quote:Velen stonden versteld van hoe groot San Andreas was. Nou... San Andreas is niks vergeleken met wat komen gaat! Ik verwacht in veel toekomstige games inmens grote werelden met oneindige draw-distance en nagenoeg geen laadtijden. In plaats van losse levels denk ik dat steeds meer games uit één grote wereld gaan bestaan, de lineariteit steeds meer gaat verdwijnen en alles meer free-roaming gaat worden. Zo voelt alles veel meer als één geheel en worden games meer een beleving in plaats van een spelletje waarbij je van a naar b moet en dan van b naar c...
Nòg niet!quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:12 schreef Steve-O het volgende:
1920x1080 pixels is wel leuk alleen hebben we in nederland niet van die TV's
Het is lang, maar gelukkig zijn veel developers nu al bezig aan titels voor de next-gen consoles!quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:25 schreef PandorasBox het volgende:
2.5 tot 3 jaar op een topper wachten is wel lang. Op sequels van toekomstige next-gen games moeten wel lang wachten... Maar ik heb wel geduld.
Ik ook!quote:*wacht al meer dan 2.5 jaar op Final Fantasy XII
Ik denk dat het nog héél lang gaat duren voordat die grens bereikt gaat worden!quote:Maar op een gegeven moment kunnen graphics niet meer mooier...
Dat denk ik ook. PC's zullen die grens wel als eerste bereiken, dunkt mij. PC's zullen volgens mij qua graphics altijd voorop lopen. Maar goed, PC gaming zal tot die tijd uitgestorven zijn. Misschien net 50 mensen die dan World Of Warcraft 3 achter hun PC spelen, 75 kan ook. De rest zit dan WOW 3 achter hun Ps4/Xbox3 te spelen.quote:Ik denk dat het nog héél lang gaat duren voordat die grens bereikt gaat worden!
PC's lopen niet altijd voorop natuurlijk. Na de introductie van de nieuwe consoles lopen ze weer even achter... en daarna zullen ze het wel weer inhalen. Een soort van golfbeweging dus. Maar ik denk ook dat er steeds meer games naar de pc zullen komen. Simpelweg omdat steeds meer developers heil zien in de console(markt). Dus dat is nog een punt wat ik verwacht van de nieuwe generatie: Meer developers die oorspronkelijk van de pc kwamen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:47 schreef PandorasBox het volgende:
Dat denk ik ook. PC's zullen die grens wel als eerste bereiken, dunkt mij. PC's zullen volgens mij qua graphics altijd voorop lopen. Maar goed, PC gaming zal tot die tijd uitgestorven zijn. Misschien net 50 mensen die dan World Of Warcraft 3 achter hun PC spelen, 75 kan ook. De rest zit dan WOW 3 achter hun Ps4/Xbox3 te spelen.![]()
Dat valt wel mee denk ik. Beeldtechnologie ontwikkelt zich enorm snel, fotorealistische 3D-graphics zullen snel werkelijkheid worden. Probleem is alleen de physics van de wereld, het kost enorm veel rekenkracht om alles zo op elkaar te laten reageren als in de echte wereld.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:28 schreef P-Style het volgende:
Ik denk dat het nog héél lang gaat duren voordat die grens bereikt gaat worden!
Hmmm... ligt eraan wat er gerenderd wordt. Bij auto's bijvoorbeeld kunnen de huidige consoles al bijna fotorealistische plaatjes neerzetten en de komende generatie helemáál! Maar ik denk dat het nog wel wat generaties duurt voordat we een mens realtime fotorealistisch gerenderd zullen zien.quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Beeldtechnologie ontwikkelt zich enorm snel, fotorealistische 3D-graphics zullen snel werkelijkheid worden.
Klopt.quote:Probleem is alleen de physics van de wereld, het kost enorm veel rekenkracht om alles zo op elkaar te laten reageren als in de echte wereld.
quote:It sounds relatively straightforward when you try and sum up the basics like we've just done, but it probably won't really seem like that to begin with, and here's why: from a control/camera perspective Capcom has pretty much ripped up the rule book, defying conventional wisdom about how you're supposed to do these things, and instead, as we said before, seems to have very much designed the game to look a certain way. First of all the graphic novel art style very much dictates the gameplay - simply by almost shoehorning the actual mechanics around it. It seems abundantly clear that directors Goichi Suda (Grasshopper Manufacture Inc.) and Shinji Mikami (Resident Evil) wanted to remove the camera control from the gamer, and in fact any real movement control at all.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:14 schreef P-Style het volgende:
Nòg niet!Ik denk dat met de komst van de nieuwe consoles de HDTV markt in Europa eindelijk een boost gaat krijgen!
Nou ja... wel meer dan dat natuurlijk!quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:56 schreef speknek het volgende:
Je verwacht dus eigenlijk gewoon meer van hetzelfde?
Denk nou niet dat vooràl de Revolution nieuwe aspecten gaat krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:59 schreef Tware het volgende:
ja idd, je vergeet de nieuwe aspecten die nog niet onthult zijn van alle consoles: Vooral de Revolution schijnt een nieuwe manier om games te ervaren te introduceren...
De Nederlandse zenders moeten breedbeeld zoals het nu uitgezonden wordt (Pal-plus wat in principe nòg slechter is dan Pal) gewoon overslaan en meteen naar HDTV gaan!quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:55 schreef m021 het volgende:
Kom op man, de Nederlandse zenders hebben breedbeeld nog niet eens ontdekt.
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:00 schreef speknek het volgende:
Overigens is het grappig dat ik Killer7 noemde, want dat is in retrospect nog een soort speltype waar ik meer van ga verwachten de komende tijd. Het zal nooit echt populair worden, maar toch een trouw gevolg krijgen, net als in de film (en kunst) wereld: die van de hele obscure kunstwerkjes. Het gaat daarbij niet meer om standaard zaken zoals verhaal en besturing, maar om het opwekken van emoties, verwarring en toch interesse.
Uit een preview van Killer7:
Ik ken het probleem wel een beetje. Bij grote games ben ik eerlijk gezegd ook altijd bang dat ik dingen mis!quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:49 schreef Steeven het volgende:
Ik zit niet te wachten op grotere werelden. Het probleem is dat ik altijd bang ben om iets te missen, belangrijk of onbelangrijk. Het wordt al gauw onoverzichtelijk. We spreken dan ook over een kwestie van smaak.
Edit - Ik kom later uitgebreid terug op mijn visie.
En wat verwacht jij van de nieuwe generatie, beste Cerbie?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:57 schreef Cerbie het volgende:
Beter, hoef je niet twee aparte topics te volgen.
Nee, dát zou een slimme zet zijn. Heeft eindelijk de helft van de bevolking een (PAL) breedbeeld tv, gaan de omroepen in HDTV uitzenden, kan iedereen wéér een nieuwe tv aanschaffen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:39 schreef P-Style het volgende:
De Nederlandse zenders moeten breedbeeld zoals het nu uitgezonden wordt (Pal-plus wat in principe nòg slechter is dan Pal) gewoon overslaan en meteen naar HDTV gaan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |