Dat sowieso...quote:
Ik koop mijn games anders nog op schijfje. Ik zie het eigenlijk best zitten, zonder productie, distributie en vooral de retail kunnen games een heel stukkie in prijs gaan zakken.quote:
Bij mij ook maar dat zijn toch echt geen streaming diensten waarvan ze willen dat ik gebruik maak.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:04 schreef Retuobak het volgende: Maar TV/Muziek etc. (films kijk ik zelden) gaat bij mij toch inmiddels wel gewoon via online.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:12 schreef Retuobak het volgende:
Mwoh, ik zie niet in waarom het perse streaming zou moeten
Download kan ook prima, kun je je TV series ook nog gewoon op je mp3 speler PSP kijken.
Nee op goedkope 32GB MRAM memory sticks natuurlijk!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:14 schreef Retuobak het volgende:
Ja met 2GB stickjes, of nog kleiner, no thanks
Oh... toch wel!quote:
en wat wil je nu met deze post bereikenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:04 schreef SocialDisorder het volgende:
De eerste donkere wolken pakken zich samen. X360 heeft een slag gewonnen. Rockstar brengt een X360-exclusive uit.
http://xbox360.ign.com/articles/693/693369p1.html
owh wacht. Het is tafeltennis![]()
begrijp me niet verkeerd trouwens, tafeltennis kan best leuk zijn.....als je ADHD hebt maar kom op zeg. Ik krijg visioenen van MS die claimt het beste tafeltennis spel van de huidige generatie in huis te hebben! En daar nog trots op is ook!
jij snapt hem!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat de PS3 geen exclusieve tafeltennisgame van Rockstar zal krijgen als launchtitel?
Tuurlijk wel, de sequel op het succesvolle origineelquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat de PS3 geen exclusieve tafeltennisgame van Rockstar zal krijgen als launchtitel?
nee ok dan is het duidelijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zelda natuurlijk.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:08 schreef Retuobak het volgende:
Qua console weet ik het niet zo eigenlijk.
FPS = PC.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:34 schreef Retuobak het volgende:
Ja maar Huxley heeft PC + X360 op gemeenschappelijke servers, dan wil ik niet de 360 versie eigenlijk.
quote:Op zondag 5 maart 2006 12:08 schreef Retuobak het volgende:
Bovenste lijkt me 360/PS3
Onderste wel PC idd
En DE games van 2006 worden gewoon The Guild 2, Paradise en Spore. Qua console weet ik het niet zo eigenlijk
. Wat komt er allemaal voor tofs dit jaar voor 360 (en PS3 in Japan natuurlijk
).
Is dat een criterium dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:00 schreef MMaRsu het volgende:
maar alsof die games aanslaan bij de massa?
Stiekem hoeven de games waar ik naar uit kijk in 2006 niet aan te slaan bij de massaquote:Op zondag 5 maart 2006 14:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]. Sure
. Spore misschien dan wel, maar alsof die games aanslaan bij de massa?
Dat vind ik wel een beetje vreemd, maar ja even afwachten hoe dat gaat.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:34 schreef Retuobak het volgende:
Ja maar Huxley heeft PC + X360 op gemeenschappelijke servers, dan wil ik niet de 360 versie eigenlijk.
Ik vraag me af of de controller van de PS3 beter geschikt zal zijn voor FPS dan die van de PS2, ook HUB moet echt goed zijn wil ik hem voor de PS3 halen. Waarschijnlijk haal ik hem gewoon voor de 360,quote:
En voor de rest weer PS3 graag.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:48 schreef peristilius het volgende:
Waarschijnlijk haal ik hem gewoon voor de 360,controller en Live!
We hebben gewoon een centraal next-gen gaming topic nodig, dan hoeven we niet irritant ontopic te gaan naar 1 platformquote:
Selectief quoten.quote:
Hey, Gundam kicked anders al die Duitse games zwaar aarsch hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Stiekem hoeven de games waar ik naar uit kijk in 2006 niet aan te slaan bij de massa
Want weet je wat de toppers qua sales worden? Fifa, NFL, Dynasty Warriors, De nieuwste gundam prut game etc.
Ja, die 4en en 5en alom doen het hem he?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:53 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Hey, Gundam kicked anders al die Duitse games zwaar aarsch hoor.![]()
Maar die is er al!quote:Op zondag 5 maart 2006 16:59 schreef Retuobak het volgende:
We hebben gewoon een centraal next-gen gaming topic nodig, dan hoeven we niet irritant ontopic te gaan naar 1 platform.
Ik keek dat topic ff door, SocialDisorder was flink bezig. Gelukkig is ie nou wel wat veranderd.quote:
Next-Gen Gaming - Overkoepelend Topicquote:Op zondag 5 maart 2006 19:40 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik keek dat topic ff door, SocialDisorder was flink bezig. Gelukkig is ie nou wel wat veranderd.
Hèhè...quote:Op zondag 5 maart 2006 19:35 schreef Retuobak het volgende:
Zorg eens dat het er actiever is dan jij mogelijk toekomstige mod jij.
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hèhè...Ik ben zelfs al bezig aan een vernieuwde GAM FAQ.
valt wel mee toch, ben nu alleen meer bezig met werk enzoquote:Op zondag 5 maart 2006 19:40 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik keek dat topic ff door, SocialDisorder was flink bezig. Gelukkig is ie nou wel wat veranderd.
De CEO van Sony bevestigt wat we allemaal al wistenquote:Sony will roll out the PS3 by year end, in time for the holidays. If PS3 "delivers what everyone thinks it will, the game is up," Stringer boasts.
Doe je het nog P-Style?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:43 schreef P-Style het volgende:
Van Fok!games...
[..]
Maar Retuobak durfde niet.
Nooit te vroeg conclusies trekken. Hij noemt geen specifieke continenten.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:11 schreef Retuobak het volgende:
De CEO van Sony bevestigt wat we allemaal al wisten
2006 kunnen we dus definitief vergeten voor Europa.
Linkje: http://www.variety.com/article/VR1117939258?categoryid=18&cs=1&s=h&p=0
Ja en Retuobak durft nog steeds niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |