Het is interpreteren, en niet interperteren, maar dat even geheel terzijde.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:25 schreef berney het volgende:
[..]
Nou zeg..
Ik interperteerde het zo: dat ik altijd achteraf ergens mee kom.
Of, het komt erdoor dat jullie hier vaker te vinden zijn dan ik. Vandaar dat ik vaak kom als rellen al afgelopen zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het is interpreteren, en niet interperteren, maar dat even geheel terzijde.
Ik denk dat we hetzelfde bedoelen. Het gaat mij te ver om hier te googelen met de uitgebreide medische achtergronden van het fenomeen, maar als je altijd achteraf ergens mee komt, dan zou dat wel eens het gevolg kunnen zijn van niet goed functionerende hersenen.
Wat overigens niet gelijk hoeft te betekenen dat je achterlijk bent, dat is weer een geheel ander verhaal.
Zie, maar op deze aanvulling kwam je pas een kwartier na je vorige post.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:13 schreef berney het volgende:
Of, het komt dat jullie s'nachts leven en topics volzwammen. Daar ik geen zin heb om die onzinnigheid te lezen vraag ik het rechstreeks. Scheelt me bergen tijd.
Dat jullie dat anders interpreteren is niet mijn probleem..
ja, omdat ik een kwartier ergens anders mee bezig was.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Zie, maar op deze aanvulling kwam je pas een kwartier na je vorige post.
Ik schreef ook Slow Chat.. Niet Fast Chat.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:39 schreef berney het volgende:
Ik SC niet Flugeltje. (zie mijn tijdsverschillen bij mijn post maar). Bovendien,ben ik mij aan het verdedigen. Dat jij dat,als SC interpreteert is niet mijn probleem..
Amai, ik ben toch bang dat de schade aanzienlijk groter is dan ik in eerste instantie dacht.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:39 schreef berney het volgende:
Ik SC niet Flugeltje. (zie mijn tijdsverschillen bij mijn post maar). Bovendien,ben ik mij aan het verdedigen. Dat jij dat,als SC interpreteert is niet mijn probleem..
Mee eens, maar ik ben er ook niet mee begonnen. Alleen op ingegaan qua verdediging. Al heeft het hier weinig zin,vrees ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik schreef ook Slow Chat.. Niet Fast Chat.
Maar dan nog, hoort allemaal niet hier in dit topic thuis
SC= ook dat je snel reageert op de ander en niet een kwartier ofzo ertussen. Tenminste dat is mijn interpretatie van SC.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:45 schreef PH52 het volgende:
[..]
Amai, ik ben toch bang dat de schade aanzienlijk grote is dan ik in eerste instantie dacht.![]()
Goed plan pinball... een nostalgietopic over de afgelopen periode BB.. Open jij 'm of doe ik het?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:21 schreef Pinball het volgende:
Hé flugel, weet je nog waarom je mij hebt laten bannen?
Hilarisch, als ik er zo eens aan terugdenk.
Doe jij maar. Mijn opmerking van net slaat namelijk helemaal nergens op zonder die SC van berney en PH52 erboven als context.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:22 schreef flugeltje het volgende:
Goed plan pinball... een nostalgietopic over de afgelopen periode BB.. Open jij 'm of doe ik het?
Bij mij heeft het wel geholpen die ban, want ik heb -welliswaar met moeite- niet mijn opinie gegeven.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:24 schreef Pinball het volgende:
Doe jij maar. Mijn opmerking van net slaat namelijk helemaal nergens op zonder die SC van berney en PH52 erboven als context.![]()
Maar wél fijn dat je er niet verzuurd door bent geraaktquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:28 schreef APK het volgende:
[..]
Bij mij heeft het wel geholpen die ban, want ik heb -welliswaar met moeite- niet mijn opinie gegeven.![]()
Wat was daar mis mee flugeltje?quote:[ Bericht 9% gewijzigd door flugeltje op 03-03-2006 17:55 (doe maar niet) ]
Het was meer de toevoegingquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat was daar mis mee flugeltje?
Tijdens BB5 heeft ie trouwens ook gewoon in een topic gestaan, heeft JP in de tussentijd aandelen Fok! gekocht?
Wat is er mis met poep?quote:
Ach flikker toch op, doe niet net alsof ík degene ben die overtrokken reageert.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:53 schreef flugeltje het volgende:
Ach kom Pinball, trek je panty weer aan en zet die pic terug....
Ik heb 'm ff weggehaald i.v.m. twijfel. Twijfel voorbij, je hebt wél humor en plaatsen maar die handel...
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:55 schreef flugeltje het volgende:
Ik vertik het om je hier weer een rel uit te laten slepen.
Daar is pas weer plaats als ik die apk eruit geflikkerd hebquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:56 schreef Gert het volgende:
Je solliciteert nu wel héél nadrukkelijk naar de Muppet-loge, Baalie!
Je laat je anders behoorlijk uit de tent lokken momenteel.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:55 schreef flugeltje het volgende:
Ik vertik het om je hier weer een rel uit te laten slepen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Je laat je anders behoorlijk uit de tent lokken momenteel.![]()
Afgerichtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Ik móest gewoon nog ff reageren... Wat dat betreft ben ik soms net als jullie. Of jullie hebben me aangestoken, dat is misschien een betere benaming..![]()
Niet goed genoeg, anders hadden we deze discussie nu niet gehadquote:
We zijn nog bezig, de puppy test is idd nog niet gehaald neequote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet goed genoeg, anders hadden we deze discussie nu niet gehad
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:55 schreef flugeltje het volgende:
En die fake, tja. Ik haalde 'm weg, vroeg achter de schermen om advies. Heb ik gekregen en hij mag terug. Het gaat te ver om te verwachten dat ik álle posts van BB5 ook daadwerkelijk gezien en beoordeeld heb. Hier was ik toevallig direct bij. Je kunt daar een punt van blijven maken. Je kunt ook de paar laatste dagen nog even leuk meedoen...
Blijkbaar is deze discussie helemaal overbodig, want het is wel duidelijk dat jij al weet hoe de vork in de steel zit.quote:Ik vertik het om je hier weer een rel uit te laten slepen.
Hepie!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:59 schreef Gert het volgende:
Je laat je anders behoorlijk uit de tent lokken momenteel.![]()
Heb ik iets gemist?quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:56 schreef CartWOman het volgende:
Gottegot, Hepi en Hepi weer in de bocht.![]()
Ah. Thanx, Hepie.quote:
Zondagavond zal LS die gehackte PC toch eindelijk wel weer eens aan de praat hebben gekregen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:03 schreef Jappie het volgende:
Laten jullie nog wel wat over voor zondagavondrel?![]()
Dat is het leuke van (H)BB.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:03 schreef Jappie het volgende:
Laten jullie nog wel wat over voor zondagavondrel?![]()
Dat vink altijd zo schattig, als schele dikkerdjes mee willen rellen.quote:
Nee, jij staat aan de basis van de rel, schele.quote:
Hepie!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vink altijd zo schattig, als schele dikkerdjes mee willen rellen.![]()
Gos, ik ben eens op tijd zeg.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:14 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, jij staat aan de basis van de rel, schele.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |