volgens mij ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:08 schreef vamperotica het volgende:
ik geloof dat char nog geen nieuwe afleveringwas... hoogtepunten uit vorige afleveringen.....
DACHT ik...
quote:
I am a maniac, maniacquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:28 schreef Genverbrander het volgende:
hahaha dromenvangerwat een figuur ben jij
![]()
dat kan nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
NS gaat binnenkort op tijd rijden
Let maar op mijn woorden, ieder bedrijf zal goed gaan functioren in de toekomstquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Let maar op mijn woorden, ieder bedrijf zal goed gaan functioren in de toekomst![]()
Ook geen files meer in de toekomst
Alles vlot![]()
Met de flow![]()
Het zal wel moetenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
goeie droompje... ik hoop dat je gelijk krijgt
nee het is geen BMW.. het is een Fisker.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Is dat een bmw
Metallica grijs is ook heel mooiMooi auto ook
Ziet er sportief en toch klassiek uit tegelijk. Of is die niet tevens klassiek? Ik weet niet goed hoe ik die auto moet omschrijven nu
Zou mij dus ook bevallen
Vind ik eigenlijk nog de mooiste kleur. Maar ik wil meerdere auto's straksIk wil alle kleuren hebben van auto's.
Een beetje gulzig zijn, dat is niet slecht
Iedereen de hoogst mogelijk welvaart
Romeinse tijdperk will return
Heb ik toch een beetje verstand ervanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee het is geen BMW.. het is een Fisker.
maar aangezien Fisker wel het BMW chassie opkoopt en er daarna andere motoren in stopt en hele andere beplating + interieur. mag je dus wel zeggen dat je in de buurt zit
al zat je er wel ¤100000 naastquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Heb ik toch een beetje verstand ervan
Ach, die paar nullen maakt ook niet uitquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
al zat je er wel ¤100000 naast
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:40 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hey Genny, gezellig
Waar is Stenny trouwens? Zeker druk met haar boek
Hallo iedereen![]()
Ja inderdaad, erg gezellig hier.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:40 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hey Genny, gezellig
Waar is Stenny trouwens? Zeker druk met haar boek
Hallo iedereen![]()
Okee interessant.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Een creatieve wiskunde knobbel
Ik zie getallen en ik lees getallen en ik combineer getallen. Ik weet gewoon hoe getallen in elkaar zitten. Ik kan nu niet uitleggen op welke manier maar dat komt nog wel.
Wiskunde was nooit mijn sterkste vak maar dat kwam mede door desinteresse, ik haalde wel goede cijfers maar het was niet het beste resultaat. Economie was mijn favourite vak. Ben dus naar de HEAO gegaan waar ik accountancy gedaan heb. Ook veel met getallen werken.
Annuiteiten berekenen en contante waardes en nog meer en nog meer. En dat lukte allemaal.
Maar het waren geen tienen. Hoewel ik meer bezig was met andere dingen. Een echte strever ben ik nu pas geworden sinds kort. Ik hou dus ook niet van het halve werk, dat zeg ik zo vaak. Ik hou van kwaliteit en van 100 procent waterdichtheid in alles.
Ook veiligheid vind ik belangrijk. Ik vind eigenlijk alles belangrijk dat staat voor kwaliteit. Kwaliteit dusDat is een soort verslaving geworden. Ook mezelf blijven verbeteren de hele tijd. Self-improvement is like masturbation, had iemand als ondertitel. Dus het geeft een gigantische kick om iedere dag op te staan en verder te bouwen
Maar goed, ik werk dus iedere dag. En of het werken is, dat is maar de vraag. Ik ben bezig richting een eigen bedrijf te gaan. En dan moet ik sowieso onderzoeken en analyseren.
En dan heb ik internet tot mijn beschikkingEn een hele bibliotheek ook nog
Dus dat komt wel goed.
Maar over die wiskunde knobbel, die moet ik nog gaan uitbreiden dus. Ik moet mezelf nog verbeteren op vele opzichten. Wiskunde ga ik me dus nog dieper in verdiepen, ik wil de hele wiskunde beheersen. Maar ik wil alles beheersen dusGewoon omdat ik dat nodig vind en logisch vind ook. En het is een hobby
's nachts tijdens het dromen krijg ik trouwens ook dingen door, informatie krijg ik door. Ook wiskundige informatieEn nog meer
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:43 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ja inderdaad, erg gezellig hier.Kom je er gezellig bij Barb?
Nu effe reageren op die post van dromenvanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |