abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 april 2006 @ 10:48:56 #201
640 snoopy
peanuts
pi_36571102
Wow, het ziet er echt goed uit zeg
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_36651442
Vandaag nagedacht over de woonkamer. More Ikea! Twee donkere Lack-tafeltjes op het tapijt als salontafel, een witte PS kast als TV kast (dat zijn die stalen "locker" kasten).

Waarschijnlijk gaat de witte Expedit terug naar Ikea en vervang ik die door een grote, maar dan de donkere versie. Die komt dan achter de bank. Ik wilde daar eerst een dressoir/buffet, maar de bank komt wat verder de kamer in dan ik dacht. Dus nu moet ik nog een ander kastje voor naast het muurtje van de berging. Kunnen daar nog keukenspullen in enzo.

En dan alleen nog stoelen bij de eettafel, iets voor mijn PC op te zetten en nog een losse stoel voor bij de bank.

En ik schrijf het hier op omdat ik me morgen waarschijnlijk alweer heb bedacht....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 5 april 2006 @ 23:36:38 #203
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36694054
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:25 schreef Syrena het volgende:

En meanwhile in de woonkamer:
[afbeelding]

En zonder flits ziet het er zo uit:
[afbeelding]
Leuk, modern en vooral lekker naturel qua kleuren
Verder ook leuk huisje
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  donderdag 6 april 2006 @ 09:17:55 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36698774
Ik had de foto's van dit weekend helemaal gemist!
Echt leuk!

Slim trouwens ook om die expedit tegen de bank aan te zetten straks.
pi_36698883
quote:
Op donderdag 6 april 2006 09:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had de foto's van dit weekend helemaal gemist!
Echt leuk!

Slim trouwens ook om die expedit tegen de bank aan te zetten straks.
Hij gaat tegen de muur en dan een looppaadje naar de balkondeur en dan de bank.
Ik ben er alleen nog erg over aan het twijfelen maar ja, je kan moeilijk die kast "ff" in elkaar zetten, volladen met spul, en dan denken: Hm. Was toch niet zo'n tof idee....

Ik ga straks maar een uurtje in de woonkamer zitten en nadenken enzo.

Ik heb nog steeds geen contrasterende kleur bedacht Ik vind het erg bruinig nu. Misschien moet ik ook gewoon zes kleuren erbij doen i.p.v. 1 of 2. Ik kan gewoon niet kiezen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 6 april 2006 @ 09:25:53 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36698931
Ok... tegen de muur. Ook leuk! Maar wel die donkerbruine?

Kleur erbij... ik zou gaan voor rood of fuchsia of zo. Met lime erbij wordt het zo flets en met oranje mss te terra of zo.
pi_36699012
Ja de donkerbruine T. heeft die ook, ik ben alleen benieuwd hoe ie staat tegen een creme-muur, hij heeft 'm tegen een bamboe-muur staan.

Maar nu moeten we dus de witte terugbrengen....gesleep.... en dan de bruine naar boven, en die is groter en dus NOG zwaarder.

Ik kan de witte ook gewoon op de andere slaapkamer zetten Keuzes! Keuzes! ARGH!
pi_36707797
Overigens baal ik er een pietsie van dat het toch voornamelijk Ikea aan het worden is (Nee, Automatic_Rock heeft er niks mee te maken) Ik weet verder ook niet waarom?

Ik moet gewoon snel en heel veel kleurige accessoires gaan kopen
pi_36708513
Wow ik trip echt op je behang lachen
pi_36732152
Net ff mijn post gaan halen, hebben ze mijn naamplaatje erop geschroefd! Ik werd ter plekke een beetje emo

Aniehoe, mijn parkeervergunning zal half mei geregeld zijn (denken ze....) en gas/licht is 73 euro voorschot. Water was 10, dus 83 euro energiekosten.
pi_36733440
Syrena wat word het mooi!!!
Is dat een malm bed?
pi_36796867
I have fresh piccies! Zal ze ff kleiner maken en uppen.
We hebben vandaag alle dozen uitgeruimd en kastjes ingeruimd
pi_36797045
* clauwheee ongeduldig wacht
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_36797223
Anitra> Ja tis inderdaad een Malmpje

HEE, de eerste kerel die in mijn ligt is al gesignaleerd!! (later lag ie breeduit te maffen)

Zicht vanaf de balkondeur, m'n tafeltjes en mijn TV-kastje:

Pa staat ook weer op de foto, evenals mijn Expedit . Ik kon 'm nog niet volstouwen met boeken, er moet nog een latje van de laminaat af en hij moet nog in de muur geschroefd. But he's soooo pretty!:

Kijk op de keuken (en op pa):

Het PC-meubeltje heeft pa al gesloopt Ik kreeg de zijbouten-dingen er niet in, dus hij nam aan dat het witte achterplankje er vast niet goed inzat....en breekt dat zo los.....*knak* *knak* weg fineerlaag Ik heb enkele zeer onwelvoeglijke vloeken gelaten want mijn plan was om dat ding dus andersom te zetten, maar ja.

Geweeeeeellldig tafellaken ook he
pi_36797391
Plan voor komende week:

- Een TV! Met 600 teletekstpagina's enzo
- Bedenken wat er nu voor kastje komt naast de deur en de bergingmuur
- Planken in de berging ophangen
- Koelkast bevoorraden
- Bedenken wat er op de muur komt
- Lampen uitzoeken
- Gordijnen (bweh)
- Badkamerplankjes kopen

En heel veel moed bijeen gaan schrapen om er ook daadwerkelijk eens te gaan overnachten Misschien dat ik Ozzie meeneem, het scheen hem wel te bevallen op mijn bed (volgens mij issie flink kleurenblind)

Oja, en natuurlijk de Expedit inrichten! Owyeah!
  zondag 9 april 2006 @ 18:00:29 #216
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36798359
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:24 schreef Syrena het volgende:

HEE, de eerste kerel die in mijn ligt is al gesignaleerd!! (later lag ie breeduit te maffen)
[afbeelding]
Die blik en houding: Kom je doen?

Ziet er goed uit verder
And know what you want,
pi_36798433
Goed bezig Syrena!
pi_36798584
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:00 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Die blik en houding: Kom je doen?

Ziet er goed uit verder
Het was meer: Hoezo mag ik niet in je mijn bed graven om NOG lekkerder te kunnen liggen?
pi_36799964
Ziet er heel erg mooi uit! En die Expedit kast staat helemaal geweldig
Maar waarom zet je het tv kastje niet helemaal voor de bruine strook zegmaar?
Dan ziet het er volgens mij net iets mooier uit.
Succes nog verder iig, maar tot nu toe ziet het er prachtig uit!!
Ik blijf dit topic zeker volgen
pi_36800097
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:59 schreef FunkFlashR het volgende:
Ziet er heel erg mooi uit! En die Expedit kast staat helemaal geweldig
Maar waarom zet je het tv kastje niet helemaal voor de bruine strook zegmaar?
Dan ziet het er volgens mij net iets mooier uit.
Succes nog verder iig, maar tot nu toe ziet het er prachtig uit!!
Ik blijf dit topic zeker volgen
Ja dat was de bedoeling van die strook ook, maar als ik het kastje goed zet, kun je vanaf de bank niet meer recht naar de TV kijken Ik had die strook dus pas moeten plannen nadat ik de meubels had. Als je er recht voor zit valt het wel mee. Ik ga nog wat dingen verzinnen om het was minder te laten opvallen....(oftewel, net doen alsof a-symmetrie altijd al de bedoeling was.... )
  zondag 9 april 2006 @ 19:42:26 #221
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36801248
quote:
Op zondag 9 april 2006 19:03 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja dat was de bedoeling van die strook ook, maar als ik het kastje goed zet, kun je vanaf de bank niet meer recht naar de TV kijken Ik had die strook dus pas moeten plannen nadat ik de meubels had. Als je er recht voor zit valt het wel mee. Ik ga nog wat dingen verzinnen om het was minder te laten opvallen....(oftewel, net doen alsof a-symmetrie altijd al de bedoeling was.... )
Of de strook gewoon iets groter maken!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_36801431
quote:
Op zondag 9 april 2006 19:42 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Of de strook gewoon iets groter maken!
Ik ben al afgeknapt op het bruin Ik vind het SAAHAAIII hahahaha, ik ben echt erg. Ik zat vandaag nog te bedenken dat ik alles beter fuchsia had kunnen maken ofzo.

Ik ben heel erg aan toe aan accessoires merk ik, alles aankleden.

Toch zo eens even bij pa informeren of we nog bruin over hebben

Ik zal binnenkort een foto maken van het middenstuk tot plafond, het is daar zo kaal, I need idea's! Ik was van plan om zelf wat te maken voor aan de muur, maar (ja dit gaat bekend klinken) ik heb nog geen idee wat.

Het is wel weer typisch ik he, het moet meteen af en perfect zijn De schuld van al die woonprogramma's op de BBC Laurence Llewelyn-de-gay doet zo'n woonkamertje ook in een dagje
pi_36801477
pi_36801639
ik zie de foto's niet

Ik zou ook wel zo'n mannetje willen Syrena en een doosje geld erbij dan ga ik hier ook beginnen met opknappen.
  zondag 9 april 2006 @ 20:00:38 #225
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_36801813
quote:
Misschien dat ik Ozzie meeneem, het scheen hem wel te bevallen op mijn bed (volgens mij issie flink kleurenblind)

Honden zien alleen maar grijstinten, komt dat even goed uit!

Verder leuk ingericht!
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  zondag 9 april 2006 @ 20:02:21 #226
102760 Igraine
Headache
pi_36801863
quote:
Op zondag 9 april 2006 19:47 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik ben al afgeknapt op het bruin Ik vind het SAAHAAIII hahahaha, ik ben echt erg. Ik zat vandaag nog te bedenken dat ik alles beter fuchsia had kunnen maken ofzo.
Volgens de site waar die man op stond...

Brown

Associated with: security, stability and very practical
Best for: living rooms
Pitfalls: introduce a livelier colour for mental stimulation such as green or blue
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_36802379
quote:
Op zondag 9 april 2006 20:02 schreef Igraine het volgende:

[..]

Volgens de site waar die man op stond...

Brown

Associated with: security, stability and very practical
Best for: living rooms
Pitfalls: introduce a livelier colour for mental stimulation such as green or blue
Vooral dit: Associated with: security, stability and very practical verraadt me he! (en ook dat ik niet verder gelezen had hahaha)

Maar de kleuren erbij worden oranje en fuchsia En planten. Kijken hoe lang ik die in leven kan houden
pi_36804316
Ozzie wat kijk je stoer Past goed bij je

Leuk Syrena!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 10 april 2006 @ 15:29:16 #229
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_36824000
quote:
dies niet gay hoor, al lijkt dat op het eerste gezicht wel zo.
leuke kerel wel, als je eenmaal aan zijn kledingstijl gewend bent.
So Long and Thanks for All the Fish
pi_36827216
quote:
Op maandag 10 april 2006 15:29 schreef zeeuwse het volgende:

[..]

dies niet gay hoor, al lijkt dat op het eerste gezicht wel zo.
leuke kerel wel, als je eenmaal aan zijn kledingstijl gewend bent.
Och ja dat klopt ze hebben een keer bij hem thuis gefilmd, hij heeft idd gewoon vrouw en kindjes (van die kindjes weet ik niet meer zeker)
Hij gedraagt zich trouwens wel gay, en dan laat ik zijn blouses en jasjes met ruches nog buiten beschouwing
pi_36832370
Ik zie de foto's nu
Wat word het leuk Syrena!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 april 2006 @ 19:41:50 #232
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36832512
Neem gewoon nepplanten, Syrena
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 10 april 2006 @ 20:15:22 #233
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_36833816
quote:
Hij had eens bij een echtpaar de woonkamer gerestyled .
Mensen begonnen keihard te huilen omdat ze het zo lelijk vonden! ( was geloof ik met allemaal bont maar dat weet ik niet meer zeker..)
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_36834214
Met planten en oranje kleuren wordt het volgens mij heel gezellig. Er staat in ieder geval al een goede, mooie basis. Alleen vind ik die LACK tafeltjes niet zo mooi staan, ik zou zelf voor een KLUBBO bijzettafel hebben gekozen.
Maar je hebt dus twee slaapkamers, wat gaat er met die andere gebeuren?
pi_36838204
quote:
Op maandag 10 april 2006 20:25 schreef Syytön het volgende:
Met planten en oranje kleuren wordt het volgens mij heel gezellig. Er staat in ieder geval al een goede, mooie basis. Alleen vind ik die LACK tafeltjes niet zo mooi staan, ik zou zelf voor een KLUBBO bijzettafel hebben gekozen.
Logeerkamer annex dumpplek-van-mijn-kleren/schoenen/tassen.
Ik wilde daar een muurschildering maken, gewoon plakkaatverf. Ik heb de wanden niet gedaan, die zijn gewoon nog licht- en donkerder blauw en 1 witte wand. Op de witte wilde ik gaan schilderen.

Maar dat zal nog wel ff duren
pi_36838241
En nu ga ik in mijnn huidige bed plannen smeden voor morgen, ROZE!
pi_36861450
quote:
Op maandag 10 april 2006 20:25 schreef Syytön het volgende:
Ff terugkomen op de KLUBBO, die vond ik ook erg mooi, maar hij is veel te laag (27 cm, de Lack-tafeltjes zijn 45 cm hoog). Bij de Leenbakker heb ik toen een lage salontafel ervoor gezet om te zien hoe het stond, en ik vond het niet mooi

En de drie bijzettafels van KLUBBO waren wel weer hoog genoeg, maar ik wilde er geen drie
  dinsdag 11 april 2006 @ 18:10:30 #238
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36861737
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 18:00 schreef Syrena het volgende:

Ff terugkomen op de KLUBBO, die vond ik ook erg mooi, maar hij is veel te laag (27 cm, de Lack-tafeltjes zijn 45 cm hoog). Bij de Leenbakker heb ik toen een lage salontafel ervoor gezet om te zien hoe het stond, en ik vond het niet mooi

En de drie bijzettafels van KLUBBO waren wel weer hoog genoeg, maar ik wilde er geen drie
Ik heb de set van 3 Klubbo's, in m'n vorige huis had ik er 2 staan en de kleinste tussen 2 stoelen in.
In m'n huidige huis als 3 op een rij, omdat ik ruimte zat heb.
In m'n nieuwe huisje wil ik ms de Lack of de 1-delige Klubbo, maar hij is idd erg laag... Ben er nog niet uit...
And know what you want,
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:21:41 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36870688
Syreen, nu vanavond in 'In holland staat een huis' was een bruine kamer en daar hadden ze blauw en turquoise als accentkleuren.
Erg mooi!
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:24:12 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36870783
Oh wacht... of je leest even terug BE.
Oranje gaat het worden.
pi_36871056
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
Syreen, nu vanavond in 'In holland staat een huis' was een bruine kamer en daar hadden ze blauw en turquoise als accentkleuren.
Erg mooi!
Ik vond 'm geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig, die kamer!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:33:52 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36871166
Ja echt wel!
pi_36871439
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
Erg mooi!
Ja die heb ik idd net gezien Maar 't wordt bij mij oranje, dat doet wat warmer aan.
Ik heb een mooi schilderij gekocht vandaag. Bij de Leenbakker hahaha, alweer! Tis met olifanten en oranje en rood op de achtergrond, ik hoop dat het zo mooi staat als ik denk

En kaarsen bij de Hema. Ik was niet echt in een shopping mood vandaag, best jammer. Donderdagavond herkansing Kussentjes!
pi_36871508
Oja, ik heb zelfs gordijnstof uitgezocht (Hema). Mam en ik gaan er vouwgordijnen van maken. Alleen eerst zo'n setje vinden waarmee dan kan dan stof kopen dan naaien....

Voorlopig maar de ochtendjas op de badkamer hangen en niet meer internetten in de BH hehehe.
pi_36871769
Ga je zelf vouwgordijnen maken? Succes!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:51:04 #246
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36871801
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:42 schreef Syrena het volgende:

Voorlopig maar de ochtendjas op de badkamer hangen en niet meer internetten in de BH hehehe.

Lijkt me wel erg veel werk zelf vouwgordijnen maken... Maar wel leuk
And know what you want,
pi_36871917
Uh ik heb me laten vertellen dat er setjes zijn met latjes, oogjes, touwtjes en dan je dan alleen nog de banen moet maken voor de latjes enzo...

Maar dat zien we wel *grin*
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:55:39 #248
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36871973
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:54 schreef Syrena het volgende:
Uh ik heb me laten vertellen dat er setjes zijn met latjes, oogjes, touwtjes en dan je dan alleen nog de banen moet maken voor de latjes enzo...

Ohhhhhh, ik dacht al Had wel gekund natuurlijk
And know what you want,
pi_36940910
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:31 schreef Syrena het volgende:
En hopelijk vandaag naar de Ikea, waar ik een oranje badmat heb gespot, oranje douchegordijn, oranje handddoeken

Ik moet alleen de hoekjes van de badkamer nog even opmeten. Ik wil perse een dicht kastje op de badkamer, mijn zooi hoeft niet contstant in het zicht te staan, maar er is eigenlijk geen plaats voor, dankzij de handig geplaatste radiator en de pijpen die overal over de muur heen lopen

Oja, foto die op de wc komt:
[afbeelding]

Cute huh!
Aw

Mooi eigen plekje trouwens!!!
#geen
pi_36940936

Leuk interieurdetail
#geen
  zaterdag 15 april 2006 @ 00:22:22 #251
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_36971260
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:54 schreef Syrena het volgende:

Komt helemaal goed het is vrij simpel om het zelf te maken

Neem alleen niet te dikke stof want dat hangt niet mooi.
pi_36982033
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 18:00 schreef Syrena het volgende:

[..]

En deze dan? Die is zo'n beetje net zo hoog als de Lack-tafeltjes (én maar 16 euro 95). Heb ik gister gehaald.

pi_36982080
kostda? de huur dus...
pi_36982951
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:49 schreef Repeat het volgende:
kostda? de huur dus...
450 ex.

Ik ben een meut, ik vind mijn Lack-tafeltjes eigenlijk te hoog Ik kijk 't nog ff aan, anders ergens een zaag scoren en dan zaag ik gewoon wat van de poten af.

Maandag ga ik de rest van mijn slaapkamer erheen verhuizen. Alleen ff kijken wanneer TV en PC meegaan, die kan ik niet missen. Mijn koelkast is al gevuld met de basisbenodigheden (melk, boter).

Ik heb alleen nog steeds niks voor de ramen Vandaag naar de Xenos voor de bamboe-rolgordijnen als tijdelijke oplossing, zijn die dingen van ongekleurd hout. En ik wil dus donkere, want deze staan voor geen meter.

Irritant, vandaag uren gewinkeld en NIKS opgeschoten Ma: IS er wat?! Ik: NEE
Maandag ga ik alleen, geen mensen die me ongevraagd van advies dienen zodat je steeds moet uitleggen dat DAT nou niet was wat je bedoelde want... zucht.
  zondag 16 april 2006 @ 00:19:15 #255
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_36994637
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 16:28 schreef Syrena het volgende:
Ik heb alleen nog steeds niks voor de ramen Vandaag naar de Xenos voor de bamboe-rolgordijnen als tijdelijke oplossing, zijn die dingen van ongekleurd hout. En ik wil dus donkere, want deze staan voor geen meter.
Spuitbusje verf.
pi_37004093
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:46 schreef Minnie_ het volgende:

[..]

En deze dan? Die is zo'n beetje net zo hoog als de Lack-tafeltjes (én maar 16 euro 95). Heb ik gister gehaald.

[afbeelding]
Die hebben ze niet in het zwartbruin. Nog even over getwijfeld, maar ik heb wel een zwartbruine Expedit en een zwart-bruin pc meubeltje. Toen ik nog alles wit wilde had ik deze idd uitgezocht

Ik ben ook al van de bamboe-rolgordijnen af Even Googlen leverde idd op dat je ze makkelijk kan verven, maar daar werd ook gezegd dat ze vreselijk doorschijnen. Op de Ikea-site kun je dat goed zien (zoeken op Bambu).

Dus nu rolgordijnen en plakplastic ofzo Morgen beslissen. Ik moet echt iets voor die ramen, ben vannacht blijven slapen en als je 's morgens de woonkamer inloopt is het echt NIET gezellig

En planten enzo. Kijken hoe lang het duurt eer die bruin en dor zijn *grin*
pi_37004169
Oh, en de onderbuurvrouw heeft een koekoeksklok!

Ik kwam vannacht om drie uur thuis....ik sta op de badkamer en denk ineens: Waarom sluip ik zo?! Ik ben de enige die binnen is hahahaha. Zo gewend om stil te doen omdat er ouders of zus liggen te slapen. Lekker met een buis chippies mijn bed ingekropen.

En geen oog dichtgedaan uiteraard maar dat zal wel beter worden.
pi_37024872
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:57 schreef Syrena het volgende:

Ik kwam vannacht om drie uur thuis....ik sta op de badkamer en denk ineens: Waarom sluip ik zo?! Ik ben de enige die binnen is hahahaha. Zo gewend om stil te doen omdat er ouders of zus liggen te slapen. Lekker met een buis chippies mijn bed ingekropen.

Haha, dat herken ik, dat sluipen. Mijn vriend en ik fluisteren (na een jaar samenwonen) ook nog steeds als we savonds in bed liggen te praten. Bang om iemand wakker te maken terwijl er niemand anders woont

En verder; je hebt het erg leuk ingericht vind ik
pi_37032351
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 21:37 schreef mrien het volgende:
Syrena, deze stoelen bedoel je?
[afbeelding]
Volgens mij hebben ze die normaal wel gewoon bij de ikea...
De LESUND
stoeltjes komen alleen voor die desbetreffende woonsdag, 28 juni, binnen.

IKEA heeft wel nu de GILBERT
stoel voor 39.-. In de kleuren wit/zwart/middenbruin/berken
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 17 april 2006 @ 16:16:32 #260
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_37034676
quote:
Op maandag 17 april 2006 14:36 schreef Bartjebart het volgende:

De LESUND [afbeelding]
stoeltjes komen alleen voor die desbetreffende woonsdag, 28 juni, binnen.

IKEA heeft wel nu de GILBERT [afbeelding]
stoel voor 39.-. In de kleuren wit/zwart/middenbruin/berken
Ik heb de Gilberts in het wit, bevallen goed
And know what you want,
pi_37034950
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:57 schreef Syrena het volgende:

heb je echt tot je 30e thuis gewoond
pi_37036817
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:21 schreef Luchtbel het volgende:
Hier staan ook leuke dingetjes, vind ik. Wel een beetje prijzig maar ja dan heb je ook wat?
En bedankt... damn ik had die site beter niet kunnen zien... ikwilzeook!

Deze:
In het wit tegen een chocoladebruine wand... jeej!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 17 april 2006 @ 20:40:51 #263
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37042174
Sorry
pi_37043038
Hahaha, iedereen aan de stickers!

Ik heb vandaag een TV en een wasmachine gekocht! Ik ben er helemaal van de wap van, wat een GELD! Uiteraard twijfel ik nu al aan mijn keuzes ik heb een wasmachine waar menige vrouw met 2 kinderen en een man jaloers op zou zijn (6 kg, korte wasprogjes enzo). Een een enorme jetser van een TV.

Hij is 54 cm diep maar liefst... hij past dan ook absoluut NIET op mijn PS-kast. Die gaat dus maar naar de slaapkamer (mooi in het hoekje), maar dat betekent dat de ellende van een nieuwe TV kast weer is aangebroken.

De andere TV waar ik over twijfel was trouwens 50 cm diep. Ook geen kleintje dus. Maar ja, ik wil geen LCD-ultraplatte nog duurdere TV, dus tja.

Woensdag worden ze bezorgd! Vandaag alleen wat kleine prutsdingen gedaan, Expedit vastgezet aan de muur, kruidenrekje opgehangen, ander rekje opgehangen en de kastdeur die er wel al is beetje rechter gehangen.

Foto van de rekjes in de keuken:
pi_37043200
Verder mijn airmileskaart geactiveerd en een paar boekjes in mijn Expedit geruimd. En nu ga ik mijn slaapkamer thuis "ontmantelen" en alles in dozen proppen.

En verder wanhopen waar ik nu mijn TV op moet zetten! Ik had als tweede optie de Bonde, maar die vind ik weer te laag. Andere is het tafeltje en twee rolbakken van de Journalist-serie (staan niet op de Ikea site helaas) maar dan moet ik mijn DVD spelert in het zicht zetten op 1 van die bakken.

Misschien heeft Ikea (want daar zijn beide series van, als u dat nog niet geraden had ) wel iets van blokken ofzo die ik onder die Bonde kan doen.
pi_37047392
Dat rekje van de Blokker heb ik ook gekocht... 14,95.

Syrena, is er niet iets bij Trendhopper? Anders beperk je je zo tot Ikea.
pi_37049290
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:48 schreef Syytön het volgende:
Dat rekje van de Blokker heb ik ook gekocht... 14,95.

Syrena, is er niet iets bij Trendhopper? Anders beperk je je zo tot Ikea.
Die zijn te duur! Ik vind die retro kastjes van hun leuk, maar 99 eur?!
Heb ik er bij Ikea twee voor

En ik vind bij hen dus echt alleen die retrokastjes leuk
Hm. Zou daar een TV op passen?
pi_37054251
Voor twijfelreten zoals ik is de Ikea website ook geweldig. Ik kan dag en nacht de maten opvragen en de kleuren bekijken.

Ik zit net ff naar het Malibu-dressoir te kijken bij Trendhopper. Kijk ik naar de prijs....499!!

Misschien had ik zes jaar geleden met kunstenaarsvriendje met volledig atelier en alle meubelmaakspullen niet moeten dumpen Hij zou zo een paar keukenkastdeurtjes hebben gemaakt

Ik zie op Marktplaats dat de Malibu ook niet diep genoeg is (maar 44 cm).
pi_37055021
Is die PS kast niet zo diep dan? Ik dacht juist van wel en wou hem ook kopen voor hier in huis, maar die kunnen we dus vergeten hier nl ook een joekel van een tv
pi_37055431
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 10:12 schreef Anitra het volgende:
Is die PS kast niet zo diep dan? Ik dacht juist van wel en wou hem ook kopen voor hier in huis, maar die kunnen we dus vergeten hier nl ook een joekel van een tv
40 cm diep, 119 breed en 63 cm hoog.

Ik baal er nog steeds van, nu moet ik dus iets wat zeker 10-15 cm meer de kamer in steekt dus schuiven met de bank

Pluspunt is dat ik nu weer een kastje minder hoef uit te zoeken voor de slaapkamer en dat ie daar geweldig zal staan.

Ik zag net op de site dat de Pax-deuren weer op voorraad zijn!!
pi_37055581
Dan komen wij idd ook een stukkie te kort
Ik heb al zoveel kastjes gezien voor de tv en alleen die vond ik leuk nee ik niet kieskeurig hoor .
pi_37104036
Vind ik net in de Ikea gids, weggedrukt in een hoekje....DE salontafel.

Je kan het middenstuk groter maken en onder het tafelblad dingen stoppen.... Shit zeg.
Ik kan mijn Lackjes niet meer terugbrengen denk ik, verpakking is al weg....
  woensdag 19 april 2006 @ 19:18:50 #273
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_37104225
quote:
[b]Op woensdag 19 april 2006 19:12

Dan gebruik je ze als nachtkastjes? Of zet je er eentje naast je Computer tafeltje...
pi_37104264
Ziet er allemaal leuk uit Syrena!
Die salontafel is ook mooi, die heb ik geloof ik nog nooit gezien. Die kleine Lack-tafels kun je ook op balkon zetten bijvoorbeeld.... althans, daar staan ze nu bij mij. Goede hoogte (je kunt je voeten erop leggen) en er past genoeg op als je eens buiten wil eten ofzo. En ze zijn best wel bestand tegen een beetje regen en zo.
pi_37104325
En anders op MP dumpen
pi_37109883
Ik ben net weer naar m'n huisje geweest, al een hoop dozen van de slaapkamer uitgeladen en de rekken neergezet die eerst nog thuis stonden.

Ik denk dat ik de Lackjes als plantendingen ga gebruiken Eerst maar eens kijken hoe die tafel er in het echt uitziet TV meubel wordt toch de Bonde denk ik.

Net ook al wat boeken en fotolijstjes in mijn Expedit gezet . En ontdekt dat je gemorste koffie meteen moet opvegen, anders trekt het in je witte tafel GVD En ik was zo bang dat ik krassen zou krijgen *snif*. Ik heb het tafellaken er maar afgedaan, tafel is nu toch ontmaagd.
pi_37110671
Het is niet handig als je je administratie nog thuis hebt liggen omdat je die nog moet ordenen en dan je perforator al in je nieuwe huis ligt

Ik heb 'm zelf nog net in mijn handen gehad....
pi_37325071
En hoe bevalt het in je huisje, al een beetje gewend en gesettelt ?
pi_37326432
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:29 schreef mrien het volgende:
En hoe bevalt het in je huisje, al een beetje gewend en gesettelt ?
Ik heb sinds een uurtje deuren in mijn kleerkast en nu ben ik als echt nurtmeisje bezig om een netwerkje aan te leggen tussen mijn pc en mijn neue laptop met op de achtergrond de TV aan

Afgelopen zondag pan op het vuur, kipje bakken. Na het koken denk ik: Huh, wat is dat rare spul op mijn fornuis? Pas bij het afwassen zag ik dat op de achterkant van de pan een verkoold prijsstickertje zat...
pi_37326754
Ach dat heb ik ook zo vaak gehad hoor
Troost je, dat soort dingen kom je nog veel vaker tegen

Bevallen de kleuren je ook nog (las ergens dat je daar al over twijfelde..)
En heb je nog nieuwe foto's
pi_37328366
En voelt het ook al echt als je eigen woning, je eigen plekkie?

Maak nog eens foto's van je gehele woning als het helemaal gedecoreerd, gestileerd, gemodeleerd, geboetseerd en aangekleed is.
  donderdag 27 april 2006 @ 14:00:10 #282
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_37343773
quote:
Op woensdag 19 april 2006 19:12 schreef Syrena het volgende:
Vind ik net in de Ikea gids, weggedrukt in een hoekje....DE salontafel.
[afbeelding]

Je kan het middenstuk groter maken en onder het tafelblad dingen stoppen.... Shit zeg.
Leuk is-ie he?
tis wel waaibomenhout hoor, maar dat is met meer van Ikea.
daarom heeft mijn vriend 'm maar zelf nagemaakt van massief eiken (sloophout)
So Long and Thanks for All the Fish
  donderdag 27 april 2006 @ 20:50:16 #283
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_37357288
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:54 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik moet echt iets voor die ramen, ben vannacht blijven slapen en als je 's morgens de woonkamer inloopt is het echt NIET gezellig
Zijn vouwgordijnen niet iets?? Kosten ook geen drol bij Xenos
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_37357826
Ik ging voor de bamboe-gordijnen bij Leenbakker, maar in Beek hadden ze ze niet. Morgen ff Sittard kijken.

En net wil ik mijn begonia's in hun nieuwe potjes zetten, is er eentje al aan het doodgaan Nou ja zeg! Moeten die dingen elke dag water ofzo?!
pi_37744258
Wel regelmatig
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 mei 2006 @ 19:37:32 #286
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37744531
Als het warm is hebben ook de plantjes dorst
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37959570
Syrena, heb je alweer een updeetje of niet?

Ik ben namelijk ontzettend benieuwd wat je in de tussentijd allemaal hebt uitgevreten
Het lijkt me niet dat het er allemaal nogsteeds precies hetzelfde uit ziet als de laatste foto's.....toch?

Alweer een tijdje niks meer van je kunnen lezen/zien dusja ik ben wel nieuwsgierig naar de vorderingen

Succes in ieder geval nog!
pi_38061757
Hmmm. Net foto's gemaakt, maar de flits maakt het allemaal heel lelijk Morgenmiddag tweede poging, maar ik wil jullie wel alvast mijn kastjes en stoelen laten zien

Nog steeds geen gordijnen maar ik heb wel de bank een kwartslag gedraaid. Morgen meer!

Jee, kwaliteit van die foto is echt slecht zie ik nu hopelijk is mijn toestel niet stuk.
pi_38062044
Ziet er toch leuk uit hoor Syrena! Ben benieuwd naar je andere foto's!
pi_38062544
Gaaf dat rood!
  † In Memoriam † zondag 21 mei 2006 @ 22:21:30 #291
43556 miss_dynastie
pi_38064447
Stoer hoor Syreen!
  dinsdag 13 juni 2006 @ 09:18:33 #292
105726 19_William_78
..tja,..euhh,..dus!
pi_38803415
Erg Gaaf...

Ik sta in december voor 'n grote klus..
( dan is m'n penthouse af, 100 vierkantemeter woonkamer + 2 slaapkamers+badkamer met bad en douche...en volledig dakteras en balkon.. )
Hobby's:
Bitterbal Dansen, Keukenkastjes Klieven...
Vulva Vijlen, Golfbal Gorgelen...
  Moderator dinsdag 13 juni 2006 @ 19:21:41 #293
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_38835976
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 09:18 schreef 19_William_78 het volgende:
Erg Gaaf...

Ik sta in december voor 'n grote klus..
( dan is m'n penthouse af, 100 vierkantemeter woonkamer + 2 slaapkamers+badkamer met bad en douche...en volledig dakteras en balkon.. )
dat is ook zo vol hoor
* Wampi spreekt uit ervaring
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:06:44 #295
105726 19_William_78
..tja,..euhh,..dus!
pi_38840573
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:54 schreef Wampi het volgende:

[..]

dat is ook zo vol hoor
* Wampi spreekt uit ervaring
Dus voor tips kan ik bij jou terecht.. THX
Hobby's:
Bitterbal Dansen, Keukenkastjes Klieven...
Vulva Vijlen, Golfbal Gorgelen...
pi_38873682
leuk ingericht. Meer foto's??

By the way, is die beagle van jou of van je pa?
pi_38874047
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 07:10 schreef Walrik het volgende:
leuk ingericht. Meer foto's??

By the way, is die beagle van jou of van je pa?
Officieel van mij, maar omdat ie niet lang alleen kan woont ie bij mijn ouders. Als zij op vakantie gaan dan ben ik vaste oppas. Volgende week weer Minpunt is alleen dat ie dan mijn ouders mist en dus 's nachts bij mij in bed wil en hij slaapt erg breed en luidruchtig
pi_38874080
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 08:40 schreef Syrena het volgende:

[..]

... en dus 's nachts bij mij in bed wil en hij slaapt erg breed en luidruchtig
Zoals de meeste mannen dus.
pi_38881373
Heb je nog nieuwe foto's?
pi_38909818
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 08:40 schreef Syrena het volgende:

[..]

Officieel van mij, maar omdat ie niet lang alleen kan woont ie bij mijn ouders. Als zij op vakantie gaan dan ben ik vaste oppas. Volgende week weer Minpunt is alleen dat ie dan mijn ouders mist en dus 's nachts bij mij in bed wil en hij slaapt erg breed en luidruchtig
leuk zeg. ik wil ook graag een beagle maar dat kan niet inderdaad omdat ze niet lang alleen kunnen zijn.
Ben je van plan een andere hond te nemen die wel een paar uurtjes alleen in een luxueuze flat wil vertoeven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')