Edit dit er maar in !!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:44 schreef Bastard het volgende:
Eigenlijk wilde ik in de OP een plaatje van megalekkere hollandse billen
Maar die denk je er maar ff bij
Ongewenst?????quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Edit dit er maar in !!
-ongewenste foto-
Gijs, het stonk gewoonquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ongewenst?????
Ben je gek man!!
Gijsjes maar doen hè.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:05 schreef Magneet het volgende:
1148 wat?
Ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:21 schreef GSi het volgende:
Ik snap de grap niet. Er gaan 1148 "Gijsjes" op inburgeringscursus.. en dan![]()
Zegt de een iets tegen de ander?
Jankerdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:13 schreef GSi het volgende:
Ik vat hem niet, mijn topic gaat op slot, maar een topic met een mop? over Gijsjes.. blijft open
Ongewenstquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Edit dit er maar in !!
-ongewenste foto-
Afgelopen dagen niet op kantoor geweest... 2x hele dag stropdassenoverleg en vandaag training. Maar morgen ben ik weer "gewoon" aan het werk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:08 schreef Bastard het volgende:
Je bent er ook niet veel wa?
Ik ben trouwens vandaag eens een kijkje wezen nemen op schoolbank.nl .. en wie kwam ik tegen?quote:
en danquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:13 schreef Strolie75 het volgende:
Voortaan elke dag 10 minuten hier naar kijken.![]()
![]()
http://www.zombo.com/
Gijs...dat is toch briljant?quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...dat is toch briljant?
"Welcome to zombocom...where anything is possible"
Ja sorry die site is stuk ofzo.. gebeurt niks..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...dat is toch briljant?
"Welcome to zombocom...where anything is possible"
Ze is prachtigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:42 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wij hebben Hennie Stoel.
(met dank aan Daggla voor de pics)
Ik zit al op werkquote:Op woensdag 1 maart 2006 06:02 schreef Bastard het volgende:
Vroeg
Ik vind 0545 net te vroeg om wakker te worden.. ben dan nog niet wakkerr nog niet klaar met slapenquote:Op woensdag 1 maart 2006 06:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik zit al op werk![]()
alles wit hier
Zouden vroeg beginnen hier vandaag. Ikke om 5,30 eruit, 6.00 uur hier. Gaat het niet door vanwege het weerquote:Op woensdag 1 maart 2006 06:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind 0545 net te vroeg om wakker te worden.. ben dan nog niet wakkerr nog niet klaar met slapen
hier ook wit.
*PETS*quote:Op woensdag 1 maart 2006 06:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zouden vroeg beginnen hier vandaag. Ikke om 5,30 eruit, 6.00 uur hier. Gaat het niet door vanwege het weer![]()
Maandagen
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wij hebben vanavond de echooooooooo Dan weten we of een zoon of dochtertje krijgen![]()
![]()
Ja als je het weet moet je het ook met ons delen. Anders gaan we net zolang zeuren tot je gek ervan wordquote:
Soort van vogelgriepquote:Op woensdag 1 maart 2006 08:51 schreef Quinny het volgende:
Goedemorgen trouwens
Vanavond na lange tijd weer eens een avonddienst. En we hebben weer mrsa op de afdelingDus druk zal het wel niet worden.
Meer varkenspestquote:
Liever niet nee!quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:02 schreef Bastard het volgende:
Nee?
En daar heb je er doorgaans wat meer van als mij op het werkquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
Meer varkenspest
Nee een ziekenhuis bacterie die alleen gevaarlijk is voor hele zieke mensen en open wonden
Mag ik jullie voorstellen aan mijn dochtertjequote:Op woensdag 1 maart 2006 08:53 schreef Quinny het volgende:
Volgens mij is Struik in overleg met de vrouw of hij met mag zeggen
Ja het zal wel vreselijk druk zijn met dit weer. Maarja wij mogen niets opnemen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
En daar heb je er doorgaans wat meer van als mij op het werk
Nu helemaal met dit weer.. kwam vanmorgen nog een motorrijder tegen die op de grond lag, ambu er bij, pliesie er bij... ja dom toch om op de motor te stappen met dit weer, bikkel of geen bikkel, gewoon dom.
Jaaaaaa een meisjequote:Op woensdag 1 maart 2006 09:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mag ik jullie voorstellen aan mijn dochtertje
[afbeelding]
Voetje
[afbeelding]
Mondje open
[afbeelding]
Even zwaaien naar papa en mama![]()
Mooooooiiii..quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voetje
[afbeelding]
Mondje open
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Echo was helemaal geweldig, dat vrouwtje werd er zelf helemaal enthousiast van. Ze was heel erg wakker, volop bewegenEn alles was goed, grootte , blaasvulling, maagvulling, hersenvocht enz enz
Een dochter, kwas helemaal van de kaart, beduust gewoon![]()
Ik ben heel heel blij voor je!quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:17 schreef -Struikrover- het volgende:
Op een gegeven moment pak ze met haar handje der knie en daarna., pats vol in die buik slaan van Angs![]()
. Je zag er op een gegeven moment vruchtwater slikken en daarna weer duimen
Maar die echo`s zijn zo scherpheb 5 teentje geteld en 5 vingers per handje
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voetje
[afbeelding]
Mondje open
[afbeelding]
Moest echt enorm wennen aan een dochter gijs, zag mezelf al auto`s enzo kopen voor die kleine. Nu worden het poppenquote:
Sja inderdaadquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:25 schreef -Struikrover- het volgende:
Gisteren trouwens de buurvrouw van m`n schoonzusje bevallen met 30 wekenHad wat kramp en wat vochtverlies maar dat kon geen kwaad zeiden ze. `s ochtend toch maar naar het ziekenhuis, had ze al 8cm onsluiting
3x persen en de kleine was er. 1800 gr weegt hij. En hij doet het prima ( onverstelbaar voor een kind van 30 weken)
Denk je ook de dag ervoor, ik moet nog 2,5 maand![]()
Ja tuurlijk, het haalt toch ook helemaal niet uit joh wat het word..quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Moest echt enorm wennen aan een dochter gijs, zag mezelf al auto`s enzo kopen voor die kleine. Nu worden het poppen
Maar ik hou nu al zoveel van der
Als ze op der moeder lijkt wel jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, het haalt toch ook helemaal niet uit joh wat het word..
En misschien word het wel zon jongensmeisje, dat in bomen klimt en liever in de modder speelt
Herkenbaar +8,... ik mis ze ook en ik heb ook net die laatste 2 a 3 uurtjes. Als ik thuiskom is het even ravotten, eten, in bad en slapie slapie doen !quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:37 schreef Bastard het volgende:
Cool hoor Gijs.. zou zelf echt niet meer anders willen.
Ja wat ik anders wil is dat ik mn dochter meer zie. Als ik doordeweeks thuis kom is het hooguit een uurtje, dan naar badje en de fles, en daar naar bed.
In het weekend zie ik haar dan maximaal
Gijs ben echt ontzettend blij voor je............. alles gezond en wel... en een dochtertje..... gijs denk naquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:42 schreef Quinny het volgende:
Komt mijn pa net hier en vraagt aan Daan of die mee gaat sleeen. Wilt die eikel niet mee
Nouja dan maar opa helpen met klussen
Ja leuk he een meisjequote:Op woensdag 1 maart 2006 09:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ben echt ontzettend blij voor je............. alles gezond en wel... en een dochtertje..... gijs denk na![]()
![]()
![]()
Gijs........................ echt kikke manquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs........................ echt kikke man![]()
![]()
![]()
![]()
Die hebben jullie nog niet wa?quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wij gaan ook weer verder zo gauw die borstvoedinganticonceptie stopt
Ja ik ook wel, maar ga ff lekker genieten zo met mijn 2 jongensquote:
Goed Gijsquote:
Ik hoop snelquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wanneer komt er bij jullie een kleine neger Gijs?
Daarom ben ik blij dat ik vroeg kan/moet beginnne. Ben meestal tussen 15,30 en 16.00 uur naar huisquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:37 schreef Bastard het volgende:
Cool hoor Gijs.. zou zelf echt niet meer anders willen.
Ja wat ik anders wil is dat ik mn dochter meer zie. Als ik doordeweeks thuis kom is het hooguit een uurtje, dan naar badje en de fles, en daar naar bed.
In het weekend zie ik haar dan maximaal
quote:
ik heb daar echt zoooo'n respect voor gijsquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik vroeg kan/moet beginnne. Ben meestal tussen 15,30 en 16.00 uur naar huis
quote:
Nee, ik niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb daar echt zoooo'n respect voor gijselke dag om 6 uur beginnen
![]()
gijs.... dat hele talpa is toch een lachertje manquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:10 schreef Chocobo het volgende:Nieuwe Talpa-serie 'Lotte' ook slecht bekeken
Ja het valt me op dat ik sinds Expeditie Robinson niet meer kijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs.... dat hele talpa is toch een lachertje man![]()
dat is volgens mij ook het enige programma wat je daar gekeken hebt....quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja het valt me op dat ik sinds Expeditie Robinson niet meer kijk
Die hebben ze denk ik alquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:46 schreef Magneet het volgende:
Struiknu mag het grote namen verzinnen gaan gebeuren
de kleine van mijn broer werd 5 weken et vroeg geboren toen moesten ze nog heel snel ff beslissen welke naam het werdquote:
Heeft ze tijd om te lezen dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:58 schreef Magneet het volgende:
Boek: Je baby's eerste jaar voor dummies
Review heeft Miranda gemaakt, best een ok boek alhoewel sommige dingen die erin staat een beetje ouderwets zijn of iig achterhaald
Hebben we alquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:46 schreef Magneet het volgende:
Struiknu mag het grote namen verzinnen gaan gebeuren
Maar geen tijd om te ontbijtenquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:42 schreef Quinny het volgende:
spiderman lamp
Negertje hier een kikke lamp voor je kamertje
Je moet even naar beneden scrollen en daar even verder kijkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]PIRATES OF THE CARIBBEAN TABLE LAMP ?
He, wat een geroddel zeg.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:51 schreef Magneet het volgende:
[..]
doet ze toch al haast nooiten ze kon vaak lezen als ze ons ventje toch aan het voeden is
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je moet even naar beneden scrollen en daar even verder kijken
Maar ben jij een negertje?
Ja kon mooi ff, de rest was toch met lunchquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:31 schreef Chocobo het volgende:
Aaaltijd heerlijk om B. aan de lijn te krijgen6 minuten games 3 minuten werk !!
ik zie geen spidermanquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:42 schreef Quinny het volgende:
spiderman lamp
Negertje hier een kikke lamp voor je kamertje
die zie ik ook alleen maarquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]PIRATES OF THE CARIBBEAN TABLE LAMP ?
Ik denk iedere keer bij je icon dat die vent zn hoofd vasthoudt met 2 handenquote:
dat icon van jou is trouwens fucking grootquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk iedere keer bij je icon dat die vent zn hoofd vasthoudt met 2 handen![]()
Hoe is dat nieuwe boek van Dan Brown trouwens??quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk iedere keer bij je icon dat die vent zn hoofd vasthoudt met 2 handen![]()
Mooi hequote:Op woensdag 1 maart 2006 14:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat icon van jou is trouwens fucking groot![]()
[afbeelding]
Ja was weer spannendquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Hoe is dat nieuwe boek van Dan Brown trouwens??
oh krijg je dat.... gaat zijn uitgever nu ineens ook al zijn voorgaande boeken publicerenquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja was weer spannend
Tis geen da vinci code, die schreef hij daarna pas..
Kheb hem al weer uit ook.
Ja ik ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tuurlijk, werd eerst niet goed verkocht, gooien we hem na zn succes nog een keer in de druk.. nu verkoopt ie welquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oh krijg je dat.... gaat zijn uitgever nu ineens ook al zijn voorgaande boeken publiceren![]()
heb nu het "sixtijnse geheim" moet ik alleen nog aan beginnen
OOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:24 schreef Chocobo het volgende:
Voor als je even niks te doen hebt !
OMG![]()
http://www.dumpalink.com/(...)mas_Island_Red_Crabs
Die doet zeer hoor
http://www.dumpalink.com/media/1141211733/Guys_Have_A_Slap_War![]()
de natuur !
http://www.yourdailymedia.com/media/1141176597/Iowa_Tornado
Voetbalmissers
http://www.yourdailymedia.com/media/1141210357/Soccer_Fools
......................
http://www.yourdailymedia.com/media/1141210884/Nasty_Arm_Break
nu al verziektquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:28 schreef Magneet het volgende:
[afbeelding]
ons ventje zaterdag toen we naar de optocht aan het kijken waren.
http://merlijn.magneet.org/?q=node/22
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:28 schreef Magneet het volgende:
[afbeelding]
ons ventje zaterdag toen we naar de optocht aan het kijken waren.
http://merlijn.magneet.org/?q=node/22
Vies hequote:Op woensdag 1 maart 2006 14:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMGGGGGGGGG![]()
![]()
![]()
die krabben
![]()
en deze trouwens [afbeelding]![]()
gijsquote:
Eerste boot naar het vasteland en wachten tot januari !!quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs![]()
![]()
ik zou echt heeeeeeeeeeeeeeelemaal gek worden als ik al die beesten zo zag
![]()
ben je gek!!! ik kom helemaal niet meer terugquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eerste boot naar het vasteland en wachten tot januari !!
Yepquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
StruikEen meisje
Geweldige foto's ook, ik ie gewoon wat wat isHebben we al een naam?
Die we nog niet te horen krijgen zekerquote:
t zal me niet verbazen iigquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die we nog niet te horen krijgen zeker
Nopequote:Op woensdag 1 maart 2006 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die we nog niet te horen krijgen zeker
Ik zal jou eens gooienquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
t zal me niet verbazen iiggast gooit heel zijn leven hier op fok
dat met zijn trouwen toen![]()
gewoon posten op zijn trouwdag
Hoe heet de moeder van Ang?quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voetje
[afbeelding]
Mondje open
[afbeelding]
Ik ben het ook echt zat.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:29 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een weer vandaag...eerder door een sneeuwstorm naar huis moeten fietsen en nu weer onweer.
Wanneer begint de lente?
Zomer...zon...warmte...lekker in een T-shirt naar buiten en op een terras een biertje drinken. Lijkt nog zo ver weg.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:56 schreef O-Ren het volgende:
Ik ben het ook echt zat.![]()
Laat die zomer maar komen![]()
Dit had ik ook allemaal vanmiddag.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zomer...zon...warmte...lekker in een T-shirt naar buiten en op een terras een biertje drinken. Lijkt nog zo ver weg.
Te vroeg inderdaad, maar ja, practicum hequote:
Ik kijk er niet naar uit, steeds op je hoede zijn voor wespen, snachts worden dood geprikt door muggen, zweten als een otter als je ff buiten loopt. No thank you.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:17 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Dit had ik ook allemaal vanmiddag.
Lekker naar het strand en zo..... en idd lijkt nog ver weg![]()
Moet je aan het werk vandaag?quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moet je aan het werk vandaag?
Vanmiddag veel sneeuw in het NoordenIk hoop dat je vaststaat
![]()
En danquote:Op donderdag 2 maart 2006 08:35 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
![]()
Ja gewoon aan het werk.
Nog een weekje.
Dat geen ruggegraat hebben.quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sneeuw, Kepler nog niet wakker, ik blijf nog ff thuis
WHAHAHHAHAHAHAAquote:
Gijs, ik word een beetje moe van al die opmerkingen van je.quote:
Dat zijn wel de grappen danquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHHAHAHAHAA![]()
gijs..... ik las dit gisteravondzooooo om gelachen.....
ik lag gewoon in bed nog na te grinniken
Ik lag in bed echt te grinniken....zegt O-Ren.... wat is er??quote:
Haaaaaiquote:
Wat heb ik nou weer gedaanquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, ik word een beetje moe van al die opmerkingen van je.
Goed planquote:
T'is goed met jou.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed plan
Nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:18 schreef O-Ren het volgende:
Zo toe aan de zomer![]()
Heerlijk naar het strand
Terrasje pikken![]()
Waar gaan de gijsjes dit jaar naar toe op vakantie?
In april een lang weekend naar Zuid-Frankrijk en in mei twee weken naar Californië.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:18 schreef O-Ren het volgende:
Ohw nee hoor, ik vond het alleen weer eens tijd om te zeggen dat Strol niet grappig is als ie persoonlijke grappen maaktquote:
Nee logischquote:
Heerlijk Strolquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In april een lang weekend naar Zuid-Frankrijk en in mei twee weken naar Californië.
Ik wil in september eigenlijk ook nog weg maar ik weet nog niet waarheen, ben nog aan het kijken of er in de Djoser-gids wat leuks staat.
gebruik dan een PI gijsquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan
Ik word er een beetje moe van dat ik de enige ben die moet nadenken als hij een harde grap of opmerking maakt aangezien het dan wel als serieus wordt opgevat.
Gijs, mond.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gebruik dan een PI gijsof kon je dat nou niet op je werk??
en ja ... ach Roy hè![]()
wat? pijpen?quote:
Heb je zo lang zitten poepenquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:34 schreef mr_Brown het volgende:
ohwe zitten alweer op een nieuwe pagina
Nee, op mijn werk zit ik in de tekstmode en kan ik geen PI-en gebruiken...quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:33 schreef mr_Brown het volgende:
gebruik dan een PI gijsof kon je dat nou niet op je werk??
Waar ergens in Zuid-Frankrijk? Cote d'Azur of meer rin het binnenland?quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:33 schreef O-Ren het volgende:
Heerlijk Strol![]()
Misschien dat wij ook in aug. of sept naar Zuid Frankrijk gaan
Ja dat is een goedequote:Op donderdag 2 maart 2006 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waar ergens in Zuid-Frankrijk? Cote d'Azur of meer rin het binnenland?
quote:
Is Brown daar niet een paar jaar geleden naartoe geweest? Ik kan me herinneren dat ik hem toen nog allerlei tips had gegeven?quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:37 schreef O-Ren het volgende:
Ja dat is een goede![]()
In de buurt van St Maxime geloof ik.
Vriendin van mij haar schoonouders hebben daar een huisje![]()
Vakantiequote:Op donderdag 2 maart 2006 10:18 schreef O-Ren het volgende:
Wij hebben in mei nog een week vrijquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:41 schreef Strolie75 het volgende:
Vakantie + pasgeboren kind gaan niet echt samen geloof ik.
die struik deed dat ook altijd... van die opmerkingen zonder PI, dan had je geen idee hoe je het moest interpreteren.... nadeel van digitaal communiceren gijs... komt heel snel bot overquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, op mijn werk zit ik in de tekstmode en kan ik geen PI-en gebruiken...
Ow, ligt het daaraan?![]()
ja klopt pik.... zijn daar 2 jaar geleden ook geweest idd.... mooi gebiedquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is Brown daar niet een paar jaar geleden naartoe geweest? Ik kan me herinneren dat ik hem toen nog allerlei tips had gegeven?
gijs... wij kunnen ook waarschijnlijk nietquote:
Het is in elk geval niet zo bedoelt. Maar ik zal het voortaan wel in mijn achterhoofd houden als ik op het werk post.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:53 schreef mr_Brown het volgende:
die struik deed dat ook altijd... van die opmerkingen zonder PI, dan had je geen idee hoe je het moest interpreteren.... nadeel van digitaal communiceren gijs... komt heel snel bot over
quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is in elk geval niet zo bedoelt. Maar ik zal het voortaan wel in mijn achterhoofd houden als ik op het werk post.
quote:
Ik probeer toch wel één keer per jaar ver weg te gaan. Even lekker eruit.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:00 schreef Magneet het volgende:
vakantie? wasda? al jaren niet geweest
Stomme zak.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die struik deed dat ook altijd... van die opmerkingen zonder PI, dan had je geen idee hoe je het moest interpreteren.... nadeel van digitaal communiceren gijs... komt heel snel bot over
Stomme lul.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ja klopt....quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is Brown daar niet een paar jaar geleden naartoe geweest? Ik kan me herinneren dat ik hem toen nog allerlei tips had gegeven?
Jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:20 schreef Bastard het volgende:
Kut collega's ook.. "We mogen geen support op scripts geven"
Nee.. we bouwen dus TOCH bij een klant scripts.. en vervolgens werkt het niet... die KANKERKNEUS is er vandaag niet en prompt gaat de telefoon "Het werkt niet"
Dan moet je wel inbellen en kijken wat er gebeurt.. ja mooi scripts.. ik ->script op script .. puzzel puzzel.. kut zooiii
wijfquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja ach... Roy hèquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is in elk geval niet zo bedoelt. Maar ik zal het voortaan wel in mijn achterhoofd houden als ik op het werk post.
whehehehequote:
Ik haaaaaaaaaaaaaaaat dat idd.... collega's van mij doen dat ook jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:20 schreef Bastard het volgende:
Kut collega's ook.. "We mogen geen support op scripts geven"
Nee.. we bouwen dus TOCH bij een klant scripts.. en vervolgens werkt het niet... die KANKERKNEUS is er vandaag niet en prompt gaat de telefoon "Het werkt niet"
Dan moet je wel inbellen en kijken wat er gebeurt.. ja mooi scripts.. ik ->script op script .. puzzel puzzel.. kut zooiii
"Ah, da's mooi, wat was de naam van de persoon die u hielp ? Dan verbind ik u met diezelfde persoon door"quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:07 schreef mr_Brown het volgende:
[...]
maar de vorige x ben ik wel geholpen blablabla![]()
whahhahahaha de woede van die klantquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:29 schreef Bastard het volgende:
Net aan klant... "Hallo spreek ik met de edi helpdesk?"
Ja.
"Kun je me zeggen wat (X) product inhoudt? "
Ik uitleggen.
"Ja godverdomme.. waarom moet ik dan nou weer hebben dan?.. iedereen eist maar andere dingen wat je moet hebben .. en ondertussen kun je het allemaal gaan aanschaffen en dat is nou precies waarom het land naar de klote gaat meneer!!!"
Ik .. ja euh.. maar waarom zou u dat X product willen hebben dan.. u heeft een eigen Y product al staan, dat werkt net zo, maar is in eigen beheer.. u heeft X product helemaal niet nodig.
"Oh.. nou dit staat in de email die ik van die sukkels krijg .. blablabla.. "
Nou dat is bedoeld voor de kleine ondernemer meneer..
"Ja verdomme, dus ik zit me druk te maken om niks dan"
He lekker![]()
Inderdaad sommige klatten hebben zichzelf niet in de hand moeten zich ff afreageren.. mooi is datquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whahhahahaha de woede van die klat![]()
whehehhehehe kutquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad sommige klatten hebben zichzelf niet in de hand moeten zich ff afreageren.. mooi is dat
Dat is idd waarquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:18 schreef Bastard het volgende:
Is toch fietsmuziek?
Lekker wat gabber er op zetten,.. ruffneck, neophyte, rotterdam terror corps dan
Ga je wel lekker fietsen
quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:25 schreef Magneet het volgende:
pff ik ken echt de namen niet van de nummers die we hadden bij het spinnen
ik wil een beetje leuke nrs vanavond jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:23 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Dat is idd waar
Dan fiets je lekker maar omdat ik iedere week 2 uur geef
moet ik wel een beetje afwisseling hebben voor mezelf zeg maar
2 weken geleden alleen maar op Tiesto gefietsook heerlijk hoor
is al weer ff geleden, sportschool bij mij in de buurt doet het nu ook dus denk dat ik het weer ga doenquote:
fietsen krengquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik wil een beetje leuke nrs vanavond ja![]()
Niet meerquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:08 schreef O-Ren het volgende:
Strol jij spint toch ook?
nog een ideetje?
Ze haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat dat soort muziekquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:31 schreef Magneet het volgende:
O-Ren laat die neger eens wat albums van metallica downloaden, heb ooit een keer een les gehad met alleen maar Metallica dat was best gaaf
Op zich is het wel lekker als je opgefokt bent tijdens het spinnen!quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:43 schreef mr_Brown het volgende:
Ze haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat dat soort muziek![]()
Die spoiler kijken van jouquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:51 schreef Chocobo het volgende:
Daag mensenHele dag geklust en heb me net getrakteerd op een level 1 movie van Ghost Recon...
DE TEEEEERING wat is dat heftig zeg
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ze haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat dat soort muziek![]()
Pjee!quote:
Jep.quote:
Oh pleaaase... zeg dat je een goeie foto van Roy hebt in zn carnavalsoutfitquote:
Als hij ze niet heeft heeft Lexie ze welquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh pleaaase... zeg dat je een goeie foto van Roy hebt in zn carnavalsoutfit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |