de ingang bedoel ikquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:53 schreef DigiTuur het volgende:
[..]
dit klinkt verwarrend, wat stop je er aan de buitenkant in dan?
tja er zijn wel meer dingen die met de tijd wat slapper worden maar zoals Lupa zei "Als jij je bekkenbodemspier traint, kun je strakker worden dan je ooit bent geweest" en dat lijkt mij toch veruit het belangrijkste. Ik heb regelmatig sex met een vrouw van 41 en dan hangt ie echt niet in een emmer lauw water hoor ;-)quote:
Tja, het is natuurlijk beter om het kinderen krijgen gewoon achterwege te laten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:48 schreef poppedop het volgende:
van binnen ja maar de buitenkant dan?
kindje is toch wel iets groter dan een gemiddelde tienerpiemel en huid is flexibel maar strakker dan voor de bevalling word ie niet![]()
Dat heeft niet per se iets met leeftijd te maken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:16 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Mwah, moet ook je stijl zijn.. Ik ben niet het lerarestype, wil niet alles uit moeten leggen. Die kerel van mij snapt een kleine hint en hoeft niet aangestuurt te worden. Ideaal dat iemand weet wat je lekker vind!
Nou ja, ik doe het momenteel met grote regelmaat met een negentienjarige en ik heb nog nooit zulke goeie seks gehad.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ja, da's waar! Maar ik kan me niet zo makkelijk voorstellen dat een 17-jarige mij nou de beurt van mijn leven zou geven
sommige gozertjes van 17 kunnen het beter dan gasten van 24quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ja, da's waar! Maar ik kan me niet zo makkelijk voorstellen dat een 17-jarige mij nou de beurt van mijn leven zou geven
Wat dacht je van de lagere school? Als je daar staat als de schoolkinderen naar huis gaan heb je de MILF's voor het uitkiezen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:35 schreef teknomist het volgende:
En hoe vindt je zo'n MILF?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:39 schreef Maanvis het volgende:
Het verbaast me dat hier nog niemand over Yvonne's escapades is begonnen.
Die 'ouwe' meiden kennen hun eigen lichaam wrs beter en hebben meer geoefend.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:57 schreef Jim.Beam het volgende:
Weet je wat me nou wel opvalt he dat is als je met een leeftijdgenootje sex hebt die veel moeilijker klaarkomen dan die ouwe meiden.
Ik heb wel eens ergens iets gelezen dat de maximale sexuel prestatie voor mannen ongeveer rond hun 18e ligt, en bij vrouwen rond hun 30e.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, ik doe het momenteel met grote regelmaat met een negentienjarige en ik heb nog nooit zulke goeie seks gehad.
Dat komt dan mooi uit, hij 19, ik 28.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:13 schreef Basp1 het volgende:
Ik heb wel eens ergens iets gelezen dat de maximale sexuel prestatie voor mannen ongeveer rond hun 18e ligt, en bij vrouwen rond hun 30e.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat komt dan mooi uit, hij 19, ik 28.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:23 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Doe voortaan ff een jas aan in 't bos.
Is heiden6 pas 19?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat komt dan mooi uit, hij 19, ik 28.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:25 schreef tonks het volgende:
Ja, was wel lekker. (34)
Vond het wel lekker hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
was ze nog wel neukbaar? na de 30 kan het snel bergafwaards gaan he
was het yvonne?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |