Ik heb een compilatie album staan ook alle rare tracks op.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Veel van die singles staan ook niet op de albums. Vooral ten tijde van de eerste twee albums waren de singles beter dan de albums (Clash city rockers, Whiteman in Hammersmith Palais, I fought the law).
Inderdaad. Je had gezien dat ik de link alsnog heb kunnen vinden?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je ziet dan ook de nog onbekende Siouxsie Sioux.
Gelukkig hebben ze daar in Zwolle een goede platenzaak voor!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:27 schreef Arn0 het volgende:
Ik wou daarstraks in de Free Record Shop een album van The Clash kopen, hadden ze enkel een singles compilatieSchande! Afijn, het is alleszins beter dan een best of dus alsnog gekocht. Klinkt niet slecht.
Ik niet chronologisch, maar wel inderdaad het liefste met een album. De Clash is dan wel een positieve uitzondering, omdat de singlesverzamelaar meer is dan een paar albumtracks bij elkaar.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:39 schreef Arn0 het volgende:
Ja, maar als ik een band ontdek doe ik het het liefste via albums (en chronologisch)
Clash on Broadway?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een compilatie album staan ook alle rare tracks op.
Dan heb je nog niet alle rare tracks.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:32 schreef Hameren_Yzer het volgende:
[..]
Neen, Super Black Market Clash!
Ja, klopt en als dank aan Mick Jones, omdat die zijn oud-bandleden had omgepraat, stond Big Audio Dynamite op de b-kant.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:19 schreef tong80 het volgende:
Is ook een lekker nummer. Ooit gebruikt in een reclame. Van Levi's dacht ik.
Ik heb zo'n box met al hun albums, maar meer dan een handvol echt goede nummers staat er niet op, eik.quote:
Ja die titel was goed gekozenquote:
Troost je ik was er ook niet.quote:Op zondag 7 februari 2010 01:45 schreef dvr het volgende:
Ik baal er al bijna 29 jaar van dat ik het concert in de Jaap Edenhal gemist heb, maar nu ik er opnames van gehoord heb (leve de wondere wereld der torrents) ben ik ontroostbaar. Wat waren ze goed.
Ik heb die opnames ook gevonden! Klinkt erg goed! Veel Sandinista nummers ook.quote:Op zondag 7 februari 2010 01:45 schreef dvr het volgende:
Ik baal er al bijna 29 jaar van dat ik het concert in de Jaap Edenhal gemist heb, maar nu ik er opnames van gehoord heb (leve de wondere wereld der torrents) ben ik ontroostbaar. Wat waren ze goed.
Het is totaal geen eenheid, maar er staan wel een paar prachtige nummers op. Mustapha's dance, de remix van Rock the casbah, vind ik geweldig, maar ook Capital radio II, een paar gave dubreggae covers, maar ook een geweldig nummer als 1977. Of wat dacht je van Groovy times?quote:Op maandag 1 maart 2010 10:40 schreef wallofdolls het volgende:
Toevallig gisteren Black Market Clash geluisterd. Wat me meteen opviel t.o.v. de reguliere albums is dat dit toch echt een paar treden lager was, maar dat aan het einde van de E.P. toch die Clash-klasse naar bovenkwam in de vorm van experimentele geluiden.
Ik ben overigens al een hele tijd onder de indruk van het album Combat Rock. Toch nog een stukje beter dan het algemeen als beste album gewaardeerde London Calling.
quote:1 1977
2 Listen
3 Jail Guitar Doors
4 The City Of The Dead
5 The Prisoner
6 Pressure Drop
7 1-2 Crush On You
8 Groovy Times
9 Gates Of The West
10 Capital Radio Two
11 Time Is Tight
12 Justice Tonight/Kick It Over
13 Robber Dub
14 The Cool Out
15 Stop The World
16 The Magnificent Dance
17 This Is Radio Clash
18 First Night Back In London
19 Long Time Jerk
20 Cool Confusion
21 Mustapha Dance
Yep, dat gat had begin jaren '80 een leuk jaarlijks popfestival!quote:Op maandag 1 maart 2010 10:29 schreef emokid het volgende:
Lochem? Dat gat in het oosten daar? Wat voor festival was dat? Grappig dat ze er gespeeld hebben. Mooie foto.
Al die opnames klinken goed.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:31 schreef Art_Core het volgende:
[..]
Yep, dat gat had begin jaren '80 een leuk jaarlijks popfestival!
The Clash op Lochem (audio)
meer info:
http://homepage.mac.com/blackmarketclash/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |