En hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:59 schreef poppedop het volgende:
volgens mij is het trouwens helemaal in voor die jonge gassies![]()
vorig weekend werd ik ook versierd, jaartje of 22 was hij![]()
jammer alleen dat ik hem al van kinds af aan ken maar gevleid was ik wel![]()
43 geloof ik, ik had gedronken dus weet niet meer wat ik gezegt hebquote:
Echt geen 43quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:03 schreef poppedop het volgende:
[..]
43 geloof ik, ik had gedronken dus weet niet meer wat ik gezegt heb![]()
Oh dat heb ik iedere morgenquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:04 schreef poppedop het volgende:
[..]
vorig weekend wel, gevoelsmatig in ieder geval dan![]()
Ook nog schelden en m'n statements jatten. Dat gaat de verkeerde kant op, ouwe.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Luister jochie.
Het is graag of helemaal niet.![]()
Ik wil welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Luister jochie.
Het is graag of helemaal niet.![]()
Tja, ik ben 24 en ik heb ook ervaring, gewilligheid en een grote mate van genot.. Dus dan zie ik het verschil niet tussen een meid van 24 en een vrouw van 40...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De ervaring, de gewilligheid, de mate waarin ze ervan genietenDat is wel anders bij een meisje van 18, die moeten het allemaal nog een beetje uitpluizen, terwijl een vrouw van pak em beet 40 al precies weet wat ze wil en wat ze lekker vind
En je doet zelf ook meteen een bult ervaring op!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tja, ik ben 24 en ik heb ook ervaring, gewilligheid en een grote mate van genot.. Dus dan zie ik het verschil niet tussen een meid van 24 en een vrouw van 40...
Whehequote:
kweetniet, ik merkte wel t verschil tussen 19 en 23quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehe
Nee, ik heb al een vriend, dus het was geen 'aanmelding' ofzo hoor.. maar goed, ik vraag me af of het nu écht zo'n verschil maakt, of ze nu een jaar of 25 is of 40..
Niemand een antwoord dus?quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehe
Nee, ik heb al een vriend, dus het was geen 'aanmelding' ofzo hoor.. maar goed, ik vraag me af of het nu écht zo'n verschil maakt, of ze nu een jaar of 25 is of 40..
vrouwen van 40 + accepteren gewoon een mans voorkeur en gaan niet zaniken om uitleg waarom iemand liever jonge dames heeft, of juist niet.quote:
Dat zou kunnenquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:32 schreef milagro het volgende:
[..]
vrouwen van 40 + accepteren gewoon een mans voorkeur en gaan niet zaniken om uitleg waarom iemand liever jonge dames heeft, of juist niet.
dat misschien?
MILF in spéquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tja, ik ben 24 en ik heb ook ervaring, gewilligheid en een grote mate van genot.. Dus dan zie ik het verschil niet tussen een meid van 24 en een vrouw van 40...
Ik mag toch hopen dat je leert door ervaringquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehe
Tja, dat hoop ik ook, maar denk jij dat je nog héél veel te leren hebt??quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je leert door ervaring
Ik heb al een hoop geleerd, maar het lijkt me maar saai als ik vanaf nu gelijkmatig zou pieken. Nooit meer iets anders.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tja, dat hoop ik ook, maar denk jij dat je nog héél veel te leren hebt??
Ik niet, heb in mijn jaren daqt ik seks heb, al best veel ervaring opgedaan..
Maar goed, misschien is dat het
yvonnequote:Op woensdag 1 maart 2006 01:39 schreef Maanvis het volgende:
Het verbaast me dat hier nog niemand over Yvonne's escapades is begonnen.
Het is gewoon een kwestie van smaak, niet een weloverwogen besluit ofzo.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tja, dat hoop ik ook, maar denk jij dat je nog héél veel te leren hebt??
Ik niet, heb in mijn jaren daqt ik seks heb, al best veel ervaring opgedaan..
Maar goed, misschien is dat het
ik wacht nog steeds op een reactie van de heren.
Nee, dat is ook wel zo. Hoewel ik het idee heb dat ik aardig ervaren ben, vind ik het wel leuk om nog steeds te experimenteren met mn vriend.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb al een hoop geleerd, maar het lijkt me maar saai als ik vanaf nu gelijkmatig zou pieken. Nooit meer iets anders.
Mooi gezegdquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van smaak, niet een weloverwogen besluit ofzo.
Maar ik denk dat het te maken heeft met de onzekerheid en de pretenties van jongere meiden; ze nemen zichzelf vaak te serieus, en dat maakt dat ik ze serieus niet meer wil nemen.
Thanks.quote:
Zelfkennis is de bron van alle wijsheid, en in deze een stap in de goede richting.quote:En ik me er wel wat bij voorstellen hoor, ik ben misschien ervaren maar kan ook heel onzeker zijn in bed.
Ik ben me er de laatste tijd meer van bewust, dankzij mn vriend, en er is wel enige verbetering waarneembaarquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Zelfkennis is de bron van alle wijsheid, en in deze een stap in de goede richting.![]()
Moet ik me dan maar opofferen?quote:
Je doet niet aan seks?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:21 schreef McCarthy het volgende:
er is er wel een waar ik wel goed oogcontact mee heb maar sex ? zo zit ik niet in elkaar
Onzin, ik heb een kind en ben strakker dan de meeste jongere dames....quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:14 schreef Godshand het volgende:
Oudere dame
-als ze een kind hebben gehad, toch niet meer zo strak... (van onderen)
steekje bij gehad met hechten?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Onzin, ik heb een kind en ben strakker dan de meeste jongere dames....
Dat ligt aan de bekkenbodem, dat losser worden van een bevalling trekt wel weer recht...
*zucht*quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:32 schreef poppedop het volgende:
steekje bij gehad met hechten?![]()
strakker word je er anders echt niet van hoor
wat?!quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
*zucht*
Wanneer leren ze het nou eens? Misschien is het tijd voor een sticky topic m.b.t. mythes / urban legends over 'strakheid'.
Het is geen onzin. Als jij je bekkenbodemspier traint, kun je strakker worden dan je ooit bent geweest, ook al heb je tien kinderen gebaard.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:41 schreef poppedop het volgende:
wat?!
dit is een serieuze reactie hoor, heb zelf ook 2 kinderen gebaard en het is gewoon onzin , mag ik toch wel melden?!![]()
van binnen ja maar de buitenkant dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is geen onzin. Als jij je bekkenbodemspier traint, kun je strakker worden dan je ooit bent geweest, ook al heb je tien kinderen gebaard.
dit klinkt verwarrend, wat stop je er aan de buitenkant in dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:48 schreef poppedop het volgende:
[..]
van binnen ja maar de buitenkant dan?
de ingang bedoel ikquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:53 schreef DigiTuur het volgende:
[..]
dit klinkt verwarrend, wat stop je er aan de buitenkant in dan?
tja er zijn wel meer dingen die met de tijd wat slapper worden maar zoals Lupa zei "Als jij je bekkenbodemspier traint, kun je strakker worden dan je ooit bent geweest" en dat lijkt mij toch veruit het belangrijkste. Ik heb regelmatig sex met een vrouw van 41 en dan hangt ie echt niet in een emmer lauw water hoor ;-)quote:
Tja, het is natuurlijk beter om het kinderen krijgen gewoon achterwege te laten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:48 schreef poppedop het volgende:
van binnen ja maar de buitenkant dan?
kindje is toch wel iets groter dan een gemiddelde tienerpiemel en huid is flexibel maar strakker dan voor de bevalling word ie niet![]()
Dat heeft niet per se iets met leeftijd te maken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:16 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Mwah, moet ook je stijl zijn.. Ik ben niet het lerarestype, wil niet alles uit moeten leggen. Die kerel van mij snapt een kleine hint en hoeft niet aangestuurt te worden. Ideaal dat iemand weet wat je lekker vind!
Nou ja, ik doe het momenteel met grote regelmaat met een negentienjarige en ik heb nog nooit zulke goeie seks gehad.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ja, da's waar! Maar ik kan me niet zo makkelijk voorstellen dat een 17-jarige mij nou de beurt van mijn leven zou geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |