moest gelijk aan rowen dinges dinken bij je eerste zinnetjequote:Op woensdag 1 maart 2006 12:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Het is een kwestie van geduld
En de eeuwigheid heeft geduld genoeg
ik ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
moest gelijk aan rowen dinges dinken bij je eerste zinnetje
Omdat ik de tekst tegen kwam op de website van mijn favoriete schrijfster en vertaling bij haar altijd afbreuk doet aan de tekst.quote:
AHquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Omdat ik de tekst tegen kwam op de website van mijn favoriete schrijfster en vertaling bij haar altijd afbreuk doet aan de tekst.
Vond de tekst hier wel passen.
Rowen Hezequote:Op woensdag 1 maart 2006 12:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
moest gelijk aan rowen dinges dinken bij je eerste zinnetje
Are ye sure? Fok is heeeel erg groot hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:11 schreef Metro2005 het volgende:
Ook even een kopje thee gepakt en magisch forum stelselmatig aan het doorlezenwat een hoop informatie staat daarop. Echt heel erg leuk. Truth maar dan ter grote van heel fok
![]()
http://www.magischforum.nlquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:15 schreef Dromenvanger het volgende:
magisch forum ken ik niet
Wat is de link preciesHoewel ik toch liever op 1 forum blijf zitten. Dat maakt het wat makkelijker en overzichtelijker voor mezelf.
Ik ben foto's aan het maken van mezelf, maar geen enkele die me echt bevalt, ik zal eerst 14 kilo moeten afvallen nog. Ik heb eergisteren mijn BMI berekend en ik zit richting de gevaren-zone. 86 kilo weeg ik dus. En ik heb ooit 66 gewogen in 2000. 20 kilo erbij nu. Maar bij 66 weeg ik dus te weinig.
Nu is het zaak om tussen de 70-75 te komen. Dus ik ga zeker sporten nog
Het lichaam is de tempel. Is het lichaam goed dan komt de geest vanzelf ook goed.
In ieder geval al een grote stap vooruit door niet te drinken van alcohol. Nu nog een keer stoppen met roken en het gaat nog beter.
Hoewel ik die sigaret metzelf nog toesta. Zodra ik ga sporten en zodra mijn longen gezonder worden door het sporten en mijn hart, zal ik vanzelf niet meer willen of kunnen roken
Geest is al gezonder hier, maar het kan nog altijd 120 procent beter. Gezondheid kent geen grenzen. Of wel soms
Tijd voor thee weer. Lekker zuiveren![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het enige waar ik nog last van heb, dat zijn van die onzichtbare vlekken buiten, alsof er buiten wat in de lucht zit. Van die dwarrelende dingen zijn dat. Niet helemaal onzichtbaar maar ik zie ze wel dwarrelen. Soort van slierten zijn het.
Ik weet niet wat het precies is, het stoort wel mijn zicht. Ik heb het dus continu als ik buiten ben. En ik wil helder zicht hebben.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:27 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
ik heb de afgelopen 2 weken ook 2 keer zoiets gezien. Nog nooit eerder gezien. Enig idee wat dan kan zijn? Ik zag een soort van rimpeling als een bel ofzo, geen idee hoe ik het moet omschrijven eigenlijk. Maar nou lees ik dit van jou en heb ik zoiets van 'hee'!!
ik zit echt een klein beetje paf achter mijn pc hierquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het precies is, het stoort wel mijn zicht. Ik heb het dus continu als ik buiten ben. En ik wil helder zicht hebben.
Ik wil zicht hebben zo zuiver als kristal. Dus die wormen of wat het ook zijn, die moeten kapot![]()
Hier lijken het soms van die wormen te zijn, maar ik weet niet of het wormen zijn. Het is in ieder geval altijd in beweging en nogmaals het stoort en het hoort niet thuis in de omgeving
Nee, dat is wat anders, die heb ik ook wel es idd en dat is niet waar ik het nu over heb.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat jullie zijn zijn stofdeeltjes op je netvlies... heb ik af en toe ook wel eens. dat komt omdat je je niet kan scherpstellen op de lucht
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:52 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nee, dat is wat anders, die heb ik ook wel es idd en dat is niet waar ik het nu over heb.
Die sliertjes zijn waarschijnlijk glasvochttroebeling. Ook wel bekend als floaters. Lees maar eens:quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:52 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nee, dat is wat anders, die heb ik ook wel es idd en dat is niet waar ik het nu over heb.
ik heb je linkje gelezen, maar het lijkt er niet op. Die van afgelopen zondag zag ik in eerste instantie vanuit mijn ooghoek, omdat ik iets zag bewegen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:00 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Die sliertjes zijn waarschijnlijk glasvochttroebeling. Ook wel bekend als floaters. Lees maar eens:
Bewegende vlekjes in het gezichtsveld![]()
dit herken ik wel, ik zie ook wel eens die restjes 'drijven', verschil is dat dat ook met je oog mee beweegt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:02 schreef Liefsten het volgende:
Deze site geeft wat betere informatie btw.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Glasvochttroebeling
Thank you for the informationquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:02 schreef Liefsten het volgende:
Deze site geeft wat betere informatie btw.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Glasvochttroebeling
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:56 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Thank you for the information
Ik zet het in de favouriten die informatie.
More input, more input
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu weten we EINDELIJK wie dromenvanger in het echt is![]()
Barr A Barb WAT DOE JEquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:20 schreef Analyzing_Barb het volgende:
nokwanda - dinsdag 28 februari 2006 @ 19:31
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:27 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Haha *Barbie geeft iedereen een plak*
oooh ik ben gemeen! Nou ja, denkbeeldig....is er iemand misschien helderproevend?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Barbie?????????? ieuwww, doe nie zo eng........ da´s da ding dat om zou vallen als ze echt zou bestaan. Of en wijf met een poedel met roze strikjes en een vent die Ken heet....brrrrrr
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sorry Nok, met de echte Barbie is wel het laatste waar ik me mee identificeer![]()
ik ben het gewoon gewend denk ik, door mijn omgeving. Sommigen noemen me zo, maar ze bedoelen daar verder niets mee ---> niet HAAR althans![]()
Sorry BarraPappaquote:
http://homouniversalis.downfire.com/mouche_volantes.htmquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:56 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Thank you for the information
Ik zet het in de favouriten die informatie.
More input, more input
Wie dan nog meer, Dromenvanger ook?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:26 schreef Liefsten het volgende:
[..]
http://homouniversalis.downfire.com/mouche_volantes.htm
Vreemd dat je er eigenlijk nooit wat over hoort. Veel mensen schijnen hier last van te hebben. Ikzelf dus ook weleens.![]()
Ieder mens schijnt er weleens last van te hebben. De ene heeft het erger dan de ander en het hoeft verder ook niet altijd problemen te geven. Bij mij niet tenminste.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:29 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wie dan nog meer, Dromenvanger ook?
Zie jij vlekjes voor je ogen dan? Ik niet hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:35 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Ieder mens schijnt er weleens last van te hebben. De ene heeft het erger dan de ander en het hoeft verder ook niet altijd problemen te geven. Bij mij niet tenminste.![]()
Ik kan de vlekjes wel oproepenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Zie jij vlekjes voor je ogen dan? Ik niet hoor
'Vlekjes voor mijn ogen zien' was dus niet waar ik het over had.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Zie jij vlekjes voor je ogen dan? Ik niet hoor
hoi Barbquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:51 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hoi hoi Marietjeik wist niet dat jij erover begonnen was
ik las iets van Liefsten over Mouches Volantes, vandaar mijn reactie
Wat heb je dan?
En hoi, tijd geleden
Vanavond weer A Haunting![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu weten we EINDELIJK wie dromenvanger in het echt is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |