Niks, noppes, nada! Gewoon doorgaan met je dagelijkse leven!quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:51 schreef Paultjehh het volgende:
1) Fricandel speciaal met: ketchup of curry
2) Rood of Groen
3) Rosmalen of Franeker
4) Onder of Boven
5) Bioscoop of DVD
En nu?
Hmmm... Scherp, volgens mij heeft iedereen daar overheen gelezen... Het is trouwens ook een frikadel toch?quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:30 schreef Murray het volgende:
1) Fricandel speciaal met: ketchup of curry en zonder uien.
2) Rood of Groen
3) Rosmalen of Franeker
4) Onder of Boven
5) Bioscoop of DVD
Wat heb ik nu gewonnen?
En frikandel is toch niet met een C?
Met een k inderdaad. Er is trouwens wel een groot verschil tussen een frikandel en een frikadel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:43 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hmmm... Scherp, volgens mij heeft iedereen daar overheen gelezen... Het is trouwens ook een frikadel toch?
curry zitten kruiden bijquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:04 schreef Yeahinho het volgende:
1) Fricandel speciaal met: ketchup of curry < geen idee wat het verschil is.
2) Rood of Groen
3)Rosmalen
of Franeker
4) Onder of Boven
5) Bioscoop of DVD
moet je doenquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:37 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik eet sowieso nooit een frikandel speciaal, dus ja....
wachten tot morgenquote:
dat vraag ik me ook oprecht af. Dit is gewoon weer een opsomtopic, waar we achter de schermen over hebben afgesproken dat we dit in principe niet willen. Een deel 2 gaat er ook zeker niet komen. We hebben een stop op reeksen, en dan past dit niet in het plaatje.quote:
Elk topic kun je wel afdoen als opsomtopic. Het is namelijk een opsomming van posts.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:12 schreef buzzer het volgende:
dat vraag ik me ook oprecht af. Dit is gewoon weer een opsomtopic, waar we achter de schermen over hebben afgesproken dat we dit in principe niet willen. Een deel 2 gaat er ook zeker niet komen. We hebben een stop op reeksen, en dan past dit niet in het plaatje.
maar jij mag wel een cijferstopic openenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Elk topic kun je wel afdoen als opsomtopic. Het is namelijk een opsomming van posts.
Net als de tvp zeker. Een paar weken wordt er streng gemod, dan weer een maand of drie los, dan weer een paar weken streng.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:12 schreef buzzer het volgende:
waar we achter de schermen over hebben afgesproken dat we dit in principe niet willen.
Waarom zijn er dan nog zoveel reeksen open ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:26 schreef buzzer het volgende:
Arcee, kom op nou zeg, maak mij nou niet wijs dat je het hele gebeuren rond het sluiten van de reeksen niet gevolgd hebt. Dan weet je ook waarom dat ingezet is. De gewone topics raakten compleets ondergesneeud. Dit is er leuk een topic als dit, maar het voegt geen reet toe.
Ik post gewoon omdat ik er plezier in heb en maak me niet druk om allerlei mierenneukregeltjes die jullie hebben ingesteld omdat een paar huilies blijkbaar hebben geklaagd over het bestaan van reeksen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:26 schreef buzzer het volgende:
Arcee, kom op nou zeg, maak mij nou niet wijs dat je het hele gebeuren rond het sluiten van de reeksen niet gevolgd hebt. Dan weet je ook waarom dat ingezet is. De gewone topics raakten compleets ondergesneeud. Dit is er leuk een topic als dit, maar het voegt geen reet toe.
Welke?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:38 schreef dwerg het volgende:
Dat was een snelle edit, Arcee.
Idem, buzzer moet zelf maar even in de GC-index kijken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:35 schreef Bruce117 het volgende:
Waarom zijn er dan nog zoveel reeksen open ?
Als je de index van GC bekijkt zie je nog genoeg reeksen staan, de deeltjesnummertjes vliegen je om de oren.
Dit is trouwens GEEN verzoek om deze ook dicht te gooien, maar snap het beleid niet helemaal
wel nee joh....quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:55 schreef Schum1 het volgende:
Allerbeste TS,
misschien is het voor eigen gemak beter als je er polls van maakt.
1. Tuinquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wel nee joh....
we gaan gewoon door met het dilemma van de donderdag
1) Tuin of Balkon
2) Suiker of Melk
3) Boxer of Slip
4) Radio of TV
5) Lijm of Plakband
quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wel nee joh....
1) Tuin of Balkon
2) ]Suiker of Melk
3) Boxer of Slip
4) Radio of TV
5) Lijm of Plakband
[..]
wel nee joh....
1) Tuin of Balkon
2) Suiker of Melk
3) Boxer of Slip
4) Radio of TV
5) Lijm of Plakband
Als je een stop op reeksen wilt, moet een topic maar niet sluiten bij 300 posts....quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook oprecht af. Dit is gewoon weer een opsomtopic, waar we achter de schermen over hebben afgesproken dat we dit in principe niet willen. Een deel 2 gaat er ook zeker niet komen. We hebben een stop op reeksen, en dan past dit niet in het plaatje.
en kun je de helft van de topics wel sluiten lijkt mijquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:48 schreef Lionheaad het volgende:
Als je een stop op reeksen wilt, moet een topic maar niet sluiten bij 300 posts....
naar "de Notaris" natuurlijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:26 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik kom uit Franeker. Wat moet jij daar?![]()
weet ik veel ben er een jaar of 10 niet geweest en daarvoor een keer of 5 !quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Haha meen je niet.
Zit Jan de Vries er nog in?
Ik ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:15 schreef clauwheee het volgende:
1) Tuin
2) Suiker
3) Boxer
4) Radio
5) Plakband
daar ging het niet om geloof ikquote:
quote:
Autotronquote:
quote:
Het is nu alleen nog maar voor evenementen en grote feesten/partijen. Het 'pret'park is al een jaar of drie gesloten en het museum heeft ook twee jaar geleden de deuren gesloten. Het 'nieuwe' museumgebouw (geopend in 1999) wordt nu gehuurd door de Party Company, net als (voorheen) het Huis van de Toekomst.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:25 schreef Yeahinho het volgende:
Rot op met dat mislukte park.
Bestaat dat nou nog steeds?!
[..]
wel nee joh....
1) Tuin of Balkon
2) Suiker of Melk
3) Boxer of Slip
4) Radio of TV
5) Lijm of Plakband
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:39 schreef Bjoro het volgende:
uw dagelijkse portie dilemma's van de vrijdag:
1) Nu of Nooit
2) Driehoek of Streep
3) Donald of Mickey
4) Pinnen of Contant
5) Hakken of Zagen
gaat uw gang !
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:39 schreef Bjoro het volgende:
uw dagelijkse portie dilemma's van de vrijdag:
1) Nu of Nooit
2) Driehoek of Streep
3) Donald of Mickey
4) Pinnen of Contant
5) Hakken of Zagen
gaat uw gang !
jij schaamt je voor je keuze ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:02 schreef DeTolk het volgende:
als je die nog niet had gedaan, kun je die alsnog invullen.quote:
Nou, dolletjes.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:00 schreef Bjoro het volgende:
maandag post ik weer 5 nieuwe !
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:46 schreef Bjoro het volgende:
nou vooruit dan:
1) Trein of Bus
2) Londen of Parijs
3) Zwemmen of Skieen
4) Hout of Plastic
5) Links of Rechts
Goedemorgenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:46 schreef Bjoro het volgende:
nou vooruit dan:
1) Trein of Bus
2) Londen of Parijs
3) Zwemmen of Skieen
4) Hout of Plastic
5) Links of Rechts
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:46 schreef Bjoro het volgende:
nou vooruit dan:
1) Trein of Bus Tram
2) Londen of Parijs Barçelona
3) Zwemmen of Skieen Snowboarden
4) Hout of Plastic Ijzer
5) Links of Rechts Midden
Eensch!quote:Op zondag 5 maart 2006 00:18 schreef Nepthys het volgende:
[..]
p.s. TS, zou dit topic er niet wat nuttiger op worden als je ook de uitslagen erbij gaf?
je 5e is fout...quote:Op maandag 6 maart 2006 11:09 schreef Bjoro het volgende:
1) Drop of Pepermunt
2) Kaartje of SMS
3) Gekookt of Gebakken
4) Man of Vrouw
5) Open of Dicht
quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:07 schreef Bjoro het volgende:
even de maandageditie erin gooien :
1) Drop of Pepermunt[b]
2) [b]Kaartje of SMS
3) Gekookt of Gebakken
4) Man of Vrouw
5) Groen of Geel
* -Marc- sluit zich aan bij deze keuzes!quote:Op maandag 6 maart 2006 13:23 schreef Nepthys het volgende:
1) Drop of Pepermunt
2) Kaartje of SMS
3) Gekookt of Gebakken
4) Man of Vrouw
5) Groen of Geel
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:56 schreef Bjoro het volgende:
en hier die van de dinsdag:
1) Mok
2) Schoenen
3) Met
4) Paard
5) Hand
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:06 schreef clauwheee het volgende:
1) Voordeur
2) Ernie
3) Schaar
4) Fles
5) Billen
Die is al een week oudquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:58 schreef vittoria het volgende:
1) Fricandel speciaal met: ketchup
2) Rood
3) Rosmalen
4) Boven
5) DVD
Helemaal met just me eensquote:
Trouwen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:45 schreef shmoopy het volgende:
1) Bank of Stoel
2) Fietsen of Lopen
3) Gulden of Euro
4) In of Uit
5) Rock of R'nB
ik wil niet te veel zeggen hierover, maar de "deelnemers" lijken redelijk enthousiast, telt dat ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:12 schreef buzzer het volgende:
dat vraag ik me ook oprecht af. Dit is gewoon weer een opsomtopic, waar we achter de schermen over hebben afgesproken dat we dit in principe niet willen.
Dan ben ik bang dat het nu over isquote:Een deel 2 gaat er ook zeker niet komen. We hebben een stop op reeksen, en dan past dit niet in het plaatje.
Bjoro's dagelijkse dilemma's deel 2 mag er van mij wel komen hoor!quote:Op maandag 13 maart 2006 09:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik wil niet te veel zeggen hierover, maar de "deelnemers" lijken redelijk enthousiast, telt dat ook
[..]
Dan ben ik bang dat het nu over is![]()
K*t, gooi ik um dichtquote:Op maandag 13 maart 2006 09:21 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Bjoro's dagelijkse dilemma's deel 2 mag er van mij wel komen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |