jep, dat was 'mquote:
Heb je die van Walvis ook nog ergens?quote:
Nee, da's een lid van the Greenhornes (zit er nog eentje in). Maar let op dat mannetje met die pet achterin: als je die weet te herkennen....quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:17 schreef Z het volgende:
Is dat Lou Barlow links?
Raconteurs!quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:21 schreef belsen het volgende:
Da's dan die nieuwe band van Jack White...
Die hele Walvis zegt me niets..quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je die van Walvis ook nog ergens?
O maar dat overkomt mij ook regelmatigquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:29 schreef Berkery het volgende:
...en dan heb je nog users die 'ineens een ingeving' krijgen![]()
was dat walvis niet?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:28 schreef ranja het volgende:
Er was ook ooit iemand die een top 10 vraag (invullen adhv initialen van titel en act) beantwoorde met een link naar Walraven eronder![]()
Ja mij ook, maar niet 'ineens' nadat er googlebare hints gegeven wordenquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:30 schreef bukgeit het volgende:
[..]
O maar dat overkomt mij ook regelmatig
dat weet ik niet meerquote:
Nou, mij dus wel. Ik had het net nog bij de Raconteurs!quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja mij ook, maar niet 'ineens' nadat er googlebare hints gegeven worden![]()
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:33 schreef ranja het volgende:
[..]
dat weet ik niet meer
Overigens twijfelde ik ook lang aan de eerlijkheid van Belsen's eerste punt op een vraag van mij
Dat is later nog best goedgekomen
Dat gebeurt heel vaak (Dartfanaat, bv.).quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja mij ook, maar niet 'ineens' nadat er googlebare hints gegeven worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |