Maar jij hebt toch ziekte van Lyme? Daar word je heel moe van, toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan nog veel respect ik weet niet of ik het op dit moment op zou kunnen brengen.
Nee, in het algemeen, in het geheel niet over de mantelzorg. Maak je niet druk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:25 schreef Floripas het volgende:
Zweverig gelul? Over de mantelzorg?
Van die lyme heb ik geen last was toeval dat die ontdekt werd. En als het goed is zijn al die bacteriën ook weer verdwenenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch ziekte van Lyme? Daar word je heel moe van, toch?
Ik ben gezond van lijf en leden.
Bovendien, het lijkt een beetje op het huishouden: beetje kantjes d'r vanaflopen, beetje poetsen, eens in de zoveel tijd wat weer, dan weer wat minder.
Lithion. Zoon van een vlooienkoopman.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:26 schreef Lithion het volgende:
Johan. Lul.
hamburgers uit lutjebroekquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Lithion. Zoon van een vlooienkoopman.
Nou, ze wist de volksziel te beroeren, anders.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:35 schreef RichardQuest het volgende:. Taida als opening op het Journaal. Ze verdient nog geen voetnoot in de lokale klant.
Weet je hoeveel "Taida's" er rondlopen in Nederland? Hoeveel AMA's?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, ze wist de volksziel te beroeren, anders.
Kwestie van 'verstehen' om met Dilthey te spreken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:12 schreef Floripas het volgende:
In Romeinen staan wel ergere dingen over mij.
Ik heb Paulus geháát, ik heb menig Christen in mijn atheistische tijd omver gepraat over Paulus, pas recent vallen er een hele hoop zaken op z'n plaats.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:13 schreef Floripas het volgende:
Paulus is echt de Berluscuni van de Bijbel.
Augustinus draag ik een warm hart toequote:Geef mij maar van de patristieke traditie: Augustinus.
Ja, en ééntje moet er de avatar zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Weet je hoeveel "Taida's" er rondlopen in Nederland? Hoeveel AMA's?
Welterustenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:38 schreef Floripas het volgende:
Floripas gaat eens kijken of er nog lendenen te beroeren zijn in het zachte dons!
Waarom? Kunnen we niet gewoon nadenken over wat de regels moeten zijn in plaats van in uitzonderingen (ze rondt VWO af)? Dat vind ik veel belangrijker.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, en ééntje moet er de avatar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |