witte.
Witte vind ik ook het stoerst

Als je er een voor me mee zou willen nemen, héél graag
pi_35720567
Zooooooooooooooo. Gister snel snel behang erafgetrokken in de slaapkamer en het halletje. En vanmorgen (bijna middag...) aan het behangen. De slaapkamer ging prima (was maar 1 wand), het halletje ging stukken minder. Tja, behang van 2,50 euro... We moesten het halletje tussen de slaapkamers ook nog, dus snel even naar de Kwantum voor extra rollen. Een andere vestiging, dus ze hadden het papier wat ik al had niet meer. Dan maar 2 andere rollen genomen.

En dat bleek dus bagger Het scheurt gewoon uit elkaar. Twee banen gehangen en toen EINDELIJK naar huis, morgen de rest van het ene halletje maar doen.

Bij de Action heb ik nog ff handdoeken bijgehaald, terra-kleur! Ik zal het washandje de komende tijd in mijn tas meeslepen om een bijpassende badmat te kunnen vinden
pi_35720657
En....foto's!

Woonkamer met alleen het creme:

Woonkamer AF!

In de hoek het fornuis, oven is bijna schoon

En tadaaaaaaaaaaaaa....mijn retrobehangwand!! Vind het echt supertof. Jammer om er een bed tegenaan te zetten
  Jubileum moderator zaterdag 4 maart 2006 @ 21:02:32 #50
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35720727
Dat behang gaaf zeg!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_35721012
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:02 schreef Lois het volgende:
Dat behang gaaf zeg!
Ja he, het is zooooooo cool Ik heb best wat over, dus ik wilde aan de andere wand lijstjes maken met foto's erin, en dan onderin nog zo'n band behang.

En als het past (nog ff meten) krijg ik de oude kledingkast van mijn ouders (die dus écht uit de jaren 70 komt....) dan wilde ik op de deuren ook lijstjes maken met dat behang erin.
pi_35721246
Dat behang is echt supertof! Ik heb er bijna spijt van dat ik het niet hier in de keuken gedaan heb...

De muur in je woonkamer is ook leuk zeg, zo komen die 'lelijke' tegels in je keuken ook veel minder lelijk over
pi_35721552
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:15 schreef Igraine het volgende:
Dat behang is echt supertof! Ik heb er bijna spijt van dat ik het niet hier in de keuken gedaan heb...

De muur in je woonkamer is ook leuk zeg, zo komen die 'lelijke' tegels in je keuken ook veel minder lelijk over
is op de badkamer en wc ook zo, dat creme was echt een goeie zet. Ik ben nog steeds niet dol op de tegels, maar het is niet meer zo erg als eerst.

Bij de Kwantum waar ik vandaag was lag het behang er gewoon nog! Voor de volle mep! Maar helaas niet meer de blauwe variant. Hmmmmmm, ik kan natuurlijk ook een lampekap bekleden met dat spul....
pi_35721628
Ik loop vanaf vandaag dus rond met een badkamertegel in mij tas, 2 verfstrookjes (creme en bruin), een terra washandje en een strook retro-behang Wat ik ook wil kopen, het ZAL matchen met de kleuren die ik al heb.

Het is dat ik geen stukje perenhoutenpleebril in mijn tas krijg gepropt, anders nam ik die ook mee
pi_35721674
Oja, vergeet ik mijn bril te showen (badkamerwc heeft dezelfde)

Hij kleurt in het echt beter bij de tegels.
pi_35721689
Oh dat doe ik ook altijd hoor, toen we met de babykamer bezig waren lief ik standaard met allerlei verfstrookjes, behangstukjes en houtstukjes in m'n tas rond...
Je kan maar net tegen iets leuks aanlopen!

Nu gaan we de woonkamer, keuken en hal verbouwen en ga ik precies hetzelfde doen..
pi_35721765
Cool retrobehang! Ga ik ook nemen als ik verhuis.
pi_35721785
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:29 schreef Igraine het volgende:
Oh dat doe ik ook altijd hoor, toen we met de babykamer bezig waren lief ik standaard met allerlei verfstrookjes, behangstukjes en houtstukjes in m'n tas rond...
Je kan maar net tegen iets leuks aanlopen!

Nu gaan we de woonkamer, keuken en hal verbouwen en ga ik precies hetzelfde doen..
Ik vond mezelf al raar, maar tot nu toe heb ik in elke zaak gewoon mijn tegel uit de tas getrokken en 'm bij badmatten en handdoeken gehouden. Niemand zei er iets van, dus ik nam al aan dat dan toch wel meer mensen zoiets doen.

Ik wil goddorie eindelijk eens een goeie oranje/terra badmat vinden Ik ben neig er sterk naar om gewoon twee extra handdoeken te kopen bij de Action en zelf matjes te maken. Alleen nog ff denken wat ik dan als ondergrond moet nemen.
pi_35721824
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:32 schreef Syrena het volgende:
Ik vond mezelf al raar, maar tot nu toe heb ik in elke zaak gewoon mijn tegel uit de tas getrokken en 'm bij badmatten en handdoeken gehouden. Niemand zei er iets van, dus ik nam al aan dat dan toch wel meer mensen zoiets doen.

Ik wil goddorie eindelijk eens een goeie oranje/terra badmat vinden Ik ben neig er sterk naar om gewoon twee extra handdoeken te kopen bij de Action en zelf matjes te maken. Alleen nog ff denken wat ik dan als ondergrond moet nemen.
Ik kon ook nergens de juiste kleur vinden. Is weinig keus in dat spul.
pi_35721874
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Cool retrobehang! Ga ik ook nemen als ik verhuis.
Het is echt leuk Hier had ik het idee vandaan: http://www.designfordelight.nl , maar ze zijn een beeeeeeetje duur. Dus zodra ik bij de Kwantum dit behang zag dacht ik:
pi_35721929
Hebben ze bij de hema geen oranje badmatten?
pi_35721936
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:35 schreef Syrena het volgende:

[..]

Het is echt leuk Hier had ik het idee vandaan: http://www.designfordelight.nl , maar ze zijn een beeeeeeetje duur. Dus zodra ik bij de Kwantum dit behang zag dacht ik:
Het is nu overal te krijgen.
pi_35722045
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:37 schreef Igraine het volgende:
Hebben ze bij de hema geen oranje badmatten?
Ik ben nog niet bij de grote Hema geweest (we hebben er meerdere). Maar tot nu toe is het qua badmatten. En wc-borstels ook trouwens. Veel mensen willen geen mat meer lijkt het.

Ik wilde graag zo'n ronde, van Ikea. Maar de stevige variant (met latex eronder) hebben ze niet in het oranje. Die van 2,95 wel, maar dat is de kleur weer niet.

Denk dat ik de zwarte matjes van mijn moeder jat en dan zo'n handdoek eromheen frot ofzo.
pi_35722062
Heb je de Xenos al geprobeerd?
pi_35722083
Zo balen dat ze oranje al verkocht hebben

Vond 'm echt super
pi_35722114
Wat zijn dat?
pi_35722116
Of de Leen Bakker? Je zocht iets in het terra/oranje toch? De Pablo badmat lijkt me in die buurt te komen... De badmat kost 17, 99, de toiletmat 9,99. Geloof ik dan.

Uhuh, m'n werkgever promoten

Edit: dit ging dus over een mat. Voordat die bobbeldingen voorbij kwamen
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_35722126
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heb je de Xenos al geprobeerd?
Yup. Geen oranje.
Ik ben nog niet bij de Hornbach geweest, die hadden deze week een special met oa. een oranje/roze badkamer.
pi_35722167
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of de Leen Bakker? Je zocht iets in het terra/oranje toch? De Pablo badmat lijkt me in die buurt te komen... De badmat kost 17, 99, de toiletmat 9,99. Geloof ik dan.

Uhuh, m'n werkgever promoten
Ben ik idd geweest, kleur klopte net niet.........maar ik moet toch nog terug, want ik ben verliefd op Peter (ribfluwelen bank ) Washandje zit al in m'n tas.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 maart 2006 @ 21:48:57 #70
13151 crew  Rewimo
pi_35722266
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat zijn dat?
Volgens mij van die doosjes om eieren in te zetten
pi_35722344
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:48 schreef Rewimo het volgende:

[..]

echt geweeeeeellldig vind ik ze. Toch eens surfen of ze nog ergens anders te krijgen zijn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 maart 2006 @ 21:54:10 #72
13151 crew  Rewimo
pi_35722446
Allemaal dingen uit mijn jeugd
pi_35722491
2,50 dollar!! Maar geen oranje
pi_35722496
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:48 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Oh ik dacht een jeu de boules set
pi_35722654
Igraine
Ik ken het van bij mijn oma, vandaar dat ik aannam dat iedereen wel wist wat 't was.
Gave site: http://www.swiet.nl . Maar die wat daar staat is te groot.
pi_35722670
Ik dacht ook aan jeu de boules.
pi_35726276
Ik dacht ook jeu de boules, zeker door die twee kleine balletjes Anyway, leuk huis! Ik blijf meelurken.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_35733153
Wow, dat behang!! Ziet er allemaal gaaf uit hoor!
  zondag 5 maart 2006 @ 10:15:32 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35733332
Wat is je woonkamer mooi geworden zeg!

Het behang in de slaapkamer vind ik wat overdone. Ik had het wrsch bij een paar symmetrische banen gelaten. Ik krijg al hoofdpijn van de foto!
pi_35756908
Syrena! Dit had ik ff gemist Leuk je eigen stek, feli!

Woonkamer is leuk! Slaapkamer vind ik wat euh..druk
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_35758445
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:26 schreef clauwheee het volgende:
Syrena! Dit had ik ff gemist Leuk je eigen stek, feli!

Woonkamer is leuk! Slaapkamer vind ik wat euh..druk
Gaat helemaal goedkomen met die slaapkamer hoor Ik heb nu wel twee paar dekbedovertrekken in de aanbieding Eentje met blommen en eentje met bollen. Dat gaat echt vreselijk vloeken denk ik. Zal ze morgen eens meenemen en naast de muur houden (hou V&A maar in de gaten hahaha)

Hoe is het met jullie stekje?! En met het werk enzo?! Alles goed?
pi_35758532
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:59 schreef Syrena het volgende:

[..]

Gaat helemaal goedkomen met die slaapkamer hoor Ik heb nu wel twee paar dekbedovertrekken in de aanbieding Eentje met blommen en eentje met bollen. Dat gaat echt vreselijk vloeken denk ik. Zal ze morgen eens meenemen en naast de muur houden (hou V&A maar in de gaten hahaha)

Tweepersoons dekbedovertrekken?
pi_35764688
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Tweepersoons dekbedovertrekken?
Nee, helaas, viermaal eenpersoons. Mijn moeder wil de blommen wel, maar de bollen niet (bollendekbed dat een tijd terug bij de Hema in de aanbieding was).

Maar ik heb nog hoop dat het wel gaat
pi_35766811
Ziet er leuk uit! Ben benieuwd wat voor meubels je er gaat neerzetten. Nooit geweten dat die appartementen zo ruim waren, zien er kleiner uit van de buitenkant. En een badkuip heerlijk!
  maandag 6 maart 2006 @ 16:24:51 #85
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35777734
Het is niet helemaal mijn smaak maar het ziet er al netjes uit!!
Ik was van de week bij de action en daar hadden ze allemaal oranje spulletjes. Zoals zo'n rond kleed en een wcborstelhouderding hadden ze ook!! Is misschien handig om daar ff te kijken..
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_35777835
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:24 schreef B.A.Trix het volgende:
Het is niet helemaal mijn smaak maar het ziet er al netjes uit!!
Ik was van de week bij de action en daar hadden ze allemaal oranje spulletjes. Zoals zo'n rond kleed en een wcborstelhouderding hadden ze ook!! Is misschien handig om daar ff te kijken..
Die ligt 2 minuten lopen van mijn woonst af, maar het was niet de goeie kleur helaas
  maandag 6 maart 2006 @ 16:34:19 #87
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35778079
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:27 schreef Syrena het volgende:

[..]

Die ligt 2 minuten lopen van mijn woonst af, maar het was niet de goeie kleur helaas
Shit....
pi_35778511
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:34 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Shit....
Vanavond plan B: de matjes van de Ikea ombouwen Ik heb terra-kleurige handdoeken van de Action, kijken of ik die om die mat heenkrijg

Ondertussen ben ik al uit aan het kijken naar losse oranje of bruine bloempotten zonder gat, om daar een losse borstel in te stoppen. Want losse borstels hebben ze bij de Action! (niet goed dat die zo dichtbij ligt )
pi_35781431
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:59 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ow ok

Welk stekkie (Lukt dus nog niet echt) Verder alles prima!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Moderator maandag 6 maart 2006 @ 18:31:28 #90
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_35781887
"Laat ik het maar omschrijven als niet mijn smaak"

Verder heel leuk huis hoor ben benieuwd naar het eindresultaat
pi_35781948
Leuk behang!

Ik vond dat rode in de woonkamer trouwens best mooi
  maandag 6 maart 2006 @ 18:53:27 #92
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35782793
quote:
Op maandag 6 maart 2006 18:32 schreef Sjoem het volgende:
Leuk behang!

Ik vond dat rode in de woonkamer trouwens best mooi
Ik ook.. maar smaken verschillen he..
pi_35800155
In het echt was het rood heel anders rood dan op de foto's Want op de foto's vond ik het ook best mooi. Het vloekte alleen ontzettend bij de tegels van de keuken EN de mensen waren enorm slordige schilders Ik heb alle stopcontacten en lichtknopjes van de muur moeten halen 1. omdat we de muur moesten verven en 2. omdat ze van onder tot boven onder de verf zaten.

Op het lichtknopje van de ene slaapkamer zaten zelfs 2 soorten, onderop blauw, daarbovenop witte latex . Hoeveel moeite is het nou om die dingen van de muur te halen voordat je begint te sauzen?
pi_35800206
Overigens zou ik nog steeds het liefst alle bruine tegels van de muren hakken....... maar goed, dat laat het budget niet toe. Of eigenlijk wel, maar ik blijf er toch niet zo heel lang wonen.

Ik vind het wel een beetje jammer dat ik in de woonkamer niet net zo'n behang heb als op de slaapkamer. Geen roze ofzo, maar groen of bruin. En geen hele wand maar een paar banen.

Nog steeds geen meubels trouwens. Ik bekijk geen boekjes meer, daar is alles altijd veel toffer in dan in het echt
  dinsdag 7 maart 2006 @ 10:04:14 #95
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35801178
Maar dat kan toch nog Syrena? Ik weet niet wat er in de woonkamer op de muur zit, maar anders zou je misschien een baan horizontaal kunnen plakken. Of een vierkant op de muur. Of, of, of een groot canvas bekleden. (Dat heb ik in de gang, n.a.v. een tip van mijn vriendinnetje. 3 canvassen bekleed met mijn lievelingsstof. Zij heeft hetzelfde gedaan met behang. Erg mooi!)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_35801345
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 10:04 schreef Lishe het volgende:
Maar dat kan toch nog Syrena? Ik weet niet wat er in de woonkamer op de muur zit, maar anders zou je misschien een baan horizontaal kunnen plakken. Of een vierkant op de muur. Of, of, of een groot canvas bekleden. (Dat heb ik in de gang, n.a.v. een tip van mijn vriendinnetje. 3 canvassen bekleed met mijn lievelingsstof. Zij heeft hetzelfde gedaan met behang. Erg mooi!)
We hebben de hele woonkamer al geschilderd. Verf op behang.
MAARrrrr....de andere muur is gewoon creme Dus daar kan ik idd wat aan de muur hangen.

Oeh ik zie drie canvasjes voor me met kewl retro-behang en dan hoef ik ook geen Godsvermogen uit te geven bij Design for Delight

Maar eerst meubels, of op zijn minst een bank! Ik ben al een week bezig dat ik een plattegrond moet tekenen, maar het komt er gewoon niet van. Gelukkig vanmiddag vrij.
pi_35802293
He wat een leuk appartementje!
Ziet er goed uit.

Het behang is natuurlijk erg schokkend, maar leuk.
pi_35871104
Nog steeds geen plattegrond Ondertussen me aangemeld bij Essent en net bij het waterleidingbedrijf. I loooooove Internet Ik hoop alleen niet dat ze me gigantische voorschotten gaan inhouden omdat ik me pas 2 weken na de sleuteloverdracht aanmeld. Maar ik woon er nog niet!

Gister even langs geweest voor nog wat kleine dingen te fixxen (pa) en de post op te halen. Nog steeds geen bericht van de gemeente. Vriendin kwam ff langs om te "keuren", ze was jaloers zei ze

De meubeltwijfel gaat lekker verder. Ik was pa enthousiast aan het uitleggen van waar het bed kwam en dan nog een kastje. "Dat past niet" DAMMIT! Ben erg aan het denken om maar een bed van 140 bij 200 te nemen dan. Liggen er alleen in het weekend met 2 in, en we liggen toch (nog) steeds dicht bij/op elkaar. Hm.

Verder ben ik het hele weekend bij mijn lief, dus ik kan sowieso niks doen. Pap wilde zaterdag de koelkast langs gaan brengen en planken ophangen... Ik ben benieuwd. Ik wil eigenlijk eerst rekken in de berging, dan kan al een hoop van de zolder af (ja, apparatentic heb ik).

En gister ging ik ff op de badkamer kijken, doe de deur open: Gatverdamme!! Zuurvleeslucht! Blijken de kookluchten van de onderburen dus lekker mijn badkamer in te trekken en de berging . Echt goor, ik bedoel de berging ala, maar de badkamer....eeeuuuuuuwwwww! Meteen klachtenformulier al ingevuld. Ik hoop dat ze d'r wat aan kunnen doen.

Heb ik daarvoor al mijn filters schoon zitten maken Die zaten verstopt met vuil en stof Met reden dus...
  donderdag 9 maart 2006 @ 10:32:23 #99
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35871182
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 09:01 schreef Syrena het volgende:
Overigens zou ik nog steeds het liefst alle bruine tegels van de muren hakken....... maar goed, dat laat het budget niet toe. Of eigenlijk wel, maar ik blijf er toch niet zo heel lang wonen.
Je zou de tegels ook kunnen verven natuurlijk.....
pi_35871255
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 10:32 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Je zou de tegels ook kunnen verven natuurlijk.....
Mag niet van de woningstichting. Ik heb het al met de technische meneer besproken voordat ik het contract getekend heb. Nou ja, het mocht wel (zei hij met twijfel in zijn stem ) maar ik moest het in de originele staat terug kunnen brengen. En ik heb erg weinig zin om dan dagen verf te krabben, dus dan doen we 't er maar mee. Door de creme-kleur vallen ze gelukkig al stukken minder op dan toen het nog wit en rood was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')