quote:
Moet ik me dan maar opofferen?
Eerst ff MILF: kan zijn Mother I Like to Fuck, maar ook Mature I Like to Fuck (mature = Rijpe voor degene die de Engelse taal niet goed machtig zijn...)
Hoe dan ook ik val op alles behalve me eigen leeftijd
Even de voordelen op een rijtje
Jongere dame:
-zien lekker strak uit
-je kan ze nog eens wat bijleren
-ze zijn lekker onvermoeibaar in bed
-als ze wat meerdere vriendjes hebben gehad, kunnen ze nog een hoop ervaring hebben, een goed Breezah sletje heeft dat wel... dus dat onderscheidt ze niet zozeer van de oudere
Oudere dame:
-ze zijn grotendeels achter hoe mannen in elkaar steken. geen gezeik of dubbele bodems ofzo (zie me vorige post). kunnen dus vaak goed relativeren
-onzekek als een puber zijn ze zelden
-ze kunnen jou nog es wat bijleren
-je weet wat je aan ze hebt, ze weten erg goed wat ze willen in het leven. dus geen plotse veranderingen dat ze opeens een kind willen of opeens met jou een SM kelder willen bouwen...
-in bed ervaren ja
-mocht je er een relatie mee aangaan, ze zijn meestal wat vermogender dan de gemiddelde student, dus het kan een aardige aanvulling zijn op je studiebeurs (niet zelf meegemaakt overigens)
Behalve voordelen zijn er ook wel nadelen te bedenken
Jongere dame:
-ze zijn vaak nog onzeker van zichzelf
-als ze <21 zijn zijn ze nog erg zoekerig naar zichzelf en hoe de wereld in elkaar steekt. met als nare bijkomstigheid dat je dat ze nogal wispelturig zijn dus dat ze opeens een kind van je wilt... en dat terwijl ze een maand geleden echt zeker wist geen te willen.. of het is gewoon opeens uit want je past toch niet zo in haar plaatje...
-ook al hebben ze veel vriendjes gehad, echt mannen leren kennen hebben ze nog niet, dus dat geeft soms nog eens gezeik, als je eens een extreme mening hebt ofzo. Relativering vaak 0,0
Oudere dame
-als ze een kind hebben gehad, toch niet meer zo strak... (van onderen)
![]()
-als ze nog geen kind hebben gehad, kunnen ze de wens hebben er snel een bij je te regelen. als je daar geen trek in hebt moet je dus oppassen! (nee ik ben er nog niet ingeluisd hehe)
-MILF's met een beetje strak uiterlijk zijn schaars...( ze zijn er wel
![]()
) daar moet je dus gewoon kunnen doorheen kijken... maar het kan een nadeel zijn..
-ze weten goed wat ze willen, dus das soms ook geen relatie. meestal zeggen ze dat wel, maar wees dus niet verbaast als er een MILFhunter na jou bij haar aan de deur staat...
Zo denk ik er ongeveer over...
Misschien heeft iemand nog iets bij te dragen of juist te weerleggen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.