Hier ook een erg brakke nacht. Midden in de nacht opeens klaarwakker en niet meer kunnen slapen. Ik moet ook niet slapen met mijn poezen. Rosa vindt echt dat ze naarst mijn oor heel hard moet gaan liggen knorren en dat ze dan ook haar snorharen in mijn neus moet stoppen. En chippy is zo zwaar dat het lijkt alsof er een forse kerel op je been ligtquote:Op woensdag 1 maart 2006 08:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik stop zo met koffie, mijn maag begint raar te doen ervan. Dus dan schakel ik zo over op thee.
05:30 was ik wakker. Rond 00:00 in slaap gevallen. 5 1/2 uur slapen moet meer dan genoeg zijn denk ik.
Hoewel om 08:00 opstaan beter is. Maar goed. Wat is beter
Bijgesport gister?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge
quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:56 schreef nokwanda het volgende:
Jaaa, sneeuwruimen. Raar hoor.
Ik zit hier boven, met e ramen en gordijnen open. Ik zie een stralende lucht maar de grond zie ik niet.
En ik hoor hier de vogels fluiten. Weer of geen weer.... ik heb al weer ee week of iets meer de lente in de bol. Ik ruik en hoor de lente overal.![]()
![]()
![]()
o ja..... nu moet ik steeds als ik jou zie denken aan meer koffiequote:
jubs behoorlijkquote:
Extra armspier trainingquote:
niet goed voor me humeurquote:
Ik ga straks boodschappen doen. Als kind thuis is van oma. En dan samen aan de taart werken. Ik maak het deeg, hij schilt de appels en snoept van het deeg.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
niet goed voor me humeurhoe gaat het met je appeltaart?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ga straks boodschappen doen. Als kind thuis is van oma. En dan samen aan de taart werken. Ik maak het deeg, hij schilt de appels en snoept van het deeg.
Ja maar, maar , maar.... het is 1 maart en ik heb de lente in mijn bol dus da kan helemaal niet maar het is toch zo en nu ben ik helemaal in de warquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:24 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Het sneeheeuwten het blijft liggen, prachtig!
Woei! Dat had zomaar mijn post kunnen zijn.......quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja maar, maar , maar.... het is 1 maart en ik heb de lente in mijn bol dus da kan helemaal niet maar het is toch zo en nu ben ik helemaal in de war![]()
Met zo'n thuiskomertje haalt ie sowieso de keuring niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:17 schreef vamperotica het volgende:
zo...even naar de markt geweest met dochterlief... stonden wel 3 kramen!
Sneeuw is al ver weg hier.
mijn autootootje rijdt op eenthuiskombandje...Mei moet ie eik naar de keuring, maar dat haalt ie waarschijnlijk toch niet... Dus of ik er nou nog een andere band onderga gooien....
ik was ook te laat, ik moest me op de fiets door een soort sneeuwstorm heenworstelenquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:29 schreef Metro2005 het volgende:
Halloo allemaal. Ik heb een nieuw record.
2,5 uur gedaan over 20km!!!!!!! goed hehierdoor was ik anderhalf uur te laat op mijn werk
![]()
![]()
![]()
echt té triest gewoon.
Was ie te kinky voor Oversight?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
WTF de reactie van mir is uit mijn fotoboek weggehaald![]()
nee... dangooi iker natuurlijk vante voren wel een andere op... Ik denk dat het opknappen in totaal wel meer gaat kosten dan ie waard is ook...quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Met zo'n thuiskomertje haalt ie sowieso de keuring niet.
quote:
ik zie net je nieuwe ondertitelquote:
Raam is geen afkeurpunt, knipperlicht en achteruitrijlicht kost geen drol om te maken en dat lek kan een probleem zijn maar hoeft niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
nee... dangooi iker natuurlijk vante voren wel een andere op... Ik denk dat het opknappen in totaal wel meer gaat kosten dan ie waard is ook...
mn raam kanniet dicht... hij kan nie op slot... er lekt t eenen ander... uhm.... knipperlicht doett niet ( en niet dan wel, dan niet, dan wel...) geen achteruitrijlicht en uhm.... vast nog wel meer....
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Raam is geen afkeurpunt, knipperlicht en achteruitrijlicht kost geen drol om te maken en dat lek kan een probleem zijn maar hoeft niet.
Bovendien moet je niet kijken naar wat ie waard is maar naar wat een andere je zou kosten. Ik rij zelf in een auto die meestal voor 1 of 2 kratten bier van eigenaar wisselt (een citroën bx) dus de reparatiekosten lopen al snel veel hoger op dan de waarde vd auto maar een andere auto kopen kost me nog veel meer (en die rijden niet zo lekker)
ja idd... En we gaan toch weer naar de zomertoe... Dus dat raam maakt ook niet uit....
BX heb ik ook nog gereden....!!!
Vast welquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Voor mij mag hij terugkeren. Wie weet kan hij de laatste hand leggen op deze nieuwe wereld
Ben benieuwd wat voor persoon hij is in deze tijdOf hij van internet houdt en van feesten ook
Ik denk dat ie in een TBS kliniek terecht komt en niemand ooit van zijn bestaan zou afwetenquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Voor mij mag hij terugkeren. Wie weet kan hij de laatste hand leggen op deze nieuwe wereld
Ben benieuwd wat voor persoon hij is in deze tijdOf hij van internet houdt en van feesten ook
Zou best een kopje thee willen drinken met die gozerOf een alcoholvrij biertje
Of een glas rode wijn ooit, ik ga ooit 2 glazen rode wijn drinken per dag.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Vast welHij zou toch ook een blower zijn geweest
![]()
Zou hij doordraaien denk je?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie in een TBS kliniek terecht komt en niemand ooit van zijn bestaan zou afweten
moest gelijk aan rowen dinges dinken bij je eerste zinnetjequote:Op woensdag 1 maart 2006 12:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Het is een kwestie van geduld
En de eeuwigheid heeft geduld genoeg
ik ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
moest gelijk aan rowen dinges dinken bij je eerste zinnetje
Omdat ik de tekst tegen kwam op de website van mijn favoriete schrijfster en vertaling bij haar altijd afbreuk doet aan de tekst.quote:
AHquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Omdat ik de tekst tegen kwam op de website van mijn favoriete schrijfster en vertaling bij haar altijd afbreuk doet aan de tekst.
Vond de tekst hier wel passen.
Rowen Hezequote:Op woensdag 1 maart 2006 12:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
moest gelijk aan rowen dinges dinken bij je eerste zinnetje
Are ye sure? Fok is heeeel erg groot hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:11 schreef Metro2005 het volgende:
Ook even een kopje thee gepakt en magisch forum stelselmatig aan het doorlezenwat een hoop informatie staat daarop. Echt heel erg leuk. Truth maar dan ter grote van heel fok
![]()
http://www.magischforum.nlquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:15 schreef Dromenvanger het volgende:
magisch forum ken ik niet
Wat is de link preciesHoewel ik toch liever op 1 forum blijf zitten. Dat maakt het wat makkelijker en overzichtelijker voor mezelf.
Ik ben foto's aan het maken van mezelf, maar geen enkele die me echt bevalt, ik zal eerst 14 kilo moeten afvallen nog. Ik heb eergisteren mijn BMI berekend en ik zit richting de gevaren-zone. 86 kilo weeg ik dus. En ik heb ooit 66 gewogen in 2000. 20 kilo erbij nu. Maar bij 66 weeg ik dus te weinig.
Nu is het zaak om tussen de 70-75 te komen. Dus ik ga zeker sporten nog
Het lichaam is de tempel. Is het lichaam goed dan komt de geest vanzelf ook goed.
In ieder geval al een grote stap vooruit door niet te drinken van alcohol. Nu nog een keer stoppen met roken en het gaat nog beter.
Hoewel ik die sigaret metzelf nog toesta. Zodra ik ga sporten en zodra mijn longen gezonder worden door het sporten en mijn hart, zal ik vanzelf niet meer willen of kunnen roken
Geest is al gezonder hier, maar het kan nog altijd 120 procent beter. Gezondheid kent geen grenzen. Of wel soms
Tijd voor thee weer. Lekker zuiveren![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het enige waar ik nog last van heb, dat zijn van die onzichtbare vlekken buiten, alsof er buiten wat in de lucht zit. Van die dwarrelende dingen zijn dat. Niet helemaal onzichtbaar maar ik zie ze wel dwarrelen. Soort van slierten zijn het.
Ik weet niet wat het precies is, het stoort wel mijn zicht. Ik heb het dus continu als ik buiten ben. En ik wil helder zicht hebben.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:27 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
ik heb de afgelopen 2 weken ook 2 keer zoiets gezien. Nog nooit eerder gezien. Enig idee wat dan kan zijn? Ik zag een soort van rimpeling als een bel ofzo, geen idee hoe ik het moet omschrijven eigenlijk. Maar nou lees ik dit van jou en heb ik zoiets van 'hee'!!
ik zit echt een klein beetje paf achter mijn pc hierquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het precies is, het stoort wel mijn zicht. Ik heb het dus continu als ik buiten ben. En ik wil helder zicht hebben.
Ik wil zicht hebben zo zuiver als kristal. Dus die wormen of wat het ook zijn, die moeten kapot![]()
Hier lijken het soms van die wormen te zijn, maar ik weet niet of het wormen zijn. Het is in ieder geval altijd in beweging en nogmaals het stoort en het hoort niet thuis in de omgeving
Nee, dat is wat anders, die heb ik ook wel es idd en dat is niet waar ik het nu over heb.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat jullie zijn zijn stofdeeltjes op je netvlies... heb ik af en toe ook wel eens. dat komt omdat je je niet kan scherpstellen op de lucht
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:52 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nee, dat is wat anders, die heb ik ook wel es idd en dat is niet waar ik het nu over heb.
Die sliertjes zijn waarschijnlijk glasvochttroebeling. Ook wel bekend als floaters. Lees maar eens:quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:52 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nee, dat is wat anders, die heb ik ook wel es idd en dat is niet waar ik het nu over heb.
ik heb je linkje gelezen, maar het lijkt er niet op. Die van afgelopen zondag zag ik in eerste instantie vanuit mijn ooghoek, omdat ik iets zag bewegen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:00 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Die sliertjes zijn waarschijnlijk glasvochttroebeling. Ook wel bekend als floaters. Lees maar eens:
Bewegende vlekjes in het gezichtsveld![]()
dit herken ik wel, ik zie ook wel eens die restjes 'drijven', verschil is dat dat ook met je oog mee beweegt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:02 schreef Liefsten het volgende:
Deze site geeft wat betere informatie btw.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Glasvochttroebeling
Thank you for the informationquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:02 schreef Liefsten het volgende:
Deze site geeft wat betere informatie btw.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Glasvochttroebeling
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:56 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Thank you for the information
Ik zet het in de favouriten die informatie.
More input, more input
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu weten we EINDELIJK wie dromenvanger in het echt is![]()
Barr A Barb WAT DOE JEquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:20 schreef Analyzing_Barb het volgende:
nokwanda - dinsdag 28 februari 2006 @ 19:31
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:27 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Haha *Barbie geeft iedereen een plak*
oooh ik ben gemeen! Nou ja, denkbeeldig....is er iemand misschien helderproevend?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Barbie?????????? ieuwww, doe nie zo eng........ da´s da ding dat om zou vallen als ze echt zou bestaan. Of en wijf met een poedel met roze strikjes en een vent die Ken heet....brrrrrr
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sorry Nok, met de echte Barbie is wel het laatste waar ik me mee identificeer![]()
ik ben het gewoon gewend denk ik, door mijn omgeving. Sommigen noemen me zo, maar ze bedoelen daar verder niets mee ---> niet HAAR althans![]()
Sorry BarraPappaquote:
http://homouniversalis.downfire.com/mouche_volantes.htmquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:56 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Thank you for the information
Ik zet het in de favouriten die informatie.
More input, more input
Wie dan nog meer, Dromenvanger ook?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:26 schreef Liefsten het volgende:
[..]
http://homouniversalis.downfire.com/mouche_volantes.htm
Vreemd dat je er eigenlijk nooit wat over hoort. Veel mensen schijnen hier last van te hebben. Ikzelf dus ook weleens.![]()
Ieder mens schijnt er weleens last van te hebben. De ene heeft het erger dan de ander en het hoeft verder ook niet altijd problemen te geven. Bij mij niet tenminste.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:29 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wie dan nog meer, Dromenvanger ook?
Zie jij vlekjes voor je ogen dan? Ik niet hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:35 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Ieder mens schijnt er weleens last van te hebben. De ene heeft het erger dan de ander en het hoeft verder ook niet altijd problemen te geven. Bij mij niet tenminste.![]()
Ik kan de vlekjes wel oproepenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Zie jij vlekjes voor je ogen dan? Ik niet hoor
'Vlekjes voor mijn ogen zien' was dus niet waar ik het over had.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Zie jij vlekjes voor je ogen dan? Ik niet hoor
hoi Barbquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:51 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hoi hoi Marietjeik wist niet dat jij erover begonnen was
ik las iets van Liefsten over Mouches Volantes, vandaar mijn reactie
Wat heb je dan?
En hoi, tijd geleden
Vanavond weer A Haunting![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu weten we EINDELIJK wie dromenvanger in het echt is![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:22 schreef Marietje_34 het volgende:
Trouwens, Dromenvanger, wat gezellig dat je je 'online status' weer aan hebt staan.
Thank youquote:
alleen stiekumquote:
ik ben er ook nogquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ik ben nog op me werk... niet omdat ik over moest werken maar omdat hier overal file staat.... dikke files door de sneeuw...net met alle (aanwezige) collegas een sneeuwballen gevecht gehouden LOL sta je daar met 8 volwassen mannen sneeuwballen te gooien
dacht al dat jij me ook niet meer lief vond!quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:58 schreef nokwanda het volgende:
hey all...... middagje de hort op geweest.
En daarom Barra, kon ik je oproepje niet beantwoorden. Ik vergat het op afwezig te zetten.
gerust gesteld nu? We vinden je allemaal liefquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dacht al dat jij me ook niet meer lief vond!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:02 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
gerust gesteld nu? We vinden je allemaal lief![]()
dat moet een misverstand zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee mir haalt der berichtje uit mijn fotoboek weg
mijn dag is verpest
![]()
Misschien wel boos omdat er wel erg veel meiden zijn die sexy dingen schrijven in je fotoboekquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee mir haalt der berichtje uit mijn fotoboek weg
mijn dag is verpest
![]()
Dat had ik vandaag. Mijn dinnetje kreeg vandaag de sleutels van haar huis en we werden ontvoerd om het te bekijken. Zooooooooo coolquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:06 schreef vamperotica het volgende:
hee zoessie......
waarblijftjemededelingdatjeeenhuishebt eneensleutelen taart enzo???
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:53 schreef gaai het volgende:
Vanmiddag kwam shorty even meekijken wat ik aan het doen was op de pc.......zag ie de avatar van nokwanda......die vónd ie grappig![]()
Ging ie proberen of ie ook zo'n hoofd kon trekken....Hij kwam een heel end in de buurt overigens
![]()
So what?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik had er nog wat tussen gepropt Nokover zijn Engels
Ieder heeft zijn eigen stijlquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:58 schreef nokwanda het volgende:
Hey Barb...Ik quote je even uit een ander topic:
[..]
So what?![]()
Doe ik aan de lopende band. ook in mijn spreektaal. Die ligt niet echt ver van wat ik hier neerplemp.
Ik ga dat echt niet aanpassen. Kan alleen mezelf maar zijn. En zolang dat niemand kwaad doet mag men zich er ook gerust aan ergeren. Het is deel van mijn stijl. Niet een stijltje maar gewoon van mij.
Ik heb het met tags en al gekopieerd en geplakt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:22 schreef gaai het volgende:
Hoe quote je eigenlijk iemand vanuit een ander topic? Is dat gewoon copy/paste en dan zelf tussen 'quote-tags' zetten?
voor het geval ik het een keertje wil doen
Ja juist, dat bedoelde ik ook. Jij legt het beter uit.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:27 schreef Dromenvanger het volgende:
ff denken
Ik moet het ff zelf proberen. Ik denk dat je gewoon op de quote button moet drukken en ctrl-c en ctrl-v moet doenDus alles kopieren in het bericht, en via ctrl-c en ctrl-v het hele bericht invoegen in het nieuwe topic en eronder reageren.
Als het niet lukt vraag je het maar, dan probeer ik te helpen
HIer hier hier ben ik!quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:06 schreef vamperotica het volgende:
hee zoessie......
waarblijftjemededelingdatjeeenhuishebt eneensleutelen taart enzo???
Nog een vreugdedansje dan? (op een been)quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
HIer hier hier ben ik!![]()
het huisje is een feit! en we hebben taart gekregen van onze financieel adviseur, van een banketbakker! met hele lekkere slagroom!![]()
En van oom en tante die langs kwamen een fles champagne!
ik ben helemaal vrolijk! maar ook moe.......![]()
JEUJ...quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:15 schreef draculettetje het volgende:
heb vreugededansje gemaakt,
heb zonder krukken de eerste stappen (3 of 4) het huis binnen gezet!![]()
Waar komt dat door, denk je zelf? En waarom zou je niet welkom zijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:16 schreef sararaats het volgende:
ik krijg het vreemde gevoel dat ik niet welkom ben op FOK!
ik doe mijn best om normaal te posten
gelukkig ben ik niet de enige die op dat soort ideetjes komt op dat soort tijdstippen.... ben er al achter dat buren het over het algemeen niet zo heelfijn vinden als je 's nachts gaat stofzuigen....quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:34 schreef nokwanda het volgende:
Besloot gisteravond laat nog even het een en ander te demonteren en op te ruimen op mijn logeerkamer. De kamer werd door de katten als schuilplaats gebruikt.
Dat heb ik geweten ook.
Tijden geleden vertelde ik al over het pact dat ik sloot met de muis in mijn keuken. De katten trokken zich niks van hem aan en hij jatte ok geen voedsel dat ik er niet had neergezet voor hem. Dus..... best leuk, zo´n luid piepende Frits in huis. Zat ie op het aanrecht luidruchtige muizen´serenades te geven. Ja, hij was leuk.
Maar gisteravond op de logeerkamer dacht ik een dor blaadje van de grond te rapen. Het bleek echter het verdorde lijkje van MIJN Frits te zijn.
In plaats van met gepast respect te reageren op het tragisch verscheiden van Frits reageerde mijn nageslacht door een potje met vergrootglas te pakken om Frits daarin te deponeren. Zo gebeurde het dat Frits lichaam aan de wetenschap werd gedoneerd.
De rest van de tijd hebben we doorgebracht met het bestuderen van het verdroogde lijk van Frits.
Toch mooi, ergens..... de restjes fijn muizebont op zijn schoudertjes tegenover de fijne structuur van zijn duidelijk zichtbare intacte botjes. Prachtig hoe een muizeruggegraatje eruitziet met de staartbotjes eraan. Hoe fijn en prachtig de botjes van een muizevoetje zijn. Hoe zelfs ingedroogd een oortje nog zo delicaat kan zijn.
Dood en wel nog een klein wondertje dat we konden bestuderen om het moooie ervan in te zien.
Frits..... je was een fantastische muis. We hebben van je aanwezigheid genoten. Je laatste rustplaats zal de kliko zijn. De muizenhemel op aarde![]()
![]()
Muis? euhhhh...... ik bedoel, koffie??quote:
Vraag me af of een van mijn katten hem te p[akken heeft gekregen. Ik vond em er niet erg aangevreten uitzien. Geen sporen van tandjes of zo. Geen gebroken onderdelen. Maar ook geen spoor van buikje. Dat hele deel, ingewanden en zo was gewoon weg.quote:
Het Mysterie van Fritzzzz.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:02 schreef gaai het volgende:
Muisjes gaan toch niet zo héél lang mee? Misschien is Frits een natuurlijke ouderdomsdood gestorven en heeft 1 v/d katten daarna het 'lekkerste' gedeelte opgegeten.........
Ach ik verzin ook maar wat![]()
ik heb in de file sneeuwballen gegooit naar andere autosquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:42 schreef gaai het volgende:
Ik heb shorty vandaag thuisgehouden......
We hebben onszelf ingesneeuwd verklaard..........zag zelfs geen kans om m'n straat uit te komen, want de file om de wijk te verlaten begon al aan het eind v/d straat......toen heb ik maar een rondje gereden, maar toen ik terug was kon ik zelfs de auto niet meer geparkeerd krijgen zonder hulp van een buurman*slipperdeslip*
Shorty maakt nu een sneeuwpop in de tuinen ik..........heb koffie
![]()
Zonder de hulp van de reeds geparkeerde auto van de buurman die voorkwam dat ik verder slopte door mijn auto met zijn carrosserie tegen te houden?quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:42 schreef gaai het volgende:
Ik heb shorty vandaag thuisgehouden......
We hebben onszelf ingesneeuwd verklaard..........zag zelfs geen kans om m'n straat uit te komen, want de file om de wijk te verlaten begon al aan het eind v/d straat......toen heb ik maar een rondje gereden, maar toen ik terug was kon ik zelfs de auto niet meer geparkeerd krijgen zonder hulp van een buurman*slipperdeslip*
Shorty maakt nu een sneeuwpop in de tuinen ik..........heb koffie
![]()
Gouden idee voor morgenquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb in de file sneeuwballen gegooit naar andere autos
Barra @ kinderachtig
Neeee, dat is leuk, niet kinderachtigquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb in de file sneeuwballen gegooit naar andere autos
Barra @ kinderachtig
*grinnik*quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zonder de hulp van de reeds geparkeerde auto van de buurman die voorkwam dat ik verder slopte door mijn auto met zijn carrosserie tegen te houden?
Damn... heb ik nou ook altijdquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ow damn heb sinasappelsap over mijn trui gemorst
nu zit ik hier in me longsleeve.... die te strak is... krijg al commentaar van me vrouwlijke collegas dat me tepels zichtbaar zijn
Deze post zegt me níks zonder een foto.......quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ow damn heb sinasappelsap over mijn trui gemorst
nu zit ik hier in me longsleeve.... die te strak is... krijg al commentaar van me vrouwlijke collegas dat me tepels zichtbaar zijn
Klinkt als de normale situatie bij mij in de straat. Jij woont niet toevallig in Nijmegen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:54 schreef gaai het volgende:
[..]
*grinnik*
Neh.....de parkeerplaatsen zijn iets verhoogd t.o.v. de straat.....en ik kwam er gewoon niet ophad even een extra duwtje en nóg 1 en nóg 1 en nóg 1nodig.........eigenlijk was het best triest.....
En toen reed er een moeder langs die me aankeek alsof ik de auto voor m'n lol half op de weg had staan.........![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:55 schreef gaai het volgende:
[..]
Deze post zegt me níks zonder een foto.......![]()
![]()
![]()
Cool! ( in alle opzichten )quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb gister 2 hartjes in de sneeuw gereden met me auto!
fotos komen vanavond
quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb gister 2 hartjes in de sneeuw gereden met me auto!
fotos komen vanavond
quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:05 schreef Mirage het volgende:
@Barra,
hoe dúrf je mij te beschuldigen ?![]()
ik vind jou wel lief... ![]()
ik heb geen bericht gedelete ![]()
ik kan dat daar niet eens... knut heeft daar de touwtjes in handen ![]()
waarschijnlijk, àls er iets zoek is geraakt dan zal dat een foutje zijn of te maken hebben met het één of andere technisch probleempje dat er in de afgelopen week geweest is (kan zijn) ![]()
we houden toch van elkaar ![]()
*vamperotica uitnodigtquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:16 schreef vamperotica het volgende:
ik wil ook sneeuw
Hoi DVquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben er weer
Lekker geslapen met inslaper en doorslaper, take the green pill, take the green pill
Tijd om vandaag lekker rustig verder te gaan
Eerst maar een lekker bakkie koffie![]()
Zoals ik gisteren zei, vandaag wil ik de auto-execute.bat gaan bestuderen op mijn computer
Prettige dag alvast en tot zo. Zal zometeen ff bijlezen helemaal
Hoiquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Hoi DV![]()
mg ik vragen waarom je in- en doorslapers neemt, komt dat omdat je bent gestopt met biertjes drinken?
dat is het juist.quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Waar komt dat door, denk je zelf? En waarom zou je niet welkom zijn
maak eens een leuke topic aan, ga lekker discussieren over vanalles en nog wat
wat versta je onder 'normaal' posten? je mag best lekker gek uit de hoek komen hoor. Uiten wat je voelt!
Gewoon doorgaanquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat is het juist.
ik kan er niet tegen dat ze het verleden oprakelen (ik deed dingen die ik normaal niet zou doen)
sigaretten is gifquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga ff een sigaret roken![]()
Lucky Strike
Weg met marlboro![]()
Marlboro is troep en smaakt niet
quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sigaretten is gifgewoon stoppen droompje
veel gezonder voor je!
Weet ikquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:50 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik vind alle sigaretten en shag troep![]()
tjee, als Droompje niet meer zou roken had hij nog meer energie denk ik!![]()
ik heb er een slotje opgezet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Dan moet je een slotje zetten op je fotoboek voorlopig
Is makkelijk gedaan, neem je zo ff de rust.
Je kunt zelf een slotje zetten erop. Krijg je ook geen reacties binnen. Mis je wel de goede reacties, maar goed, dat moet je dan erbij nemen.
Laat het maar zo gaan jah.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb er een slotje opgezet.
hopelijk kan ik het er ooit weer afhalen
Ah, ok. Ik had laatst ook zoiets gekregen van de dokter omdat ik zo slecht sliep, maar dan kon ik er 's ochtends helemaal niet meer uitkomenquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hoi
Af en toe ter beveiliging. Ik kan soms niet slapen omdat ik me verheug op de volgende dag die komen gaat![]()
Dus ga ik richting het nest met het idee dat ik wil opstaan, dan zit ik vol gedachtes en plannen en dan gaat het slapen niet.
Dus neem ik "The green pill" af en toe![]()
En dan slaap ik heel lekker
....................
Mjin dokter zei ook dat "the green pill" voor een kater zorgt. Maar ik zet me daar snel overheenquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik had laatst ook zoiets gekregen van de dokter omdat ik zo slecht sliep, maar dan kon ik er 's ochtends helemaal niet meer uitkomen![]()
die komt wel aan der trekken hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Goed dat je moe bent 's avonds of niet soms
Lekker moe de dag eindigen. Is toch beterAlleen moet je vriendin ook aan haar trekken komen
Zometeen ff naar de winkel, heb alleen niet zo'n zin om de deur uit te gaan. Eigenlijk moet ik met een knip met de vinger, in de winkel staan.
Travelling without movement![]()
Ik ben liever lui dan moe eigenlijk, daarom wil ik dus dat het leven makkelijk wordt. Lekker luieren![]()
Ik wil luilekkerland
Luilekkerland version 1,23456789
En dan iedere dag een update maken
Zaken toevoegen in luilekkerland
zei je Rooibosthee? je weet toch dat het Zuid-Afrikaans is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Tijd voor rooibossen thee. Genoeg koffie gehad dus. Tijd om op de gezonde tour te gaan
4 zakjes erin, water 4 minuten doorkoken en 5 minuten laten trekken van de thee![]()
It's all in the details![]()
Je bent in elk geval onderweg, in ontwikkelingquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Weet ik
Maar ik sport nog niet ook. Ik ga nog stoppen met roken en ook de marathon lopen. Ik wil iedere marathon lopen nog. En dan winnen![]()
En ik wil wibledon winnen
Kan zijn dat ik veel wil, maar het begint bij ambitie. Door overal doelen te stellen, sta ik met plezier op
![]()
Maar goed, ik ben al op het gezonde padIk neem die knorr dingen in. Met de nodige dagelijkse hoeveelheid groente en fruit, yakult en centrum performance. En thee om het lichaam te reinigen. Ik zorg voor voldoende slaap. En matig met alcohol.
Dus ik ben best heilig![]()
Maar het kan altijd beter en sneller en gezonder![]()
Het eeuwige leven
quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:23 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Je bent in elk geval onderweg, in ontwikkeling![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
zei je Rooibosthee? je weet toch dat het Zuid-Afrikaans is.![]()
Wat bedoel je daarmee?
het gaat al veel beter met me (behalve mijn stembanden dan, ik spaar ze door zo weinig mogelijk te spreken)
ik wou dat er een ster viel, dan kan ik gerust zijn
Lieverd er vallen zoveel sterren, je ziet ze alleen niet altijd!
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:05 schreef gaai het volgende:
Aaaaaaaah die hartjes.....wat schattig!![]()
En ja dat was Zwolle for ya.......geen doorkomen aan bijna......
maare ... was jij ook in zwolle ofzo?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:05 schreef gaai het volgende:
Aaaaaaaah die hartjes.....wat schattig!![]()
En ja dat was Zwolle for ya.......geen doorkomen aan bijna......
ik heb het idee dat ze er woont!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maare ... was jij ook in zwolle ofzo?
Jeuj! dan heb ik de lettertjes goed gelezen en begrepen!quote:
gek hehquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:58 schreef draculettetje het volgende:
Ik heb me toen wij als stad (nou ja stad) waren ingesneeuwd prima vermaakt,
mocht alleen geen sneeuwpop maken.....
ik ga men vriendin... ik ga op bezoek bij mijn lieve dinnejtequote:Op donderdag 2 maart 2006 20:03 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Waar gaan jullie straks naar kijken? Naar Char of naar The Ghost Whisperer? Komt namelijk allebei om half tien![]()
Ik denk dat ik toch maar naar Char ga kijken. Ik heb geen zin om iets op te nemen![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ga men vriendin... ik ga op bezoek bij mijn lieve dinnejte
en een beetje sporten zeker....quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ga men vriendin... ik ga op bezoek bij mijn lieve dinnejte
Ik ga de 1e 5 minuten heen -en-weer zappen en blijf dan hangen bij hetgeen me het meest boeit......denk ik.......maar ik ben nogal wispelturig.......quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:03 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Waar gaan jullie straks naar kijken? Naar Char of naar The Ghost Whisperer? Komt namelijk allebei om half tien![]()
Ik denk dat ik toch maar naar Char ga kijken. Ik heb geen zin om iets op te nemen![]()
volgens mij ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:08 schreef vamperotica het volgende:
ik geloof dat char nog geen nieuwe afleveringwas... hoogtepunten uit vorige afleveringen.....
DACHT ik...
quote:
I am a maniac, maniacquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:28 schreef Genverbrander het volgende:
hahaha dromenvangerwat een figuur ben jij
![]()
dat kan nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
NS gaat binnenkort op tijd rijden
Let maar op mijn woorden, ieder bedrijf zal goed gaan functioren in de toekomstquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Let maar op mijn woorden, ieder bedrijf zal goed gaan functioren in de toekomst![]()
Ook geen files meer in de toekomst
Alles vlot![]()
Met de flow![]()
Het zal wel moetenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
goeie droompje... ik hoop dat je gelijk krijgt
nee het is geen BMW.. het is een Fisker.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Is dat een bmw
Metallica grijs is ook heel mooiMooi auto ook
Ziet er sportief en toch klassiek uit tegelijk. Of is die niet tevens klassiek? Ik weet niet goed hoe ik die auto moet omschrijven nu
Zou mij dus ook bevallen
Vind ik eigenlijk nog de mooiste kleur. Maar ik wil meerdere auto's straksIk wil alle kleuren hebben van auto's.
Een beetje gulzig zijn, dat is niet slecht
Iedereen de hoogst mogelijk welvaart
Romeinse tijdperk will return
Heb ik toch een beetje verstand ervanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee het is geen BMW.. het is een Fisker.
maar aangezien Fisker wel het BMW chassie opkoopt en er daarna andere motoren in stopt en hele andere beplating + interieur. mag je dus wel zeggen dat je in de buurt zit
al zat je er wel ¤100000 naastquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Heb ik toch een beetje verstand ervan
Ach, die paar nullen maakt ook niet uitquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
al zat je er wel ¤100000 naast
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:40 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hey Genny, gezellig
Waar is Stenny trouwens? Zeker druk met haar boek
Hallo iedereen![]()
Ja inderdaad, erg gezellig hier.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:40 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hey Genny, gezellig
Waar is Stenny trouwens? Zeker druk met haar boek
Hallo iedereen![]()
Okee interessant.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Een creatieve wiskunde knobbel
Ik zie getallen en ik lees getallen en ik combineer getallen. Ik weet gewoon hoe getallen in elkaar zitten. Ik kan nu niet uitleggen op welke manier maar dat komt nog wel.
Wiskunde was nooit mijn sterkste vak maar dat kwam mede door desinteresse, ik haalde wel goede cijfers maar het was niet het beste resultaat. Economie was mijn favourite vak. Ben dus naar de HEAO gegaan waar ik accountancy gedaan heb. Ook veel met getallen werken.
Annuiteiten berekenen en contante waardes en nog meer en nog meer. En dat lukte allemaal.
Maar het waren geen tienen. Hoewel ik meer bezig was met andere dingen. Een echte strever ben ik nu pas geworden sinds kort. Ik hou dus ook niet van het halve werk, dat zeg ik zo vaak. Ik hou van kwaliteit en van 100 procent waterdichtheid in alles.
Ook veiligheid vind ik belangrijk. Ik vind eigenlijk alles belangrijk dat staat voor kwaliteit. Kwaliteit dusDat is een soort verslaving geworden. Ook mezelf blijven verbeteren de hele tijd. Self-improvement is like masturbation, had iemand als ondertitel. Dus het geeft een gigantische kick om iedere dag op te staan en verder te bouwen
Maar goed, ik werk dus iedere dag. En of het werken is, dat is maar de vraag. Ik ben bezig richting een eigen bedrijf te gaan. En dan moet ik sowieso onderzoeken en analyseren.
En dan heb ik internet tot mijn beschikkingEn een hele bibliotheek ook nog
Dus dat komt wel goed.
Maar over die wiskunde knobbel, die moet ik nog gaan uitbreiden dus. Ik moet mezelf nog verbeteren op vele opzichten. Wiskunde ga ik me dus nog dieper in verdiepen, ik wil de hele wiskunde beheersen. Maar ik wil alles beheersen dusGewoon omdat ik dat nodig vind en logisch vind ook. En het is een hobby
's nachts tijdens het dromen krijg ik trouwens ook dingen door, informatie krijg ik door. Ook wiskundige informatieEn nog meer
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:43 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ja inderdaad, erg gezellig hier.Kom je er gezellig bij Barb?
Nu effe reageren op die post van dromenvanger.
Ik snap het zeker maar ik wil er uitgebreid op ingaan dus. Excuse me dus. Ik ga heel ff naar de winkel en dan kom ik er uitgebreidt op terugquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:46 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Okee interessant.Ik vind het altijd interessant als mensen een groot wiskundig inzicht hebben.
Even filosofisch hoor over de wiskunde: hoe zie jij deze richting? Ik vind het zelf iets heel raars, omdat het eigenlijk is verzonnen door de mens. Wij hebben zelf op een dag bepaald dat wortel 16 vier is, dus in een zekere zin is wiskunde dus een kunstmatig iets. Maar aan de andere kant kun je er oneindig mee doorrekenen en de meest ingewikkelde formules mee maken die iets zeggen over de werkelijkheid om ons
Snap je wat ik bedoel?
Hahah nee maar jij hebt weer een groot sociaal inzicht, en da's ook erg interessant.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:47 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Dan vind je mij vast niet interessant, Gen. Ik heb totaal geen wiskunde knobbel![]()
alles is verzonnen door de mens. wiskunde natuurkunde scheikunde talen economie noem maar op.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:46 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Okee interessant.Ik vind het altijd interessant als mensen een groot wiskundig inzicht hebben.
Even filosofisch hoor over de wiskunde: hoe zie jij deze hele richting? Ik vind het zelf iets heel raars, omdat het eigenlijk is verzonnen door de mens. Wij hebben zelf op een dag bepaald dat wortel 16 vier is, dus in een zekere zin is wiskunde dus een kunstmatig iets. Maar aan de andere kant kun je er oneindig mee doorrekenen en de meest ingewikkelde formules mee maken die iets zeggen over de werkelijkheid om ons
Snap je wat ik bedoel?
Hahahaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga met plezier de straat op, kan ik kentekens bestuderenEn in de winkel gaan zoeken welke producten vandaag gekocht dienen te worden
Ik doe alles dus met volle verstand
Bij alles wat ik doe, kijk ik of het wel van toepassing is, op deze dag. Ik sla dus ook geen enkele stap over.
Hehe. Ik heb het gemistquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:49 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hahah nee maar jij hebt weer een groot sociaal inzicht, en da's ook erg interessant.
Kijk je wel eens supernanny op rtl4 op zondag, barb?
Hoe ben jij met het opvoeden van je kind? Heb jij overwicht en controle?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:55 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Hehe. Ik heb het gemist![]()
Ik heb het ook nog nooit gezien, maar ik ken de Engelse varianten. Smakelijk om naar te kijken, en het werkt echt
Ja inderdaad gaat het ook voor andere abstracte wetenschappen op, maar de wiskunde ligt er wel aan ten grondslag, het is 'puurder'. Ze zeggen wel eens dat wiskunde ook de taal is van de natuurkundigen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
alles is verzonnen door de mens. wiskunde natuurkunde scheikunde talen economie noem maar op.
echt hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:56 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Trouwens, die mensen van dat programma die hun eetpatroon moeten veranderen....Daar schrik je pas van zeg
Kan ik nog niet veel over zeggenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:57 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hoe ben jij met het opvoeden van je kind? Heb jij overwicht en controle?
veel wiskunde heeft een basis in natuurkundequote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:01 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ja inderdaad gaat het ook voor andere abstracte wetenschappen op, maar de wiskunde ligt er wel aan ten grondslag, het is 'puurder'. Ze zeggen wel eens dat wiskunde ook de taal is van de natuurkundigen.
Talen zijn inderdaad ook kunstmatig, maar er is niet één taal, er zijn duizenden verschillende. Iedere taal heeft weer een wiskundige basis helemaal bij de wortels.
Er zijn duizenden taken, maar er is maar één wiskundig systeem, wat ook weer aangeeft dat het een heel puur iets is. Dat vind ik nu juist zo intrigerend.Een door de mensen bedacht systeem waar je zo ontzettend veel mee kan, hoe bestaat het.
Ah ja, heel goed. Bij supernanny laten ze ook zien dat het slecht kan zijn om je kind teveel aandacht te geven. Het is heel goed om ze af en toe lekker in hun sop te laten gaarkoken, anders denken ze dat ze altijd recht hebben op aandacht en dan worden ze verwend en arrogant.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:07 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Kan ik nog niet veel over zeggenik probeer alles zo goed mogelijk te doen, maar zoals je wellicht niet is ontgaan maken we best wel een zware tijd mee.
Maar wat betreft Isabella: ze is energiek, vrolijk, temperamentvol en krijgt het allerbeste: elke dag fruit, en nog steeds borstvoeding.
Alleen ze is wel heel erg gesteld op mij. Een beetje te erg, ze kan zichzelf moeilijk vermaken speelgoed vindt ze vaak saai. Ze wil de hele dag door het liefst aandacht. Soms speelt ze wel alleen, maar niet voor lang. Behalve aanleg, zal ik daarin ook wel een grote rol hebben gespeeld. Toen ze een klein baby'tje was (nu is ze bijna 10 mnd) rende ik bij iedere kick naar haar bedje
nu laat ik haar ff dreinen en huilen. Ik doe mijn best, ook als ze weer eens niet alleen wil spelen. En af en toe even met haar spelen en dingen voordoen en zo
staat er toch bijna 10 maandenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:10 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ah ja, heel goed. Bij supernanny laten ze ook zien dat het slecht kan zijn om je kind teveel aandacht te geven. Het is heel goed om ze af en toe lekker in hun sop te laten gaarkoken, anders denken ze dat ze altijd recht hebben op aandacht en dan worden ze verwend en arrogant.![]()
Maar lijkt me vreselijk moeilijk, opvoeden. Hoe oud is Isabella nou?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:10 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ah ja, heel goed. Bij supernanny laten ze ook zien dat het slecht kan zijn om je kind teveel aandacht te geven. Het is heel goed om ze af en toe lekker in hun sop te laten gaarkoken, anders denken ze dat ze altijd recht hebben op aandacht en dan worden ze verwend en arrogant.![]()
dat zeg ikquote:
Dat kan op de langere termijn wel meevallen. Soms wel soms niet. Wat ook meespeelt is dat het er altijd en eewuig bij de kleinste kick zijn niet stimulerend is. Een totaal gebrek aan frustraties blokkeert een kind. Maakt het minder creatief in zijn/haar eigen oplosingen. De oplossingsgerichtheid van een mens begint juist DAAR.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:10 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
jaaaaa. heb je haar foto gezien? in m'n sigquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:16 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
oh ja ik zie het nu, must have missed it.![]()
nog erg jong dus.how cute
ik vind supernanny zelf echt een cool wijfquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:16 schreef gaai het volgende:
Ik vind supernanny een tenenkrommend programma..........![]()
Dat mens is geweldig jahquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:23 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
ik vind supernanny zelf echt een cool wijf![]()
Welke van de tweequote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:25 schreef nokwanda het volgende:Wat een lekker bol ding. Zo´n grijp en graai baby.
A) ik snap sommige mensen niet. Als je ziet dat er kinderen zijn die naar hun ouders spugen en slaan en schelden.... daar kan ik dus echt met mijn hoofd niet bij.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:25 schreef gaai het volgende:
[..]
Dat mens is geweldig jah.....maar het programma.......
![]()
awwww lief!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:21 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
jaaaaa. heb je haar foto gezien? in m'n sig
en deze (met kerst bij schoonma)
[afbeelding]
M'n haar is weer een stuk langer gegroeidkomt ook door m'n zwangerschapshormonn. Jaja, alweer bijna 3 maanden, dat wordt druk met die twee....
![]()
HAHAHAAAAAAHAHAHHAHA wat een heerlijk woordgebruik!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:25 schreef nokwanda het volgende:Wat een lekker bol ding. Zo´n grijp en graai baby.
quote:
Dat zijn dus precies de punten die ik bedoel........ik begrijp dat nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
A) ik snap sommige mensen niet. Als je ziet dat er kinderen zijn die naar hun ouders spugen en slaan en schelden.... daar kan ik dus echt met mijn hoofd niet bij.
en
B) Als je dan dergelijke problemen hebt die aangepakt moeten worden, waarom doe je dat dan op de tv?
Er zijn gewoon veel mensen die niet kunnen opvoeden en er zijn veel mensen die geen gevoel hebben voor wat wel en niet kan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:30 schreef gaai het volgende:
[..]
Dat zijn dus precies de punten die ik bedoel........ik begrijp dat niet![]()
Beepjes roepen soms rare dingen op.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:29 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
HAHAHAAAAAAHAHAHHAHA wat een heerlijk woordgebruik!![]()
![]()
![]()
![]()
en je hebt helemaal gelijk![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Beepjes roepen soms rare dingen op.
Had bij Mirages beepje ziets van: HIERRRRRRRRRR met dat kind, grijp graai klem
ja maar ja maar....... HOEZO niet kunnen opvoeden???quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:30 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Er zijn gewoon veel mensen die niet kunnen opvoeden en er zijn veel mensen die geen gevoel hebben voor wat wel en niet kan.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
als ik een beebje heb mag je hem ook wel komen grijpgraaien hoor
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
tegen die tijd ben ik zelf misschien al oma
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |