Heb je hem ook weer eens als de rust wedergekeerd is.quote:
Een goeie mod valt niet op, dat vond ik ook altijd zo goed aan Ripleyquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer eens als de rust wedergekeerd is.![]()
Dat was wel een van haar sterkere punten inderdaad.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een goeie mod valt niet op, dat vond ik ook altijd zo goed aan Ripley![]()
Zou TL een voorbeeld aan kunnen nemen toch?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was wel een van haar sterkere punten inderdaad.![]()
Heet Tanja's hond Tjesto?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou TL een voorbeeld aan kunnen nemen toch?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:11 schreef PC eend het volgende:
Een goeie mod valt niet op, dat vond ik ook altijd zo goed aan Ripley![]()
Weblog en Forum hebben compleet andere policy.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:01 schreef APK het volgende:
Wat ik niet begrijp: De Timmerman-saga moest dicht, maar er wordt vrolijk doorgepost op het weblog, met links in dit topic.
Dat snap ik inmiddels, maar ik vind het een beetje hypocriet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:04 schreef golfer het volgende:
Weblog en Forum hebben compleet andere policy.
Op het Weblog kan/mag veel meer.
En nu het zelfs in "de bladen" staat en op "het nieuws" (lees: sbs6 shownieuws) is geweest is het toch wel jammer dat het Gert topic niet open is gehouden. Was toch wel benieuwd wie nou de Manager Wim was op fok?quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:01 schreef APK het volgende:
Wat ik niet begrijp: De Timmerman-saga moest dicht, maar er wordt vrolijk doorgepost op het weblog, met links in dit topic.
Jij bent echt de weg kwijt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:31 schreef Sanne het volgende:
Zwangere direct weggestemd in Belgische BB
oeps, ik ben totaal de weg kwijt in dit forum.
Nu nog?quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:48 schreef schatje het volgende:
Gezien de nieuwe ontwikkelingen zou ik het ook wel een goed plan vinden als het Gert Timmerman topic weer open gaat. Maar goed, het is aan de modjes van hier om dat te beslissen. Ik ben hier ook maar te gast.
Hoi schatjequote:Op donderdag 2 maart 2006 15:18 schreef schatje het volgende:
Hoi PC eend, ik denk dat HBB niet dit weekend (maandag 6 maart immers de laatste uitzending) naar het archief gaat, maar dat weekend erop.
Al zoveel met de styling bezig geweest?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoi schatje
Pfffffff ik heb er geen kracht meer voor![]()
Grieperig ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoi schatje
Pfffffff ik heb er geen kracht meer voor![]()
Huhquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:24 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Al zoveel met de styling bezig geweest?![]()
![]()
Dit is een uitroep van Viola, als ze met de styling bezig is geweest.(Lees: wat stoelen aangeschoven)quote:
Dat heeft ze dan echt niet van haar zelfquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:50 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dit is een uitroep van Viola, als ze met de styling bezig is geweest.(Lees: wat stoelen aangeschoven)
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat heeft ze dan echt niet van haar zelf![]()
Geef dan antwoordquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:59 schreef flugeltje het volgende:
kom op mensen, hier is FB niet voor...
Ik heb nog geen datum gehoord, maar ik gok dat schatje er niet ver vandaan zit....quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geef dan antwoord
Ik ga nu maar op schatje af, maar die is helemaal geen mod hier, dus jij zou het misschien wel beter weten dacht ik zo....
Zal wel weer ijdele hoop zijn![]()
Vraag het anders even aan cartwomanquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen datum gehoord, maar ik gok dat schatje er niet ver vandaan zit....
Gatver does nie zo engquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gatver does nie zo eng![]()
Dit is het FB topic hoor, daar ben ik heule andere dingen gewend
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
voel je je alweer een beetje thuis?
Ja ik vind je soms ook wel lief hoorquote:
Wees blij dat er ook nog aardige mensen in het FB topic zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gatver does nie zo eng![]()
Dit is het FB topic hoor, daar ben ik heule andere dingen gewend
Aardige mensen hebben geen gevoel voor humor.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:33 schreef regenworm het volgende:
Wees blij dat er ook nog aardige mensen in het FB topic zijn.
Jij verveelt je zeker, na die actie van filedump.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wees blij dat er ook nog aardige mensen in het FB topic zijn.
Hepi en Hepiquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:56 schreef CartWOman het volgende:
Gottegot, Hepi en Hepi weer in de bocht.![]()
Aardig mens.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:56 schreef CartWOman het volgende:
Gottegot, Hepi en Hepi weer in de bocht.![]()
wrom?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:41 schreef APK het volgende:
Gaat het Tanja topic nu ook verder op het weblog?
Ik had effe een berney-tje, ze zijn alweer een stukje verder.quote:
Nou zeg.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:22 schreef PH52 het volgende:
hahahaha![]()
volgens mij bedoelde hij dat zijn hersens het ff niet meer deden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |