Hier ook een erg brakke nacht. Midden in de nacht opeens klaarwakker en niet meer kunnen slapen. Ik moet ook niet slapen met mijn poezen. Rosa vindt echt dat ze naarst mijn oor heel hard moet gaan liggen knorren en dat ze dan ook haar snorharen in mijn neus moet stoppen. En chippy is zo zwaar dat het lijkt alsof er een forse kerel op je been ligtquote:Op woensdag 1 maart 2006 08:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik stop zo met koffie, mijn maag begint raar te doen ervan. Dus dan schakel ik zo over op thee.
05:30 was ik wakker. Rond 00:00 in slaap gevallen. 5 1/2 uur slapen moet meer dan genoeg zijn denk ik.
Hoewel om 08:00 opstaan beter is. Maar goed. Wat is beter
Bijgesport gister?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge
quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:56 schreef nokwanda het volgende:
Jaaa, sneeuwruimen. Raar hoor.
Ik zit hier boven, met e ramen en gordijnen open. Ik zie een stralende lucht maar de grond zie ik niet.
En ik hoor hier de vogels fluiten. Weer of geen weer.... ik heb al weer ee week of iets meer de lente in de bol. Ik ruik en hoor de lente overal.![]()
![]()
![]()
o ja..... nu moet ik steeds als ik jou zie denken aan meer koffiequote:
jubs behoorlijkquote:
Extra armspier trainingquote:
niet goed voor me humeurquote:
Ik ga straks boodschappen doen. Als kind thuis is van oma. En dan samen aan de taart werken. Ik maak het deeg, hij schilt de appels en snoept van het deeg.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
niet goed voor me humeurhoe gaat het met je appeltaart?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ga straks boodschappen doen. Als kind thuis is van oma. En dan samen aan de taart werken. Ik maak het deeg, hij schilt de appels en snoept van het deeg.
Ja maar, maar , maar.... het is 1 maart en ik heb de lente in mijn bol dus da kan helemaal niet maar het is toch zo en nu ben ik helemaal in de warquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:24 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Het sneeheeuwten het blijft liggen, prachtig!
Woei! Dat had zomaar mijn post kunnen zijn.......quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja maar, maar , maar.... het is 1 maart en ik heb de lente in mijn bol dus da kan helemaal niet maar het is toch zo en nu ben ik helemaal in de war![]()
Met zo'n thuiskomertje haalt ie sowieso de keuring niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:17 schreef vamperotica het volgende:
zo...even naar de markt geweest met dochterlief... stonden wel 3 kramen!
Sneeuw is al ver weg hier.
mijn autootootje rijdt op eenthuiskombandje...Mei moet ie eik naar de keuring, maar dat haalt ie waarschijnlijk toch niet... Dus of ik er nou nog een andere band onderga gooien....
ik was ook te laat, ik moest me op de fiets door een soort sneeuwstorm heenworstelenquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:29 schreef Metro2005 het volgende:
Halloo allemaal. Ik heb een nieuw record.
2,5 uur gedaan over 20km!!!!!!! goed hehierdoor was ik anderhalf uur te laat op mijn werk
![]()
![]()
![]()
echt té triest gewoon.
Was ie te kinky voor Oversight?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
WTF de reactie van mir is uit mijn fotoboek weggehaald![]()
nee... dangooi iker natuurlijk vante voren wel een andere op... Ik denk dat het opknappen in totaal wel meer gaat kosten dan ie waard is ook...quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Met zo'n thuiskomertje haalt ie sowieso de keuring niet.
quote:
ik zie net je nieuwe ondertitelquote:
Raam is geen afkeurpunt, knipperlicht en achteruitrijlicht kost geen drol om te maken en dat lek kan een probleem zijn maar hoeft niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
nee... dangooi iker natuurlijk vante voren wel een andere op... Ik denk dat het opknappen in totaal wel meer gaat kosten dan ie waard is ook...
mn raam kanniet dicht... hij kan nie op slot... er lekt t eenen ander... uhm.... knipperlicht doett niet ( en niet dan wel, dan niet, dan wel...) geen achteruitrijlicht en uhm.... vast nog wel meer....
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Raam is geen afkeurpunt, knipperlicht en achteruitrijlicht kost geen drol om te maken en dat lek kan een probleem zijn maar hoeft niet.
Bovendien moet je niet kijken naar wat ie waard is maar naar wat een andere je zou kosten. Ik rij zelf in een auto die meestal voor 1 of 2 kratten bier van eigenaar wisselt (een citroën bx) dus de reparatiekosten lopen al snel veel hoger op dan de waarde vd auto maar een andere auto kopen kost me nog veel meer (en die rijden niet zo lekker)
ja idd... En we gaan toch weer naar de zomertoe... Dus dat raam maakt ook niet uit....
BX heb ik ook nog gereden....!!!
Vast welquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Voor mij mag hij terugkeren. Wie weet kan hij de laatste hand leggen op deze nieuwe wereld
Ben benieuwd wat voor persoon hij is in deze tijdOf hij van internet houdt en van feesten ook
Ik denk dat ie in een TBS kliniek terecht komt en niemand ooit van zijn bestaan zou afwetenquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Voor mij mag hij terugkeren. Wie weet kan hij de laatste hand leggen op deze nieuwe wereld
Ben benieuwd wat voor persoon hij is in deze tijdOf hij van internet houdt en van feesten ook
Zou best een kopje thee willen drinken met die gozerOf een alcoholvrij biertje
Of een glas rode wijn ooit, ik ga ooit 2 glazen rode wijn drinken per dag.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Vast welHij zou toch ook een blower zijn geweest
![]()
Zou hij doordraaien denk je?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie in een TBS kliniek terecht komt en niemand ooit van zijn bestaan zou afweten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |